Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Hey mester.. Er du stoppet med dit ass-to-the-grass squat? :smile:

Hvor lang deload har i? Hvornår ska vi regne med at se en ny max test? :cooldance:

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, men variation er livets krydderi :wink: ...mht max, snupper jeg lige en uge mere i deload for skulderens skyld.

<{POST_SNAPBACK}>

-squatter du med skulderen da ???

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crap crap crap

6r med 50kg

3r med 80kg

1r med 100kg

0r med 115kg

tja ..... hvis min spotter ikke havde grebet ind, tror jeg den havde været der. Den var på ingen måde køn og jeg var på vej til locke ud i højre side først ( fordi det er min svageste) ... men jeg havde en god fornemmelse .... især fordi den var stadigvæk på vej op og den var et stykke forbi mit normale sticking point.

well .. tragedien kan opleves her under navnet Mvi_0647.avi ... ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan linke direkte.

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Høhø, er ellers en kontrolleret sænkning, og et lækkert naaaaaaaaaaaaaaaaaaij' :laugh::laugh::laugh:

-ellers fin stil med røven i bænken (det kunne andre jo lære af..................), men ærwligt den ikke var der

-til gengæld var det et flot og eksplosivt dødløft nskou fik sig :4thumbup: :4thumbup: :laugh::laugh::laugh:

Edited by Anders K
Link to comment
Share on other sites

Surt med de 115kg..!

Havde sgu været godt at ha set hvordan det ville ha gået hvis du fik 5 sek mere...Men hvis jeg var spotter tror jeg også jeg havde grebet ind...ligner jo du er på vej til at rulle til venstre og ned af bænken umiddelbart.. :tongue:

Men der er da ikke andet for end et nyt max-forsøg snart! :cooldance: Op på hesten igen champ! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk , Tj single uge 5 dag 3

Ja, det blev lige til et spontant max forsøg igen, med et horribelt resultat .... jeg starter på smolov jr igen på mandag ..... idag skulle bare bruges til at straffe skidtet :tongue:

Bænk

10r med 50kg

3r med 80kg

1r med 100kg (grindish :blink: )

0r med 107,5kg

8r med 82,5kg

Dødløft

1rx15s med 140kg (god fart)

Bænk

30r med 50kg

boxsquat ca 5cm under parallel

5r med 60kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 120kg

1rx3s med 130kg (de to første var med langsom sækning og deraf ca 1 sek stagation på stickin point, den sidste valgte jeg at droppe som om nogen havde trukket spliten ud :laugh: og den var faktisk så nem så jeg overvejede 140kg)

Weighted pull ups small underhånd

1r med BW

1r med +5kg

1r med +10kg

1r med +15kg

1r med +20kg

1r med +25kg

1r med +30kg

0r med +35kg

Roman chair crunch

10rx3s

Cable crunch

10rx3s med 60kg

frontsquat

5r med 50kg og VL greb

2r med 90kg og krydsgreb (mistede lige balancen på andet rep og stoppede her)

Vi skal have fundet et eller andet squat program at smide ind over fra på mandag af, muligvis bare sheiko squat delen, men nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 5 dag 4

Tja, lige på vej ud af døren opdagede jeg at Boris har lavet et 4 dage om ugen bænk program :w00t: købt! og så sheiko CMS til squatten .... var ellers godt brændt af i patten idag.

Bænk

5r med 55kg

4r med 65kg

3rx2s med 77,5kg

3rx2s med 87,5kg

3rx2s med 80kg

Squat

5r med 67,5kg

4rx2s med 80kg

3rx2s med 95kg

2rx5s med 107,5kg

bænk

5r med 60kg

5r med 72,5kg

3r med 82,5kg

4rx3s med 62,5kg

Squat

5r med 67,5kg

5r med 80kg

4r med 95kg

Var ret presset tidsmæssigt idag og en del kæbe med Lawman og min statsret instruktør, gjorde jeg måtte trække splitten på de sidste 3sæt i squatten :dry:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 6 dag 1

Glimrende træning idag, selv om det var en særdeles sort dag for Jura i kælderen.

3 disko jura rør (hvoraf den 1 havde sin kæreste med), fjollede rundt og var et skræk indjagende eksempel på hvor lidt man egentlig kan få ud af 1½ time. dupont & dupont & dupont & dupont linede bl.a. op på rad og række og udøvede simultan triceps extension med tilhørende grimasser. :blink:

dødløft

1rx5s med 185kg (ok nem og med god fart ... overraskede mig selv)

Incline bænk

4r med 80kg

4r med 75kg

4rx4s med 70kg (skulderen drillede lidt)

DB flies

10rx3s med 17,5kg

Dips

6rx5s med +15kg

Hammer curls

10rx5s med 27,5kg (lækkert pump)

Fangede lige Anto da jeg ankom, men det var begrænset hvad vi fik af kæbe træning, da Anto var travlt optaget inde i cardio rummet med pull ups, hva smith stativet jo ikke var god nok til (og smithen er jo heller ikke tæt nok på stepmaskinerne, som jeg har ham mistænkt for at bruge i smug). Derudover havde han ikke tid til at blive særlig længe da han skulle i sol ......... sell out?

Link to comment
Share on other sites

Inspireret rundt omkring vil jeg nu begynde at føre log over min søvn.

Jeg sov igår.

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Det var da godt, hader når man glemmer det...

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, det er dybt ironisk ... jeg finder det ret så komisk, at jeg i nu 2 logs er stødt på folk der er begyndt at fører log over deres søvn og basalt set ikke skriver andet end de har sovet.

Link to comment
Share on other sites

Inspireret rundt omkring vil jeg nu begynde at føre log over min søvn.

Modsat nu hvor du fører log under din søvn... I hvert fald næsten med alt det deload...

<{POST_SNAPBACK}>

Deloaden er hellig! det er den bedste opfindelse siden sabbatten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fangede lige Anto da jeg ankom, men det var begrænset hvad vi fik af kæbe træning, da Anto var travlt optaget inde i cardio rummet med pull ups, hva smith stativet jo ikke var god nok til (og smithen er jo heller ikke tæt nok på stepmaskinerne, som jeg har ham mistænkt for at bruge i smug). Derudover havde han ikke tid til at blive særlig længe da han skulle i sol ......... sell out?

Det er i virkeligheden det sidste nye påhit inden for styrkeløft, som Boris og jeg i fællesskab har udtænkt. Som han sagde da jeg snakkede med ham i telefon fra Sibirien her den anden dag: "Yes -by adding curls to my famous program, you have started a whole new era in powerlifting"

Link to comment
Share on other sites

Fangede lige Anto da jeg ankom, men det var begrænset hvad vi fik af kæbe træning, da Anto var travlt optaget inde i cardio rummet med pull ups, hva smith stativet jo ikke var god nok til (og smithen er jo heller ikke tæt nok på stepmaskinerne, som jeg har ham mistænkt for at bruge i smug). Derudover havde han ikke tid til at blive særlig længe da han skulle i sol ......... sell out?

Det er i virkeligheden det sidste nye påhit inden for styrkeløft, som Boris og jeg i fællesskab har udtænkt. Som han sagde da jeg snakkede med ham i telefon fra Sibirien her den anden dag: "Yes -by adding curls to my famous program, you have started a whole new era in powerlifting, the stepmaschine also shows unexpected promise. And it goes without sayin that you have to keep yourself tan for optimal powerlifting conditions"

<{POST_SNAPBACK}>

det lyder ikke helt som boris :tongue:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 6 dag 2

Hmmm overvejer at skyde næste træningspas en gang, bænken var tung :blink: ... og det burde overhovedet ikke været tilfældet, så måske jeg stadigvæk er brændt af smolov/maxforsøgene.

Bænk

6r med 55kg

5r med 65kg

4rx2s med 80kg

3rx2s med 82,5kg

2rx2s med 87,5kg

1rx2s med 92,5kg

2rx2s med 87,5kg

3rx2s med 82,5kg

4r med 77,5kg

5r med 72,5kg

6r md 65kg

7r med 60kg

8r med 55kg

Squat

5r med 67,5kg

4r med 80kg

3rx2s med 95kg

3rx4s med 110kg

Tate Press

8rx4s med 17,5kg

roman chair crunch

10rx5s

chin ups bred overhånd

5rx3s

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share