MOL Spinningtræf!?


Arne
 Share

Recommended Posts

Snup Sylows parkeringskælder! Der er kun 20m afstand fra døren, og I skal kun betale frem til kl. 15 - dvs. 20 kr. fra 13-15.

...med mindre I altså vil med på opvarmningsspinner fra kl 12:15 med Københavns Triathlon Klub  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Milter og jeg tager futtoget og er i Kbh 11.22, hvis ikke DSB er forsinkede, som de jo plejer at være det... Men hvis vi kan nå det, vil jeg i hvert fald ikke gå glip af den time med tri-klubben... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

I skal være velkomne.. og bras endelig ind midt i timen hvis I kommer lidt for sent..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis man vil styrketræne inden, er det da muligt - eller skal vi træne vores "normale" steder helst??

Bliver iøvrigt rigtigt hyggeligt, vi står i stor gæld til Creole.

Angående overnatninger, skulle vi ikke finde ud af hvem der overnatter hvor???

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil styrketræne inden, er det da muligt - eller skal vi træne vores "normale" steder helst??

Bliver iøvrigt rigtigt hyggeligt, vi står i stor gæld til Creole.

Angående overnatninger, skulle vi ikke finde ud af hvem der overnatter hvor???

<{POST_SNAPBACK}>

Spock: Nordmand, Rønne og jeg overnatter i Niskes lejlighed. Vi kommer til Kbh ved middagstid fredag og jeg regner med at vi to mødes på Den Sorte Gryde kl. 13 og derefter afgang til Parken... :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Spock: Nordmand, Rønne og jeg overnatter i Niskes lejlighed. Vi kommer til Kbh ved middagstid fredag og jeg regner med at vi to mødes på Den Sorte Gryde kl. 13 og derefter afgang til Parken... :4smartass:

Cool - så har jeg jo min lejlighed for mig selv, med alt hvad det måtte indebære :devil::devil:

Øhh kl 13 - hehe - jeg kan søreme desværre ikke skride fra jobbet så tidligt??

Kører Chris i Parken? Nej vel?

Jeg skal selv vikariere for ham i Boltens Gård imorgen (en 3er plus udholdenhed) så jeg tror ikke han er in town :mad: (irriterende).

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil styrketræne inden, er det da muligt - eller skal vi træne vores "normale" steder helst??

Bliver iøvrigt rigtigt hyggeligt, vi står i stor gæld til Creole.

Angående overnatninger, skulle vi ikke finde ud af hvem der overnatter hvor???

<{POST_SNAPBACK}>

Vi må sgu nok hellere bare styrketræne i de normale centre - tror egentlig ikke Susanne ville sige nej, men vil ikke presse citronen yderligere :blush:

Og pjat med dig og gæld - jeg har ikke gjort andet end at spørge hende (og High5, der nok kigger forbi med en dunk energidrik :wink: ). Det er da Arne, der har lavet alt arbejdet med tilmelding og program og alt muligt.

Edited by creole
Link to comment
Share on other sites

Opdateret tilmeldningsliste:

[32 navne + de løse}

33-35 cykler skulle være besat - HERLIGT

HVIS NOGEN IKKE SKAL VÆRE MED OM AFTENEN SKAL JEG VIDE DET SNART!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Er der stadig plads til en mere? I så fald vil jeg gerne med både på cykel og om aftenen.

Og ja, jeg er naturligvis med på at bidrage til en buket til værten.

/Kasper

Link to comment
Share on other sites

Opdateret tilmeldningsliste:

[32 navne + de løse}

33-35 cykler skulle være besat - HERLIGT

HVIS NOGEN IKKE SKAL VÆRE MED OM AFTENEN SKAL JEG VIDE DET SNART!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Er der stadig plads til en mere? I så fald vil jeg gerne med både på cykel og om aftenen.

Og ja, jeg er naturligvis med på at bidrage til en buket til værten.

/Kasper

<{POST_SNAPBACK}>

Der er plads ja - velkommen til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligner en tumpe i badetøj, så der melder jeg altså pas. jeg nøjes vist bare med en kigger.. Jeg er heller ikke så gode venner med det der vand..

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Så sku' du se mig i sådan en beklædningsgenstand :bigsmile:

Men al respekt for dét - der er også kun plads til 8 af os i jacuzzi'erne ad gangen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligner en tumpe i badetøj, så der melder jeg altså pas. jeg nøjes vist bare med en kigger.. Jeg er heller ikke så gode venner med det der vand..

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Det ka' do gåt glem al om. På mæ den hjemstrikki og baehætty og så bar på æ hoe i. :cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Men al respekt for dét - der er også kun plads til 8 af os i jacuzzi'erne ad gangen  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Respekt er nemlig hvad det drejer sig om her. For alderdommen. Så os over 40 har førsteret til at få lindring for vores mishandlede kroppe.

<{POST_SNAPBACK}>

Okay måske kan vi godt knibe et par ekstra ned i hver pool så :blush:

Link to comment
Share on other sites

Da ingen ønsker/kan lægge ud - så skal alle selv medbringe frugt og anden forplejning :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov, jeg kan altså godt lægge ud, det er ikke pengene der er problemet, men det praktiske mht indkøb m.v

Måske er det bedre vi bare køber selv, der er jo masser af steder vi kan hente frugt og andre ting hele tiden... så no harm done.

Bliver STOOOOOOORT!

Det med Jacuzzi'en - det må være dem omkring de 36 og opefter der har førsteprioritet... hehe.. det med de 40 år før var vist en fortalelse fra Rønnes side :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det med Jacuzzi'en - det må være dem omkring de 36 og opefter der har førsteprioritet... hehe.. det med de 40 år  før var vist en fortalelse fra Rønnes side  :innocent:

What ??...kommer der folk over 35 år med MOL-spinningtræf ??? :blink: hehe...

<{POST_SNAPBACK}>

Jep det er jo os der har initiativet og evnen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Da ingen ønsker/kan lægge ud - så skal alle selv medbringe frugt og anden forplejning :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov, jeg kan altså godt lægge ud, det er ikke pengene der er problemet, men det praktiske mht indkøb m.v

Måske er det bedre vi bare køber selv, der er jo masser af steder vi kan hente frugt og andre ting hele tiden... så no harm done.

Bliver STOOOOOOORT!

Det med Jacuzzi'en - det må være dem omkring de 36 og opefter der har førsteprioritet... hehe.. det med de 40 år før var vist en fortalelse fra Rønnes side :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan egentlig godt se fornuften i at nogen har hentet frugt og vand inden vi går i gang. Der er selvfølgelig frugt i HardWork - og en automat med sodavand etc. men dels er det ret dyrt, dels bliver det hurtigt noget halvstresset noget, hvis vi skal bruge de forholdsvis få pauser vi har, på at stæse over i Frederiksbergcenteret for at gå i Føtex (det ville være hyggeligere at snakke med hinanden i stedet).

Jeg sad selv og overvejede stærkt at melde mig som central indkøber, men jeg skal jo køre en spinning-time lige inden, og vil helst ikke pålægge mig for meget oveni det på dagen.

Derfor denne ekstra opfordring til én eller måske to, til at smutte indenom Føtex på vej op fra Metroen. Det vil tage jer 7-8 minutter at gå dén omvej hvis I ved hvad I skal have - og det behøver ikke være andet end bananer og appelsiner, samt måske en kasse sodavand til pausen.

Hvis ikke jeg allerede har nævnt det, så er der allerede sørget for drikkelsen.. High5 leverer en Cooler med indhold - jeg mener, det er 15 liter kold energidrik :cooldance:

7-8 minutters indkøb... Er der nogen der tager dén udfordring op?

Jeg mener i øvrigt grænsen for førsteprioritet til Jacuzzien må gå ved 33 år..

Edited by creole
Link to comment
Share on other sites

Mht indkøb etc. så er problemet vel ikke værre end at folk har det med, man selv skal fortære, inden man "chekker ind" ? det er jo ikke sikkert at alle spiser æbler, pærer etc. :innocent: Jeg syns Arne's forslag er ok - vi sørger for os selv og vi gør det inden vi chekker ind :bigsmile: - og ellers glæder jeg mig meget til i morgen... spinning-aktiv eller ej :cooldance:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Vivsens og Arnes forslag er jo meget operationelt – helt enig.

Jeg tager et par flasker rødvin med som supplement til blomsterne. Det kan være, hun har jyske aner og derfor sætter pris på noget mere substantielt.

For min skyld kan de unge mennesker bare muntre sig i Jacuzzi'en – det er helt ok med mig.

Vi ses….

Link to comment
Share on other sites

Vivsens og Arnes forslag er  jo meget operationelt – helt enig.

Jeg tager et par flasker rødvin med som supplement til blomsterne. Det kan være, hun har jyske aner og derfor sætter pris på noget mere substantielt.

For min skyld kan de unge mennesker bare muntre sig i Jacuzzi'en – det er helt ok med mig.

Vi ses….

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg, hun bliver meget glad for, den kære Susanne :smile: (hun har i øvrigt været syg en uges tid, så hun kører kun med så langt hun kan klare det).

Edited by creole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share