Foodman II - Powerbuilding


Foodman
 Share

Recommended Posts

Træning Mandag, Gånz + rygsunhed

Var på vej ned i "abegrotten" da jeg havde tænkt mig at min tunge trippel i military skulle ligge på denne dag, men jeg er sku for lang så kan ikke køre den dernede uden at ramme mod loftet.... og ovenpå er der kun 2 ordentlige OL stænger. En til bænkpres og en til skråpress, og da der er forholdvis stor overvægt af Discopumpere er det næppe velset at snuppe en bænk stang og stå og lave mærkelig skulderøvelse med den... Så skal have fundet en anden basis øvelse til den her dag... overvejer tung bænk eller noget....

Reverse grip smith bænkpres

10x30kg

10x50kg

10x70kg

Let, korte pauser, men øvelsen virkede mega træls, kørte den en årgang og husker den som en god øvelse, både i fri (hvor jeg har taget 1x125kg) og i smith... men idag syns jeg den var træls for skulder og gik dårligt i tricep. Så den øvelse er nok droppet.

EZ-bar Curl

2x12x40kg - og let, men er selvfølgeligt altid svært at køre over 3 reps :innocent:. er fristende at køre flere set, men træner direkte gånz mandag + fredag, og indirekte gånz på min ryg/bryst dag onsdag så jeg bliver nok nødt til at holde lidt igen for at undgå overtræning

Straight-bar Curl

2x12x30kg - skulle have været 28kg, men fik en forkert stang... stadigvæk let, men sidste rep var lidt halvhård, er ynkeligt så slap jeg er i arm isolation, men har sjældent lagt meget energi i det, så mon ikke der kommer lidt styrke når mine nerver har lært øvelserne?

Reverse Straight-bar Curl

2x12x25kg - let & brændt :)

Rope Pressdown

12x30kg

12x40kg

12x50kg

12x55kg

10x60kg

Ingen albur smerter, sad godt & godt pump

Fransk Pres

3x8x37,5kg - nu uden hjælp, sidste set var lidt dårlig stil, var lidt presset til sidste (ussel tricep styrke.... :cry:)

One Arm Reverse Pressdown

3x10x10kg, sad ikke vildt godt, kørte den i et anden stativ hvor udvekslingen er dobbelt, derfor de lave kg.

Face Pulls

3x12x25kg - nice & easy, sørger for her (og helst også alt andet) at stige en lille smule i enten set eller kg, og gemmer altid lidt kræfter til næste gang.

Rear Delt Raises

2x12x14kg - sad meget godt men ikke kørt rent.

Kiro 1 & 2

2x10x7kg & 2x10x7kg - sidder ikke så godt når jeg udfører dem "bendover" på en stol...

Rotor 1 & 2

2x10x5kg & 2x10x5kg

Fin runde med ok fart og godt pump.....

Forresten så fik jeg i fredags øje på Torskelevertran til 19.95 for 225ml i Bilka og tænkte at det var da en nem måde at få sundt fedt på... så skulle lige have slurk til min shake før jeg gik i seng fredag aften.. Kom dog til at bælle en halv flaske, og havde en smule kvalme morgenen efter.... :cooldance:

Har også en smule fordøjelses problemer her på 5000kcal... mistænker lidt havregrynene for at have skylden.. så jeg har overvejet at få en 3-400gr carbs fra f.eks. bananer i stedet (kan nemt øde 6-7 store bananer) i håb om at det er lettere at fordøje...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forresten så fik jeg i fredags øje på Torskelevertran til 19.95 for 225ml i Bilka og tænkte at det var da en nem måde at få sundt fedt på... så skulle lige have slurk til min shake før jeg gik i seng fredag aften.. Kom dog til at bælle en halv flaske, og havde en smule kvalme morgenen efter.... :cooldance:

Har også en smule fordøjelses problemer her på 5000kcal... mistænker lidt havregrynene for at have skylden.. så jeg har overvejet at få en 3-400gr carbs fra f.eks. bananer i stedet (kan nemt øde 6-7 store bananer) i håb om at det er lettere at fordøje...

Holder du øje med vægten og måler du din fedtprocent? Det kan tænkes at du egentlig kun behøver 4500 Kcal. Anja skulle jo nødigt få en fed kæreste :nonono:

Edited by stegger
Link to comment
Share on other sites

Holder du øje med vægten og måler du din fedtprocent? Det kan tænkes at du egentlig kun behøver 4500 Kcal. Anja skulle jo nødigt få en fed kæreste

Jepp, begge dele, og mit snit for en uge har også svært ved at klemme sig over de 4500kcal, som jeg endda tvivler på er nok.

Har forresten ingen internet adgang tilrådighed hvor jeg har tid til at opdatere dagligt.. så kommer updates senere på ugen mht. træning!

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg langt om længe en halv time på nettet!!!

Træning Tirsdag: Ben & Mave/Lænd

Squat

Warmup med lidt hypers mens jeg pressede TLR til at give den gas i dødløft :devil:

2x5x60kg - hofte & dybde probs

+knæbind + bælte

2x3x105kg - let, lidt hofte gene

5x135kg - presset og dybde problemer...

:confused: :please::nonono:

Havde lånt Folmans twinlab wraps, men de var for hårde og kunne ikke give sig nok til min smag og gnavede, og bæltet var et af dem med huller, modsat mit eget (som faktisk er steggers - wrapsne ditto) med velcroluk hvor jeg kan stramme ind til det passer helt præcist.

Men anyways, fatter ikke at jeg er blevet så slap i squat.... mega træls..

Benspark

Med knæbind da jeg ellers får ondt i knæene

stakken (130kg) x 20 reps

30 sec. pause & stakken x 10 reps

Sidende baglår

2x15x40kg med tær tilbage

2x15x30kg med tær frem

Liggende baglår

2x15x40kg tær tilbage

2x12x25kg tær frem

Alt det her med tær tilbage & frem tilbage er noget jeg tester da det giver lidt flere baglårs muligheder, og det er desuden noget jeg har læst at charles poliquin gør i :blush:

Glute maskine

velcro lukningen sprang og tror generalt ikke jeg fattede at bruge denne maskine.... :laugh:

Calf shaper

3x15x70kg korte pauser

Sidende toe press

3x20x50kg korte pauser

Stående læg

15x100kg

12x100kg

Sidende læg

Brændt aaaww :devil:

Mavestol

15x10kg

12x10kg

Mave maskine

2x15x100kg

Lower back

25x90kg

Hypers

15xmig

Rigtig solid omgang EFTER squatten som var til at hyle over.. fik det ondeste pump & doms i baglår og læg og kunne knap gå.....

--------------------------------------------------------------------------------------------

Træning Onsdag: Ryg & Bryst & Ryg/skulder sunhed

Skråpres

Warmups

6x85kg - skulle have været 3x10 med denne vægt men der var SLET ingen go, meget irriterende, så besluttede mig for at køre videre med set af 6

5x6x85kg - kunne vel have taget 5 set mere... ved ikk lige hvad der gik galt..

Chins Bred

2x5xmig - ingen power

Chins smal

2x5xmig - slet ingen power

Row maskine

12x70kg

12x80kg

12x90kg

12x100kg

Sad godt... altid noget

Flat Flyers

2x15x16kg - sad da også ok

Skråflyer maskine

12x100kg - sidder sku ikk helt godt, tror jeg dropper den.

Face Pulls

3x12x25kg

Rear Delt Raises

2x12x14kg

Kiro 1 & 2

2x10x7kg & 2x10x7kg

Rotor 1 & 2

2x10x5kg & 2x10x5kg

Elendig træning... tror måske lidt af forklaringen ligger i dehydrering... drak 2l vand uden at pisse en eneste gang... må vænne mig til at skylle noget mere vand ned når jeg vågner....

--------------------------------------------------------------------------------

Træning Torsdag: "Ben"

4 timers søvn, aftale med damen og en hulens masse andre undskyldninger for ikke at træne igennem (bla. ekstrem doms i ben) :blahblah::blahblah:

Var nede og stoppede Fist"AssToGrass"tandantilus i hans 3x140kg - satme nice squattet!!!

Kørte også selv lidt Squat....

Squat

10x50kg - hofte....... :mad:

10x80kg - HOFTE!!! OG DYBDE AAARG

Så kom det til mig.... står jeg ikke lidt bredt måske??? Prøvede at stå lidt smallere

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

Raketx80kg

................................................ Det har vist sig at jeg havde glemt min fodstilling.....

:laugh::sleeping::please::crybaby::4crutches::4slap::4slap::crazy: :4whistling:

Det må så ellers siges at være årets store koger..... ved lidt bredere end skulderbred stand kørte alt perfekt og raket som altid før med super dybde...... Hvor dum kan man være... men det var alt for denne dag, og glæder mig satme til at komme ned og tage revanche i squat på tirsdag nu hvor jeg har fundet mit problem....

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag: Bænk & Gånz

Var tidspresset idag (ingen undskyldning kunne bare have taget tidligere til træning), sov 4 timer Torsdag da, og sov slet ikke fra jeg kom hjem fra arbejde i morges og indtil træning kl. 12 - hvorefter jeg er taget direkte på arbejde igen...

Flot - skal til at tage mig sammen med det søvn.. kan sagtens arbejde og holde den gående på minimal søvn, men det er elendigt for træningen...

FoodBænk

Kørte imellem en gut - super stemning der altid er i helsesport

10x20kg

10x55kg

10x95kg

5x5x110kg stille og roligt og ganske let...

Var en gut der bænkede 170kg idag, så jeg smed lige en "godt bænket kommentar" efter ham, han viste sig at være super flink og ham fik jeg kæbet en del med (endnu et eksempel på super stemning i helsesport). Han er 19år, vejer 92,5kg og har bænket 182,5kg raw & clean... Han snakkede om at stille op i junior styrkeløft.. ret godt talent må man sige.

DB Curl

2x12x18kg

DB Hammer Curl

2x12x18kg

DB iso preacher curl

12x10kg

12x11kg

Super pump i bicep

Supersettede det hele med

Tate Press

6x10x18kg - let - damn hvor kan jeg godt lide den øvelse!

Det var alt pga tidspresset, ellers en super træning selvom jeg ikke havde sovet i 24 timer... men mangel på søvn straffer først på "andennatten"... heldigvis skal jeg ikke træne i weekenden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa tror du løb ind i min "træningsmakker" der.... Martin er pænt stærk i bænken :blink: Han skal bare gøre noget ved det, så ville der blive givet røvfuld til dm i styrkeløft, hehe. Det er sindsygt så stærk den dreng er :devil: han dødløfter og squatter omkring 200kg uden at træne løftene regelmæssigt....!

Mvh Janus.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa tror du løb ind i min "træningsmakker" der.... Martin er pænt stærk i bænken  Han skal bare gøre noget ved det, så ville der blive givet røvfuld til dm i styrkeløft, hehe. Det er sindsygt så stærk den dreng er  han dødløfter og squatter omkring 200kg uden at træne løftene regelmæssigt....!

Mvh Janus.

Heys, hyggeligt at hilse på dig! Kan godt huske han fortalte om squat & dødløft - interreserede ham vist ikk så meget men han var alligevel blevet råstærk i dem.

Han ville sku være vild hvis han ville, må lige prøve at overtale ham lidt til at give den gas i alle de 3 store! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag: Gånz

EZ BB Curls

12x27.5kg

2x12x42,5kg - nice & easy.

Straight Bar Curls

2x12x33kg

Reverse Grip Straight Bar Curls

2x12x25kg

Rope Pressdown

12x25(50)kg (dobbelt udveksling) svarer til 50kg hvor jeg plejer at køre den.

2x12x30(60)kg

Fransk Pres

3x8x40kg - kørte godt idag!

Reverse One Arm Pressdown

12x10(20)kg

10x10(20)kg

Face Pulls

2x12x25(50)kg

Rear Delt Raises

2x12x14kg

Kiro 1 & 2

2x10x8kg & 2x10x8kg

Hele svineriet kørt igennem på 45min :pumpin::firebounce::smilerock:

Må siges at være densitet PR for mig, er jo nærmest notorisk for at bruge 2 timer på at køre 3-4 tunge set basis øvelse & en smule isolation.... :innocent:

Kanon pump i armene, vægtene er stadigvægt lette, vel nærmest sub maksimale, men øger hver eneste uge, og holder repsne så højt som muligt, indtil jeg ender med nogle tunge set af 6. Så snart jeg kommer under 8 reps i de 2 arbejdsset begynder jeg at køre backoff sets for at holde volumen oppe.

Edited by Foodman
Link to comment
Share on other sites

21 sæt på 45 minutter! 

Hvad sker der lige for Foodman!?

Alle sættene var submaksimale :laugh:

Træning Tirsdag: Ben & Mave/Lænd

Squat - skulderbred stand

2x5x60kg - raket

På med bælte & løse knæbind (hvis en styrkeløfter så mine knæbind ville han begynde at græde :laugh: )

3x105kg raket

3x125kg raket

6x140kg :firebounce::4whip: Havde nightwish - kinslayer på mp3'eren og den spillede max, havde faktisk overvejet flere reps for lissom at kompensere for de sidste par ugers ærgerlighed ( :bottom: ), men fik alt for meget blod til hovedet og stoppede efter 6 reps... ved ikk helt hvordan jeg kan undgå det :confused:

Sidende Baglår

Fod tilbage: 2x12x50kg

Fod frem: 2x12x40kg

Liggende Baglår

Fod tilbage: 2x10x45kg

Fod frem: 2x10x30kg

Stående Læg

2x15x110kg - brænde

Calf Shaper

2x10x80kg - lige tunge nok

15x50kg - syrede kun i fødderne :dry:

Toe Pres

3x15x60kg

Mavestol

12x15kg

10x10kg - gik rigtigt godt i maven

Mavemaskine

2x12x110kg - gik også godt i

Lænd Maskine

25x90kg

Hyperextensions

15xmig

Det hele kørt igennem på ca. 90min, rigtig god fart, og rart at squatten køre ordenligt igen... Glæder mig også til at se om 4-6 set mave 2 gange om ugen giver bedre abs end 0 set mave 0 gange om ugen - men det får jeg at se til sommer!

Edited by Foodman
Link to comment
Share on other sites

Squat - skulderbred stand

2x5x60kg - raket

På med bælte & løse knæbind (hvis en styrkeløfter så mine knæbind ville han begynde at græde  )

3x105kg raket

3x125kg raket

6x140kg

Så er der gang i stængerne, nice mester. Men husk det skyldes kun mine knæ bind :tongue:
Fod tilbage: 2x12x50kg

Fod frem: 2x12x40kg

Hvad er det du mener med fod frem og tilbage ?

Link to comment
Share on other sites

Så er der gang i stængerne, nice mester. Men husk det skyldes kun mine knæ bind 
Dine knæbind ligger faktisk stadigvæk opmagasineret så jeg bruger Folmands twinlab knæbind..... Skifter dog til dine så snart jeg får dem, de er mere bløde og rare :bigsmile:
Hvad er det du mener med fod frem og tilbage ?

Køre 2 set med foden (tærene) hevet helt tilbage (op mod knæene), sådan køre man normalt da man (jeg ihvf) er stærkest der. Hvis man så sparker tærene frem (så de kommer længere væk fra knæet) er man markant slappere... Charles Poliquin skrev noget om at de ændre lidt på aktiveringen af hasen, lyder meget fornuftigt, og så har jeg også hele 4 hase øvelser jeg kan køre i stedet for kun 2! Kan jo ikke køre de rigtigt gode som stiff legged DL osv pga. det giver for meget volumen til min kære lille skæve rygsøjle....

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag: Ryg & Bryst

Lige en hurtig opdatering da jeg er presset (har haft 15 min til at spise 1 dåse tun, 2 dåser makrel og skrive denne log!)

Skråpres

3x10x85kg - let

Bred Chins

2x6xmig

Skrå Flyers

4x10x16kg

Maskine Rows

12x80kg

12x110kg

Flad Flyers

4x10x20kg

Face pulls

2x12x30kg

Rear Delt Raises

2x12x15kg

Kiro 1 & 2

2x10x8kg + 2x10x8kg

Stille og roligt, godt overskud i skråpres, generelt ikke meget energi... Tror jeg vil til at nøjes kun med 4 set direkte ryg når jeg nu laver alle de face pulls (og egentligt ikk gider/har brug for at træne mine vinger, der iøvrigt vokser ret nemt).

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fandme spændt på om alle de isolationsøvelser virker efter målet. For du har sgu ændret meget på din måde at træne på, siden vi var makkere.
Er også spændt, men det ser ud til at virke ok (nok meget pga et jævnt godt pump i armene af at køre high rep 3x i ugen)...
Holder du dig stadigt kun til fornuftige carbs ?

:innocent::blush: Nope - kan sagtens spise 500gr sunde fiberrige carbs i døgnet, men får simpelthen så meget luft i maven at jeg er til gene for mine omgivelser... Men hvis jeg napper 100-150gr druesukker, spiser en gang pasta med 1½ jolly cola så får jeg 500gr carbs uden en eneste prut... Ikke optimalt, men jeg får dog trodsalt hovedparten af mine carbs inden for 4 timer efter træning..

En fucked up ting ved min fordøjelse... På arbejdet spiser jeg i perioden 24.00-04.00 3 dåser tun & 6 dåser makrel (200gr prots, 90gr fedt - 1600kcal) som jeg skyller ned med vand (uden at tygge det), og det giver INGEN problemer what so ever. Skulle jeg få den samme mænde kcal fra f.eks. havregryn & mælk ville min mave gå helt i koma... :blink:.

Træning Lørdag: Bænk, "Gånz" & "Rehab Squat"

FoodBænk

5x5x115kg - lidt ringe teknik men god power idag.

Supersettet med hosteanfald

Squat

5x60kg ATG - var tænkt som warm up til 3x10x90kg som jeg ville køre mens jeg kørte gånz

DB Curl

2x12x20kg - Holder repsne trods progression - godt pump

Tate press

2x10x20kg

Og her gik jeg så fuldstændigt amok i at hoste slim op osv - så jeg tænkte at jeg kunne sku lige så godt holde her, prøve at sove en masse søndag & mandag og 7-9-13 være frisk igen Mandag aften.

Ved ikke hvad der er værst, fredag & lørdag drinking binges, eller fredag & lørdag work binges :dry:

Edited by Foodman
Link to comment
Share on other sites

På arbejdet spiser jeg i perioden 24.00-04.00 3 dåser tun & 6 dåser makrel (200gr prots, 90gr fedt - 1600kcal) som jeg skyller ned med vand (uden at tygge det), og det giver INGEN problemer what so ever

Og jeg ved sgu' ikke, hvad der er mest syret; dine løft eller dit fordøjelsessystem :blink:

Men det er godt nok en solid gang træning, du præsterer! Især squatten er da lee'

Link to comment
Share on other sites

Og jeg ved sgu' ikke, hvad der er mest syret; dine løft eller dit fordøjelsessystem 
Jeg syns også det er underlig - det gælder også brød (både hvidt og rug), pasta osv... min mave bloater bare fuldstændigt op og blir træls...Min egen teori (og dem har jeg mange af :laugh: ) er at f.eks. 3 dåser tun + 6 dåser makrel ligger laaangt tid i maven og bliver lige så stille fordøjet, hvorimod komplekse kulhydrater bliver fordøjet en del hurtigere, og derfor kan maven ikke følge med. store portioner oksekød (500-750) gr giver heller ingen problemer, mens 300-400gr brød der indeholder de samme kcal gør... Så pt. eksperimentere jeg lidt med hvilken carbs/prots/fedt kombination der giver 5000kcal som jeg bedst kan tåle.
Men det er godt nok en solid gang træning, du præsterer! Især squatten er da lee'

Takker - utroligt så meget skulderbred stand giver mig ifht. bred (rimelig blødning af mig at glemme min squat stand..... :smile: ), men syns sku at dine 5x5x120kg i frontsquat er langt mere imponerende end 1x5x140-160kg i backsquat!

Edited by Foodman
Link to comment
Share on other sites

Var til mol træf idag, har ikk tid til at skrive det hele store, kommer senere (sammen med opdatering af mandag & onsdags træning).

Men fik sat BW for reps pr i bænk med 17 reps @ 100kg

Og fik 5 SUPER dybe reps med 150kg i squat - skulle kun have kørt 145kg men Folman skulle køre med 150kg...... :innocent:

Men mere opdatering følger når jeg engang får lidt tid på nettet... (Måske jeg skal forbi fist i weekenden og crashe lidt, opdatere log, træne og spise pizza?!?!) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg langt om længe tid til at opdatere ugens træning... Men lige lidt blandet ligegyldigt info om mit kedelige liv. Har Idag arbejdet 30 ud af 31 dage siden jeg kom hjem fra ferie, med en gennemsnits arbejdsdag, transport inklusive på ca. 10-12 timer (piv piv - i know :laugh: ). Men jeg får tilgengæld aldrig været så stabil mht. til at få meget store mængder solid mad ned!

Mandag: Gånz

EZ Bicep

12x27,5kg

12x47,5kg

10x47,5kg - så gik den ikke længere med at holde de 12 reps, men bliver ved med at øge uanset hvad

SB Curl

12x38kg

10x38kg

Rev. SB Curl

2x12x28kg

Rope Pressdown - i kabelstativet med dobbelt udveksling

12x10kg

12x20kg

3x10x35kg

Fransk Pres

3x8x41,5kg

Rev. 1 Arm PD

2x8x25kg - sad dårligt, var for tungt

Face Pulls

2x12x30kg

Rear Delt

2x12x15kg

kiro 1+2

2x10x8kg + 2x10x8kg

Rotor 1

2x10x7,5kg

God solid træning, med godt pump, er blevet helt glad for at køre høje reps til armene, hvem sku ha troet det.... :laugh:

Onsdag: Mini Moltræf på Ravnsbjergkollegiet:

Squat - Teamede op med Conscience, Folmand & cookie i squatten

5x60kg

5x90kg

På med knæbind & Bælte

3x120kg

5x150kg - Helt klart dybde PR, var sku godt i bund, mener at fist har et billede af det som jeg skal have smidt op snart

BW For reps bænk (foodstyle greb)

17x100kg, BW pr+1 (har taget 15 eller 16 med 100kg sidste år)

Skråpres Med consciense

10x60kg

10x90kg

3x110kg - helt syret til, men kunne ikke lade være da conscience skulle have 110 på stangen (at han så fik 10 reps med det snakker vi ikke om... :innocent: )

6x90kg - helt død

½BW for reps Ez curl

13x50kg - helt klart ikke særligt pæne :laugh:

Lidt tricep pump & lidt chins og en masse flexen foran spejlet, hvor jeg blev totalt dwarfet af conscience (virkeligt nasty fysik!), fist har nogle ryg billeder til at ligge, smider dem herind snarest.

Fik Desuden målt min arm med pump: 44cm, ganske godt, har aldrig målt med pump før - Jeg kan uden tvivl bevise at jeg ahr de visuelt mindste 44cm arme i hele verden (billeder følger snarest :bigsmile::laugh: ).

Rigtigt hyggeligt at snakkede med en masse MOL'ere, træls at jeg ikke var med til spisning, skulle smutte da Snoopy næsten var færdigt med at festmåltid & folk sad og snakkede og spillede guitar.......

Lørdag: Gånz

Mødte Conscience i omklædningsrummet og teamede op med ham i bænk.

Foodbænk

5x5x120kg - god fart, rigtig optur...

Blev totalt pacet igennem og det tog ikke mere end max 10 minutter, må helt klart være densitets PR :)

Har aldrig rigtigt kørt volumen i bænk så er spændt på at se hvor langt jeg kan komme op med 5x5

Db Curls

2x12x22kg - nogenlunde ren stil

Db hammer curls

2x12x22kg - lidt dårligere stil end før, men ikke noget kritisk, og god excentrisk fase

Tate Press

3x10x22kg

Pressdown dropset

10x30kg

10x25kg

10x20kg

Så smuttede jeg i bad & drak en ½l matilde da jeg havde en aftale, den var aflyst, så jeg tog promte mit træningstøj på og trænede videre :cooldance:

Db Preacher Curl

3x12x12kg

Reverse 2.arm pressdown

4x12x50kg (enkelt udvekslingsstativet)

Hvis jeg holdt hånden lidt skrå og kun holdte fast med tommel og pege fingre generede den ikke håndledet og sad rigtigt godt - ny fast øvelse!

Face Pulls

2x12x30kg

Rear Delts

2x12x15kg

Kiro 1+2

2x10x8kg + 2x10x8kg - ikke helt ren, var træt & flad

Rotor 1

2x10x10kg - måske lige tungt nok

Rigtigt god træning og lidt kæve med Conscience!

Link to comment
Share on other sites

....Fik Desuden målt min arm med pump: 44cm, ganske godt, har aldrig målt med pump før - Jeg kan uden tvivl bevise at jeg ahr de visuelt mindste 44cm arme i hele verden (billeder følger snarest  :bigsmile:  :laugh: ).
Du har jo også de længste arme fandt vi ud af - var det 79 cm, så der skal jo lidt mere til :wink: Men som du selv siger er det muligvis en fordel i dødløften :4thumbup: så "noget for noget" :smile:
5x5x120kg - god fart, rigtig optur...

Blev totalt pacet igennem og det tog ikke mere end max 10 minutter, må helt klart være densitets PR :)

Har aldrig rigtigt kørt volumen i bænk så er spændt på at se hvor langt jeg kan komme op med 5x5

Det var sku' godt gået :devil: og fedt at have en makker at teame op med til en forskel :smile: . De fleste rebs var rene raketter :w00t: Det ser ret vildt ud med den fart, det smalle foodmann-greb og den længde på armene - man skal ikke gå alt for tæt på når man spotter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du har jo også de længste arme fandt vi ud af - var det 79 cm, så der skal jo lidt mere til  Men som du selv siger er det muligvis en fordel i dødløften  så "noget for noget" 
Mine arme når hele vejen ned & op igen :laugh:.
Det var sku' godt gået  og fedt at have en makker at teame op med til en forskel  . De fleste rebs var rene raketter  Det ser ret vildt ud med den fart, det smalle foodmann-greb og den længde på armene - man skal ikke gå alt for tæt på når man spotter 

Hehe, fart er alt, hvis du besluttede dig for at skifte din rendyrkede BB stil ud med lidt fart bænk tror jeg hurtigt du ville kunne bænke 200kg - men ville nok ikke give det samme til patværket, er sku en max ren stil du holder dig!

God stil!

Og en grim 5*5'er i bænk

Thx!

Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til endnu en ugentlig log opdatering, søvnen denne uge har været nogenlunde udemærket, over 5 timer i snit, men var i byen i Kolding igår, hvor jeg fik drukket mig halvvissen og fik kun sovet 3 timer (Doh)

Lige en lille historie fra den bytur, vi var 10 gutter på vej i byen, kendte kun én af dem (værten), men efter lidt øl osv. gik snakken. Da vi senere skulle i byen gik vi så i 2 grupper ned gennem gågaden da redneck 1 & 2 (ret store - vel nok 190+cm skinnyfat bonderøve) besluttede sig for at give en af dem fra gruppen foran mig en ordentlig skulder så han faldt bagover. Efter de har gået 10m videre vender de sig om og bøver løs på solidt fuldemandsk jysk, kendte interlektuelle fraser som "VIL I NOGET?!?!?!?!" "HAR I ET PROBLEM ELLER HVA'" :blahblah::baaa::thumb_down: blev skudt af i en jævn strøm, de andre sagde bare "næh" og rystede på hovedet, og ham som havde fået skulderen syns bare det var latterligt. Men de gav ikke op så let og brovtede videre og begyndte så småt at gå hen mod os....

Og nu kommer det sjove, ned ad gaden køre en helt tilforladeligt sort bil - det viser sig at være en civil politi bil :4trumpet: :4police: , og så fik de 2 bonderøve pludseligt travlt med højlydt at forklare hvor provokerende vi havde været :violin: :4whistling: ... Griner nok, men alligevel træls at tænke på hvor lidt liv nogen folk egentligt har, og at de på den måde ligefrem går og opsøger slåskampe.....

Træning Tirsdag: Gånz

EZ Curl

12x27,5kg

12x50kg

10x50kg

Lidt cheat involveret i begge set på de sidste rep

SB Curl

2x12x40,5kg - lidt cheat

Rev SB Curl

2x12x30kg

Rope PD

12x15kg

3x12x35kg

Fransk Pres

3x8x43,5kg - presset, fuck hvor er jeg bare pinligt svag i specielt denne øvelse - men det må vel være et tegn på en svaghed der skal arbejdes på.

Var tidspresset og nåede ikke mere - er lidt for dårligt af mig at jeg ikke sørger for at have god nok tid til at nå hele mit program..... Men ellers et godt pump og fik da også kørt hele svineriet på under 45min

Torsdag morgen: Bryst & Ryg

Træning, totalt smadret, efter arbejde på kollegiet med Fist - fik ikke trænet dagen før da jeg skulle ud til min syge kæreste og lave te (legitim undskyldning??) :smile:.

Skråpres

10x20kg

10x60kg

3x10x90kg - sad fint

Db Flyers

2x10x25kg - ikk helt stilrent

Fly Maskine

30xstakken - kan ikk forlig mig med maskiner til overkropstræning.....

Alt for sølle træning - men masser af kæve med Fist som brændte en solid omgang skråpres.

Træning Fredag: Ben & Gånz

Blev nødt til at kombinere arme & ben idag pga dårlig planlægning og en masse andet :blahblah:....

Squat

2x5x65kg

+knæbind

+bælte

2x3x105kg

3x125kg

+Grynt

+Nightwish Kinslayer

5x155kg - JIIIIIIIIIER :devil::devil::bottom: Klart en dybde PR!!! Havde Consciences træningsgrej med, men han var ikke dernede, så besluttede mig at prøve hans bælte da jeg bedre kan lide bælter uden huller i, men jeg fik vist ikke lukket det ordentligt, så det gik op allerede 20cm nede på første rep, men var lige "in the zone" med superhøj nightwish i ørene, så tog sku settet færdigt med løst bælte :cooldance:

Foodbænk

5x20kg

5x65kg

5x95kg

5x5x125kg - jier buddy, presset på sidste rep i de 2 sidste set, er nok 5x5 RM for mig. Var dog med jævnt lange pauser mellem sætne :innocent:.

DB Curls

12x24kg

10x24kg - lidt cheat.

DB Hammer Curls

10x24kg

10x24kg - lidt cheat

Preacher DB Curl

12x14kg

8x14kg

Brændt aww

Tate Press

2x8x24kg

7x24kg

6x24kg

Så faldt hammeren i denne øvelse, bliver ved samme vægt fremover og forsøger at øge antallet af totale reps hver gang.

Rev. 2 Arm PD

3x12x55kg

10+2cheatx55kg

Face Pulls

2x12x30kg

Rear Delt

2x12x15kg

Sidende Baglår

3x12x50kg

Toe Press

Dropset.

30x70kg

20x50kg

40x30kg

Jævnt pump :bigsmile:

Mavemaskine

Dropset

15x140kg

15x120kg

15x100kg

Sad dårligt idag, sikkert for tungt.

Generelt om ugen kan siges at jeg:

1) Skal blive endnu bedre til at sove, både længere og på samme tidspunkt af døgnet.

2) Skal Sørge for at få sat mindst 4x2 timer af til træning

Kosten er der fint styr på - får kørt dåsekonserves ned i hidtil usete mængder :4mewantfood:

Desuden begynder vægtene at blive for tunge til 12 reps i alle isolationsøvelserne, men da jeg ikke just kan se det smarte i ikke at smide flere kg på stangen ved hvert pas bliver jeg ved med at øge med 2,5kg i hver øvelse. Må så gå ned i reps (og droppe det værste cheat) og så tilgengæld begynde at tilføje backoff set for at kompensere for de manglende reps. Regner med at snuppe en deload efter nytår - da repsne til den tid nok er kommet for langt ned.

Mht. til squat vil jeg begynde at give mig selv 10 dage mellem hvert tunge sæt (da min rygsøjle på midten var en lille smulle mør under fredagenssquat - og jeg er meget pernitten med ikke at overbelaste den). Skal også blive noget bedre til at køre knee rehab let squat, og muligvis også nogle teknik singler, er simpelthen for dårlig til at få kørt alt min ben træning igennem, skal have smækket en ordentlig røvfuld volumen træning ind til baglår, da jeg er overbevist om at det er vigtigt mht til nye prs i squat da mit sticking point er lige omkring parrallel.

Edited by Foodman
Link to comment
Share on other sites

Lige en update - Jeg er blevet syg og holder trænings (og arbejds :w00t:) fri indtil torsdag - for meget arbejde og for lidt søvn fik vist krammet på mig, men udover en meget træls hosten har jeg det ok lige pt. Så jeg sover bare det grove, drikker matilde, spiser pizza & hænger ud med Fist et par dage, så bliver jeg forhåbentlig snart rask!

Har desuden fået mulighed for at smide nogle billeder fra sidste træf op. bla. billeder af min squat stil, samt beviset for at jeg har verdens tykkeste tynde arme :smile:

Først et billede af squat først toppen, og senere i bunden (ved ikk om det er helt i bunden det blev taget...)

post-2131-1103059833_thumb.jpg

post-2131-1103059907_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share