For meget gainer?


Silverwinged
 Share

Recommended Posts

Surfede rundt herinde for et par dage siden, og opdagede en tråd, hvori der var en person, som skrev, at han tit blev syg. Et svar lød nogenlunde sådan her: "Du ved hvad der sker når man drikker for meget gainer. For meget whey kan skade immunsystemet." :4crutches:

Hvad siger I? Er det rigtigt? Er nemlig selv igang med gainer, og jeg har ikke hørt noget om det. Er det bare mig der har sovet, eller hvad? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel ikke være dette indlæg i MASS' log?

Jo, netop! Det er det rigtige. :a-okhand:

Tænkte forresten også på noget andet, forudsat at det passer.

Hvis man nu blev syg, burde man så stoppe med sin gainer indtil at man var rask igen, eller bare drikke mindre mængder? :unsure:

Edited by Silverwinged
Link to comment
Share on other sites

det er rigtigt for meget kan gøre en meget modtagelig overfor mindre sygedomme
Hvad er det for en gang crap ?? For meget protein skulle gøre dig mere modtagelig overfor mindre sygdomme ?? Get out of town. Jeg vil snarere mene at det er omvendt. Visse aminosyrer som f.eks glutamin, har jo i store doser en gavnling virkning på immunforsvarets funktion. Så hvis du mener at for meget protein giver en immunfunktionsforingelse, så må du MEGET gerne dokumentere det.
ja jeg læser MED og ved hvad jeg taler om

Hahaha...skulle det være garant for noget. Du læser MED og så ved du hvad du taler om ?? Bullshit. Dokumenter det nu, så skal jeg nok holde kaje ;)

En bogtitel og et citat ville være tilfredsstillende :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Har nemlig også drukket en del gainer, og nu løber næsen altså. Bliver normalt næsten aldrig syg eller snottet. Kan selvfølgelig bare være et tilfælde, men jeg blev lige nødt til at spørge alligevel bare for at være sikker.

Der kan jo være 1 million årsager til at du bliver hyppigere syg. Iøvrigt behøver en løbende næse vel heller ikke være tegn på vira eller bakterie fremkaldt sygdom. Det kan jo også være allergi-symptomer. Den hyppigste årsag til at folk bliver syge, i forbindelse med sport, er at de er overtrænet, og/eller at de ikke får nok makro- og/eller mikronæringsstoffer. Jeg kan slet ikke forestille mig at det skulle kunne skyldes overdosering af specifikke makro- eller mikronæringsstoffer. Men KimA læser jo til MED, så han har selvfølgelig svaret på alt :D

DOKUMENTATION IS ALL I SAY.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også det lyder som noget bullshit, men jeg ved ihvertfald når jeg har kørt tungt i en periode så er jeg blevet ekstremt snottet.

Bjørn >>> Prøv at tage et smut forbi den gamle doktormand og få et multi-stik for allergi. Så kan du se om det bare er allergisk når det kommer til stykket ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også det lyder som noget bullshit, men jeg ved ihvertfald når jeg har kørt tungt i en periode så er jeg blevet ekstremt snottet.

Bjørn >>> Prøv at tage et smut forbi den gamle doktormand og få et multi-stik for allergi. Så kan du se om det bare er allergisk når det kommer til stykket ;)

Sludder og vrøvl siger min læge jeg er sund og rask :lol:

Bortset fra en omgang seneskedebetændelse <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share