Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

bænken var tung 

Vel var den da ej! Nåeh, du mener, den FØLTES tung.... :tongue:

:wink:

Husk nu at lytte til kroppen trods alt (det ved jeg godt, du også gør, men i hvert fald for mig hjælper det alligevel, når en anden siger det :smile: )

Det med et fast program er guld værd, men det lyder fornuftigt, at tage en ekstra dags hvile; også selv om man er The King of Deload :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bænken var tung 

Vel var den da ej! Nåeh, du mener, den FØLTES tung.... :tongue:

:wink:

Husk nu at lytte til kroppen trods alt (det ved jeg godt, du også gør, men i hvert fald for mig hjælper det alligevel, når en anden siger det :smile: )

Det med et fast program er guld værd, men det lyder fornuftigt, at tage en ekstra dags hvile; også selv om man er The King of Deload :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du har ganske ret og vi kan jo ikke alle være russiske arbejdsmaskiner som dig og ANTO, der er nu heller ikke noget som en god deload.

Jeg må bare accepterer at jeg er genetisk disponeret til dødløft og ikke bænk (det er jo i grunden heller ikke helt dårligt).

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 6 dag 3

Ingen bænk idag :crybaby:

Dødløft

1rx15s med 140kg

Keystone Dødløft

5rx3s med 141kg

Hammer Curls

10rx5s med 27,5kg

Reverse grip Curls

8rx3s med 27,5kg

Preachers db curls

10rx3s med 12,5kg

Chin ups bred overhånd

3rx3s med meget kort pause

Frivend

3rx4s med 70kg

Roman chair

10rx3s

Crunches on ball

8rx3s

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Hey champ... thx for huskeren ang modemekka.. har bare absolut keine geld! fandeme typisk!!! well well.. har duværet der før??

<{POST_SNAPBACK}>

Ja var dernede sidste gang da det var bagved bruuns galleri, fik 2 revolutions t-shirts som først kom næste sæson for 250,- for begge, istedet 300,- pr stk. Så det kan varmt anbefales :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 6 dag 4

Abstinenserne fra bænken er begyndt at tære på mig. Oven på den ret korte og på ingen måde fyldstgørende træning idag, røg jeg på modemekka med kæresten. Her måtte jeg flere gange, mens hun prøvede samtlige beklædningsgenstande ved samtlige boder, tag mig selv i at overveje hvor mange gange jeg kunne reppe hende i militærpress. ........... bænk igen mandag :cooldance:

Squat

5r med 67,5kg

4r med 80kg

3rx2s med 95kg

3rx5s med 110kg (lightweight baby)

Tate Press

10rx5s med 15kg

Triceps db extensions

8rx3s med 12,5kg

Triceps Kickbacks

10rx3s med 12,5kg (cheated :tongue: )

Nok en disko skulle lige præve at skifte væk fra Rammstein, men når de har udsigt til Clark Kent, skal der ikke meget til at overbevise dem om at det er en dårlig ide :laugh:

Nskou skulle have haft 3 singler med 100kg i bænken, men de 2 sidste blev 110kg med 3 sek pause i bunden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 7 dag 1

Glimrende opspænd idag, men det kan blive bedre image007.jpg:devil:

Dimitry Bænk

5r med 55kg

4r med 65kg

3rx2s med 80kg

3rx2s med 85kg

2rx4s med 90kg

2rx1s med 95kg (lækkert med pause i bunden med 95kg)

Dynamiske Dødløft

1rx15s med 150kg (skiftede lidt imellem dobbeltoverhånd og skiftevis normalgreb)

Floorpress

5rx3s med 80kg (her fik jeg virkelig testet koncentrationsevnen, da det haglede med smarte bemærkninger fra folk som sjældent henholdsvis dødløfter/squatter)

Frivend

3r med 80kg

2rx3s med 90kg

Pull ups smal underhånd

1,2,3,4,5,4,3,2,1

Ez bar curls

10rx5s med 27,5kg (lidt for lange pause til at få et ordentlig pump)

Cable crunch

10rx3s med 50kg

Partiel Dragon Flag

1rx3s (jeg kommer aldrig til at lave bare en enkelt :tongue: )

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 7 dag 2

hurtig dag, med en fin pr til mstaus, men desværre miss i bænken til ANTO

Dimitry Bænk

5r med 55kg

4r med 65kg

3rx2s med 77,5kg

2rx2s med 87,5kg

1rx3s med 100kg (vist nok en pr i godkendt løft)

Squat

5r med 65kg

4r med 80kg

3rx2s med 95kg

2rx5s med 110kg (gik forrygende efter ANTO fik rettet min stil til)

Weighted Dips

6rx4s med +10kg

Dimitry Bænk

3r med 55kg

3r med 65kg

3r med 77,5kg

2rx5s med 87,5kg

Video tilgår

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 7 dag 3

Da jeg skal vestpå i weekenden valgte jeg lige at brænde mig selv ned inden, i bænkpres.

Dimitry Bænk

5r med 60kg

4r med 75kg

3rx2s med 87,5kg

2rx2s med 97,5kg

2rx2s med 92,5kg (gik lige ned så jeg ikke ramte failure, var ret presset efter igår :blush: )

Squat

5r med 67,5kg

5r med 80kg

4rx4s med 95kg (peanuts!)

Military press

5rx5s med 50kg (strict style)

Dødløft

1rx15s med 140kg (knap så dynamisk som de burde være)

Dips supersættet med chin ups

5rx5s med +5kg i Dips (helt i bund og ret nem)

og

5r i chin ups

5rx4s med +5kg i Chin ups

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Da jeg skal vestpå i weekenden valgte jeg lige at brænde mig selv ned inden.

Hvorfor har du ikke postet den del af træningen, hvor du gør det?...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil henlede den opmærksomme læser til at krydsreferer med Clark Kents log for at bedre kunne gennemskue det åbenlyse pinlige i, at førnævnte belærer undertegnet i at brænde sig ned i bænkpres :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 7 dag 4

Så var jeg lige på trænings sieghtseeing i det mørke jylland, nærmerer bestemt Tangsø træningscenter. Et eller andet må de da gøre rigtigt, for til trods jeg har trænet i centre i stort set hele DK, har jeg aldrig set så mange store mennesker samlet på et sted som i Lemvig/Tangsø træningscenter :innocent: .

Diskret overhørt mens jeg squattede (iøvrigt en øvelse de vist aldrig havde set før), Spørgsmål : "Jeg kan simpelthen ikke forstå jeg ikke er vokset den sidste måned", Svar: " Jeg har jo sagt du ikke tager nok" :tongue: .

Jeg må også stille mig uforstående overfor hvordan det overhovedet er mulig at balancerer så store overkroppe på tynde ben ..... det må være noget i stil med humlebien :laugh:

Dimitry Bænk

5r med 55kg

4r med 65kg

3rx2s med 80kg

3rx7s med 90kg

Squat

5r med 65kg

4r med 80kg

3rx2s med 95kg

3r med 110kg box squat til parallel

3r med 115kg box squat til parallel

3r med 120kg box squat til parallel (jeg skulle gå ud fra et bænktræningsstativ, så det var nemmere bare at sætte sig på bænken :tongue:)

3r med 110kg (blev lige nød til at gøre det ordentlig, da steo fyrene kom ind i squat rummet :wink: )

Tate Press

10rx5s med 15kg

Dips

5rx5s

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 1

Fin træning med Mstaus, Storpipfugl, CK og Ltp i kælderen (som jeg ikke er rendt ind i siden maxdag). Et Kalcunderskud, et par lange bukser, samt en sauna atmosfære i kælderen, rev godt i energien og jeg kom ikke lige rundt om biceps og maven som egentlig var planen. Fik dog alle de store med (kunne vist heller ikke være andet bekendt idet jeg var nede og indvie min nye "Arnold is numero uno" trøje :4thumbup:

Dimitry Bænk

5r med 20kg (god fart fra bunden :tongue: )

5r med 65kg

5r med 75kg

4rx5s med 85kg

Dødløft

1rx10s med 170kg (inklusiv et stk med dobbelt overhåndsgreb, hvilket vist var en slags pr ... sidste gang jeg kørte 5 singles med 170kg fik jeg næseblod og idag var det bare nemt :4thumbup: )

Squat

5r med 70kg

5r med 80kg

5rx5s med 95kg (knæet driller lidt igen :dry: )

dips helt i bund (ellers kan man ligeså godt lade være som Arnold siger :poking: )

5rx5s med +10kg

Chin ups med bred overhånd

5rx5s med +5kg

God stemning, hvor undertegnet og CK brugte pauserne mellem chin´sne til at svine div. diskopumperer/rør

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 1

... indvie min nye "Arnold is numero uno" trøje  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så mangler du bare noget masse så du kan fylde den ud :poking:

Så ellers godt ud med det dødløft, kan ikke vare længe før jeg kan det samme :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du fået fat i sådan en trøje mester? -jeg har nemlig ledt lang tid efter sådan en :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke de fås i din størrelse, bliver nok nød til at cutte lidt mere først. Ellers kan du altid selv lave en med kartoffeltryk.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 2

Tidlig træning hvor Mstaus stødte til midt i første omgang squat. Det er ikke sikkert det er sidste gang jeg træner så tidlig, da jeg ved ankomst lige nåede at se et par fine norske jenter squatte :wub: (der var dog visse betænkeligheder ved teknikken, men princippet i at de squatter som de eneste piger i AUS er ikke at fornægte :smile: )

Dagens gode gerning : fik overbevist en tilfældig squatter om at gå helt i bund i øvelsen :4thumbup:

Dimitry Bænk

5r med 55kg

4r med 65kg

3rx2s med 80kg

3rx5s med 90kg (ok, de 2 sidste sæt var de nemmeste :raisebrow: )

Squat

5r med 70kg

4r med 80kg

3rx2s med 95kg

3rx3s med 110kg

3rx2s med 115kg (masser at give af endnu)

Dimitry Bænk med lovligt bredt greb

5r med 55kg

5r med 65kg

5rx5s med 80kg (overraskende nemt iforhold til energinivuaet)

Squat

6r med 70kg

6r med 80kg

6rx4s med 90kg

Dips

10rx3s helt i bund

Roman Chair Crunch

10rx3s

Skull Crusher

10rx5s med 27,5kg

Bare lige for overblikket skyld er bænken i uge 3 dag 1 i Sheiko Bench prep, Squatten i uge 3 dag 3 og dødløftet i uge 8 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 3

Lige en hurtig træningsomgang med en kammerat der blev indført i de 5 store med 5x5 princippet (bænk,dødløft,squat,military og biceps curls :tongue: ). Fik desuden lov til at spille rammstein under hele træningen :4thumbup:

Dimitry Bænk

4r med 60kg

4r med 80kg

3rx4s med 85kg

Hammer curls

10rx5s med 27,5kg

Military press

5rx5s med 50kg

Keystone Dødløft

5rx5s med 131kg

Frivend

3rx5s med 80kg

Masser af n00bs i kælderen, sjældent set så mange forced reps i alskens øvelser i løbet af et træningspas.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 4

Glimrende tur i kælderen med kø til smithstativet, men en ret tom styrkeløfter afdelingen ... så intet nyt der :laugh: Morten prøvede 130kg i bænken og missede, men det lignede nu mere et spørgsmål om teknik end styrke. Så den skal nok komme en af dagene i vanlig jeg-tager-chancen-en-tilfældig-dag CK stil.

Dimitry Bænk

8r med 55kg

7r med 60kg

6r med 65kg

5r med 75kg

4r med 80kg

3rx2s med 90kg

2r med 95kg

2r med 100kg (PR i paused bænk :tongue: )

3rx2s med 90kg

4r med 80kg

6r med 75kg

8r med 70kg

10r med 65kg

12r med 60kg (pænt hårdt i paused stil :blink: )

Dødløft

1rx15s med 140kg (de sidste 5 fløj op, glæder mig til 5 singler med 190kg næste mandag :4thumbup: )

Dips

8rx5s

Yates Row

5r med 60kg

5rx4s med 70kg

Link to comment
Share on other sites

5 singler med 190kg næste mandag

Nice... er sq også spændt på hva jeg komer op i, i DL... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så tag en deload over weekenden og kom forbi mandag, så tager vi kamera med, det er altid lidt sjover at have sine maxløft på video.

Link to comment
Share on other sites

har ikk trænet dl i over en måned pga skade i lænden, så tager lig et par dage at øver lidt i... så holder jeg fri.. kan vi evt gøre det onsdag hvis det er??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg træner hele tiden, så det er ikke noget problem ... så bare vent indtil du føler du er klar, men jo før du får maxet jo før kan du starte på dit nye program :wink:

Link to comment
Share on other sites

har ikk trænet dl i over en måned pga skade i lænden, så tager lig et par dage at øver lidt i... så holder jeg fri.. kan vi evt gøre det onsdag hvis det er??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg træner hele tiden, så det er ikke noget problem ... så bare vent indtil du føler du er klar, men jo før du får maxet jo før kan du starte på dit nye program :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Alllllreighty.. yup, min plan er at starte næste mandag.. d. 9 maj...! Så deeet... Glad for du gider hjælpe...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share