AndersL aka anyone aka BigBootyAL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Udmærket fordeling  :laugh:

Regner bestemt med at kigge ud til jer næste uge  :w00t:

Hvad tid plejer i at træne?

<{POST_SNAPBACK}>

Mandag, onsdag og fredag er Thomas og jeg der fra cirka 16.30 til 18.30, nogen gange er vi der lidt før, nogen gange er vi der lidt længere, men generelt så passer det. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ATP Training | ME Dødløft/DE Squat | 29/10/2004

ME : Snatch Grip Deadlift

3r @ 100kg

3r @ 110kg

3r @ 120kg

3r @ 130kg

3r @ 140kg

3r @ 150kg

3r @ 160kg

3r @ 170kg

3r @ 180kg

- reverse green bands -

3r @ 190kg

3r @ 200kg

3r @ 210kg

3r @ 220kg

3r @ 230kg

1r @ 240kg PR | Kun én, ska jo ik' presse citronen :w00t:

Tonnage: 7170kg :king:

DE Green Band Box Squat

8s x 2r @ 80kg

Hyper Extension

2s x 20r @ 25kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Dødløften kørte smukt, men squatten var temmelig ringe

RT (Rating of Technique) : *****

Igen squatten der trak ned.

Kommentar

Super fed træning!!! Ikke den smukkeste stil, men der er nu noget ved at dødløfte med smal stand! :wub: Var jævnt brændt aw til squatten, men fik et par rigtig gode sæt hist og her. :wink:

______________________________

Se det er overskuuuu i verdensklasse  :4thumbup:

1000 kg total og undertøjs model  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Intet mindre! :laugh:

…og herligt med et besøg fra kong overskuuuu' himself! :4thumbup: :wink:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

ATP Training | DE Bænkpres | 31/10/2004

DE Bænkpres

10r @ 60kg

5r @ 80kg

5s x 3r @ 90kg

5s x 3r @ 100kg

2r @ 120kg

2r @ 130kg

Support : Paused Incline DB Press

10r @ 25kg

10r @ 30kg

2s x 10r @ 35kg | tungeste DBs i Sv. Hallen :dry:

Low Incline Flyes (s1)

15r @ 17,5kg

15r @ 20kg

Chest Supported 2-hand DB Row (s1)

2s x 15r @ 30kg

Skullz (s2)

2s x 15r @ 35kg

EZ-Bar Curl (s2)

2s x 15r @ 35kg

Reverse Cable-X

2s x 20r @ "4"(?!?!)

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Ikke møjd energi idag

RT (Rating of Technique) : *****

På en løs bænk i et squatstativ og med en stang der er total ude af kalibrering og tyndere og glattere end brandmands stang i Polynesien, så er ordenligt teknik svært at finde

Kommentar

Tossen og jeg trænede i Svanemølle Hallen idag, ikke det mest optimale sted for styrkeløft, men ok som en nødløsning. Træningen blev klaret på en lille time og uden de store dikkedare. :)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

ATP Training | ME Squat/DE Dødløft | 1/11/2004

ME : Below Parallel Chain Box Squat (vægt inkl 50kg kæder)

3r @ 100kg

3r @ 110kg

3r @ 120kg

3r @ 130kg

3r @ 140kg

3r @ 150kg

3r @ 160kg

3r @ 170kg

3r @ 180kg

3r @ 190kg 3 Rep PR +10

3r @ 200kg 3 Rep PR +20

2r @ 210kg PR | var VIRKELIG en fighter den sidste!!! :devil: :devil: :devil:

Tonnage: 5370kg

Gennemsnits intensitet (af dagens max): 74%

DE Dødløft : Green Band Deadlift

2s x 1r @ 120kg

3s x 1r @ 130kg

1r @ 140kg | ikke nok fart

1r @ 135kg | heller ikke her, øv, føltes ellers som om det var dagen til lidt flere kilo på

3s x 1r @ 130kg

Floating Crunches (s1)

15r @ 27,5kg

Hyper Extension (s1)

20r @ 27,5kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Der blev gået 100% til den, ikke så meget der! :king:

RT (Rating of Technique) : *****

Kørte godt idag, men stadig langt fra perfekt

Kommentar

Super fed træning! Det er virkelig en dræber at køre med kæder, allerede fra de 150kg og op føltes det tungt, men der blev kørt 100% på viljen! Thomas pressede mig hele vejen til det sidste og havde han ik' gjort det er jeg ikke sikker på jeg havde rundet de 200kg idag. Min tidligere PR var 180kg for 3reps og 210kg for én 100% allout rep og det var med langt lavere volumen, så bestemt tilfredsstillende træning.

Link to comment
Share on other sites

Godt brændt i dag. Synes at dødløften så hurtig ud, selvom du siger at den ikke var det :wink: og en ubehagelig mængde squat der blev fyret af i øvrigt

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan være svært at se for andre, men jeg kunne helt sikkert mærke at der ikke var nok fart i dødløften med de 135 og 140kg. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej søde :cooldance: ...

Det er alt for længe siden :blush: ... Håber det går rigtig godt og at du ikke savner mig for meget  :tongue:  ...

Et kæmpe (lidt forsinket) tillykke med den nye log skal du ha :innocent: ...

Knus

Cat

<{POST_SNAPBACK}>

Haaaai Catski

Det går intet mindre end SUPER! :w00t: Træningen kører perfekt og livet ved siden af træningen, tjaaa, ku' ik' være meget bedre! :4winkkiss:

Vi må finde på noget snart, om ikke andet ka' du jo liiige kigge på "Juleawbrændings" tråden og se om du ku få tid til det. :bigsmile:

…og tak med tillykken. Russiske studier viser 123,78‰ fremgang ved jævnlig start af ny logbog og medfølgende lykønskninger! :tongue:

Zæz :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Russiske studier viser 123,78‰ fremgang ved jævnlig start af ny logbog og medfølgende lykønskninger!

For sadan!!

Så er det sq da det der mangler - er der nogen måde man kan starte sin log på så det sætter sig mere specifikt altså de 123,78‰ Her tænker jeg specielt pat og stænger... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Cardio 2/11/04

Stepper

12 min @ Intervaltræning på level 8 | 282kcal

Løbebånd

15 min @ 5-8 kmt / 15°-25° hældning | 319kcal

For sadan!!

Så er det sq da det der mangler - er der nogen måde man kan starte sin log på så det sætter sig mere specifikt altså de 123,78‰ Her tænker jeg specielt pat og stænger...  :hehe:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er såmænd meget nemt, du skifter til styrkeløft træning og løfter i en styrkeløft klub, derefter vil ca. 78,41% af de 123,78‰ sætte sig primært på pat og stænger. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Cardio 2/11/04

Stepper

12 min @ Intervaltræning på level 8 | 282kcal

Løbebånd

15 min @ 5-8 kmt / 15°-25° hældning | 319kcal

For sadan!!

Så er det sq da det der mangler - er der nogen måde man kan starte sin log på så det sætter sig mere specifikt altså de 123,78‰ Her tænker jeg specielt pat og stænger...  :hehe:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er såmænd meget nemt, du skifter til styrkeløft træning og løfter i en styrkeløft klub, derefter vil ca. 78,41% af de 123,78‰ sætte sig primært på pat og stænger. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den bad jeg vel om :laugh: ... du kører da godt med cardio af, men det var jo det med Calvin Klein karrieren :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | ME Bænkpres | 3//11/2004

ME : Close Grip Benchpress

10r @ 60kg

8r @ 80kg

3r @ 100kg

3r @ 120kg

- reverse green band -

3r @ 140kg

3r @ 145kg

3r @ 150kg

2r @ 160kg

- reverse green band + 8cm board -

3r @ 170kg

2r @ 180kg

- reverse green band + 12cm board -

miss @ 190kg | skulderen sagde "NÆ!" og slukkede

Tonnage: 2975kg :dry:

Gennemsnits intensitet (af dagens max): 80,9%

Support : Tate Press

5r @ 22,5kg

4s x 5r @ 27,5kg

Low Incline Flyes (s1)

2s x 15r @ 20kg

Chest Supported 2-hand DB Row (s1)

2s x 15r @ 32,5kg | her prøvede Tossen så at nappe mig doggystyle :sleepy::gal::bottom:

Skullz (s2)

2s x 15r @ 37,5kg

EZ-Bar Curl (s2)

2s x 15r @ 37,5kg

Face Pulls

3s x 20r @ 45kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Sløøøv omgang :sleeping:

RT (Rating of Technique) : *****

Intet spænd i armene og kørte stangen for højt op mod brystet

Kommentar

Fesen træning, havde ikke den store energi og der gik lidt for meget WSB mentalitet i den da Coach Kim satte mig helt og aldeles på plads på dagens øvelser! :tongue: Burde ha' kørt nogen overkommelige trippler med en god volumen, men det er sgi' lidt svært når der står en kæk, buttet styrkeløfter og sviner en! :D

Med det smalle greb var det desuden min skulder der tog de fleste tæsk, så glimrende svagpunkts træning egentlig. :) Sidst jeg kørte med smalt greb til den højde klods, slukkede skulderen på samme måde på 145kg (såvidt jeg husker), der er bare INTET pres.

Link to comment
Share on other sites

Under min træning i dag (Rødovre) blev der talt om dig... noget med du havde lavet nogle flotte løft! Hmm, overvejer om jeg skulle forsøge at sælge ud af min "insider-viden" om dine træningsmetoder. Nogle af dem, som træner der, er åbenbart konkurrenter?!?

Link to comment
Share on other sites

Under min træning i dag (Rødovre) blev der talt om dig... noget med du havde lavet nogle flotte løft! Hmm, overvejer om jeg skulle forsøge at sælge ud af min "insider-viden" om dine træningsmetoder. Nogle af dem, som træner der, er åbenbart konkurrenter?!?

<{POST_SNAPBACK}>

TAK! :bigsmile:

(eller hils og sig tak til dem eller noget :wink: )

Det må så være i VK Ares?! Ka' ik' lige komme på hvem der sku' være en konkurrent der, de er jo ik' så fede derude! :laugh:

Du sælger bare løs, ikke de store hemmeligheder i en offentlig log. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Under min træning i dag (Rødovre) blev der talt om dig... noget med du havde lavet nogle flotte løft! Hmm, overvejer om jeg skulle forsøge at sælge ud af min "insider-viden" om dine træningsmetoder. Nogle af dem, som træner der, er åbenbart konkurrenter?!?

<{POST_SNAPBACK}>

TAK! :bigsmile:

(eller hils og sig tak til dem eller noget :wink: )

Det må så være i VK Ares?! Ka' ik' lige komme på hvem der sku' være en konkurrent der, de er jo ik' så fede derude! :laugh:

Du sælger bare løs, ikke de store hemmeligheder i en offentlig log. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep, det er i Ares... ved faktisk heller ik helt hvordan de ligger i vægtklasser osv. Der er da nogle ok stærke gutter, men man er jo svær at imponere, når man holder til på MOL :wink: Nu er jeg ik den store SL ekspert, men tror faktisk, at mange af dem kunne lære meget på MOL!

BTW, ved du om man ka' være medlem i mere end en klub af gangen? Bor i kbh V, så nogle gange ville det sgu være lettere at snuppe en gæsteoptræden i TSK!

Tid er der jo ik for meget af, når der også skal smides med KB's....

Anyways, held og lykke med SL og Calvin klein karrieren :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

GPP 2/11/04

Stepper

12 min @ Intervaltræning på level 8 | 286kcal

Løbebånd

15 min @ 5-8 kmt / 15°-25° hældning | 399kcal

Incline Benchpress

15r @ 60kg

15r @ 70kg

10r @ 80kg

BTW, ved du om man ka' være medlem i mere end en klub af gangen? Bor i kbh V, så nogle gange ville det sgu være lettere at snuppe en gæsteoptræden i TSK!

Tid er der jo ik for meget af, når der også skal smides med KB's....

Anyways, held og lykke med SL og Calvin klein karrieren  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det sku nok være muligt, du er ihvertfald velkommen til at kigge forbi! :)

Hahaha… Hvis Calvin Klein lancere en Big n Beautifull kampagne såååå har jeg måske en chance! :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | ME Dødløft/DE Squat | 5/11/2004

ME : Conventional Deadlift

3r @ 120kg

3r @ 140kg

3r @ 160kg

3r @ 180kg

3r @ 200kg PR | med go' overskuuu' :w00t:

- reverse green bands -

3r @ 210kg

3r @ 220kg

3r @ 230kg

3r @ 240kg PR | tangering af min 3 rep max med semi-sumo stand og dragt :king:

Tonnage: 5100kg

Gennemsnits Intensitet (af dagens max): 78,7%

DE Green Band Box Squat

2s x 2r @ 80kg

8s x 2r @ 85kg

Floating Crunches (s1)

2s x 15r @ 30kg

Hyper Extension (s1)

2s x 15r @ 30kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Det var helt perfekt, blev gået til den, men sluttede træningen med en go' følelse af overskuuu'

RT (Rating of Technique) : *****

Squat, squat, squat, trækker IGEN ratingen ned.

Kommentar

Virkelig god træning og godt proppet med MOLer i huset, Poul var ude og brænde godt på bænken og reverse grip power cleans :laugh:, Tulle virkede lidt skræmt ;), men fik tjekket lidt squat teknik ud, så rigtig godt ud til sidst! :4thumbup: Q fik "tjekket sin stil" i de utalige spejle og vinduer i TSK. :tongue:

Tossen fik svinet mig fra start til slut og det var LIGE hvad der var brug for idag! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Poul var ude og brænde godt på bænken og reverse grip power cleans  :laugh:
Nåh... Det var det der skete. Jeg troede i min disko-overbevisning at det var den berygtede clean curl han foreviste :biggrin:
Q fik "tjekket sin stil" i de utalige spejle og vinduer i TSK. :tongue:

Stilen er vigtig at holde sig for øje. Ellers får man nemt problemr med knæ og lænd når man kører chins... :innocent:

Q

Link to comment
Share on other sites

Virkelig god træning og godt proppet med MOLer i huset, Poul var ude og brænde godt på bænken og reverse grip power cleans :laugh:, Tulle virkede lidt skræmt ;), men fik tjekket lidt squat teknik ud, så rigtig godt ud til sidst! :4thumbup: Q fik "tjekket sin stil" i de utalige spejle og vinduer i TSK.  :tongue:

Tossen fik svinet mig fra start til slut og det var LIGE hvad der var brug for idag! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked: :laugh: Nah imponeret dækker nok bedre :smile: Hvor kan i løfte meget :w00t: Ikke lige det jeg er vant til at se de steder jeg ellers kommer :chicken::wink:

Men utroligt spændende at besøge jer, håber på snarlig visit igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share