MOL Spinningtræf!?


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Hvad siger I? Skal vi slå til??

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen sikke et fint tilbud :4thumbup:

Skal der ikke bare skæres igennem og så er det det vi gør ?? :cooldance:

Det bliver i mine øjne på alle måder lettere.

:bowdown: til Susanne

:hippy:

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger I? Skal vi slå til??

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen sikke et fint tilbud :4thumbup:

Skal der ikke bare skæres igennem og så er det det vi gør ?? :cooldance:

Det bliver i mine øjne på alle måder lettere.

:bowdown: til Susanne

:hippy:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt! Hvis ingen protestere inden for de nærmeste timer (You dare do it!!!) så er det vedtaget at det bliver på Frederiksberg - gør det også ca 40 min hurtigere for dem der kommer med tog til byen.

Husk at book pladser i bilerne

Husk at sikre jer overnatning!!

Er der ingen fra Horsens/Vejle der vil køre med de 2 tilbudte biler??

Link to comment
Share on other sites

Husk at book pladser i bilerne

Husk at sikre jer overnatning!!

Er der ingen fra Horsens/Vejle der vil køre med de 2 tilbudte biler??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror indtil videre at os fra Vejle/Horsens fylder en bil selv...

Og ang. overnatning, så skal jeg lige snakke sammen med mine forbindelser derovre...

Først må jeg i det hele taget lige finde ud af, hvor mange jeg kan lokke med ud over p_haras og Nicolai...

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

Vi har altså toptunet spinnerlokale med +40 cykler og discokugle

<{POST_SNAPBACK}>

Discokugle?!!! :blink::cooldance: :4band: :partytime2:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke bare discokugle.. Også dampbad... og Jacuzzi! :jodler: :strat::devil::tongue::cooldance::beerchug::4jumpy::happy::firebounce::smilerock::cheer: :4band:

- men hvis vi vil gøre brug af de faciliteter, skal vi nok sætte tid af i programmet til dét også (ellers kan stakkels Susanne sidde og kukkelure hele natten jo)...

Link to comment
Share on other sites

FEDT!! fantastisk!

Det andet var også fedt (tak for initiativet)  men jeg kan desværre ikke finde mit pas, hvorfor en tur til Herlev måske ville blive lidt for bøvlet (desuden er min GPS istykker, så..  :innocent:  )

Hmm hardwork.. så skal vi da ha' Lasse T som gæsteinstruktør, hahahah

<{POST_SNAPBACK}>

Gæsteinstruktør? Hans løn er at han har fået lov til at bo nede under podiet i spinner-lokalet, så han kommer nok frem af sig selv og deltager når vi begynder at trampe.

Link to comment
Share on other sites

FEDT....

Skal vi ikke smide en 20'er hver til en buket blomster eller lign. til den kære Susanne?

Mht. lejligheden, så skal jeg have besked SENEST d.31.2.05 om folk skal bruge den eller ej, for ellers hænger jeg selv på den. Har dog fået "handlet" lidt med foreningen, så det er gratis for hele weekenden :bigsmile: Som sagt, den ligger på Halfdansgade på Islands Brygge, og den er bestilt til hele weekenden.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Naiiiii...... et godt arrangement I er ved at stable på benene!!  :1356:  Skal man være hard core MOL bruger for st snige sig til en lille cykel?? (Det kan jeg jo ikke ligefrem prale med :please:)

<{POST_SNAPBACK}>

Felicia - du skal være så hjeteligt velkommen!!! Og tag ham læresten med - havde tæmkt på at indvitere jer!

Link to comment
Share on other sites

Weee... Første post!

Efter et større detektiv arbejde er jeg kommet frem til at det er den 12 feb.???? Holder datoen stadig?

Så vil jeg gerne med, hvis der er plads??

<{POST_SNAPBACK}>

Podz: Du er hjertligt velkommen - og du er noteret - velkommen til :smile:

Link to comment
Share on other sites

hej felic

jeg er vild med at cykle selv, men ejer ikke et par spinningsko da jeg faktisk aldrig har deltaget i en spinningtime. men, hvis du er bidt af sport som jeg og måske er bedst i tredje halvleg, så tror jeg at vi kan danne bagtrop for de hardcore drenge og ikke mindst seje piger..

jeg må vist lige genoverveje eller som alternativ overtales...

hilsen camilla

Link to comment
Share on other sites

hej felic

jeg er vild med at cykle selv, men ejer ikke et par spinningsko da jeg faktisk aldrig har deltaget i en spinningtime. men, hvis du er bidt af sport som jeg og måske er bedst i tredje halvleg, så tror jeg at vi kan danne bagtrop for de hardcore drenge og ikke mindst seje piger..

jeg må vist lige genoverveje eller som alternativ overtales...

hilsen camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Du er hermed overtalt! Du kan låne spinnersko i centeret (igen; gratis, hvis du lægger et sygesikringskort el. lign.). Der er i øvrigt masser af plads bagest i lokalet, så du behøver ikke være nervøs for at falde igennem :smile:

I øvrigt kan du sagtens bruge almindelige cykelsko (hvis du har click-sko af typen Look - de røde eller sorte plasticklamper under skoene).

Mvh Mads/Creole

Link to comment
Share on other sites

ja, så kan jeg jo godt se at der ingen vej udenom er. Med med 40 cykler burde det også være muligt for mig at sidde aller aller bagerst og ynke mig selv. Jeg må i skarp træning...

Var det en overtalelse du prøvede ? Den var ikke hel gangbar, men forsøget tæller bestemt... Havde lige overset det med at man selvfølgelig kan leje sko i centret..

knus fra Camilla

Link to comment
Share on other sites

Opdateret deltagerliste:

Rønne

Arne

Allerup

Ulrik1973

Milter

Jeanet1980

p_haras

Niske

Fast

maria

(Nicolai)

Goldendreams

Spock

Jan D.

Spinningsilden

Vivsen

KasperKS

Nordmand

Petiten

(congokurt)

Creole

CLO (Kun aften)

Spinning_rules

Felicia

Podz

Camilla (?)

Hvis der mangler nogen - så sig til! Er du på listen men ikke kommer (næsten forbudt :tongue: ) så sig orgså til! (XX)= nye medlemmer der ikke har været MOL aktve siden tilmeldningen

Link to comment
Share on other sites

ja, så kan jeg jo godt se at der ingen vej udenom er. Med med 40 cykler burde det også være muligt for mig at sidde aller aller bagerst og ynke mig selv. Jeg må i skarp træning...

Var det en overtalelse du prøvede ? Den var ikke hel gangbar, men forsøget tæller bestemt... Havde lige overset det med at man selvfølgelig kan leje sko i centret..

knus fra Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe.. øv.. jeg må øve mine vertalelsesevner så :blush:

Nå, men det vigtigste er at du føler dig velkommen uanset hvilket niveau du måtte have (og I piger har det jo med at underdrive jeres egentlige niveau :bigsmile: ).

/Mads

Link to comment
Share on other sites

Nu vi er ved det.. Jeg melder lige Karina Hamann til, hvis der er plads. Hun er spinner-instruktør, og arbejder i Sverige. Hun sidder på nettet til 50,- i timen og kunne derfor ikke lige overskue at melde sig selv på - men hun er også frisk på at være med til middagen om aftenen.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

MOL-spinningtræf- i januar-februar!?

Borup pigerne vil meget gerne deltage i dette arrangement.

Vi ser frem til at høre nærmere om tid og sted...!!!!

Godt initiativ!!!!

KH Sisse, Janne og Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

Det er det 12/2 fra 13.00 i Hardwork Studio Frederiksberg - det står skam flere steder ovenstående! :wink: I skal være hjertens velkommne. Om aftenen spiser vi sammen på Reesturant Thai Pan - skal I være med der også?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share