MOL Spinningtræf!?


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et styk afbud. Jeg tager ikke med alligevel. Kan I andre have en rigtig fornøjelig weekend i Kbh. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Voldsomt trist!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jep Det er ikke altid let at få alting til at klappe, og der er enkelte ting, man ind imellem skal tage hensyn til....Men jeg håber, og jeg ved, at I alle får en fed oplevelse. Glæder mig til at høre, hvordan det er gået.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Et styk afbud. Jeg tager ikke med alligevel. Kan I andre have en rigtig fornøjelig weekend i Kbh. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cry::crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Tro mig jeg er dybt ked af det, men det er bare fysisk umuligt at være to steder på én gang snøft..... :confused: Og jeg har bare alt for meget at se til lige nu, så jeg må nok hellere prioritere i den mest fornuftige rækkefølge, men kommer der en gang mere så VIL jeg altså med. piv piv

Link to comment
Share on other sites

Hey!! :w00t:

Så er der altså ikke langt tid til at det bliver afgjort, hvor MOL Spinningtræf skal holdes henne.

Så de af jer (søde, rare og venlige MOL'ere :4winkkiss: ) der ikke rigtig går op i beliggenheden må meget gerne skrive sig på Adelgade :thumb: (hvis I allerede er på listen, så skal I self. bare slette jer fra Herlev :cooldance: )

Listen er pt.:

Herlev..........................Adelgade

Golden..........................Golden

Arne ............................Arne - selv om jeg er betænkelig ved den lange pause

Ulrik..............................Ulrik

----- ..........................Spock

Jeanet1980......................-----

Vivs ..............................-------

NEJJJ!! .........................fast

Spinningsild................Spinningsild

Allerup ....................... Allerup

Rønne ..........................Rønne

MR.........................................MR

CLO................................-------

Nordmand...................Nordmand

Maria...........................Maria

Tror der er en del der mangler at skrive sig på :unsure: , så ppl: Get busy! :cooldance: Og husk nu, at hvis I vælger Adelgade så skal I ikke spekulere på alt det med transport til og fra restaurant og sårn :sleeping: - I vil være liiiige i hjertet af KBH :4thumbup:

/fast :firebounce:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Herlev..........................Adelgade

Golden..........................Golden

Arne ............................

Ulrik..............................Ulrik

----- ..........................Spock

Jeanet1980......................-----

Vivs ..............................-------

NEJJJ!! .........................fast

Spinningsild................Spinningsild

Allerup ....................... Allerup

Rønne ..........................Rønne

MR.........................................MR

CLO................................-------

Nordmand...................Nordmand

Maria...........................Maria

Link to comment
Share on other sites

Hehe man fryser altså ikke i Adelgade, der er da masser at lave, træne lidt kæbe, æde lidt mad osv osv...

Anyway, min lejlighed er jo noget crap og lort, men hvis folk har lyst til at tage ligge-underlag og sovepose med, er der som sagt plads til et par stykker (lejligheden er på 65kvm, så kan I gætte jer til resten) men det er sgu hyggeligt nok.. (der er billeder i galleriet fra en MOL fest sidste år).

Her bor Spock

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Så er lejligheden i orden. Har lånt den hele weekenden. I må selv slås om hvem der skal bo der :cooldance:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange kan der bo i den Niske?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg checker lige i morgen, men regner med mindst 2. Og den er ledig fra fredag til mandag, hvis der er nogen der vil komme tidligt - det koster det samme(100 kr.)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Der er stadig plads til flere men indtil videre ser listen således ud. Jeg har fjernet MR (der netop har meldt fra) og Congokurt (der kun ville deltage i Århus). MEN KOM FRISK. Jo fler jo bedre.

Rønne (Har bil. KasperKS og har stadig plads til to mere. Fra Århus)

Ulrik1973

Arne

Allerup (Har bil. Ulrik1973+Nordmand. Plads til en mere. Fra Frederikshavn)

Milter

Jeanet1980

p_haras

Niske

fast

maria

Nicolai

Golden

Spock

Jan D.

Spinningsild

Vivsen

KasperKS

Nordmand

Petiten

Creole

Henrikf

Tid og sted er fastsat til den 12.02.2005 kl. 12.00 i Herlev.

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

Kære Arne...

jeg er blevet glad for at komme på MOL. Er her faktisk flere gange om dagen. Dejligt med al den aktivitet.

Jeg syntes at det er et godt initiativ, dog spinner jeg ikke selv, men cykler en del i centret.. Jeg syntes et træf er en god måde at få sat ansigter på de forskellige her fra MOL. Men, kan en cykeltosse som jeg overhovedet deltage. jeg er måske nok i storform, men måske ikke så vant til at blive tudet ørerne fulde af musik og ihærdige instruktører... Jeg skal jo nok bare prøve det ?

Hilsen Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla.

Jeg tror da ikke det er noget problem. Det eneste det kræver er lysten og at du skriver dig på listen. Jeg har lige opdateret den. Om man kan gennemføre alle timer er da uden betydning. Jeg regner selv med at fede den lidt en gang imellem. Vi kan jo ikke alle køre som Jeanet1980. Hun cykler sgu sikkert derover fra Vejle :w00t::w00t:

Hilsen Jesper

Link to comment
Share on other sites

[Jo men for dælen.. Jeg har ikke engang et par spinningsko. Jeg er jo helt på bar bund når det gælder holdsport. Men, jeg kan sikkert løbe fra de fleste. jeg er også god til tredje halvleg...Kender jo også byen som min egen bag...lomme :4police:

Hvad størrelse bruger du? Det kan jo være der er een der har et ekstra par cykelsko liggende. Mine gamle er desværre blevet udstillet på "museet for fornærmende ringe cykelsko" så jeg har kun mit eget par.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke også leje/låne et par sko i et center? Der er da mange instruktører med så nogen burde kende nogen....... :4smartass:

Der dukker nok noget op, så meld dig bare til, Camilla. :4thumbup:

Hvis KasperKS kan undvære een sko, ka' du ha' begge fødder i hans str. 45. Så kommer du til at ligne snøvsen..... :w00t::w00t:

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share