AndersL aka anyone aka BigBootyAL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er blevet opfordret til at opdatere log for Anyone, da han er ude at powerwalke i H.C Ørsted parken:

GPP 16/11/04

Steppi steppi dimsen:

5 timer @ Intervaltræning på level 34 | 2356 kcal

Det der rullende bånd

3½ time @ 40 kmt / 15°-85° hældning | 2136 kcal

Bænkpres sårn ' lidt skrå:

3s x 120r @ 20kg

+ lidt obliques poseringer, side chest og hestesko.

Jeg er blevet enig med mig selv om at dyrke min metroseksualitet og stile efter min store drengedrøm, Calvin Klein model.

Nu skal der andre boller på suppen... eller bare nogle andre boller til, tihihi *fniiis* og styrkekøft bliver lagt på hylden på ubestemt tid... jeg var også begyndt at blive ked af mærkerne og de går bare ikke, når man skal være fræk model.

Vi ses til næste aerobic time, drenge!

Kys og knus, Anyone :heartpump:

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Imponerende træning må jeg sige. 8.5 timers ren cardio.

En af mine veninder er model med kontrakt og det hele.. Kan være jeg skal introducere jeg for hinanden - jeg er sikker på hun ka hjælpe dig med at få en fod indenfor i CK-verdenen

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ellers vil jeg da gerne møde hende :innocent::wink:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Bamz

Heeey Søøøde

Du er den sødeste søde, kommer du ik' og laver en sød honningsmad til mig søde? :1112:

Jeg ska' jo på photoshoot på Tenerife med min model ven Thomas Lunau her om et par uger og selvom det er til det nystartede bulker mærke F.A.F (Fat Azz Fuckz) så mente de stadig jeg sku' skrave et par kilo af dunken - hvilket jeg ikke fatter med de hotte, sprøde abs jeg render rundt med. :raisebrow:

LOOOOOOOL :lolabove::lolabove:

Du en gal mand Bamz'far :tease:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | Let Bænkpres | 17/11/2004

Non-Lockout Bænkpres

2s x 10r @ 60kg

10s x 10r @ 80kg

Low Pulley Cable-X (s1)

3s x 15r @ 15kg

Pulldown (s1)

3s x 15r @ 60kg

Lying DB Triceps Extension (s2)

3s x 20r @ 10kg

Hammer Curls (s2)

3s x 20r @ 10kg

DB Rotations

2s x 20r @ 5kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

RT (Rating of Technique) : *****

Kommentar

Den mest stille træning i mands minde! Der blev trænet mere kæbe end noget andet. Coach Kim brugte næsten også mere tid på at svine mit tudefjæs end på at træne selv! :laugh:

Bli'r ved med at ta' det stille og roligt end til albuerne er som de skal være.

___

A' Bamz'

Sådn to mide-hvide BEARS i læder g-strenge… UUUH YEEEAAAH! Tøsbørnene kommer til at trække sneglespor over hele Tenerife! :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Man kunne tro det var hårst arbejde at være formand for en sekt… Men jeg NYYYDER det i fulde drag! :4smartass:

Tak for fræk OM' BAWI Broder Kernanus :4thumbup: , men som den kærlige og loyale formand jeg er, vil jeg la' denne eventyrlige mulighed stå over og istedet lade jer med brødre lege.

AVE RECTUM

Link to comment
Share on other sites

GPP 18/11/04

Stepper

12 min @ Intervaltræning på level 9 | 314kcal

Løbebånd

15 min @ 5-8 kmt / 15°-25° hældning | 341kcal

Fik strukket godt igennem i gluteus og hase muskulaturen, ganske rart. :4thumbup:

Og her til aften har jeg så bikset min CKD (Calvin Klein Diæten :w00t: ) sammen, som jeg starter på søndag. Det har BAAARE at dræne mig for vædske, for det er skisme klam æde. :spam::4pooh::wacko:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | Let Dødløft/DE Squat | 19/11/2004

Dødløft

5r @ 100kg

3r @ 120kg

3r @ 140kg

3r @ 160kg

3r @ 180kg

DE Squat

5s x 2r @ 110kg

5s x 2r @ 120kg

Standing Cable Crunch (s1)

2s x 15r @ 50kg

Reverse Hypers (s1)

2s x 20r @ my fat ass

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Ik' rigtig nogen pointe i at rate den her uge

RT (Rating of Technique) : *****

Ditto

Kommentar

*SUK* Det var bare svært ikke at køre tungt idag! Alle de andre brændte så lystigt på dødløften og så skulle jeg bare tage det roligt… :crybaby:

Jeg må tage revanche næste uge, der er ikke andet for! :devil:

Squatten kørte fint og eksplosivt…

I det hele taget en meget, meget stille dag med mere kæwe træning end noget andet. :bigsmile:

Det fedeste ved sådn en let uge her er at jeg GLÆDER mig til at brænde helt igennem næste uge! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | Let Bænkpres | 21/11/2004

Bænkpres

10r @ 60kg

10r @ 70kg

8s x 10r @ 90kg

9r @ 100kg ƒ | Failede på den 9 rep :blink:

10r @ 100kg | Sååådan, easy peasy og massere af overskuuuu' :4thumbup:

Incline DB Press (s1)

15r @ 30kg

15r @ 32,5kg

Pulldown (s1)

15r @ "12" (60kg???)

15r @ "14" (70kg???)

Lying DB Triceps Extension (s2)

2s x 20r @ 12,5kg

Hammer Curls (s2)

2s x 20r @ 12,5kg

Reverse Cable-X

3s x 15r @ "4" (20kg???)

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

RT (Rating of Technique) : *****

Kommentar

Var pænt træt til træning idag. Hele dagen igår havde gået med at pukle i mine forældres have, jeg fik lavet en masse nedrivning, lagt fliser, båret tunge ting og sidst men ikke mindst gravet ud til og fylde et 6kvm højbed op. Det var 9 timers hårdt arbejde, tilmed i sne og hagl noget af tiden. NØJ det var fedt! :4thumbup: Dagens højdepunkt - udover at se mine forældres glæde over alt det der var blevet ordnet - var da jeg tog en endegalv til højbeddet, en ca. 120cm langt, 40cm høj og 5cm tyk jerntræs klods, powersnatchede den op :showoff: , lagde den til rette på nakken og gik med den, hvortil min 11-årige nevø måbende spurgte "Ååårh hvad onkel Anders, var det lige så meget som du løftede til konkurrencen??!" Det var virkelig noget der varmede en frossen onkel styrkeløfter! :bigsmile:

Tilgengæld fik jeg senere presset forkert så mit højre håndled og min højre skulder teede sig helt åndsvage til træning. Løsningen var dog at køre tæt på super slow hastighed på bænken, det var betydeligt hårdere end jeg er vant til og jeg failede da også med kun 100kg, på det sidste sæt satte jeg så hastigheden lidt op og så var det så easy peasy som det bør være! :wink: Der var heller ikke en lyd fra albuer og underarme idag, så i virkeligheden handler det nok om at køre noget mere kontrolleret i en periode, fremfor max fart på alle løft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring fortæller mig at hastighed er næsten lige så belastende for leddene som maxløft. Så ægte discotræning, med kontrol på tempoet, peak contraction og "mind muscle connection" er vejen frem i perioder.

Endnu en god grund til at køre ren bodybuilding op imod sommerferien. Cutting og babyolie på kroppen er bare en bonus :tongue:

Vi ses på bellevue i Juli :4thumbup:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Min erfaring fortæller mig at  hastighed er næsten lige så belastende for leddene som maxløft. Så ægte discotræning, med kontrol på tempoet, peak contraction og "mind muscle connection" er vejen frem i perioder.

Endnu en god grund til at køre ren bodybuilding op imod sommerferien. Cutting og babyolie på kroppen er bare en bonus :tongue:

Vi ses på bellevue i Juli :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er kun oppe at køre pga. din pumpedag i dag. Bare vent til din næste ME-dag. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring fortæller mig at  hastighed er næsten lige så belastende for leddene som maxløft. Så ægte discotræning, med kontrol på tempoet, peak contraction og "mind muscle connection" er vejen frem i perioder.

Endnu en god grund til at køre ren bodybuilding op imod sommerferien. Cutting og babyolie på kroppen er bare en bonus :tongue:

Vi ses på bellevue i Juli :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er kun oppe at køre pga. din pumpedag i dag. Bare vent til din næste ME-dag. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

MAx hvem sagde max?!?!?!? :4jumpy:

Det er nu også lækkert at cutte. Men ikke at discopumpe.. Ubehageligt..

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | ME Squat/DE Dødløft | 22/11/2004

ME : Cambered Bar Chain Box Squat (vægt inkl. 50kg kæder)

2s x 3r @ 115kg

3r @ 125kg

3r @ 135kg

3r @ 145kg

3r @ 155kg

3r @ 165kg

3r @ 175kg

3r @ 185kg

3r @ 195kg

3r @ 205kg PR

Tonnage: 5145kg

Gennemsnits intensitet (af dagens max): 76%

DE : Green Brand Deadlift

1r @ 100kg

1r @ 120kg

8s x 1r @ 130kg

Cable Crunch (s1)

2s x 15r @ 55kg

Reverse Hypers (s1)

2s x 15r @ my fat ass

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Der blev ikke givet ved døren på squatten idag! Den første rep på 205kg var TUUUNG, den anden var ALL OUT og den tredje var ALL OUT +10%! :king:

RT (Rating of Technique) : *****

Teknikken kørte faktisk på det hele, jeg kom lidt skævt op på nogen squat ifølge Kim og Thomas, men det er fordi jeg er bygget skævt så deeet… :wink: På den eksplossive dødløft har jeg også pudset teknikken lidt af, det køre super idag og det det skal nok gi' pote. :smile:

Kommentar

Super træning! Mine lår er langt mere hamret igennem grundet den cambered bar end normalt, ganske lækkert! Havde ellers lidt frygtet at jeg ville være slatten grundet ingen carbs i to dage, men det kørte glimrende. Største minus var at jeg har frygteligt dårlige ånde på ketonisk diæt, hahaha, men det går jo kun udover de andre! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share