Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Tind

Godt at se det kører fint med Sheiko, og tillykke med PR - virkeligt imponerende når du samtidig ligger i kalorieunderskud.

Hvad for en COC har du forresten investeret i?

Ses i AUS

<{POST_SNAPBACK}>

jeg er med CK´s ord en "tøs!" når det kommer til nye udfordringer, så det blev kun til Traineren og 1´eren... egentlig meget heldig da den røg i tolden :gal:

Selvom jeg ikke har haft dem så længe, må jeg sige at det er et vidunderlig stykke legetøj til lange forelæsninger i enkepension :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko week 3 day 3

Så var der lige en ubetinget bundrekord i kælderen, der var et par fyrer der kørte 60kg bp 10rx3s med ca 7-8 forced pr gang ... hvorefter de kastede sig over 40 ... ja 40!kg dødløft med bælte. Den ene måtte næsten sætte foden på den andens mave for at få bæltet stramt nok :gal:

Snakkede også med ANTO om at finde en fælles max dag i kælderen ... kunne være max hyggeligt.

Bænk

5rx1s med 50kg

4rx1s med 60kg

3rx2s med 70kg

3rx1s med 85kg (dem skulle jeg så have haft 6 sæt af ... men når energien er til mere skal man jo ikke holde igen :wink: )

3rx1s med 90kg

3rx1s med 92,5kg

3rx1s med 95kg

3rx1s med 97,5kg

3rx1s med 100kg

Squat

5rx1s med 65kg

4rx1s med 80kg

3rx2s med 90kg

3rx2s med 105kg

2rx3s med 110kg

3rx3s med 105kg

Bænk

5rx1s med 50kg

5rx2s med 60kg

5rx1s med 80kg (skulle have været 5rx5s med 72,5kg)

5rx4s med 85kg

Flat dumbell Flies

10rx2s med 12,5kg

10rx3s med 15kg

Chin ups bred overhåndsgreb

1,2,3,4,5,8,8

Link to comment
Share on other sites

når energien er til mere skal man jo ikke holde igen wink.gif
Hør, du er da snart næsten lige så ringe til at følge programmet, som jeg er... :laugh:

Ja, ind i mellem skal der ikke så meget til for at være i den stærkeste halvdel af klientellet i AUS :raisebrow:

Men 40 kg's bænkpres :blink: Altså, med al respekt for at vi alle skal starte et sted, såeee...

EDIT: Fandt det her i en anden log :4ranting: Din flabede...

QUOTE(Clark Kent @ 4. Feb 2005, 21:35)

QUOTE

røg ind af personaleindgangen

Hvad, Tind ikke fortæller, er, at en stor vammel mand stak ham et S/M outfit i læder med nitter, helmaske, bidsel, hul i bunden osv. og gav ham besked på at dele flyers ud for en sodomihappening i forbindelse med næste års GayPride i København...

Selv ville jeg nok have valgt at betale mig fra det ved indgangen, men sådan er vi jo så forskellige...

Men du kommer til at pynte på plakaten, Tind 4thumbup.gif

*

Ja, det er sidste gang jeg gør dig en tjeneste poking.gif

Jeg var sikker på, du ikke kunne kende mig uden mit træningstøj og i slangeskind... :pimp:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Det helt igennem frygtlige var at det netop ikke var i bænken, men i dødløft de kørte 40kg ... med bælte! :blink:

Til at starte med var jeg lidt nervøs for at overreache for hurtig hvis jeg øgede min bænk udover programmet, men jeg gjorde det samme sidste gang jeg kørte sheiko og fik +10kg i bænk. Man skal ikke lave om på noget der virker :4thumbup:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Sheiko week 4 day 1

Nåede lige at se CK på vej ud af døren, men han lød da positiv om at tage en max dag.

Mødte også Luciferase der kom med en løftet pegefinger omkring opskrivning af kg´ene i bænken :innocent:

Fremgangen kan åbenbart tilskrives dårlig grundform, :bottom: fanden tag mili og deres oldschool træningsindlæring!

Squat

5rx1s med 65kg

4rx1s med 80kg

3rx2s med 90kg

2rx2s med 110kg

1rx1s med 120kg

1rx1s med 130kg

Bænk

5rx1s med 50kg

4rx1s med 60kg

3rx2s med 95kg

2rx1s med 105kg

1½rx1s med 105kg (det var vi fik et løftet øjenbryn fra Luci :tongue: )

3rx2s med 95kg

Dumbell flies

10rx5s med 15kg

Dips

8rx3s med +15kg

8rx2s med +10kg

Squat

4rx1s med 75kg

4rx1s med 85kg

3rx5s med 100kg

Chin ups baghånd smalt greb

1,2,3,4,5,4,3,1

Fik lige smidt nogle gamle løft op.

105kg bænk max før Sheiko

120kg deepsquat det er ikke særlig tydelig at squatten er særlig dyb pga elendig kameraførelse og der var ikke plads til mit 130kg løft som kom lige bagefter :dry:

180kg Dødløft mit Sheiko er sat efter et max dødløft på 190kg som jeg trak kort før programmet, men ikke fik filmet

og

200kg Dødløft(MISS) løftet er filmet på langs af en eller anden grund. Bemærk den horrible teknik, som jeg er ved at få rettet ind :blush:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko week 4 day 2

Led morgentræning... tilgengæld med et cardio element da træningen blev overstået på 1 time og 20 min :4thumbup:

Dødløft til knæ

3rx1s med 95kg

3rx2s med 115kg

3rx2s med 135kg

2rx4s med 145kg

Bænk

5rx1s med 50kg

5rx1s med 60kg

4rx2s med 70kg

3rx2s med 90kg

2rx1s med 95kg

2rx1s med 100kg

4rx1s med 90kg

5rx1s med 80kg

6rx1s med 70kg

7rx1s med 65kg

8rx1s med 60kg

9rx1s med 55kg

Dødløft

4rx1s med 95kg

4rx1s med 115kg

3rx2s med 135kg

3rx6s med 155kg (argh så stjerner efter 4,5 og 6 sæt)

Dumbell flies

10r5s med 12,5kg

Lunges

5rx5s til hver ben med 80kg

Hanging leg raises supersettet med crunch på en skrå bænk

10r x3s til hver

Link to comment
Share on other sites

Sheiko week 4 day 3

Så er vi ved enden :sneaky2:

Bænk

5rx1s med 50kg

4rx1s med 60kg

3rx2s med 80kg

2rx6s med 100kg

Dumbell flies

10rx5s med 17,5kg

Dips

8rx5s med +10kg

Squat

5rx1s med 65kg

4rx1s med 80kg

3rx2s med 90kg

3rx7s med 105kg

chin ups smal greb overhånd

1,2,3,4,3,2,1

Hanging leg raises supersettet med crunch på en skrå bænk

10r x3s til hver

Helt brændt af i maven :blink: ... men med intensiteten i bænken kan det ikke gå helt galt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Deload day 2

Bænk

2rx5s med 60kg

Dødløft

2rx5s med 95kg

Rows

5rx3s med 65kg

Frivend

3rx1s med 65kg

1rx1s med 95kg

0rx1s med 105kg (MISS :sneaky2: )

1rx1s med 100kg (jeg er virkelig dårlig til at gribe stangen langt nede ... jeg griber den stort set med strakte ben :innocent: )

Pulls ups bredt greb til nakke

1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Link to comment
Share on other sites

Deload dag 3

Abstineserne melder sig ..... :dry:

Bænk

2rx5s med 60kg

Squat

2rx5s med 80kg

Frivend

3rx2s med 80kg (hjalp gevaldig på teknikken med lidt lavere vægte)

3rx1s med 90kg

1rx1s med 100kg

1rx1s med 105kg (PR)

Råtræk

4rx1s med 50kg

Skull crushers

10rx4s med 27,5kg

Partiel Dragon Flags

2rx2s ... jeg lærer sku aldrig skidtet :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Deload dag 3

Abstineserne melder sig .....  :dry:

Frivend

3rx2s med 80kg (hjalp gevaldig på teknikken med lidt lavere vægte)

3rx1s med 90kg

1rx1s med 100kg

1rx1s med 105kg (PR)

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...lidt tidligt at få abstinenser hvis du skal overholde de 2 ugers deload.. :tongue: Men så må du bare igang med noget mere disko og bruge den ekstra energi der.. :dumbbell_lift: Hehe..

God stil med din pr trods kalorieunderskud! :4thumbup:

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

Det bliver under ingen omstændigheder 2 ugers deload ... jeg knækker lang tid før, målet er dog at holde til onsdag, men det er heller ingen garanti :blush:

mht. frivend pr, skal det nok nærmere ses som et udspring af genfunden teknik fremfor decideret styrkefremgang :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Max forsøg

Det var sgu ingen succes, men har nok også været for hård i min diæt. Er gået fra 87,5kg til 82 under sheiko, herunder 2kg alene i deload ugen.

Bænk

6rx1s med 50kg

3rx1s med 80kg

2rx1s med 90kg

1rx1s med 105kg har aldrig været så let før, så jeg var positiv .... men

1rx1s med 110 (MISS) ... crap :sneaky2:

Squat

6rx1s med 50kg

3rx1s med 80kg

1rx1s med 110kg

1rx1s med 120kg

1rx1s med 130kg (MISS) den var jeg ellers komfortabel med under sheiko =P

Dødløft

3rx1s med 100kg

2rx1s med 130kg

1rx1s med 160kg

1rx1s med 190kg (var ikke så tung som sidst)

1rx1s med 200kg (MISS) lige til aller aller sidst smuttede den ud af højre hånd ... men brugte hverken handsker eller mag. idag .... lidt pulver i hænderne og den havde 100% været der.

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Ikke for at spamme din log, Tind, men det med lokumspapiret minder mig om en episode, hvor to ganske nystartede og forsigtige unge mænd også brugte lokumspapir; godt nok til bænkpres :blink: Nå, men den ene har så lagt sine sirligt foldede stykker på stangen i racket ved siden af; uheldigvis netop som Anders K skulle bruge dette! Han udbryder, mest henvendt til vi andre, for han ænser slet ikke de to, højt og tydeligt, på den særlige og direkte måde vi kender og elsker ham for, "Hvem fanden har lagt sine hygiejnebind på stangen!?" :laugh:

Aldrig har jeg set to i forvejen små fyre krympe så meget, for alle i nærheden vendte sig om; den ene var ved at snuple over sine egne fødder for at få fjernet papiret :laugh: Nå, det var lige en anekdote...

Link to comment
Share on other sites

Det løft med 200 kg jeg så lettede da slet ikke... :poking:

:laugh:  Pjat - det første forsøg hvor du missede var dælme tæt på...og havde du takket ja til at låne mine "levende" havehandsker...havde forsøg nr. 2 været der...frem for det lokumspapir du brugte... :blink:  :laugh:

Men vild dødløft du river efterhånden... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, de efterhånden legendariske havehandsker havde helt sikkert gjort udslaget, det fortryder jeg også lidt i retro perspektiv :4thumbup:

Ikke for at spamme din log, Tind, men det med lokumspapiret minder mig om en episode, hvor to ganske nystartede og forsigtige unge mænd også brugte lokumspapir; godt nok til bænkpres :blink:  Nå, men den ene har så lagt sine sirligt foldede stykker på stangen i racket ved siden af; uheldigvis netop som Anders K skulle bruge dette! Han udbryder, mest henvendt til vi andre, for han ænser slet ikke de to, højt og tydeligt, på den særlige og direkte måde vi kender og elsker ham for, "Hvem fanden har lagt sine hygiejnebind på stangen!?" :laugh:

Aldrig har jeg set to i forvejen små fyre krympe så meget, for alle i nærheden vendte sig om; den ene var ved at snuple over sine egne fødder for at få fjernet papiret :laugh: Nå, det var lige en anekdote...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den slags historier der gør kælderen så levende som den er :laugh: der findes ikke noget bedre end når der kommer metal på anlægget og disko´erne står og syder nede ved maskinerne, men ikke tør at tage konfrontationen med barbell klubben! :tongue:

Men nu står den på dynamisk træning med lette vægte indtil maxdagen som jeg regner med bliver midt i næste uge ... måske onsdag, nogen indvendelser?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt overbevist om at det udelukkende er din diæt der er skyld i de manglende tunge løft. Din tilgang til Sheiko virker på mig ret forkert. Hvis du vil træne Sheiko bør du ikke ændre så meget på vægtene som du har gjort....prøv evt med en eller to ekstra deload uger.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vi hurtig blive enig om. Min tilgang har været baseret på at jeg begge gange ikke har kunne tage mere i squat og dødløft end det programmet forskrev, men tilgengæld sagtens kunne tage mere i bænken og har derfor opskrevet kg´ene. Samt at det virkede sidste gang :innocent:

Men som du selv påpegede nede i kælderen, har grundformen ikke været for god og derfor har der været plads til begynder gains :sleeping:

Nå af skade bliver man klogere ... der bliver deloaded indtil onsdag og så må jeg vel bøje mig og acceptere at Boris nok ved lidt mere om hvordan man får fremgang end mig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Deload den 23. feb.

"kanin"Bænk

2rx5s med 60kg

Dødløft

3rx5s med 120kg

Frontsquat

5rx1s med 50kg

5rx2s med 80kg

Bred overhåndsgreb chin ups

1,2,3,4,5,4,3,2,1

Triceps pushdown med reb

10rx3s med 50kg

Hanging leg raises supersettet med crunch på en skrå bænk

8rx3s til hver

Så maxdag på onsdag. jeg venter spændt på at hører hvornår ANTO kan... da både jeg og CK er fri hele dagen ... håber der kommer flere kendte ansigter :4thumbup:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at CK ikke kan onsdag kl 19, så vi kan godt lægge det tidligere på dagen, bare efter 15, eller en anden dag, for der skal sgu så mange med som muligt!

Jeg er desværre ikke så hurtig til at skrive for tiden, idet min computer er træls, så jeg må logge på andre steder end hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Deload den 26 feb.

"Kanin" bænk

2rx5s med 60kg

Squat

2rx5s med 80kg

Dips

5rx1s

5rx1s +5kg

5rx1s +10kg

5rx1s +15kg

5rx1s +20kg

5rx1s +25kg

Pull ups til nakke

1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

EZ-bar curls

10rx4s med 27,5kg + perfekt form

cabel Crunch

10rx3s med 80kg

Frivend

3rx2s med 50kg

3rx1 med 80kg

Ok deload med lave vægte.. fin stemning i kælderen med nskou, lawman og anders k + et par stykker mere ansigtsløse disko´er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share