Big Ron


ptpoul
 Share

Recommended Posts

Hvis du sammenligner træning til thaiboksning eller boksning med at løfte vægte, så er det at træne med vægte LET i forhold til

Hvis du synes vægtræning er for let, så prøv med nogle tungere vægte.

Læs hvad jeg skrev igen, og fortæl mig hvor jeg sagde det var for let.

Desuden virker det fint med de vægte jeg træner med.

Hvorfor var det nu Coleman ville vinde over Sapp? Den glemte du vist lige at svare på... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interessant diskussion (dog ikke al det fis med hvem der mon kan banke hvem! :thumb_down: ).

Enten kan man se kunsten i BB, eller også kan man ikke.. Og der er tydeligvis nogle der har skrevet i denne tråd, som ikke kan se det fantstiske og det fascinerende ved, at et menneske kan udforme sin egen krop efter et ideal - og fred være med det. Det er heller ikke os alle der synes at boksning eller skak er hverken spændende eller nyttigt.

Mit personlige forhold til Ronnie - jeg ville nødig være så stor selv; men er vildt imponeret over ham og hans dedikation. Og så er han jo sindssygt stærk!! Han bringer virkelig tesen om BB'eres manglende styrke til skamme.

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Personligt finder jeg det nu mere beundringsværdigt, når folk når deres mål uden at snyde - og jeg mener det er snyd, i moralsk forstand i hvert tilfælde, når man har fyldt sig med AS, GH mm.

Endvidere mener jeg, at BB adskiller fra andre sportsgrene mht. graden af skadelighed - en korsbåndsskade er ikke livsfarlig - dét er stofmisbrug...

PS. Min far kan tæve din far :lol:

Link to comment
Share on other sites

Interessant diskussion (dog ikke al det fis med hvem der mon kan banke hvem! :thumb_down: ).

Enten kan man se kunsten i BB, eller også kan man ikke.. Og der er tydeligvis nogle der har skrevet i denne tråd, som ikke kan se det fantstiske og det fascinerende ved, at et menneske kan udforme sin egen krop efter et ideal - og fred være med det. Det er heller ikke os alle der synes at boksning eller skak er hverken spændende eller nyttigt.

Mit personlige forhold til Ronnie - jeg ville nødig være så stor selv; men er vildt imponeret over ham og hans dedikation. Og så er han jo sindssygt stærk!! Han bringer virkelig tesen om BB'eres manglende styrke til skamme.

Godt indlæg!

Jeg kan selv ikke fordrage kommentare som "Ad han ser klam ud" og "tror han selv at han er lækker"... ... (....)

Han træner IKKE for at være lækker, men for at blive stor. Bare folk gad fatte det <_<

Link to comment
Share on other sites

jeg mener det er snyd, i moralsk forstand i hvert tilfælde, når man har fyldt sig med AS, GH mm.

Jeg kan godt blive enig med dig i at det er snyd. Men jeg mener at det er snyd, fordi det står i reglerne at det er ulovligt. (At der så ikke bliver testet for andet end vanddrivende midler ved Mr. O er noget andet... ;) )

Jeg kan ikke se, hvorfor Ronnie Coleman skal være mit moralske forbillede? :blink:

Hvis Jon Dahl filmer et straffespark (bevidst for at snyde sig og sit hold til et bedre resultat), så skal han da have et gult kort, men jeg synes da ikke at Jon Dahl har begået en moralsk dybt forkastelig handling...

Link to comment
Share on other sites

Personligt finder jeg det nu mere beundringsværdigt, når folk når deres mål uden at snyde - og jeg mener det er snyd, i moralsk forstand i hvert tilfælde, når man har fyldt sig med AS, GH mm.

Du finder ikke mange elitesportsfolk der ikke 'snyder moralsk'. Doping har mange former og jo højere niveauet er i en sport jo mere bliver man presset til at tage doping for at kunne vinde.

Endvidere mener jeg, at BB adskiller fra andre sportsgrene mht. graden af skadelighed - en korsbåndsskade er ikke livsfarlig - dét er stofmisbrug...

Det er jo direkte løgn. Nævn nogle BB'ere der er døde direkte af at tage doping. Du skal nok nævne RET MANGE før en du kan overbevise nogen som helst om at BB+doping er mere farligt end så meget anden sport. Jeg kan da huske flere dødsfald blandt cykelryttere (pantani bla., folk der kører ud over bjergkanter eller ind i vejsten), fodboldspillere (der var 2 for nyligt der døde af hjertestop), racerbilskørere (mange i den kategori) osv.

Link to comment
Share on other sites

Endvidere mener jeg, at BB adskiller fra andre sportsgrene mht. graden af skadelighed - en korsbåndsskade er ikke livsfarlig - dét er stofmisbrug...

Jeps, så lad os også tilsvine/forbyde al slags motorsport, boksning og næsten enhver form for kampsport ;)

Derudover synes jeg hele retorikken med "min far kan banke din far" er dybt latterlig :lol:

Hvis man bliver så moralsk stødt over Ronnie C og andre BB'ere, så hold galden indenbords ;) Jeg begriber ikke hvorfor folk absolut skal uøse deres forargelse og foragt, istedet for bare at lukke røven og holde sig udenfor tråden ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper ikke ind i tråde om cardio og svine spinninghomo'erne til, så jeg foreslår i udviser det samme mindstemål af respekt hér!

Gider slet ikke svare på alle de hovedløse fejlagtige indlæg...

[edit]............ er ikke det værd at fornedre sig pga så uintelligente kommentarer......... [edit]

Hvis i har et problem med dette indlæg, så er det det man har PM's til!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper ikke ind i tråde om cardio og svine spinninghomo'erne til, så jeg foreslår i udviser det samme mindstemål af respekt hér!

Nu fik du så svinet dem til alligevel... <_<

Jeg gik ud fra det var et frit land, og hvis folk må sige "waaauw, han er nice!" må jeg vel også give udtryk for min mening? Eller er det "love it or leave it"!?

Mht. til "min far kan banke din far" var det faktisk Eggface dere startede den, hvis i allesammen lige læser tråden forfra. For mig er det fejlagtigt og naivt at tro store muskler gør en mand uovervindelig, og det gjorde jeg så opmærksom på med eksemplet Bob Sapp, der bogstaveligt talt lå i fosterstilling og tudede over at få en på hovedet.

Men okay, lad os endelig KUN skrive noget hvis vi er enige med trådens forfatter, så behøver man nemlig slet ikke læse det, så forudsigeligt som det bliver. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Hvor hoppede kæden af da du valgte ikke at læse:

vis i har et problem med dette indlæg, så er det det man har PM's til!

Mht "spinninghomo'er: sorry, har fuldt ud respekt for folk der spinner.. Det kræver enorm mental styrke at pine og presse sig så længe.

Det var ment som et eksempel! Ikke et udtryk for mine holdninger.

Gå ikke offtopic i min tråd, start en bb'ere er klamme tråd hvis i har et problem..

Link to comment
Share on other sites

Mht. til "min far kan banke din far" var det faktisk Eggface dere startede den, hvis i allesammen lige læser tråden forfra. For mig er det fejlagtigt og naivt at tro store muskler gør en mand uovervindelig, og det gjorde jeg så opmærksom på med eksemplet Bob Sapp, der bogstaveligt talt lå i fosterstilling og tudede over at få en på hovedet.

Men okay, lad os endelig KUN skrive noget hvis vi er enige med trådens forfatter, så behøver man nemlig slet ikke læse det, så forudsigeligt som det bliver. :chicken:

Ikke for at starte en fight; men Eggface nævnte nogle små spring-kinesere for at illustrere Ronnies skræmmende størrelse, og straks tager du det på din kappe, at skulle beskytte kampsportens ære og ry. Jeg læser i hvert fald ikke, at der noget sted blev skrevet, at Ronnie er en uovervindelig stodder..

Han er bare stor, brutal og pt. den bedste bodybuilder around! ;)

Og for lige at bakke ptpolle lidt op (som godt nok taler med lidt større bogstaver end vanligt), så udviklede tråden om Ronnies imponerendfe fysik sig til en gang "hvad nu hvis Batman mødte Supermand" + en gang tilsvining af BB-miljøet som et flertal herinde alligevel tilhører <_<

Link to comment
Share on other sites

pugilist --> I et stykke tid har det på MOL (desværre) været sådan, at man ikke må blande sig i tråde om BB’ere hvis man ikke synes det er fedt at være freaky stor!! Jeg synes personligt, de er ubeskriveligt grimme, hvilket jeg selvfølgelig bruger min ytringsfrihed til at påpege.

Ligesom jeg fx også synes, at piger med anoreksi og folk som får opereret horn i panden er vildt grimme.

For lige at komme nogen i forkøbet: JA, jeg er godt klar over, de ikke gør det, fordi andre skal synes det er pænt

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Men okay, lad os endelig KUN skrive noget hvis vi er enige med trådens forfatter, så behøver man nemlig slet ikke læse det, så forudsigeligt som det bliver.

Hvis tråden havde et debatoplæg som retfærdiggjorde diskussion af krudt osv, så er det jo helt ok, det er bare ikke tilfældet her.

Uanset hvilken holdning man har til prof. bodybuilding og det krudt der følger med, så må man acceptere når en tråd IKKE ligger op til at handle om foragten for krudthoveder.

Hvorfor tråden pludselig skulle handle om hvem der kan og ikke kan tæske Bob Sapp fatter jeg altså ikke, men kan i ikke gemme det til en tråd om emnet - jeg er ret sikker på de findes allerede.

Mvh

Moderator

PS: Sas' kommentar omkring kampsportskæmpere tror jeg skal ses i relation til UFC/K1 og lignende, ikke som en generel nedværdigende kommentar til kampsportsudøvere.

Link to comment
Share on other sites

DBM>De kan tude alt det de vil. Hvis folk må sige han er hot må jeg sige jeg synes han er not.

ptpoul> Jeg valgte at svare offentligt fordi det du sagde var offentligt. Hvis DU har et problem med det kunne du jo have PM'et mig og gjort opmærksom på det i stedet for at lave et indlæg? Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være nemmere for dig at svare på noget bare fordi det var en PM, det tager samme tid.

Desuden gik jeg ikke off topic. Jeg svinede heller ikke BB miljø'et. Jeg gav udtryk for min mening om personen på den video der var TOPIC! Forskellen var jeg ikke var enig med alle andre. Jeg må undre mig over hvorfor du synes det er mere produktivt at folk kun prøver at finde på så mange forskellige måder at sige han er mean/ond/lee'/stor/huge/whatever på, end at folk siger deres mening om manden?

Link to comment
Share on other sites

Pugilist:

offtopic -spekulationer om psykisk helse hos bb'ere, mindreværd, doping, æstetikken.

Der blev talt om ren rå masse! At det var imponerende. Ikke om det var flot.

Men det fatter anti bb crowdet ikke... De er for optaget af alle de gamle myter om doping har opbygget kroppen, ingen atleticisme hos bb'ere, deres livsfarlige misbrug, etc etc..

Det var ikke og bliver aldrig trådens emne.

Det er forøvrigt også ufatteligt dårlig stil at lukke den lede galde ud.

Hvorfor tror i jeres vurdering/opfattelse er mere rigtig end vores? Super arrogant...

Man kan kun vurdere en kultur, hvis man har et sammenligningsgrundlag og har oplevet den på sine egne præmisser.

I kender tydeligvis intet til BB'ing. Slet ikke Coleman.

Igen: start jeres egen tråd..

Link to comment
Share on other sites

Igen: start jeres egen tråd..
Perfekt - det kan man så bare sige, hver gang der er nogen som ikke er enig i ens egne synspunkter. Så var der jo nok ikke meget DISKUSSIONSfora over det, vel?! ;)
Men det fatter anti bb crowdet ikke... De er for optaget af alle de gamle myter om doping har opbygget kroppen, ingen atleticisme hos bb'ere, deres livsfarlige misbrug, etc etc..

Er det en myte, at Ron C spiser mere end sine havregryn???

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor tror i jeres vurdering/opfattelse er mere rigtig end vores? Super arrogant...

Man kan kun vurdere en kultur, hvis man har et sammenligningsgrundlag og har oplevet den på sine egne præmisser.

I kender tydeligvis intet til BB'ing. Slet ikke Coleman.

Igen: start jeres egen tråd..

Nu er du langt ude... Mener du ikke din vurdering/opfattelse er den rigtige???? Kender du nogen der ikke mener deres vurdering/opfattelse er den rigtige????? :blink:

Hvorfor overhovedet have fora hvis man ikke må give sin mening til kende? I stedet for at prøve at lukke munden på alle der er uenige med dig, kunne du jo ARGUMENTERE for hvorfor du mente de tog fejl.

Og så vil jeg lige gentage: Jeg kommenterede manden, ikke kulturen. Jeg kan da sagtens medgive at det er utroligt man kan blive så stor, og at det må have krævet en ufattelig mængde træning. Nu jeg tænker over det, havde det nok været smart hvis jeg havde haft det med fra starten af.

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Er det en myte, at Ron C spiser mere end sine havregryn???

Hvor er det beskrevet?

Men hvis alle kunne blive så store ved AS brug alene hvorfor er alle kamikazemisbrugerne på bodyhouse så ikke større?

Det er ikke nok at sidde på sin flade og skyde sig, have lousige gener og aldrig spise noget som helst...

AS er en hjælp til at nå et suprafysiologisk niveau af muskelmasse. Men det er ikke AS der gør Ronnie til Champ, det er alle de andre ting han gør og er der gør det..

Hvis ikke du kan forstå mine eller Max P's pointer, så er der ingen idé i at jeg fortsat prøver at skære det ud i pap..

Link to comment
Share on other sites

Igen: start jeres egen tråd..

Perfekt - det kan man så bare sige, hver gang der er nogen som ikke er enig i ens egne synspunkter. Så var der jo nok ikke meget DISKUSSIONSfora over det, vel?! ;)

You dont get it do you.......

I den her tråd kan man diskuterer hans str fx i forhold til andre, eller hans bygning... ikke om han er klam bla bla... osv....

Sys ik der er særlig mange der forstår at titlen diskussionsfora skal ses i forhold til de overskrifter trådene har.... :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share