Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh::laugh:

Men hvordan kan hun synes du er lidt feee når du er nede på 82kg? :blink: Har du ik været oppe i 90'erne?

Vinterbulk? Jeg har kværnet 3 poser M&M's de sidste 4dage..200grams selvfølgelig :4mewantfood: :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Men hvordan kan hun synes du er lidt feee når du er nede på 82kg? :blink: Har du ik været oppe i 90'erne?

Vinterbulk? Jeg har kværnet 3 poser M&M's de sidste 4dage..200grams selvfølgelig :4mewantfood: :devil::tongue:

jo 92 juleaften :superman: og hele vejen til 82 idag uden at miste styrke, men efter jeg smed de 10kg synes hun også var blevet for stor :laugh:

3 poser M&Ms kværner jeg i timen når jeg bulker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

jo 92 juleaften :superman: og hele vejen til 82 idag uden at miste styrke, men efter jeg smed de 10kg synes hun også var blevet for stor :laugh:

3 poser M&Ms kværner jeg i timen når jeg bulker :innocent:

Hehe..det må da være lidt af et kompliment :4flex: ..også selvom du er SL'er.. :tongue:

:blahblah::blahblah::blahblah: You both talk the talk....

Hvorfor har I så aldrig været andet end nips! Læs min signatur!

:tongue:

Du er måske oppe på 3 poser i minuttet? :4mewantfood: :tongue:

Men mit er nu seriøst nok..æder utrolig tarweligt...Men ka da være mit stofskifte ændrer sig engang..I hope not..! :hands::tongue:

Link to comment
Share on other sites

er ikke sikker på om det er en intern joke,

men et godt bud er at han hentyder til at Tind er grotesk underernæret lige nu :tongue::cool:

jeps..lidt mad og så rykker han for alvor :4thumbup: :4mewantfood:

(at manden i forvejen er Max leee skal ikke forhindre os der ligner en mellemting mellem barberede pandabjørne og overspisende jan Gintberg kloner i at drille lidt med hans lave vægt)

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Solo træning

Blackmoore => det er sgu også sidste gang jeg skal rode rundt hernede, træning idag var mærket af lav kalc underskud ... dne næste kamp jeg tager skal være for at holde mig i -90 :4mewantfood: , ellers er det da noget af et kompliment at blive kaldt lee af mr russian-back2basic-BW-træningskongen..... efter inspiration fra din log overvejer jeg selv noget mere funktionel træning henover sommeren :bigsmile:

Ellers en tung dag, især bænken var mærket af ugens fravær :cry::sneaky2:

Bænk godkendt stil

5r med 60kg

5r med 80kg

3rx6s med 100kg (første sæt var en grinder i 3 rep :unhappy: ... men som altid kom styrken i takt med sættene, og farten var væsentlig bedre på 6 sæt, men det var ikke god)

1rx3s med 110kg (tungt! ... ikke godt, virkelig nitte når jeg i herre dårlig stil kunne grinde 6r med 115 op i fordums tid :tongue: )

røde bands lagt dobbelt i powercaget

5rx5s med 100kg

3r med 120kg

Squat

3r med 60kg

2r med 100kg

+ bælte

5 singler med 130kg

Dødløft

Semi sumo

3r med 60kg

3r med 120kg

bred sumo

5 singler på 180kg (peanuts)

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Træning

Har ikke trænet ordentlig i lang tid, så var lige i Nordland for at få styr på start vægtene til på lørdag. Kropsvægten var desuden ikke længere noget problem, ifølge vægten nede i Nordland vejer jeg 81 i træningstøj :crazy::blink: ... men der er nu heller ikke meget tilbage af mig længere. Det er slut efter Nordland, så skal jeg op og fylde 90 ud :tongue:

Stilren bænk

5r med 50kg

3r med 70kg

3r med 90kg

1r med 100kg

1r med 110kg (var helt ok, overraskende nok)

3rx3s med 90kg

startvægten bliver 110kg

Squat

3r med 80kg

1r med 110kg

+ bælte

2r med 140kg (første ikke helt dyb nok)

1r med 150kg (dybden tvivlsom)

1r med 150kg (helt fin)

1r med 160kg (dybden var fin, men den var uhyggelig tung og stilen var grim og grinded :nonono: ... tror måske jeg burde starte på 150 istedet for)

Dødløft

semi sumo

3r med 110kg

3r med 150kg

+ bælte og bred sumo

1r med 190kg

1r med 200kg

1r med 215kg

1r med 205kg

1r med 220kg

ingen af vægtene var noget problem, startvægten bliver helt sikkert 215kg

Ellers en ok omgang, dog præget af manglende træning.

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet ordentlig i lang tid, så var lige i Nordland for at få styr på start vægtene til på lørdag. Kropsvægten var desuden ikke længere noget problem, ifølge vægten nede i Nordland vejer jeg 81 i træningstøj :crazy::blink: ... men der er nu heller ikke meget tilbage af mig længere. Det er slut efter Nordland, så skal jeg op og fylde 90 ud :tongue:

81kg?! :crazy: Damn..Så må du da næsten ha en morgenvægt nede i 70'erne.. Så kan du da næsten lige så godt gå efter 75kg næste gang som nskou og Per.. :devil::tongue:

Men du må da være ved at kunne se dine længe ventede abs? :4flex:

Ser ellers spændende ud med Nordland! Er sgu ærgerligt, at jeg nok ikke kan komme og se det.. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Træningsbekendelser fra en nips

Lasse og Jesper => yupe den er helt skidt, var under 80 fra morgen af :nonono:

Træning med Anders K, Jones, FMJ og Mstaus, hvor alting var tungt og jeg ved sammenligning med kendte folk kunne se hvor ålet jeg er blevet :cry:

Godkendt bænk (efter min egen bedste overbevisning)

5r med 60kg

3r med 90kg

1r med 95kg (havde kun puttet 5kg på i den ene side :blink: ... jeg snakker vist for meget når jeg er nede og træne)

1rx5s med 110kg (startvægt bænk, håber på at få 115 med) .. min bænk er fuldstændig umulig for tiden)

Dødløft

sumo

1rx5s med 170kg (regner med at starte på 215)

Squat

3r med 60kg

3r med 90kg

1r5s med 130kg (starter nok på 150)

Link to comment
Share on other sites

Så fandt jeg lige en artikel som passede helt perfekt på mine hofteproblemer iforb. med skiftet til sumo : her ... Desuden har jeg strikket et WSB program sammen til efter Nordland hvor den skal have gas med kcal overskud igen og som har fokus på få en bedre basis ramme op og stå .. som det ser ud nu, vejer jeg ind under 80 imorgen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak :bigsmile: ... Hvis det er vægt opad du mener, så helt sikkert ... siden jeg ikke tæller kcal plejer jeg at spise efter appetitten og det betyder nok at jeg fylder 90kg klassen ud efter en måned eller 2 :tongue:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Jo tak :bigsmile: ... Hvis det er vægt opad du mener, så helt sikkert ... siden jeg ikke tæller kcal plejer jeg at spise efter appetitten og det betyder nok at fylder 90kg klassen ud efter en måned eller 2 :tongue:

Hehe.. så kan jeg sq nok ikk være med.. Men satser på at runde de 100kg før jeg cutter igen.. så må vi se om det tager 1 eller 3 år.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nordland cup (og stævne debut)

Først undskyldningerne ( :tongue: ): jeg har ikke rigtig fået trænet de sidste 3 uger pga eksamen og tabte i den sammenhæng 5kg og af dem var de sidste 2kg røget den sidste uge. Men ellers var det sgu sjovt at møde alverdens MOL´ere.

Dagens løft : det ligger tæt mellem Henrik Sørensen 200kg raw bænk (godt nok en beskeden herre) og Ralfs dødløft, men den falder ud til Ralf, det var simpelthen den bedste måde at afslutte stævnet på .. publikum var i helt oppe i skyerne.

Dagens bommert : da Mikkel Leicht gik til stangen squat og psyched sig helt op .. greb stangen og skulle til svinge sig under den med et brøl, da han lige pludselig gik i stå og der kom et stille "nå...." efter spotterene sagde noget, hvorefter han traskede væk mens den rigtige løfter i køen gik til stangen :laugh:

nå til stævnet:

Indvejning : 79,2kg (pr :crazy: )

Squat :

150kg (godkendt 2-1 pga dybden... tungere end den skulle være)

160kg (fail 0-3 ... pga dybden tog jeg den helt i kælderen, og det gjorde så at jeg gik helt i stå ½ oppe og burde nok have smidt den, men jeg blev stædig og folke heppede, så jeg så stjerner og efter en 2-3 sek pause i stickingpointet fik jeg presset op. Selvom det var en fail, var det en fin fight og personlig sejr :bigsmile: )

160kg (fail 0-3 ... Søren Lind fra Nordland synes jeg var sindsyg for at prøve igen :tongue: , men jeg var ikke rigtig bange for de 160, så jeg dykkede igen og fik den også op med bedre fart end jeg havde på de 150, men bortdømt på dybden ... fik at vide at det drejede sig om 4-5 cm)

resultat : 2 hvide lamper ud af 9 ... tja det er vel ok alt taget i betragtning, selvom jeg havde regnet med minimum 160 ... squat ligger lidt til blive en ny hade øvelse.

Bænk :

110kg (godkendt 3-0 ingen problemer)

115kg (godkendt 3-0)

resultat : 6 hvide lamper ud af 6 ... helt fint og der var muligvis til mere, men jeg var allerede godt brugt og slidt og ville gerne have ekstra energi til dødløftet

Dødløft :

215kg (godkendt 3-0 .. ingen problemer)

225kg (fail 0-3 ... fuck.. balancen, som er min evige bane i sumo, glippede og lige inden lockout var jeg ved at tabe den forover)

230kg (godkendt 3-0 .. sådan, ingen grund btil at blive på 225, når den ikke var tung, de 230 var tungere end de har været længe, men ikke noget kritisk

235kg (fail 0-3 .. ikke helt god, den var åbenbart for tung idag, det var lidt irriterende)

resultat : 6 hvide og 6 røde lamper, det er ok :smile:

alt i alt : 495 ... bleh skulle have taget 155kg i squatten i andet hug og fået de magiske 500kg som jeg havde sat næsen op efter, men ellers et glimrende stævne. Der sluttede på behørig vis i byen med Conscience, Miss, Rommel, SuneJ, Glud og nskou :smile:

Link to comment
Share on other sites

Glud => jeg er også fin tilfreds, under alle omstændigheder fik jeg det med i dødløftet som jeg kom efter og det var det vigtigeste :smile:

SuneJ og Rommel => ja, det var rigtig hyggeligt, utrolig så klog man bliver når man har fået lidt indenbords :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share