Film med Coleman download


LAWMAN
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eftersom der er udviklet en eller anden form for had imod bodybuilding, så vil jeg bare lige sige at det ikke er alle bodybuildere som står og laver endeløse curls, extensions og cable cross tam-tam, vi laver skam også squat, dødløft og bænkpress.

Bodybuildere træner sku de samme øvelser som styrkeløftere bare + et par ekstra øvelser...

Jeg elsker sku også at stå med et tons kilo på ryggen og køre squat til jeg er rød i hovedet, eller dødløfte til mine øjne er ved at poppe ud af hovedet på mig.

Lad nu os "bodybuildere" være :(

Link to comment
Share on other sites

Som xax træningsmakker må jeg lige sætte ham lidt på plads!:)

Selvfølgelig træner BB'er og Powa'lifta's forskelligt, vi snakker jo om 2 helt forskellige mål!

Hvis det var en og samme ting, ville alle lave ens træning, mere eller mindre!

Man kan altid snakke om korrekt form ved øvelser, jeg har bla. hørt Ronnie Coleman udtale andensteds fra, at nogle gange kører han tungt for virkelig at rive mukslen og andre gange med lavere vægt, hvor han fokuserer på at holde en fin form!

Stadig er jeg imponeret over Ronnie som helhed, at det er muligt at blive så stor jo ganske imponerende for at sige det mildt!

Summa sumarum er at seriøse BB'er og Powa'lifta's træner lige hårdt for at nå deres mål!

Og som BB'er mener jeg at helt klart at squat, dødløft ja alle basisøvelser SKAL indgå hva' enter man er BB'er eller Powa'lifta'!!

YE!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en opfordring til dem som stadig henter BB film på min FTP!

Da der er mange som har meldt sig til at hente filmen fra mig, så ville det være lækkert hvis i, bare et par timer, KUN downede fra mig og ikke havde diverse andre fildelingsprogrammer kørende ved siden af.......

Jeg kan se at samtlige som henter fra mig har kabel/adsl forbindelser, men downer ofte kun med 3-8 kb/s fra mig!

Jo før i bliver færdige, desto flere nye brugere kan jeg presse igennem!:)

Og så er der mange der har spurgt: Kan man genoptage filmene næste dag hvis jeg når at hente idag?

Jep, det kan man... i skal bare påbegynde dowload fra mig "oveni" den del i allerede har downloadet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share