MOL Spinningtræf!?


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.....at jeg tryller en vis cd i afspilleren uden at nogen opdager det......

:blink::blink: ?????

Er det noget hvortil vi bør have noget specielt tøj på eller hva'? Nattøj f.eks.

<{POST_SNAPBACK}>

Der er tale om "Vi maler byen rød" med Bithe - Mette var berygtet for at bruge den hele tiden som spinninginstruktør.

Genialt du ser forbi Mette!

Link to comment
Share on other sites

.....at jeg tryller en vis cd i afspilleren uden at nogen opdager det......

:blink::blink: ?????

Er det noget hvortil vi bør have noget specielt tøj på eller hva'? Nattøj f.eks.

<{POST_SNAPBACK}>

- røde festkjoler, nærmere? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synz det er helt tip-top hvis den del af de mandlige deltagere, der har stærke femistiske egenskaber, møder op i røde selskabskjoler :4thumbup: .. jeg vælger nok at holde mig til den klassiske, stramme og traditionelle cykeltøjs-stil :blush:

Link to comment
Share on other sites

det styrer I vist selv :bigsmile:

blev nødt til at tage en time i går og havde ikke min egen musik med (alle råbte "hvor er birte?"), så jeg blev nødt til at spille centerets absolute music 1-239 og derimellem Papkasseshow med Kender du det? (mona, mona, mona). Det var sgu sjovt.

melding fra ortopædkirurgen: Ja, der er ikke noget klassisk galt, men du må ikke lave noget, der gør ondt... = ikke mere end 5 minutter på cykel til mig. Så jeg kommer kun ganske kort og løfter stemningen. Er der et tidspunkt, der passer folket? Meget gerne ikke for sent.

hej fra husfyssen

Link to comment
Share on other sites

Opdateret tilmeldningsliste:

Rønne

Arne

Ulrik1973

Milter

Jeanet1980

p_haras

Niske

Fast

maria

(Nicolai)

Goldendreams

Spock

Jan D.

Spinningsilden

Vivsen (begrænset omfang)

KasperKS

Nordmand

(congokurt) (Har ikke været på MOL siden tilmeldningen)

Creole

Henrikf

CLO (Kun aften)

Spinning_rules

Felicia

Podz

Camilla

Karina Harman

Sisse

Janne

Charlotte

DanFanatiker

Timeset og makker

b_skaal på gæstevisit

Samt 4- 5 mere som Creole har meldt på som jeg ikke lige har navne på

33-35 cykler skulle være besat - HERLIGT

HVIS NOGEN IKKE SKAL VÆRE MED OM AFTENEN SKAL JEG VIDE DET SNART!!!!

Link to comment
Share on other sites

Opdateret tilmeldningsliste:

malou majkenn 

Rønne

Arne

Ulrik1973

Milter

Jeanet1980

p_haras

Niske

Fast

maria

(Nicolai)

Goldendreams

Spock

Jan D.

Spinningsilden

Vivsen (begrænset omfang)

KasperKS

Nordmand

(congokurt) (Har ikke været på MOL siden tilmeldningen)

Creole

Henrikf

CLO (Kun aften)

Spinning_rules

Felicia

Podz

Camilla

Karina Harman

Sisse

Janne

Charlotte

DanFanatiker

Timeset og makker

b_skaal på gæstevisit

Samt 4- 5 mere som Creole har meldt på som jeg ikke lige har navne på

33-35 cykler skulle være besat - HERLIGT

HVIS NOGEN IKKE SKAL VÆRE MED OM AFTENEN SKAL JEG VIDE DET SNART!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Opdateret tilmeldningsliste:

malou majkenn 

Rønne

Arne

Ulrik1973

Milter

Jeanet1980

p_haras

Niske

Fast

maria

(Nicolai)

Goldendreams

Spock

Jan D.

Spinningsilden

Vivsen (begrænset omfang)

KasperKS

Nordmand

(congokurt) (Har ikke været på MOL siden tilmeldningen)

Creole

Henrikf

CLO (Kun aften)

Spinning_rules

Felicia

Podz

Camilla

Karina Harman

Sisse

Janne

Charlotte

Timeset og makker

b_skaal på gæstevisit

Samt 4- 5 mere som Creole har meldt på som jeg ikke lige har navne på

33-35 cykler skulle være besat - HERLIGT

HVIS NOGEN IKKE SKAL VÆRE MED OM AFTENEN SKAL JEG VIDE DET SNART!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

ABSOLUT ENDELIGT PROGRAM

Der er tidligere meldt et starttidspinkt på klokken 12 ud - men der har været nogen forviring - så derfor klokken 13!

Creole køre en time for en flok triatleter fra klokken 12.15 og I er velkommen til at "varme op" med at deltage i denne :smile:

13.00-13.15 Vi mødes omklædte og "summer"

13.15 - 13.45

Arne byder velkommen fra cyklen og varmer forsamlingen op m entalt og fysisk gennem ca. 25 minutter

Kommentarer fra salen til den indledende seance - herunder en diskussion af "hvad er en god opvarmning"

13.45- 14.15

Jeaneth1980 overtager podiet og har det i ca. 35 min. Hun starter med at fortælle lid om hvad ideen med hende serie er og hvad hun gerne vil have respons på. Diskussion af Jeanets serie og respons på hendes spørgsmål

14.15- 14.45

Creole indtager podiet i ca. 35 min - tilsvarende som Jeanet

14.45-15.00

15 min Pause med frugt og drikke og snak- vi køber ind og alle spæder til

(Hvem vil lægge ud - jeg kan ikke :blush: )

15.00-15.30

Spocks tur på podiet - samme maner som de andre

15.30-16.00

Nordmands tur på podiet

16.00- 16.45

Ulrik køre finalen - gerne med refleksioner undervejs o(g inden) i relation til dagen

Derefter bad, sauna eller jacuzi for dem der vil frem til 17.45

Så er der indbygget 15 min til at det hele kan skride lidt.

Hver indstruktør har 25 min - der skal bruges 5 min til indstilling af instruktørcykel.

19.00 Spisning og hygge

Jeg glæder mig meget! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det korrekt, at adressen er Falkoner Plads 1, 2000 Frederiksberg???

Kan man parkere nogle steder i nærheden? f.eks. i Frederiksbergcentret? Eller har Hard Work nogle p-pladser?

Programmet er super fjong med mig, Arne  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Adressen er koorekt ja. Parkering ved jeg ikke noget om

post-125-1107880132_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kanon program :4thumbup: Glæder mig meget!!!

Der er 2 timers parkering på hele Frederiksberg, men man kan købe dagkort. Der er en del parkeringspladser tæt på.

læs mere om parkering her:Parkering

Skal man tilmelde sig til spisning om aften? Jeg vil gerne med :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Kanon program :4thumbup:  Glæder mig meget!!!

Der er 2 timers parkering på hele Frederiksberg, men man kan købe dagkort. Der er en del parkeringspladser tæt på.

læs mere om parkering her:Parkering

Skal man tilmelde sig til spisning om aften? Jeg vil gerne med :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Da arrangementet foregår på en lørdag så glem alt om parkering i Frb. centeret. I det tætte område lige omkring HardWork er det lige så håbløst. Det letteste er at parkere i parkeringsanlæggene på Sylows Plads (som ligger praktisk talt klods op ad HardWork) eller parkere lidt længere væk, dvs. Howitzvej, Falkoner Alle, Nyelandsvej mv. Det kræver dog dagskortet, som altså er en parkeringsbillet der gælder hele lørdagen som anført af podz. MEN, det bedste er altså at tage metroen til Frederiksberg som ligger under selve Frb. centeret. Men, den kører måske ikke fra Jylland :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kanon program :4thumbup:  Glæder mig meget!!!

Der er 2 timers parkering på hele Frederiksberg, men man kan købe dagkort. Der er en del parkeringspladser tæt på.

læs mere om parkering her:Parkering

Skal man tilmelde sig til spisning om aften? Jeg vil gerne med :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Da arrangementet foregår på en lørdag så glem alt om parkering i Frb. centeret. I det tætte område lige omkring HardWork er det lige så håbløst. Det letteste er at parkere i parkeringsanlæggene på Sylows Plads (som ligger praktisk talt klods op ad HardWork) eller parkere lidt længere væk, dvs. Howitzvej, Falkoner Alle, Nyelandsvej mv. Det kræver dog dagskortet, som altså er en parkeringsbillet der gælder hele lørdagen som anført af podz. MEN, det bedste er altså at tage metroen til Frederiksberg som ligger under selve Frb. centeret. Men, den kører måske ikke fra Jylland :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Snup Sylows parkeringskælder! Der er kun 20m afstand fra døren, og I skal kun betale frem til kl. 15 - dvs. 20 kr. fra 13-15.

...med mindre I altså vil med på opvarmningsspinner fra kl 12:15 med Københavns Triathlon Klub :devil:

Link to comment
Share on other sites

Snup Sylows parkeringskælder! Der er kun 20m afstand fra døren, og I skal kun betale frem til kl. 15 - dvs. 20 kr. fra 13-15.

...med mindre I altså vil med på opvarmningsspinner fra kl 12:15 med Københavns Triathlon Klub  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Milter og jeg tager futtoget og er i Kbh 11.22, hvis ikke DSB er forsinkede, som de jo plejer at være det... Men hvis vi kan nå det, vil jeg i hvert fald ikke gå glip af den time med tri-klubben... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til dette ellers fortræffelige arrangement.

Jeg har hvad angår cykling været sat ud af spillet siden november p.g.a. overbelastning og skade ved senetilhæftningen for hoftestrækkeren. Først for 2 uger siden er der så småt kommet gang i lidt rul på spinningcykel, men med meget lav belastning.

Beklager den sene afmelding (men måske kan andre bruge min plads), da jeg håbede indtil denne uge at jeg måske kunne gennemføre bare 1 time med let belastning. Det går desværre ikke.

Da der samtidig er røget en hel del kg på er spisning og ikke mindst drikkeri på et minimum, hvilket næppe bidrager til større festlighed. Jeg springer derfor over i denne omgang, men håber at jeg evt. kan deltage i et kommende opfølgningsarrangement.

Jeg håber I får en god, festlig og opbyggelig dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share