Big Ron


ptpoul
 Share

Recommended Posts

Jeg har set ham tabe på KO til en kæmper der vejede 99 kg (Sapp vejede 172 i den kamp). Det var det første slag den anden slog i den kamp...

Jeg har set ham vinde over en eller anden der heller ikke havde nogen kampsportsbaggrund. Ikke noget overraskende i det.

Nu skal man også huske at NFL nok giver en bedre baggrund for at kæmpe end BB, så Big Ron ville nok have betydeligt sværere ved at omstille sig. Og Sapp er altså ikke for skarp!

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JEg vil nok skide pænt meget i bukserne, hvis han trak mig indtil siden, for at køre for stærkt.  Så ville man nok tænke over det en anden gang

Hehe du skal nok bare tage benene på nakken :) Ikke sikkert han kan følge med så, han har forholdsvis ret meget at slæbe rundt på..

Den gode gamle myte med at bodybuildere er langsomme. Jeg tror næppe du kan løbe fra Coleman over kort distance. Hvis du skal løbe fra ham, så skal du håbe på at han ikke fanger dig indenfor de første 100 meter. Herefter går han nok død.....

Du kan bare tage Kevin Levrone. Han har løbet om kap med en af de bedste sprintere i verden, og klarede sig faktisk overraskende godt.

Link to comment
Share on other sites

Manden er lige dele "freak of nature" og "freak of science".

Freak of science, fordi hans størrelse har mere med kemi at gøre, end træning (for at tage den i forkøbet; jeg påstår IKKE at han ikke er nødt til at bruge abnormt megen tid i sit gym).

Freak of nature, fordi han tydeligvis har mindreværdskomplekser på størrelse med hans abnorme krop.

At nogen kan være misundelige på denne statur, går over min forstand...

Link to comment
Share on other sites

Den gode gamle myte med at bodybuildere er langsomme. Jeg tror næppe du kan løbe fra Coleman over kort distance. Hvis du skal løbe fra ham, så skal du håbe på at han ikke fanger dig indenfor de første 100 meter. Herefter går han nok død.....

- Hvis afstanden ml. jer ikke er stor, kan du forsøge dig med retningsskift :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ser fuldstændig latterligt ud.  :thumb_down:

Jalousi er en grim ting :)

Fordi du gerne vil se sådan ud betyder det ikke at alle andre også vil. Jeg har ikke mindreværdskomplekser over at have en menneskelig krop, og jeg sætter til enhver tid funktionalitet over udseende hvad det angår. Hvis jeg skulle være misundelig på nogen er det gymnaster, boksere, skatere, vægtløftere og andre der KAN noget jeg godt gad kunne.

Manden er et misfoster i mine øjne.

Link to comment
Share on other sites

Manden forsøger tydeligvis at kompensere for et eller andet...

Synes det er en interessant holdning, at hvis man går op i BB, så er det fordi man kompenserer for et personligt problem, men hvis man gerne vil være helt vildt god til fx. bordtennis og træner to gange om dagen, så kan man bare godt lide bordtennis :blink:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (Serious @ 30. Sep 2004, 14:14)

Manden forsøger tydeligvis at kompensere for et eller andet... 

Synes det er en interessant holdning, at hvis man går op i BB, så er det fordi man kompenserer for et personligt problem, men hvis man gerne vil være helt vildt god til fx. bordtennis og træner to gange om dagen, så kan man bare godt lide bordtennis 

Der er en forskel. Det er IKKE direkte livsfarligt at spille bordtennis på højt plan. Når man vælger at dyrke BB på konkurrenceplan, har man valgt en ekstremt sundhedsskadelig "sport". En "sport" der dybest set går ud på at forsøge at opbygge en grotesk, og idag uæstetisk, størrelse. Hvorfor? Hvis det ikke er mindreværdskomplekser, er det i alle tilfælde mega-reksi...

Han og hans konkurrenter gør, i mine øjne, ikke noget beundringsværdigt (Dette gælder i øvrigt alle dopede idrætsfolk). Tværtimod burde de søge hjælp hos en psykolog...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set ham tabe på KO til en kæmper der vejede 99 kg (Sapp vejede 172 i den kamp). Det var det første slag den anden slog i den kamp...

Jeg har set ham vinde over en eller anden der heller ikke havde nogen kampsportsbaggrund. Ikke noget overraskende i det.

Nu skal man også huske at NFL nok giver en bedre baggrund for at kæmpe end BB, så Big Ron ville nok have betydeligt sværere ved at omstille sig. Og Sapp er altså ikke for skarp!

Plat kommentar, fortjener et ligeså plat svar,

Har slåsset mod kampsportsudøvere - kampsportsudøvere gir jeg ikke en hujende fis for.

Iøvrigt ville Coleman vinde over Sapp hvis det kom til håndgemæng ;)

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Der er en forskel. Det er IKKE direkte livsfarligt at spille bordtennis på højt plan. Når man vælger at dyrke BB på konkurrenceplan, har man valgt en ekstremt sundhedsskadelig "sport". En "sport" der dybest set går ud på at forsøge at opbygge en grotesk, og idag uæstetisk, størrelse. Hvorfor? Hvis det ikke er mindreværdskomplekser, er det i alle tilfælde mega-reksi...

Han og hans konkurrenter gør, i mine øjne, ikke noget beundringsværdigt (Dette gælder i øvrigt alle dopede idrætsfolk). Tværtimod burde de søge hjælp hos en psykolog...

Mmm... jeg synes stadig du trækker grænsen rimeligt hårdt her.

Du tager afstand af to årsager, som jeg ser det

1. sundhedsfare

2. æstetik

1) Det er klart, at BB på internationalt elitenievau, dvs. på krudt, er sundhedsfarligt. Guderne skal vide hvilke doser de indtager... :blink:

Men at forsvare et argument, der hedder, at sport ikke må være sundhedsskadelig er sgu svært. Hvor mange fodbold og håndbold-invalide mennesker er der ikke dette land alene? Folk med ødelagte korsbånd og menisker osv. Elitesport er pr. definition usundt alene pga den ekstreme mængde træning. Klart nok: ekstreme doser krudt gør det ikke nødvendigvis bedre ;)

2) Æstetik: ja, nogen synes det er flot og andre at det er grimt. Det er din personlige holdning. Personligt ville jeg betakke mig for at se sådan ud som Ronnie, men indrømmer dog blankt, at jeg finder det dybt fascinerende :)

Måske skulle jeg tale med en psykolog om det ;)

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Hørt Scorpio :clap:

Da Ronnie stillede op under naturalforbund var også skidelee' at se på - så blev han prof og blev endnu mere styg - han har de ondeste gener, en træningsmoral fra Helvede og en hulans masse år han har bygget det op i. Dem der ikke er imponerede har tydeligvis ikke sat sig ind i hvor dedikeret han er.

Iøvrigt tror jeg ikke han har mega-reksi, men at han bare ved at hvsi jeg skal vinde, så er det bare med at være lee' + og så er det også fee at have guns på 60 cm + :D

Er der nogen af jer med de negative og nedladende kommentarer, der har set han film og set dem til ende?? For deri får man altså et indtryk af en meget calm, ultra dedikeret person, der bare er pissemean i et center og så sæføli har størrelsen med sig - (Jeg er iøvrigt ikke et sekund i tvivl om han ikke er mere på krudt end andre eks. danske bb' ere - der er langt mere puny)

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

JEg vil nok skide pænt meget i bukserne, hvis han trak mig indtil siden, for at køre for stærkt.  Så ville man nok tænke over det en anden gang

Hehe du skal nok bare tage benene på nakken :) Ikke sikkert han kan følge med så, han har forholdsvis ret meget at slæbe rundt på..

Den gode gamle myte med at bodybuildere er langsomme. Jeg tror næppe du kan løbe fra Coleman over kort distance. Hvis du skal løbe fra ham, så skal du håbe på at han ikke fanger dig indenfor de første 100 meter. Herefter går han nok død.....

Du kan bare tage Kevin Levrone. Han har løbet om kap med en af de bedste sprintere i verden, og klarede sig faktisk overraskende godt.

Der kan hentes en video fra "the Big Race" her

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set ham tabe på KO til en kæmper der vejede 99 kg (Sapp vejede 172 i den kamp). Det var det første slag den anden slog i den kamp...

Jeg har set ham vinde over en eller anden der heller ikke havde nogen kampsportsbaggrund. Ikke noget overraskende i det.

Nu skal man også huske at NFL nok giver en bedre baggrund for at kæmpe end BB, så Big Ron ville nok have betydeligt sværere ved at omstille sig. Og Sapp er altså ikke for skarp!

Plat kommentar, fortjener et ligeså plat svar,

Har slåsset mod kampsportsudøvere - kampsportsudøvere gir jeg ikke en hujende fis for.

Iøvrigt ville Coleman vinde over Sapp hvis det kom til håndgemæng ;)

Hvori består det platte i min kommentar? :blink:

Nu snakker jeg om at udøve en SPORT, og så kommer du med dit "jeg har slåsset" fis! <_<

Hvor sejt at du kan gå ud og finde en der er tilstrækkeligt lille og harmløs til du kan banke ham. Flot! Tror du kampsportsudøvere giver en hujende fis for dig? (nu fik du mig trukket ned på dit platte niveau, tillykke) Hvis du sammenligner træning til thaiboksning eller boksning med at løfte vægte, så er det at træne med vægte LET i forhold til.

Og hvordan ved du Coleman ville vinde over Sapp?

Link to comment
Share on other sites

Er Bob Sapp´s rekordliste virkelig så dårlig. Jeg mener da han har vundet over flere semi-gode kæmpere.

Øøhhhh hvem :blink:

Sådan en klovn som Bob Sapp er med til at ødelægge en kanon sports gren som K1

Jeg nød at se Ray Sefo udbokse og ydmyge tude fjæset Bob Sapp

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Nu er Bob Sapp hellere ikke det bedste eksempel. Manden er enorm, men hans teknik er elendig, og så kommer man naturligvis til kort overfor andre kæmpere. Der er grænser for langt man når med styrke, når man står overfor verdensklassekæmpere. :devil:

Noget helt andet er Joe Schmoe på 60 kg som træner karate 2-3 gange om ugen uden regelmæssig fullkontakt kampe. Han vil få det ret svært overfor en stor ond type som vejer det dobbelte af ham selv.

Men igen, hvorfor diskutere dette? De fleste(hvis ikke alle) bodybuildere og deslige træner ikke for at tæve folk.

Blah blah, Coleman er langsom og Joe Schmoe kan sikkert nok løbe fra ham. Ja og hvad så? Han er strisser og har et skydevåben. :4police: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share