Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 2 dag 3

Dagens træning blev supersettet med en masse kæbetræning med Lawman :tongue: .... og nogen har åbenbart været sådan efter cardiofolket (alle spor peger på rovfugl og superman), at man har været nød til at hænge et "vis hensyn til både musik og volume" skilt op. Skiltet byder dog heldigvis op til en bred fortolkning .... personligt vælger jeg at se det som et udtryk for, at jeg er i min gode ret til at reducere britney´s irrationsfrekvens til hundeniveau og så ellers dyrke primalbrøl og dødløft-drops fra lockout.

Bænk

4rx8s med 92,5kg (ikke overdrevet tunge, men skulderen er så småt begyndt at drille lidt)

Dødløft

1rx10s med 160kg (lightweight baby! :devil: )

Ez-bar curls

10rx5s med 32,5kg

Roman chair crunch supersættet med bred overhånds chin ups

henholdsvis 10rx3s og 4rx3s

Skulle have haft flere skulderøvelser, men efter bænk turde jeg ikke presse den yderligt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 2 dag 4

Bænken drillede idag ... skulderen ville ikke som jeg ville og ville ikke forcer de tunge løft, så skuldren fik lidt pause til sidst.

Bænk

3rx2s med 97,5kg

2rx1s med 97,5kg

1rx1s med 97,5kg

3rx1s med 97,5kg

1rx2s med 97,5kg (skulle være 3rx10s med 97,5kg :dry: )

Frontsquat

5rx1s med 50kg

5rx4s med 80kg

Keystone dødløft

5rx1s med 119kg

5rx4s med 124kg (lige i hamstring :devil: )

Benpres

10rx3s med 200kg

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 3 dag 1

Stille og rolig omgang ... hvor skulderen gjorde vrøvl igen :dry: ved ikke hva den brokker sig over, den får jo 2 ugers deload når ugen er omme.

Bænk

6rx6s med 85kg ( :sleeping: nuthin but a peanut)

Dødløft

1rx5s med 182,5kg (den var tilgengæld tung ... de kom sikkert i hus, men begynder at koste i stilen ... ryggen kan bare ikke strækkes på et 170kg+ løft :sneaky2: )

Pull ups smal baghånd

1,2,3,4,3,2,1,2,1

Tate Press

10rx1s med 12,5kg

10rx4s med 15kg (puha grinede de sidste sæt, superøvelse ... har helt sikkert lokaliseret en svaghed her)

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, Tj single + lidt breathing uge 3 dag 2

Glimrende dag, rygterne om en snarlig tilgang af et powercage blev forstærket (så skal der køres smolov senior i squatten :devil: ). Mstaus rettede lige min opfattelse af TJ´s single dødløft og Anders K rettede min opfattelse af et squat spot :innocent: ... så kørte vi den alligevel ikke single dødløftene heeeeelt forkert (fattede heller ikke der var en uge 0 i skemaet).

Det var efterhånden også et stykke tid siden man er rendt på Anto og det var da også kun 3/4 af ham der mødte op, lettere forsinket til Anders K´s raket af et 165kg squat max. Desværre var der ingen dødløft PR til Lawman, der manglede gejsten til at gå over 160kg (det er handskerne der holder dig tilbage!)

Bænk

5rx7s med 90kg (tjaaa god pause mellem sættene og ikke det store besvær her)

Breathing Squat*

21(½ :innocent: )r x1s med 100kg (*udtrykket Squat bruges her løst, da alt efter det 11-12 rep havde mere tilfælles med en goodmorning end en egentlig squat)

Cable flies

10rx3s med 20kg (problemet var ikke vægten men benene, der ikke rigtig ville stå)

Masser af kæbe ellers, mens jeg fjumrede rundt og prøvede at få styr på min kvalme.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke det lignede goodmornings, men uanset hvad de var så de sidste tunge ud.  :devil:

Bliver dejligt når det powercage kommer, så skal der rigtigt brændes igennem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja goodmornings kan de næppe heller kaldes, det lignede mere en mellemting mellem Lawmans bænkpres og en larves bevægelse over terrænet :laugh::laugh:

-men de kom op, gjorde de, og det er jo det der tæller :wink:

Edited by Anders K
Link to comment
Share on other sites

Breathing Squat*

21(½  )r x1s med 100kg (*udtrykket Squat bruges her løst, da alt efter det 11-12 rep havde mere tilfælles med en goodmorning end en egentlig squat)

Synes sågar jeg så en smule side laterals og dumbell kickbacks - på mystisk vis - involveret i de sidste 9 reps... :blink::blink::blink:

:4thumbup:

Ja, det kan sgu godt være det er handskerne der holder mig tilbage...eller de sidste 3 dage i kalorieunderskud...hmmm....lad os se inden længe om ikke gejsten river en 180er af mig... :cooldance::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester!

Nu bliver man jo nødt til at gå til loggen når du ikke følger mine opfordringer når vi ses... :poking:  :tongue:

Vil ha billeder...NU :4thumbup:

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

hehe ..sq ikke med min bulker dunk, jeg venter til jeg er strandklar :laugh:

Var lige op og rode rundt i AUS med gæstevisit af Incognito

frivend

3rx1s med 60kg

3rx3s med 90kg

3r med 100kg (de var ikke kønne, men de var der)

Military Press

5rx5s med 50kg (det have skulderen sjovt nok ingenting imod)

Tate Press

10rx3s med 15kg

Preachers Curls

15r med 27,5kg

9r med 37,5kg

6r med 40kg

12r med stangen (7,5kg) og aktiv modstand fra Incognito (laaang tid siden jeg har kørt high reps med biceps ... så der er nok dømt DOMS)

Hyggelig aften træning med meget få mennesker i kælderen, dog fik Incognito liiiige en løftet pegefinger af en discopumper, da han var lige ved at bøje en Eleiko stang i frivend :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hidsigt squat må jeg sige, stort tilløk´ herfra  :4thumbup:

Hvad var jeres tidligere opfattelse af TJs singlecyklus, og hvad er den blevet ændret til nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Takker .. tror jeg prøver at kører den med powersquat næste gang istedet for olympisk, så jeg tager hugget i hoften istedet for i knæ´erne når jeg dykker.

Tidligere troede jeg at man kun løftede en gang i ugen og derfor dobblede vi den op til 2 gange i ugen, jeg fandt så ud af de 10rep med 140kg er hver uge og ikke kun uge 1 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, Tj single + lidt breathing uge 3 dag 3

stille dag der bar præg af gårsdagens udskejelser :innocent:

Bænk

4rx8s med 95kg (tung, men dejlig at kunne gennemfører i min forholdsivs afkræftede tilstand)

Dynamisk Dødløft

1rx10s med 140kg (ingenting der ... dejlig eksplosiv)

Crunch på skrå bænk

10rx3s

Hanging side crunch

5rx3s til hver side

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, Tj single + lidt breathing uge 3 dag 4

Puha for en omgang, så skulle kadaveret lige straffes ordentlig igennem, for at få syndsforladelse for torsdagens druktur :innocent: og hvis man skulle gennemføre en uge i Smolov jr´s afstraffelse, så skulle det da være uge 3 :cooldance:

Bænk

3rx10s med 100kg (er ved at have et ondt opspænd :devil: , alle løft var stilren med røven i sædet)

Leg Extensions

10r med 40kg

10rx4s med 50kg

Camped Bar Keystone dødløft

5rx5s med 121kg

Benpres

10rx5s med 200kg

Chin ups med bred overhåndsgreb

5rx5s

Concentrated dumbell curls

10rx3s med 15kg til hver arm

Cable Biceps Flex

10rx3s med 20kg

Fandt lige det quate fra side et

delmål:

- op på 110 i bænk vha. det program jeg kører lige pt

- 200 i dødløft, jeg føler selv at det er inden for rækkevide inden nytår

- vha. min 2 ugentlige sæt af frontsquat, at få teknikken så meget på plads at jeg kan overføre 10kg der i powersquat og komme op på 140kg.

skal vist have formuleret nogle nye ved lejlighed :4thumbup:

Så står den på 2 ugers deload i bænken, efter at have trykket 33.305ton i gennem på bænken på 3 uger :tongue: skulle vist have været lidt mere men havde nogle ægerlige lørdage de 2 første uger :dry:

Link to comment
Share on other sites

Flot at du fik alle bænkene i hus, du var sgu ret presset da jeg tog afsted :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men fik optimeret opspændet mere og mere hen af vejen og det hjalp .... de 2 sidste sæt var en del mere sikker end de første :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk (nu med deload!), Tj single + lidt breathing uge 4 dag 1

Bænk

2rx2s med 70kg med 3 sek pause i bunden

10r med 82,5kg (vejede ind på 82,3kg, så skulle lige battle kropsvægten i bænken :tongue: ... det 10´ende rep ramte dog stativet på vej op og ødelagde min rytme :dry: )

2rx3s med 70kg med 3 sek pause i bunden

Dødløft

1rx10s med 145kg (kort pause)

Yates Rows

10rx3s med 60kg

Goodmornings

5rx3s med 60kg

Chin ups bred overhånd

5rx2s (så begyndte skulderen at drille :mad: )

Tate Press

10rx5s med 15kg

Crunch

10rx3s

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk (nu med deload!), Tj single + lidt breathing uge 4 dag 2

Deload lal :innocent: sprang også lige over breathingen da stemningen ikke rigtig var der.

Cable Curls

10rx3s med 40kg

Standing cable flies

10rx3s med 25kg

concentrated db curls

10r med 12,5kg

10rx2s med 15kg

Incline db curls

8rx3s med 17,5kg til hver arm

BB curls

10rx3s med 37,5kg (ikke helt godkendt stil til sidst :innocent: )

Preachers Ez bar curls

8rx3s med 27,5kg

Rope cable curls

10rx3s med 45kg

Cable crunchs

10rx3s med 50kg

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk (nu med deload!), Tj single + lidt breathing uge 4 dag 2

Deload lal  :innocent:  sprang også lige over breathingen da stemningen ikke rigtig var der.

Cable Curls

10rx3s med 40kg

Standing cable flies

10rx3s med 25kg

concentrated db curls

10r med 12,5kg

10rx2s med 15kg

Incline db curls

8rx3s med 17,5kg til hver arm

BB curls

10rx3s med 37,5kg (ikke helt godkendt stil til sidst  :innocent: )

Preachers Ez bar curls

8rx3s med 27,5kg

Rope cable curls

10rx3s med 45kg

Cable crunchs

10rx3s med 50kg

<{POST_SNAPBACK}>

:thumb_down::nono:

Hører jeg nogen hviske disko...

Det skal dog til Tind's forsvar siges, at han har :violin: "ondt i skulderen" :violin: og derfor måtte droppe både bænkpress og squat :dry:

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

God stil med alt det disko Tind :laugh: Du kan også mærke sommeren næme sig hva :poking::tongue:

Men måske er de skulder problemer den eneste måde du kan overholde din deload? :wink:

Held og lykke med den skulder..Håber ikke det er noget som præger dig i for lang tid..Du skulle jo gerne have max udbytte af dit psyko program :cooldance: :4thumbup:

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

100% disko....!! :poking:

Havde de nogle gode konkurrencer på the noice?...

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, men radioen var jo også hellig, da træningen forgik under landskampen :tongue:

Ellers var disko´en i høj grad motiveret af Antos sheiko curls :w00t:

God stil med alt det disko Tind  :laugh: Du kan også mærke sommeren næme sig hva :poking:  :tongue:

Men måske er de skulder problemer den eneste måde du kan overholde din deload? :wink:

Held og lykke med den skulder..Håber ikke det er noget som præger dig i for lang tid..Du skulle jo gerne have max udbytte af dit psyko program :cooldance:  :4thumbup:

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Stranden venter forude, og deloaden i klac overskud var en kærkommen mulighed for at få lagt noget masse på et af de mere neglecerede steder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk (nu med deload!), Tj single + lidt breathing uge 4 dag 3

Glimrende træning ... deloaden tillod at vi kunne lege lidt rundt forskellige øvelser.

Dimitry bænk

2rx3s med 70kg (prøvede også lige at unracke 120kg et par gange, men der er vist stadigvæk et stykke vej ... tilgengæld så den ik specielt tung ud for Nskou :raisebrow: )

Floorpress

6r med 50kg

3r med 80kg

3r med 90kg (perfekt øvelse, den ligger lige på mit sticking point, flere af dem :4thumbup: )

Box squat (4 gummiskiver og en metal, passer lige med at jeg er sikkert under parallel)

5r med 60kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 110kg

Dynamisk Dødløft med dohg

1rx15s med 135kg (stor fokus på rank ryg)

Keystone dødløft

5rx5s med 121kg (regner med at smide 10kg mere på næste gang, er ikke specielt presset)

Chin up bred overhånd

5rx3s

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk (nu med deload!), Tj single + lidt breathing uge 4 dag 3

Box squat (4 gummiskiver og en metal, passer lige med at jeg er sikkert under parallel)

5r med 60kg

3r med 90kg

3r med 100kg

3r med 110kg

<{POST_SNAPBACK}>

Hey mester.. Er du stoppet med dit ass-to-the-grass squat? :smile:

Hvor lang deload har i? Hvornår ska vi regne med at se en ny max test? :cooldance:

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

Hey mester.. Er du stoppet med dit ass-to-the-grass squat? :smile:

Hvor lang deload har i? Hvornår ska vi regne med at se en ny max test? :cooldance:

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, men variation er livets krydderi :wink: ...mht max, snupper jeg lige en uge mere i deload for skulderens skyld.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share