Doping-kikkerten


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Nejda. Der står jo selv, at den med 99% sikkerhed kan afsløre dopingmisbrugere! :4dog:

hele brugsanvisningen til Doping-kikkerten minder i det hele taget mere om en dårlig parodi end en brugsanvisning. Artiklen skulle vel aldrig være fra 1. april ?

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Den er sq da meget morsom. Helt ærligt det kan da ikke støde nogen, medmindre de går i størrelse 35 i sko, når de burde bruge størrelse 46. :lol:

Faktum er jo, at det er et stigende problem i stort set alle fitness-centre. Den fokuserer da hverken på størrelse eller noget som helst andet, men placerer blot dopingmisbrugeren i en vægttræningssituation. Og jeg vil nu mene at dem der har brug for linien, nok også befinder sig temmelig meget i motionscentre. I øvrigt oplyser plakaten blot, at man kan ringe hvis man har spørgsmål... ;)

Link to comment
Share on other sites

Den er i hvert fald med til at udbrede uvidenheden hos hr. og fru DK, som er nede og stramme ballerne 2 gange om ugen.

Det minder mig om dengang, hvor håndvægte over 35 kilo (tror jeg det var) blev forbudt i de danske fængsler, og et eller andet uvidende kvindemenneske, som mente hun havde forstand på træning udtalte sig, at folk kunne alligevel kun løfte mere end disse 35 kilo, hvis de var på steroider! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Den 'vejledning' er ment som en joke, ingen tvivl om det :lol:

Ifølge vejledningen skal man FOR GUDS SKYLD ikke anstrenge sig under sin træning for så er man 'a usual suspect'

Og jo den sætter lighedstegn imellem størrelse og dpoing. Jeg synes det er ærgeligt for dette kan jo have den omvendte effekt. Hvis man derigennem kan overbevise teenagere om, at det IKKE kan lade sig gøre at blive stor uden at tage steorider.... TRIST ! :(

Link to comment
Share on other sites

Gad vide hvornår kikkerten overtager testens rolle som grundlag for karantæne? Når nu den er så sikker, burde det jo ikke være noget problem ;) :lol:

Men det skal nok komme :teachingfinger: Til OL i Beijing, vil samtlige officials blive udstyret med paprør, som de kan følge de diverse deltagere med og fælden klapper prompte, hvis paprørskriteriet bliver opfyldt ;) :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun sige ÉN ting… Skuffende… :(

JA... specielt efter de interviews der har været i radioen hvor de selv har rost deres nye og ikke mindst intelligente reklame til skyerne... MIG FORSTÅR INGENTING :confused3:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share