Til alle BB freaks


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Det billede er taget lang tid efter Arnold´s storhedstid. Meget lang tid. Han trak sig tilbage efter at have vundet Mr. O i 1980 (kontroversiel sejr iøvrigt. Der var mange som blev snydt der. Mike Mentzer og Tom Platz er 2 af dem). På billedet står han med en T2 trøje. Terminator 2 blev vist lavet omkring 1991, så vi snakker over 10 år efter han træk sig tilbage fra konkurrence bodybuilding. Desuden er Asbjørn Riis langt større end Arnold nogensinde har været (ikke bodybuilder mæssigt, men staturmæssigt), så alle vil se lille ud ved siden af ham. Asbjørn vejer jo omkring 140 kg og Arnold er vel forlængst røget under 100 kg på det tidspunkt der.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

ja asbjørn er ret så bredskuldret. Feks på det billede hvor han er i fjernsynet hvor han sidder ved siden af to andre kan man rigtig se hvor kæmpe han er. Sjovt.

Arnold har vel aldrig været så højt oppe i vægt.

TJ: Hvad mener du med at Mike M og Tom blev snydt?

Link to comment
Share on other sites

Blackie> der var mange som mente at Arnold udelukkende vandt Mr. O 1980, fordi han var Arnold. Manden har været væk fra konkurrence bodybuilding siden 1975, hvor han officielt trak sig tilbage. Han ligger så i hård træning til filmen Conan the Barbarian, hvor han gerne skulle være lidt større end normalt, og folk begynder at tro at han træner for Mr. O. Snakken motiverer Arnold til at prøve at se om det kan lade sig gøre. Han er da også i fin form til konkurrencen, men ingenting i forhold til hvad han var i de tidligere år. I filmen The Comeback, som dækker hans træning op til konkurrencen, ser man Tom Platz stå og posere ude bagved. Hans abs er så mega dybe, hans brystmuskler har striber over det hele. Han er i kanon form. Mike Mentzer var i ligeså god form, og mange mente at han ville tage titlen. Begge 2 blev røvrendt på det kraftigste. Hvis jeg husker korrekt, blev der sågar buhet totalt vildt, da Arnold blev udnævnt til vinder. Når man hedder Arnold S., så har man åbentbart en fordel. Sådan er det desværre i BB nogen gange.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

-> Thomas

Efter athave læst dit indlæg vedr Tom og Mike blev jeg lige nødt til at sætte "The Comeback" på videoen for at genopfriske Tom's form. Oh ve, oh rædsel, at han ikke engang får et callout er da totalt hen i vejret. Måske var hans free posing ikke aftenens bedste men hans fysik var ihvertfald i top 3.

Selv om Arnold vandt den konkurrnece pga hans navn fortjente han nu alligevel en top 3 placering i mine øjne. Hans free posing var fed.

Link to comment
Share on other sites

Mr. O har generelt været et spørgsmål at være Mr. Weiders stik-i-rend dreng.

F.eks. så vandt Dorian Yates sit sidste Mr. O med en skadet biceps, som så noget sølle ud.

Ronnie C i år med ballonmave skabte stort kontrovers da han vandt Mr. O foran Jay Cutler, som i manges øjne var den sande Mr. O.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Har faktisk lige været til en show på min skole, hvor vi kunne kaste rundt med ham. Han har også en rigtig wrestling skole her på mors, men har aldrig besøgt den. Og ja hans arm er ca 55 cm i omkreds, big ass

Link to comment
Share on other sites

Okay xax, Jeg kan godt give dig ret i at Ronnie Coleman, IKKE havde fortjent at vinde MR.O, men det er ikke et spørgsmål om at være Joe Weiders stik-i-rend-dreng, for da Ronnie C. Først vandt MR.O titlen var han ikke en Weider atlet, så den teori holder altså ikke! MR.O er et spørgsmål om at være den bedste til at Træne og Holde sit Diæt, Og IKKE om at være den bedste røvslikker!!!!!!

Den som begærer resultaterne mest, VIL også få dem!
Link to comment
Share on other sites

Røvslikker er måske et forkert ord, men ikke desto mindre så mener jeg stadigvæk at der er gået for meget politik i mr. O.

F.eks. så udtalte Jay Cutler sig lidt kritisk om IFBB og Mr. O, og lige pludselig blev han så diskvalificeret pga. en såkaldt dopingtest. Senere blev diskvalifikation annulleret, da Jay og Mr. Weider havde talt lidt sammen.

Pudsigt nok så har det altid været den samme person, som har vundet flere år i træk, for derefter at trække sig tilbage, og overlade scenen til en ny mand. Det er da tankevækkende... :sly:

Mr. O handler mest om hvem der kan fylde sig mest med fleste medikamenter, og intet andet.

Iøvrigt er det ret interessant at læse IFBB's code of ethics...

to oppose the use of banned substances and to compete drug-free.

:baaa:

Link to comment
Share on other sites

Ja okay, det er tankevæggende. Men ragede Serigio Olivia ikke Arnold af tronen? Og Jay Cutler var også dopet, men det var den Tyske Markus Rúhl, jo også. Og jeg er da rimelig sikker på, at grunden til at de positive dopings-test blev annuleret pga. at de havde brugt et, "ikke godkendt" IFBB laboratorie. Men som du siger snakkede JC, med Hr Weider bagefter. Det er selfølgelig bare min teori, men kunne det være, at de fældede JC med dopingtesten med vilje, pga. han havde tænkt sig at stoppe som Weider atlet? De har jo nok snakket om at han skal fortsætte som weider atlet, for han beholdt jo sin 2.plads! Men på den anden side......... hvad med Markus Rúhl???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share