BB Film


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Er her nogen som kan anbefale følgende film :

Nasser on the Way: Part I

Ronnie Coleman: The Unbelievable

Lee Priest - The Blond Myth

Craig Titus - The Video

Ejer kun New level men den er skod og er skide dyr, derfor vil jeg kun købe de film hvis de er 110% alle pengene værd.

Link to comment
Share on other sites

>Infestedass.

Jeg vil da godt anbefale filmene, jeg har nemlig dem alle. Men der er der andre film som jeg synes er federe når vi nu snakker Mitsuru Okabe film.

Min favorit er "Shawn Ray's The Final Count Down".

Denne film handler om Shawn Rays forberedelser til Mr. Olympia. Filmen starter 12 uger før Mr. Olympia hvor Shawn ikke er begyndt på sin diæt endnu, og stopper så 3 dage efter Mr Oympia.

Shawn fortæller om kost/kosttilskud, træning, posing og meget andet. Det er en af de lidt mere intelektuelle film.

Hvis du gerne vil se Noget hardcore Balls to the Wall hjernedød træning så skal du nok købe den nye med Ronnie Coleman. Her er ikke så meget om trænings teknikker, kost og sådan noget, det er bare en motherf..... neger som løfter motherf...... vægte.

Craig Titus "The Video" kan godt undværes hvis du har andre BB film. Den er ikke megainspirerende som de andre er.

Nasser On The Way Part I, er en rimelig fed film. Den fortæller noget om kost og træning, og viser at en bodybuilder også kan være en stille og rolig fætter. Jeg finder den inspirerende.

Lee Priest "The Blond Myth" synes jeg bestemt også er fed, men jeg er også fan af det lille monster. Hvis du ikke bryder dig om Lee Priest er det dog ikke nødvendigt at have filmen i sin Samling.

Alle "The Battle For The Mr. Olympia" filmene er fede. Her ser du allede store træne. Der er ikke nogen deciderede konkurrence klip i filmene. Det handler bare om de forskellige stjerners måder at træne de forskellige muskelgrupper på. Dem vil jeg helt klart anbefale.

Men du kan jo selv gå ind på www.mocvideo.com og se dig lidt omkring. Det er godt nok en tam hjemmeside, men den fortæller lidt om de forskellige film.

Link to comment
Share on other sites

Forresten du nævner "New Level" og der vil jeg godt bakke dig 110% op. It sucks big time og må på ingen måde sammenlignes med de amerikanske BB film. Hvis du vil have en film som holder alt det "New Level" lover, for jeg går ud fra at det var derfor du købte den, så vil jeg anbefale Shawn Ray's "The Final Countdown".

>MJ

Nu vil jeg altså godt have lidt at vide om hvad den der "Blood & Guts" går ud på. Jeg ved selvfølgelig godt at det er hardcore BB men er der overhovedet noget om ernæring, trænings- principper/teknikker, eller er det bare Dorian som flytter en masse kilo uden at sige et ord.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg da godt svare på.

Og det kan godt være du ikke kan lide halvdelen af svaret :)

Blood & Guts er ren og skær hardcore træning. Ikke nogen re-takes her. Og det er også sådan en video skal være, når det drejer sig om bodybuilding, efter min mening. Jeg gider ikke sidde og se på en video, som Lee Haney´s workout video, hvor han står og snakker. De fleste pro bodybuildere har alligevel ikke ret meget fornuftigt at sige om træning alligevel. Pro bodybuilderes træningsprogrammer er yderst simple, og der er ikke nogen høj videnskabelig struktur i dem. Dermed er det ikke sagt at de ikke træner hårdt, det kan man jo se i Dorian Yates´s video. Der er bare ingen grund til at han skal stå og snakke om hans træning, som er så simpel at den kan beskrives med meget få ord. Hvad angår ernæring, så kan man læse om det i alverdens bodybuilder blade, og det er ikke raket videnskab, så hvorfor gøre det til mere end det er.

NEJ, LAD OS SE NOGET TUNG TRÆNING DU :mad2:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om man stadig kan få den, men Tom Platz har lavet en film der hedder "The golden Eagle" fra 80'erne.

Billedkvaliteten er ikke DVD kvalitet, og der er ikke decideret trænings "Footage", kun et seminar afholdt af Platz på Newzealand.

Til gengæld rykker alt hvad manden siger, specielt når han taler om squatstativet som alter etc.

Kan bruges som inspriration, og er ok selvom den er lidt 80'er-agtig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share