Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

WSB uge 3 dag 1

Varm omgang :unhappy:

ME SL dødløft

dobbelt overhånd

5r med 120kg

3r med 140kg

3r med 150kg

mix greb

3r med 160kg

3r med 170kg

+ bælte

3r med 180kg

1r med 190kg

1r med 200kg

1r med 210kg (ihvertfald PR, har ikke været så højt før i stivbenet dødløft .. den lange vandring har brændt min ryg helt af :blush: )

Chin ups smal OH

8rx3s

DB flyes

8rx3s med 22,5kg

Goodmornings til parallel

5rx4s med 60kg

det var vist det ... imorgen er det ME tripple dimitry bænk ... tror dog jeg holder pausen på 2 sek, det må være rigligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WSB uge 3 dag 2

Godt tryk på pres strukturen idag, kan godt mærke der er kommet noget sukker i musklerne igen .. men min morgenvægt var også oppe og runde 86,5kg :innocent:

ME tripple Dimitry bænk m 2 sek pause

pinky grip

5r med 60kg

5r med 80kg (5r bliver pludselig lang tid i dimitry løft :cry: )

3r med 90kg

normal greb

3r med 100kg

3r med 105kg

3r med 110kg

3r med 115kg (PR, så var der vist heller ikke til mere ... men lækkert at presse den samme vægt som jeg vaklede med til Nordland for en tripple med betydelig længere pause på brystet)

bænk m normal pause

3 singler på 120kg absolut overkommelige

Dips

5r + 15kg

5rx4s +20kg

Militærpres

pinky grip

6rx4s med 50kg

Sidelaterals

8rx4s med 12,5kg (let, stiger næste gang)

+ lidt Front raises og bagskulder

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Trøje træning

rigtig hyggelig omgang i Nordland med Nskou, Luci, Glud, DJ Spydig og Naked, hvor der blev presset i trøje til den store guldmedalje.

Bænk

5r med 50kg

5r med 50kg

3r med 80kg

3rx5s med 110kg

str 40 F6´er på, der var ingenting der kom helt ned.

1r med 140kg (komplet umuligt)

1r med 150kg ( ½vejs)

1r med 160kg (3/4)

1r med 160kg (manglede omkring en 4 cm og sparkede den igang med hoften, men ellers helt ok styrke ... der var ingen hjælp :smile: )

Ja det blev til en masse snak og en masse hjælpen hinanden i trøje og knap så meget decideret træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er vist bare alm bænk med 2-3 sek pause på brystet... Ret mig hvis jeg tager fejl.

Yupe, helt rigtigt .. pointen er at al den elasticitet der er i ledene, og som man kan bruge i normal bænkpres, er væk pga den lange pause og stangen derfor er en del sværere at sparke igang :smile:

Link to comment
Share on other sites

ANTO=> yupes, det går helt fint

WSB uge 4 dag 1

Fik også kørt DE OBBC style, fredag og lørdag .. men lidt for tilforladelig til at skrive ned. Valgte at benytte ME dagen til at prøve lidt squat i en stram halv dragt.

Squat

box + 5 cm over parallel

3r med 60kg

3r med 90kg

3r med 110kg

½ dragt på (titan cen. str 38 (note to self .. for lille!)

1r med 130kg til box

1r med 150kg til box

1r med 170kg til box

+ knæbind

1r med 190kg lige over parallel ... nem at skubbe op

0r med 200kg knækkede i bunden og blev siddende, ret irriterende da jeg var meget sikker på jeg kunne klare den.

20 min cardio med at få dragten af (sagt det før, jeg er bygget som en kælling .. al det jeg har taget på siden Nordland sidder på lårerne og røven og dragten sved virkelig at få af og på .. tak til hippo for hjælp med ekstra udstyr :tongue: )

Yates Rows

8rx4s med 105kg

Chin ups med smal OH

6rx6s

+ mave

Link to comment
Share on other sites

20 min cardio med at få dragten af (sagt det før, jeg er bygget som en kælling .. al det jeg har taget på siden Nordland sidder på lårerne og røven og dragten sved virkelig at få af og på .. tak
Hej tind.

Måske skulle du overveje svømning istedet. Her bruges også dragt og kvinder er mere strømlinet end mænd, i vandet. :laugh:

Var det en overvejelse værd. :smile:

Bortset fra det, så er jeg nu glad for at se du går til den med vægtene. Du lader dig ikke afskrække af ekstremt tunge vægte - et godt tegn på du nok skal få bygget en god styrke op. Det er nemlig en meget begrænsende faktor...angsten for tunge de vægte

Rigtig god dag.

Taurus

Edited by Taurus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hjemme fra en uge i Bulgarien ... regner med at køre lidt tungt for at få lidt gang i WC´en igen og så starte på WSB igen næste uge.

Dødløft

kv

5r med 100kg

5rx3s med 140kg

sumo

5rx2s med 140kg

1r med 170kg

1rx2s med 190kg (peanuts)

Bænk

5r med 60kg

5r med 100kg

1r med 110kg (tom stang)

3rx2s med 120kg

5r med 120kg (PR)

Og så rendte vi på Uffe som stiller op til AF, for første gang i lang tid og fik en god snak med ham og hans om AF og løst og fast. Sidst jeg så ham vejede han 105kg nu lå han på 83 :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Vidste ikke du skulle til Bulgarien.. Jeg skal vist lige have lidt priser at vide og sådan, når jeg vender tilbage til AUS.. Skal afsted her den 24.-31. :cool::superman:

Ellers flot bænk..! Virker jo til dine fremskridt bedst sker ved helt at lade være med at træne... Lidt som det skete ved dødløften.. :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Faber => Når det så tydelig virker, så skulle man da være et skarn hvis man ikke liiiige ka klemme en mere flurry ned :innocent: og mange tak :smile:

Jesper=> yupe yupe .. jeg kan hurtig gi dig en run through. Og ja, det virker simpelthen som om jeg får de bedste styrke gains på hæmningsløs druk :tongue:

Træning før wsb

Bænk

op til 3 godkendte singler på 140kg i en 42 f6 (som stadigvæk er pænt løs)

Dødløft

semi sumo

5r med 120kg

3r med 150kg

3r med 180kg

bælte på

3r med 200kg (med overskud)

3 singler på 220kg (aldrig været så let)

Yates Rows

8r med 82,5kg

8rx4s med 92,5kg

+ lidt beach :smile:

Link to comment
Share on other sites

*indlæg fra Tind, som ikke lige fik logget Nskou ud

Tømmermændstræning

Mentalt var jeg vist stadigvæk lidt i jomfru ane gade, men alt taget i betragtning en rigtig god træning med Per :smile:

Bænk touch 'n go

5r med 60kg

5r med 90kg

3r med 110kg

3rx4s med 115kg (god fart på sidste sæt)

Dobbelt blå reverse band bænk

- 60 i bunden og fri i toppen

pinky grip

3r med 110kg

3rx5s med 140kg

bands flyttede 2 takker op og + 8cm board

- 60 på boardet og ca - 30kg i toppen

5r med 140kg

5r med 170kg

normal greb

2r med 200kg (brændt af :crazy: )

pinky

5r med 170kg

Dips

12rx3s

yates

10rx3s med 77,5kg

pull ups smal UH

6rx3s

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

WSB anden omgang

Kørte ME squat i mandags og fik en single på 165 til low box (5 centimeter under parallel) og miss på 170. Stadivæk PR + 5kg og ingen halvdragt den her gang.

ME bænk

5r med 50kg

5r med 80kg

+ 4 cm board

5r med 100kg

5r med 110kg

3r med 115kg

3r med 120kg

3r med 125kg

3r med 127,5kg (PR med 5kg igen og på 0.5cm lavere ( :tongue: ) og ikke ligeså grindet som sidste gang)

- board

6r med 80kg

Dips

10rx3s

Steep incline bænk

8rx2s med 60kg

hmm front skulderen virkede træt allerede ved dips, så ville ikke forcerer tunge kg i hjælpeøvelserne.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Nu har der været snak om at jeg skulle med til liga for Nordland, så måtte lige prøve at dødløfte i dragt ... lånte Pers som jeg vendte om.

Dødløft

dobbelt overhånd

5r med 60kg

5r med 120kg

3r med 160kg

mixed greb

1r med 200kg

½dragt og bælte

1r med 210kg

hel dragt og bælte

1r med 210kg

1r med 220kg

1r med 230kg

0r med 240kg (*indsæt 3 random undskyldninger her*)

1r med 245kg (trænings PR, da den kom til lock out :smile: , men slet ikke godkendt :dry: ..bleh hvor er netop min lockout ringe, selvom der er god fart fra bunden af video her...men jeg kan begynde at lugte det kvarte ton :w00t: )

Benpres m pause i bunden

8r med 150kg

8rx3s med 180kg

Side laterals

8r med 12,5kg

8rx3s med 15kg

og et sæt curls til ære for Luci :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share