mol t-shirts ? :O


kimse85
 Share

Recommended Posts

Hehe jir..

Så skulle morten skrive en "Smart kommentar" som han selv siger..

Hvad med "Motion-online - Vi har altid jern på"  :lol:

:lol: :lol: :lol: Den er jeg med på.

Hvor kan man skrive sig op til en.

En trøje med det slogan, ville jeg også godt træne i :D:D:D

søde laer

Link to comment
Share on other sites

Hehe jir..

Så skulle morten skrive en "Smart kommentar" som han selv siger..

Hvad med "Motion-online - Vi har altid jern på"  :lol:

:lol: :lol: :lol: Den er jeg med på.

Hvor kan man skrive sig op til en.

En trøje med det slogan, ville jeg også godt træne i :D:D:D

søde laer

1 stk til mig også tak

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nice nok.. Jamen skal vi ikke høre om der er flere der tilslutter sig vores slogan, og ikke mindst morten z, hvis det da ikke er for "stødende" :tongue:

Ellers kunne jeg muligvis selv arrangere at få dem lavet, men naturligvis ikke uden tilladelse fra Morten ;)

Link to comment
Share on other sites

Ellers kunne jeg muligvis selv arrangere at få dem lavet, men naturligvis ikke uden tilladelse fra Morten

Mit gæt er, at Morten Z vil nedlægge forbud mod at bruge Motion-Onlines navn med det logo. Det ville jeg i hvertfald anbefale ham at gøre, hvis jeg var hans marketingskoordinator ;) . Det er da sjovt nok i sig selv, men det sender nogen helt klare signaler om, hvad MOL er og hvem stedet er for. Signaler, som er forkerte.

Link to comment
Share on other sites

MOl er for alle med interesse for træning, ung og gammel, mand og kvinde, tyk og tynd - så med hensyn til evt. slogan så er jeg ikke sikker på at det Playboy forslår, vil få alle til at hyle af grin, nogle som jeg selv vil trække på smilebåndet og tænke "kids" og mindes stunder mellem lige så fjollede kammerater, andre vil tænke andeledes f.eks. "du godeste", men det er jo nok kun en bestemt aldersgruppe der vil gå med den jo...

Link to comment
Share on other sites

Enig med Hr. K. !!! Der er sgu ikke noget der signalerer lav hjerneaktivitet (hvis jeg må holde mig til fordomme) som "Bigger is Better", "No pain no gain" og "XXXL - pain, death and testosterone" eller noget....

Men "Load bar here" skriften på ryggen synes jeg er cool og burde beholdes. Det håber jeg ikke cardiofolket bliver fornærmet over.

Edited by clayman
Link to comment
Share on other sites

Det giver jo ingen mening der stod "Load bar here" på ryggen af den gamle..

Så hellere intet slogan, for det var da totalt dårligt fundet på..

Indtil videre er vi altså enige om at:

Stramtsiddende/kropsformet t-shirt, med motion online logo på ryggen.. Gerne sort ;) ?

Link to comment
Share on other sites

Helst ikke stramtsiddende tak.

Man kunne evt. oprette diverse polls som MOL's brugere kunne stemme i for at afgøre hvordan t-shirten skal udformes, f.eks. sort/hvid/farvet, stramtsiddende/løs, med slogan/uden slogan osv. På den måde kunne alle MOL's brugere være med til afgørelsen.

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Hvad med: "Jeg tager min motion seriøst, hvad med dig?"

"Får du nok motion? Får du den rigtige motion? Får du Motion-Online?"

"Motion-Online, mere end bare online"

En lille variation af Don Niklas' ide: "Der står en seriøs motionist foran dig"

Alle foreslag kan jo oversættes til engelsk. Bare for en god ordens skyld, vil jeg da lige sige at "Load bar here" er genialt. Desværre er det ikke alle der ved at stang oversættes til "bar" på engelsk ;)

Link to comment
Share on other sites

MOl er for alle med interesse for træning, ung og gammel, mand og kvinde, tyk og tynd - så med hensyn til evt. slogan så er jeg ikke sikker på at det Playboy forslår, vil få alle til at hyle af grin, nogle som jeg selv vil trække på smilebåndet og tænke "kids" og mindes stunder mellem lige så fjollede kammerater, andre vil tænke andeledes f.eks. "du godeste", men det er jo nok kun en bestemt aldersgruppe der vil gå med den jo...
"Load bar here" giver netop en masse mening - det signalerer at vi træner ordentlig squat - ikke discotræning

Med de to udtagelser viser det, at det aldrig nogensinde vil være muligt at ramme alle aldersgrupper der anvender motion-online.dk, hvis der kommer et slogan på trøjen.....

Så hvorfor ikke bare smide det dejlige logo på, som er i banderet?(den røde mand) på maven, ryggen eller ærmet... :)

laer\\

Link to comment
Share on other sites

"Load bar here" giver netop en masse mening - det signalerer at vi træner ordentlig squat - ikke discotræning :tongue:

:partycrowd:

efter af have læst Bunny's indlæg ville jeg have skrevet akkurat det samme... men det var jo gjort ganske glimrende ;)

den stiplede linie bagpå er cool, men men sys det passer bedre på en reel træningstrøje... og det var den gamle altså ik...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share