Atmosfæren i Westside !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Det jo ikke et Fitness Center, det handler om atleter 4 uger før en konkurrence. Hvis forskellen på hvor meget man løfter er meget stor, skal der bruges meget tid på at pille skiver af og på og det kan virkelig, virkelig ødelægge ens rytme, hvis man så tilmed også skal være fokuseret og koncentreret fordi det er løft der er meget tunge og der render nogen rundt og måske hyggesnakker osv, så kan jeg 100% forstå hans reaktion, ikke at meddelelsen ikke kunne blive leveret på en pænere måde, men det er fuldt ud forståeligt.

så skulle han da egentlig tage og fortælle den formastelige synder det, istedet for at løbe hen til en anden som en lille forkælet dreng løber hen til sin mor når han har fået stjålet sin slikkepind.

Jeg begriber ikke hvordan nogen kan synes det sejt....

Link to comment
Share on other sites

Jeg begriber ikke hvordan nogen kan synes det sejt....

Synes ikke det er "sejt", men jeg mener helt seriøst at hvis man kommer og forstyrre en seriøs styrkeløfters (eller en hver anden atlet for den sags skyld), træning 4 uger før en konkurrence, så man put up or shut up.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begriber ikke hvordan nogen kan synes det sejt....

Synes ikke det er "sejt", men jeg mener helt seriøst at hvis man kommer og forstyrre en seriøs styrkeløfters (eller en hver anden atlet for den sags skyld), træning 4 uger før en konkurrence, så man put up or shut up.

det var heller ikke møntet på dig.

Link to comment
Share on other sites

Det jo ikke et Fitness Center, det handler om atleter 4 uger før en konkurrence. Hvis forskellen på hvor meget man løfter er meget stor, skal der bruges meget tid på at pille skiver af og på og det kan virkelig, virkelig ødelægge ens rytme, hvis man så tilmed også skal være fokuseret og koncentreret fordi det er løft der er meget tunge og der render nogen rundt og måske hyggesnakker osv, så kan jeg 100% forstå hans reaktion, ikke at meddelelsen ikke kunne blive leveret på en pænere måde, men det er fuldt ud forståeligt.

Nu står der jo ingen steder ingen steder i TJ udklip, at de to nye er småsnakkende, useriøse eller noget. Når han har failed på 6 singles i træk, så må man gå ud fra, at han har givet alt hvad han har. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke det er "sejt", men jeg mener helt seriøst at hvis man kommer og forstyrre en seriøs styrkeløfters (eller en hver anden atlet for den sags skyld), træning 4 uger før en konkurrence, så man put up or shut up.

Du skal se, hvis nu en eller anden lige troede han skulle træne sammen med Beckham indenfor de sidste 4 uger inden EM, så kunne han nok godt finde ud af at sige på en civiliseret måde at han liige var i gang med noget vigtigt.

Bare det at de ikke siger til de to nye at de skal træne selv er da dybt mystisk, og fuldstændig åndssvagt hvis det virkelig er sådan en big deal. Desuden kan jeg da SLET ikke se at hans reaktion/opførsel skulle hjælpe ham med at fokusere på sin egen træning? Nej, jeg tror steroideforbruget (jvf. TJ's udtalelser) er gået den stakkels mand til hovedet. <_<

Link to comment
Share on other sites

faktisk en lidt svær situation.

men jeg tror for det første at de to newcomers kunne have fået en bedre behandling hvis de i ordentlig tid havde spurgt om de måtte squatte med dem. JL formulerer det som at de to newcomers bare havde vadet ind og presset sig selv ind i JL's træning - er dette rigtigt har de selv ikke været for hensynsfulde. dog ville jeg nok bare have afvist på en lidt bedre måde.

omkring hans reaktion så står der jo at louie havde rådet dem til at lade vær med at squatte med JL, Chuck og Dave men gad de at høre? næh, de ville squatte med chuck og de andre - well, så er det også på eget ansvar.

det er klart at han fremstår primitiv men jeg tror mere det er fordi han selv opfatter det som sejt - og at hans sprogbrug er utroligt dårligt. havde han været bedre retorisk tror jeg ikke der ville være så meget uenighed omkring nødvendigheden af denne episode.

He is trying to earn his way back to the top and these f#@kers are coming off the street and trying to start there without putting in the work

det der er tilgengæld dårlig sportsånd. fuck nu om de har arbejdet eller det er udelukkende talent - hvis de er bedre end dave jamen så bør dave finde nogle andre at squatte med. men det viste sig jo at de ikke var :lol:

Link to comment
Share on other sites

Incog> jeg ved heller ikke om jeg decideret synes det er "sejt". Jeg kan sagtens følge dine pointer. Det som jeg synes er fedt er dedikationen som findes hos disse løftere. Den der "do or die attitude" som er forskellen på dem som når deres mål og dem som ikke gør. Det med at nedgøre og pege fingre af folk på lavere niveauer kan jeg sagtens se det latterlige i. Men det var som sådan ikke det jeg forsøgte at tage stilling til. Det var mere atmosfæren i centret. Det emmer simpelthen er seriøsitet og disciplin. Der er ikke plads til slinger i valsen. Anyone er iøvrigt inde på noget af det rigtige.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hva, jeg læser den lille tekstbid en anelse anderledes:

1. Manden havde en dårlig dag i forvejen.

2. Uinviteret og uden repekt for Louis Simmons råd vælger de selv at træne med.

3. De følger ikke den interne hakkeorden og udviser dermed mangel på respekt.

4. De har ikke indsigt nok til at se at det ikke er en god idé at forstyrre 4 uger inden en konkurrence.

5. De kan ikke følge med. De har ikke styrken til at følge med og give noget tilbage til de 2 der skal til konkurrence snart. De er snyltere på deres energi og fokus.

Læg mærke til den afsluttende kommentar: Han kender sin plads i hierakiet, og det burde de også.

Dette er ikke andreledes fra hvad man ser i mange professionelle idrætsgrene.

Fodbold er nok det bedst kendte eksempel.

Da jeg var i OBBC og træne med de kærligeste styrkeløftere af alle (Tossen, Anyone, Hippo osv..)kørte jeg f.eks ikke med på reverse band deadlifts, da det ville kræve alt for meget tid med af og pålæsning af vægte, fordi min styrke ikke er på deres niveau.

Jeg blev spurgt om jeg ville være med, men jeg kørte helt almindelige ved siden af for ikke at være til besvær (og fordi jeg ville se hvad jeg kunne :P).

På trods af at Anyone monterede gameface og kørte 100% igennem, havde han tid imellem sine sæt til at holde mig når jeg blev svimmel og sammen med de andre i OBBC at skrige af mig (kom nuuuuuuuuuuuuuu), da jeg brændte min max op.

Simpel respekt og hensyntagen er alt hvad der skal til.

Mvh Poul

Link to comment
Share on other sites

ptpoul> tror vi ser nogenlunde ens på tingene ;)
Den er jeg også med på, man må take it or leave it.

Man går ikke hen og forstyrrer de seriøse i deres træning,

hvis man ikke har noget at gøre der.

Det har været oppe at vende i flere tråde før, hvordan man opfører sig i centeret.

Selv om der er lidt diskopumper i en, mener jeg at man må respektere

andre der kører mere på, og give plads, også selv om man ikke er færdig

ved squatstativet, når de skal til.

Når man træner for udseendets skyld, mener jeg også det bør smitte af på ens opførsel :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

ptpoul> tror vi ser nogenlunde ens på tingene ;)
Den er jeg også med på, man må take it or leave it.

Man går ikke hen og forstyrrer de seriøse i deres træning,

hvis man ikke har noget at gøre der.

Det har været oppe at vende i flere tråde før, hvordan man opfører sig i centeret.

Selv om der er lidt diskopumper i en, mener jeg at man må respektere

andre der kører mere på, og give plads, også selv om man ikke er færdig

ved squatstativet, når de skal til.

Når man træner for udseendets skyld, mener jeg også det bør smitte af på ens opførsel :)

Henning :pumpin:

er til dels enig, men står man og squatter og mangler så og så mange sæt må folk altså vente eller hvis de kan nøjes med at køre med er det også ok. men jeg stopper ikke bare en øvelse fordi der er nogle der skal til

Link to comment
Share on other sites

er til dels enig, men står man og squatter og mangler så og så mange sæt må folk altså vente eller hvis de kan nøjes med at køre med er det også ok. men jeg stopper ikke bare en øvelse fordi der er nogle der skal til

Som regel spørger de også om, hvor meget jeg mangler,

men i dag kørte jeg håndvægts bænk, og manglede et sæt.

Jeg gik ud for at fylde min vandflaske, og da jeg kom ind,

var bænken besat af nogle andre.

Jeg tog bænken ved siden af, og de spurgte hvilke håndvægte

jeg brugte.

Dem fik jeg så, og kørte et sæt.

De spurgte så om de måtte låne dem ind imellem, men jeg var færdig.

Vi finder altid ud af det, selv om de burde have taget den ledige bænk ved siden af.

Lidt ubetænksomhed kan vel overgå alle engang imellem.

Når man dyrker sin interesse i godt selskab, finder man sig i meget mere,

synes jeg.

Så kan man sq ikke blive sur :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share