Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Max Emil

Lørdag d. 28/4 2007 kl. 13, kom lille Max Emil til verden. Både ham og hans mor har det godt. Han er lille, 2.44 kg og 49 cm, men er bare super i orden. Han spiser og trives rigtig godt. Vi elsker ham, og det er virkelig en dejlig fornemmelse at være blevet forældre.

TILLYKKE med ham RASMUS :cheer:

Hvor er han fin :wub:

Går ud fra at du ikke kom med til generalforsamlingen søndag :wink::tongue:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Endnu en gang mange gange tillykke, Rasmus. Han er da en fin lille knægt, hva'?

2,44 kg? Han er kun lige blevet født, og så er han allerede hakket i bund. :tongue:

Men nu er jeg ikke ligefrem nogen ekspert på fødsler, men er der nogen speciel grund til du står i bar overkrop og holder Max Emil inde på sygehuset? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Iver >> tak. Det må også være lige opppe over med Jer. Det bliver spændende. Jeg glæder mig til at høre nærmere.

Angel >> Tak. Ja, han er super fin (mon ikke alle nybagte forældre synes at deres baby er verdens smukkeste? :tongue: ), og nej, jeg nåede ikke til gf. Vandet gik allerede fredag eftermiddag, så vi tog på Hospitalet, men blev sendt hjem igen. Kl 23 fredag aften var vi tilbage på hospitalet, men det var først ved 2-3 tiden at véerne rigtig gik igang. Selve pressevéerne startede først ved 12-tiden lørdag formiddag, og kl. 13.00 kom Max Emil så til verden. Noget af en lang fødsel, men han var jo helt sikkert værd at vente på.

Jeg har læst et sted at der ikke blev fundet en ny formand, så der skal være ekstraordinær gf, mon ikke jeg skal til den. Hvad med dig?

Tobias >> Tak min ven, og rigtig fedt at få en hilsen fra Jer i søndags :bigsmile: . Da jeg havde klippet navlesnoren, sagde jordemoderen, at jeg skulle tage mn trøje af og putte ham ind til mig. Åhh, jeg tudede og blev bare blød i knæene :wub:

Angående vægten, så ja, han var hakket i bund, men han er jo også lavet på diæt :tongue: . Lige nu er vi dog ved at bulke :4flex:

Link to comment
Share on other sites

TLunau >> Mange tak. Er du kommet godt igang med Massive Eating?

Tiller >> Du ved jo hvad du snakker om, så jeg ser frem til vores nye liv. Jeg kunn også høre på dig, at Elliot bare er dejlig. Lækkert med hæwi t-shirts til far og søn. Kan man få en Iron Maiden t-shirt str. 50 med "The Number of the beast"? :tongue: Jeg læste forøvrigt, at du har fået nye knæprobs. Er det et samme knæ, som vi snakkede om?

Kongen >> Bukker og takker.

Jonas >> Mange tak. Hvordan går det med lænderyggen?

Tungmetal >> Ligeover :smile: . Hvor fødte I? Jeg kan se, at du har været i bogholderen. Det er rart at høre. Hvornår skal du derned igen?

Anders >> Takker.

Jhax >> Jeg tænkte det nok, du er sgu' ved at blive skruk. Bare rolig, du skal nok få ham at se live, når han skal med ned og træne om en uges tid eller to :tongue: . Vi ses i hulen. Skriv lige når du kommer hjem fra Skawen, så finder vi ud af noget træning. :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rallefar program

Uge 1, dag 1

Onsdag d. 2/5 2007.

Bogholderen kl. 13.25-14.50.

Det er ikke meget sammenhængende søvn vi har fået de sidste 5 dage. Alligvel trængte jeg til at røre mig lidt, så jeg fandt tid til at smutte i bogholderen i går over middag.

Onsdagens tal:

Squat Smolov sr.

9x3@130

1x3@140

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

Incl db flyes

3x8@32

Lateral raises

5x8@17

Benpress calf raises med 2 sekunders pause i bunden

2x12@140

3x8@160

Dips

3x8@mig+15

Kalorier ~4200 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej farmand :smile:

Regner med at jeg skal der ned i dag et eller andet sted mellem 14:00 og 17:30, men jeg venter lige på at høre fra Jhax.

Kommer du der ned i dag??

Det ku' være at vi sku' få Jhax med på at lave FFRB om til en trænings-fædre gruppe, når nu han også er skruk :4thumbup:

Edited by Tungmetal
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej farmand :smile:

Regner med at jeg skal der ned i dag et eller andet sted mellem 14:00 og 17:30, men jeg venter lige på at høre fra Jhax.

Kommer du der ned i dag??

Det ku' være at vi sku' få Jhax med på at lave FFRB om til en trænings-fædre gruppe, når nu han også er skruk :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: En færdregruppe - alt for fedt :laugh::laugh::laugh::laugh: Husk at tage ungerne med til træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TLunau >> Mange tak. Er du kommet godt igang med Massive Eating?

Jo tak jeg ligger omkring 3000-3200kcal om dagen ... de eneste jeg carbs jeg får er fra grønsager iløbet af dagen og under træning får jeg 2 shakes med 60gram dextrose og 40gram prot i hver i en 6-8% vandopløsning

Energi-fordelingen ser nogenlunde sådan her ud 40P/26C/34F og jeg er gået fra en morgenvægt på 90,8kg til 88,6kg ... måske meget af det skyldes glykogen-tømning og væsketab men nu ser jeg lige hvordan det går over de næste par uger :smile:

Uanset har jeg aldrig cuttet på så mange kcal'er før

Igen stort tillykke og held og lykke med træningen

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus!

Fedt at du tager dig tid til at komme ned og træne, selv med baby og alt det nye... :smile: Jeg vil sgu gerne være med i den omtalte fædregruppe, så må hellere tage turen til Vanløse snart. :laugh:

Ang. knæ, så har de 'bare' fået et slag fordi jeg væltede ind i en plint på vores forhindringsbane. Så det burde ikke være noget problem. Ellers har Carstens råd om udstrækning virkelig hjulpet, så det spiller ganske fint. Igen, alt godt ønskes og vi ses snart. Btw. hvis du har lyst til at komme med og høre fee' heavy, så køb billet til Lamb of God d. 28.06. :devil:

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

Det er pinligt Lars Krimi, at jeg ikke har ønsket dig tillykke endnu :4slap::blush:

Nå, men KÆMPE tillykke til dig og lillemor med pjevsen!

Husk nu at fylde ham med lidt kemikalier fra starten af, så han kan vænne sig til livet som :4flex:

Hilsen

Flexi

Link to comment
Share on other sites

TLunau >> Det lyder til at du har styr på det. Hvordan går det med styrken på diæten?

Iver >> Fædregruppens sammensætning er lidt til diskussion i øjeblikket. Jhax ved ikke helt om han er inde eller ude :wink: , men ellers så skal Max Emil med ned og træne så snart som muligt. Vi skal lige bulke lidt mere i et par uger. Planen er 200 kg squat inden han bliver 15 år :tongue: .

Till >> Godt at knæet bare er blevet stødt, og at det ikke er den "gamle" skade, der er brudt op. Tak for tippet, jeg kigger på det. Og du siger bare itl, når du skal med i bogholderen :weight_lift:

Flexi >> Tak skal du ha'. Hakkemus jr. skal køre økologisk hele vejen :4flex:

Rallefar program

Uge 1, dag 2

Torsdag d. 3/5 2007.

Bogholderen. Kl. 14.50-16.20.

Fædregruppen og et enkelt prøvemedlem var samlet i dag. Prøvemedlemmet var lidt ufokuseret. Det må vi ha' arbejdet med. De to medlemmer manglede søvn, og det kunne mærkes og ses på styrken, men de fik da trænet og alle var i godt humør, bortset fra da Rallefar var ved at tænde af på et krudthoved uden gains, der kaldte Rallefars shake med choko for "noget lort".

Torsdagens tal:

Squat Smolov sr.

[email protected]

SBDL

4x8@160

Chins

3x8@mig+5kg

tungt

Liggende legcurls

4x8@75

Siddende calf raises

2x25@30

3x8@60

supersettet med:

Db curls

4x9@25

Kalorier: ~4200 :superman:

:smile:

post-6061-1178261310_thumb.jpg

post-6061-1178261325_thumb.jpg

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Goddammit!! Når man ikke er så meget på mol så smutter de store nyheder da! Stort tillykke herfra Rasmus - og velkommen i båden :4thumbup: Det er en hård, fee, tough, sej og fantastisk ting at blive far så jeg vil bare ønske jer alle 3 det bedste.

Mange hilsner fra Henrik

Link to comment
Share on other sites

Incognito >> Tak. Jeg håber, at det går fremad med nakken og armen.

Crawdaddy >> Tak skal du ha' :smile:

Gert Lee' >> Du har jo nogle år på banen i far-branchen, så det glæder mig at høre. Tak, og godt at høre, at du trods nyt spændende job stadig får trænet og fyret nogle gode pas af :4thumbup:

heffehurtig >> Selvfølgelig. Det lå ligesom i planlægningen, at jeg skulle snuse til sr. samtidig med at jeg selv blev sr. :tongue::superman:

:smile:

post-6061-1178349752_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jonas >> Mange tak. Hvordan går det med lænderyggen?

Har fået noget kiropraktorbehandling og jeg synes det går lidt bedre, det bilder jeg mig ihvertfald ind :wink: Men det er stadig ikke iorden :crazy: Så jeg laver kun meget lette øvelser som belaster lænden + øvelser fra dit program :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share