Sixpack


Wagn
 Share

Recommended Posts

Velkommen til MOL

Enten er de ikke trænede NOK ellers er din fedtprocent for (edit) høj. Er det det andet er der ikke adnet for end at tabe sig, ved at spise lidt mindre kalorier end du skal bruge. Hvis du alligevel ikke mener de er NOK trænede, bør du kigge på www.exrx.net hvor der er masser er øvelser. "Dragonflags" er utrolig ond, søg blot efter den og du vil finde.

Tak for det krumborg :smile:

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Markeringen af dine mavemuskler (ja, og sådan set alle muskler) afhænger af to ting:

1. Størrelsen af musklen.

2. Mængden af fedt omkring musklen.

I dit tilfælde kunne jeg forestille mig du skal fokusere på årsag 2, men et billede ville hjælpe gevaldigt.

Desværre er kroppen indrettet sådan, at du ikke kan styre hvor fra kroppen der bliver forbrændt fedt, når den skal bruge energi derfra. Dine muligheder er derfor kort sagt at spise mindre eller lave mere. Artiklen "Vægttab" på forsiden forklare det fantastisk godt.

edit: damn, jeg er slow idag :laugh:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hvor finder man eksempler på dragonflags og andre hårde øvelser til maven? -Et direkte link ville være dejligt :D

<{POST_SNAPBACK}>

url: http://www.strengthrevolutions.com/Video/The Dragonflag.avi

Så skulle der gerne være et billede..

<{POST_SNAPBACK}>

Well, det er lidt svært at vurdere det ud fra et avatar. Men det ser umiddelbart ud som om at du er spinkel af bygning, men div. pizza mm. har sat sit spor så du er lidt flopsy på mavsen. Endvidere, generelt set, har du ikke meget masse; så der skal også pumpes lidt mere. Så Lyt til Max Power, selvom han er slow idag.

edit: link rettet :mad:

dobbel-edit: OK! - bare kopier url'en! :4slap:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Venan har faktisk en pointe. Jeg er 100% overbevist om at ryger man længere ned end 5-6% BF begynder mavemullerne at se tyndere eller i det hele taget mindre ud. At man så aldrig rigtig når så langt ned er en anden sag...

Link to comment
Share on other sites

Venan har faktisk en pointe. Jeg er 100% overbevist om at ryger man længere ned end 5-6% BF begynder mavemullerne at se tyndere eller i det hele taget mindre ud. At man så aldrig rigtig når så langt ned er en anden sag...

Det var faktisk en fejl :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share