Alt for fremtrædende blodårer!


Dresse
 Share

Recommended Posts

Davs..

Baggrund: Jeg er 17 år, har trænet i lidt over 1 år nu.. og i modsætning til mine buddies jeg træner med, så har jeg meget fremtrædende blodårer, især på armene.. og jeg synes simpelthen at det er så hjernedødt grimt :blink: Ser virkelig dumt ud i mine øjne... Det er især én bestemt blodåre, som går fra skulderen og ned via biceps og ned til albueleddet.. den er ekstremt meget 'fremme'

Spørgsmål: Findes dér nogen måde at mindske sine blodårer på? Uden at skære ned på træningen? Anything at all...?

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Davs..

Baggrund: Jeg er 17 år, har trænet i lidt over 1 år nu.. og i modsætning til mine buddies jeg træner med, så har jeg meget fremtrædende blodårer, især på armene.. og jeg synes simpelthen at det er så hjernedødt grimt :blink: Ser virkelig dumt ud i mine øjne... Det er især én bestemt blodåre, som går fra skulderen og ned via biceps og ned til albueleddet.. den er ekstremt meget 'fremme'

Spørgsmål: Findes dér nogen måde at mindske sine blodårer på? Uden at skære ned på træningen? Anything at all...?

På forhånd tak!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du har meget tydelige blodårer har du vel også en overvejende lav fedtprocent, så du kan jo prøve at spise noget mere og se om ikke lidt ekstra fedt på kroppen skjuler dem bedre.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

.. æder altid så meget som muligt og så ofte som muligt.. for ved godt at det er nærmest en del af træningen, men synes ikke rigtig jeg kan tage på alligevel :S Skal jeg have fat i ngoet Protein pulver, eller?

Det ser for øvrigt FEDT ud at have tydelige vener!  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

.. Arj? Kan du da ikke mene? Ser da overdrevet 'Brian' agtig ud :dry: Sys bestemt ikke det er pænt...

Link to comment
Share on other sites

Det ville hjælpe at blive federe, men det er jo heller ikke så pænt.

Nu ved jeg ikke hvor lav din fedt-% er, men nogen er bare genetisk disponeret for tydelige blodårer.

Jeg har altid haft dem, selv da jeg ikke trænede.

F.eks. ligner min underarm et spindelvæv når jeg træner, engang delte jeg din mening, men i dag synes jeg det ser cool ud med tydelige blodårer.

Tydelige blodårer får faktisk dine muskler til at fremtræde større, så det er ikke så skidt igen :bigsmile:

..og lad nu være at tænke på hvad damerne synes er pænt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så er det oppe at vende igen :raisebrow:

Det er ikke grimt med blodåre, tværtimod hvis du spørger mig :innocent:

Hvis du render rundt med lidt ala den her arm er du bare heldig

(Density's makker :blush: )

post-4510-1098725130_thumb.jpg

(

Tydlige blodåre vidner om en lav fedt% og deraf god form :4thumbup: så du kan sagtens være stolt ... og så HUSK at faktisk en del piger synes sjovt nok det er lækkert og maskulint - specielt v. cephalica (den lange der løber fra skulder til albue) er ret så eftertragtet!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Vild arm der!!! respekt!!!

Seriøst, dit problem lýder ikke som noget problem - tværtimod.

Jeg har også ret tydelige blodårer - selv på skuldrene og lårene (dog ikke i samme målestok som på det postede billede) men jeg har lært at leve med det - det kommer med den lave fedtprocent.

- og nogle mennesker er bare disponerede for at have tydelige blodårer.... det er sgu cool nok.. er sikker på dine venner er misundelige på dig...

Obs: jeg er ikke disponeret for tydelige blodårer, jeg er bare narkoman-tynd :blink:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Jer er glad for at jeg IKKE har så tydelige blodårer... men sådan er vi jo så forskellige. Jeg tror de fleste ikke-fanatikere vil sige at tydelige blodårer ikke er pænt.

Jeg synes at du skulle overveje om du ikke kunne tage lidt fedt på og få gemt 'ledningerne' væk :4thumbup:

Edited by Phoenix
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu mødt mange med så lav fedt %, som ikke var i god form..

Hehe...du ved jo ligeså godt som jeg, at Angel ikke minder præstationsmæssigt god form, men udseendemæssigt god form :smile:

Iøvrigt er den arm for sej :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Bustet :blush: Nåmmen hvad kan jeg så blande mig i? :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det er helt fair at mange godt kan lide tydelige blodårer, men jeg synes samtidig man bør have respekt for at ikke alle deler denne holdning.

Som det også er blevet nævnt er der dog ikke meget at gøre for dresse, ud over at øge sin fedtprocent en smule, så årene bliver lidt mindre tydelige.

Link to comment
Share on other sites

Satan da en Lee` arm alligevel!  :devil:

Gid det var mig der havde luksusproblemer som at have for fremtrædende blodårer.. suk.

<{POST_SNAPBACK}>

SUUUK... JA!!

... man får jo helt lyst til flødeskum :blush::innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, og en masse jorbærd!! MMM så skal han bare også danse, så er aftenen reddet :cooldance::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Maxpower:

Det er helt fair at mange godt kan lide tydelige blodårer, men jeg synes samtidig man bør have respekt for at ikke alle deler denne holdning.

Det er klart man skal respektere det - meeeen ....

Jeg er ret disponeret; kan sammenlignes med det billede hvis man isoleret kigger på underarmene (min overarm har ikke samme net som ham desværre) - og selv når jeg har en relativ høj fedtprocent 12-14% er mine arme fyldt med tykke vener, det træder selvfølgelig voldsommere frem jo lavere ned jeg kommer, da de mindre vener så også bliver tydelige.

Men man bliver nok nødt til at vurdere hvor ked af dem man er ? vil man miste sixpacken og markeringerne bare for at at undgå venerne ?

Isåfald vil jeg mene at det bedste råd er at lade være med at træne, da kontinuerlig træning IKKE ligefrem bidrager positivt, hvis man opfatter vener som et problem :)

Link to comment
Share on other sites

Men man bliver nok nødt til at vurdere hvor ked af dem man er ? vil man miste sixpacken og markeringerne bare for at at undgå venerne ?

Isåfald vil jeg mene at det bedste råd er at lade være med at træne, da kontinuerlig træning IKKE ligefrem bidrager positivt, hvis man opfatter vener som et problem :)

Helt enig, jeg synes bare ikke det er pænt overfor spørgeren at over halvdelen af indlæggene i denne tråd handler om hvor seje vener er, og ikke om hans problem.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... fedt >_< ... mit spørgsmål gik ud på hvordan jeg kan undgå det, og ikke hvad I andre sys om det :dry: Men skidt nu med det.. nu har jeg jo fået svar, skal bare grovæde :P Og ja.. jeg ofre GERNE min six-pack (er der faktisk..) for at undgå så tydelige vener...

Det billede dér... det kunne sagtens være min arm, hvis jeg spænder :( Og fatter virkelig ikke hvordan I kan synes det er fedt, men ok... smagssag, I guess :raisebrow:Jeg synes bare det er grimt..

og så HUSK at faktisk en del piger synes sjovt nok det er lækkert og maskulint - specielt v. cephalica (den lange der løber fra skulder til albue) er ret så eftertragtet!!!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... dokumentation!! :laugh: Hvis det passer.. tja.. så skulle man måske overveje om det er et luksusproblem jeg har :blush: Men indtil da... sys jeg stadig det er max grimt!

Link to comment
Share on other sites

Det billede dér... det kunne sagtens være min arm, hvis jeg spænder

Jeg tror vi er flere der godt vil se "problemet", når det er så slemt som du giver udtryk for :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

... hehe, send mig et webcam og jeg skal give dig et billede :smile: Kan ikke engang tage med min tlf... slæber stadig rundt med min 3 år gamle 3310 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share