LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Q

ahh, oki, jo har da også overvejet at tage lidt længere henne, men så tror jeg bare at jeg ikke kan mande mig op til dem og den der "oppe at køre" effekt efter de er overstået kommer jo også til at mangle lidt :wink:

Till

Mange tak :bigsmile: - ja fætteren har travlt for tiden, det er sq nice :cool: Fællesbrænder lyder kanon, det kunne være en fee ting, og Sune har nok ret, det er sq ok heroppe, med masser af kridt hæwi og tungt grej :superman: Iøvrigt superlækkert med en der har prøvet det sure slid det er at arbejde op af en væg af kvinder :tongue: Glæder mig til at se hvordan det spænder af med ansøgningen af det nye. Får svar efter den 5. :smile:

Efter en laaang (men ok. for en gangs skyld - vi havde børnefalck kursus - det var faktisk rigtigt godt og ungerne var super med på det i 3 stive timer - når man er 3-5 år er det sq ret flot :smile: ) på jobbet. Hvor jeg skulle lukke kl. 17 var det op på biken og ned og brænde den aw trods en beskidt ærwelighed i kroppen.

Natten til igår sov jeg kun 2 :crazy: timer, da jeg bare ikke kunne falde i søvn. Fik sovet ca. 8 timer i nat, men efterslæbet er der stadig. Oveni det tror jeg også at jeg er ved at blive syg, så senere skal der bare hamres kcal i sækken til Desprerate Housewifes :4thumbup: Nå, men lidt tal:

20 rep breathing squat routine - Uge 3, dag 2

Lidt rc lir og raises

Dødløft

15 x 50

12 x 90

6 x 130

3 x 160

3 x 220

3 x 220

3 x 220

Ok. men kunne mærke at trætheden satte sit præg på dem, men fee nok

Chins

10 @ bw

10 @ bw

Halvslapt idag, men gav nu ok pump :cool:

Low Incline Db bænk

15 x 15

10 x 30

6 x 37,5

6 x 45

5 x 45

Uaghh, nu blev de da tunge, vælger at give trætheden skylden :tongue:

Yates rows

6 x 130

6 x 130

Sad rent i vingen - :4thumbup:

Incline db bænk

8 x 42,5

8 x 42,5

De kørte til gengæld super - fee

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

10 x 40

8 x 70 PR

7 x 70 + en forced af Spøhr

Yeahh, så var der et delmål nået. Har længe tænkt at 5 reps med 70 kunne være fee, og mit gamle max var 4 - topnajs! :superman:

Barbell curls

12 x 20

7 x 65 PR

6 x 65

Hæwi shit, med super pump :devil:

Dips

15 @ bw

15 @ bw

Ikke så meget krudt idag, men kørte dem god dybt og meget brystfokuseret, så de sad super

Stående læg

12 x 130

10 x 230

10 x 230

Hngggg, nu er de godt nok ved at være tunge

B.o laterals

10 x 20

10 x 20

Leg curls

10 x 25

10 x 25

:superman::laugh:

Lean away laterals

12 x 12,5

12 x 12,5

Den rammer ritti fee

Incline db curls ss. m. db fransk pres

8 x 22,5 + 8 x 22,5

8 x 22,5 + 8 x 22,5

Det var det, shake en god gang træningskæwe med et par af knejterne, og så ud på biken og mod brændehandlen. Nu står der DH og æder på menuen - stay metal!

Link to comment
Share on other sites

Jov tak Till .. sidder på arbejdet lige nu og er ved at lave lidt pc lal - har det godt nok ærweligt :dry: ...ondt i halsen og begyndende feber ..dang!

Har heldigvis først træning igen på lørdag (evt. søndag), men dammit, jeg har ikke været syg siden før jeg begyndte diæt, så kan det sqda ikke passe at jeg skal til at være det nu :blink: Får det 3 dobbelte antal kcal jo :laugh:

Anyway - intet kommer op på siden af DH :wub: - words of a true tøsedreng :innocent: Det skulle da lige være Seinfeld :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anyway - intet kommer op på siden af DH :wub: - words of a true tøsedreng :innocent: Det skulle da lige være Seinfeld :4thumbup:

Ja, det sgu da lige være fordi det er nogle svedige MILFs der render rundt i den serie... :wub:

Og ja, Kramer er genial. Pas nu bare nu heldbreddet, det er trickly buisness at rykke PRs rundt med søvn underskud... Stay heavy and mean!

Link to comment
Share on other sites

Efter en laang weekend hvor jeg har været småsløj og vi har passet Annikas kusine der er ½ år yngre end hende, var det tid til at komme ned og brænde da kæresten kom hjem fra arbejde ved 16 tiden.

Jeg kom ikke alt for tidligt i seng igår da jeg er startet op med at lave musik igen og det sluger bare tid!! Men det er ski' fee :4thumbup: at få lavet PC tråd igen :devil: Kalorieunderskuddet gjorde simpelthen at jeg ikke kunne overskue det før, men til gengæld gør det også at mine sovetider går i ged :dry: Annikas kusine er så af barnetype A - der står op kl. 6 modsat hende, der kan sove til kl. 10, hvis det skal være.

Så da hun var hentet snappede jeg en lur med den bette, men helt frisk blev jeg aldrig af det :blink:

Anyway i sækken med en god gang milk, oats, protpulver og banan og så afsted i det røde lyn. Sune kæwe var i huset og vi fik sniksnakket lidt jeg fik smidt et par poatforced til ham og han fik spottet mig i 20 repperne.

20 rep breathing squat routine - Uge 3, dag 3

Lidt raises og kæwe

Squat

20 x 20

12 x 50

8 x 90

20 x 135 PR

Feeee!! Må ærligt indrømme at jeg havde min tvivl om de ville komme i hus og det holdt da også hårdt. Da jeg nåede de 10-11 stykker var jeg helt brændt af og jeg følte mig som en gammel mand, men efter 15 var det ligesom om at jeg fik 2. luft, så med skrig og brøl gik det :laugh:

Low Incline Db bænk

20 x 15

12 x 27,5

8 x 35

6 x 45

6 x 45

Lidt bedre end sidst, men synes dælme at 45'erne er træls at ligge med. Ikke kun pga. vægten men der er et eller andet ringe over skiverne og grebet på dem :dry:

Chins

12 @ bw

12 @ bw

Sad super idag.

Incline db bænk

6 x 42,5

6 x 42,5

Fee nok, godt dybe. Var stadigvæk ret færdig fra squatten og det satte sit præg på repsne :innocent:

Yates rows

10 x 100

6 x 132,5

6 x 132,5

Ok. sad som de skulle

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

12 x 40

6 x 72,5 PR

6 x 72,5

Yeah! Fee nok, men de var dælme tunge. 2. sæt ramte bedst, men havde også fået grebet lidt skævt på første tur.

SL dødløft

10 x 100

6 x 160

6 x 160

Ikke så hårdt som sidst, men damn de snappede i måsen :laugh:

Barbell curls

12 x 20

6 x 67,5 PR

6 x 67,5

Hell yeah! Så er der 70 kg. på næste gang. Sidste rep i hvert sæt var ikke ligefrem strict, men de var nu ok. anyway :wink:

Dips

12 @ bw + 5 kg

12 @ bw + 5 kg.

Så er det tid til at adde vægt igen. Starter stille roligt op og tager dem meget på skulderens præmisser.

Stående læg

12 x 130

10 x 240

10 x 240

Tunge, men ramte fee

B.o laterals

10 x 20

10 x 20

Shake den aw og ud i den bette røde og hjem til bøffer og After Eight is :4mewantfood: :4thumbup:

Starter op med kreatin fra næste uge, det i kombo med den lækre mad, skal nok få sat nye grænser for mit efterhånden udtalte bloat :laugh: synes også tøjet begynder at sidde tættere, men jeg kan stadig passe "diæt" bæltet nede i klubben, så det kan da ikke sidde på dunken det hele :tongue:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Fucking Hell! 20x135 kg.!!! :crazy: Har du egentlig sat noget mål på din 20 reps rutine, eller kører du bare squat 'till you puke modellen? :superman:

Kan godt se at undertegnede bliver nødt til at tage mig gevaldig sammen for bare at komme nogenlunde deropad. Fuck! Prøvede 20x110 sidst, men vist hellere komme igang hvis jeg ikke sat blive sat helt af... No wait, det er jeg allerede! :laugh: Så er det fedt at læse her hvordan det skal gøres! Keep it up! Og forbliv hæwi!

Link to comment
Share on other sites

Hehe ... thx Till :blush: Er også svært glad for det :bigsmile:

Tjoo, inden jeg startede havde jeg et mål der hed 20 x 130 da min gamle "mange reps" PR var 15 x 130, men den er jeg jo forbi nu. Så nnu kører jeg bare opaf indtil der ikke er til mere...., men næste gang bliver den lee, da det er tirsdag og domsne fra igår smutter nok ikke væk inden da :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ahh rart at høre Blackmoore - 2 klassiske skiver :4thumbup:

The Art er bare mere en hjemmelytter skive - der er mere smaa'er og skateboard over lights og laugh. :cool:

Til gengæld kan jeg kun slå på tromme for at man hører mere Fight med "war of words" til sin træning, eller eventuelt Tim "ripper" Owens nye band Beyond Fear - damnnnnn det er fee heeaaaaavy metal! Er blevet helt pjattet med den stil - det er så brænder agtigt at det næsten er for meget :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Squat

20 x 20

12 x 50

8 x 90

20 x 135 PR

Feeee!! Må ærligt indrømme at jeg havde min tvivl om de ville komme i hus og det holdt da også hårdt. Da jeg nåede de 10-11 stykker var jeg helt brændt af og jeg følte mig som en gammel mand, men efter 15 var det ligesom om at jeg fik 2. luft, så med skrig og brøl gik det :laugh:

Slap dog af :tongue: Satme sejt gået :4thumbup: Utroligt som kalorier i kroppen hjælper og ingen tidlige og sene powerwalks !

LEE !!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Simoh

Hehe, det føles absolut heller ikke sjovt :wink: men takker :bigsmile:

Onkel Steen

Thx m8 - Det er nemlig ufatteligt hvad kalorier og en lille smule mindre travlt kan gøre, har det som om jeg er en anden person :blink: det er helt absurd så ændret min krops og sindstilstand er. Glæd dig :wink::tongue:

................................

Nå, men apropos travlt, så har dagen idag været pretty travl. Afsted på rullerne klokken 6.20, da cyklen stod ved arbejdet. Så der var ikke noget at gøre.

Morgencardio

25 min rullemarie

Derefter var jeg igang til 13, så til et kort møde i Klub Vest, shake den aw bagefter og kl 13.45 var jeg i LVK klar til at brænde endnu en omgang igennem. Havde frygtet dagens træning lidt, da jeg var rimeligt domset fra søndag og rulleskøjteturen til morgen mindede mig også om at 20 repperne ramte lænden halvlee :crazy:

Nå, men nothin´ to it, but to do it! :superman::devil: På med Machine Head og Fight, og så igang. Teamede iøvrigt op omkring spots og forced til og med min kollega Jesper der er begyndt at gå til stålet igen efter en pause - fee nok og ganske hyggeligt med god kæwe :cool:

20 rep breathing squat routine - Uge 4, dag 1

Lidt raises og bøje stræk

Squat

20 x 20

15 x 50

8 x 90

20 x 137,5 PR

Dælme så!!! Idag bed den SÅ meget, nøøj de var onde! Havde Jesper kollega til at råwe og tælle og det hjalp fee nok, men på 17 rep, der var ooond fik jeg en lille smule overbalance da jeg fik den op og måtte tage et skridt frem. Samtidigt med at jeg var råfærdig og stod med tårer i øjenene og flammer overalt, så skulle jeg så samle 3 reps mere op .... fuck de holdt hårdt :crazy: men det gik :smile:

Der var også et par diskoknejter der så ud som om de mente jeg skulle med den blå vogn da jeg lå på gulvet og jamrede mig i en pøl af sved bagefter :laugh:

Low Incline Db bænk

20 x 15

10 x 30

6 x 37,5

6 x 45

6 x 45

Fee nok idag, ramte fino

Chins

12 @ bw

11 @ bw

Ok.

Incline db bænk

6 x 45

6 x 45

Sad kanon! Og så er jeg officielt ved at være ca. lige stærk i alt skalgs db pres :laugh: er vist iøvrigt ikke så langt fra min incline pr efterhånden mener jeg

Yates rows

10 x 90

6 x 135

6 x 135

Ramte super, men på første rep på første tunge sæt fik jeg klemt noget brusk jeg har lige ved håndleddet - det gjorde dælme nas.

Skal have det fjernet næste gang jeg holder en uges træningsfri, da det længe har generet mig, Faktisk siden 99-2000 - det er hvad der kommer ud af 10 timers Unreal Tournament om dagen :superman: (det var sq tider! - 101 kg, ingen muller og et kanon aim! :devil::laugh: )

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

12 x 50

6 x 75 PR

5 x 75 + 1 forced

Dammit yeah! Så er mit skulderpres mål faktisk i hus. 5 reps med 75. Det har jeg tænkt som mål lige siden jeg begyndte at kunne presse med delten igen - kanon! :smile:

SL dødløft

10 x 100

6 x 165

6 x 165

Ramte lige som de skulle, og damn hvor jeg svedte!

Barbell curls

12 x 20

6 x 70 PR

6 x 70

Endnu et delmål nået!! Sidste sæt var dog mindre kønt på de sidste 2-3 reps, så nu vil jeg prøve at koncentrere mig om at få dem lavet lidt pænere og holde vægten i det næste stykke tid :innocent::wink:

Dips

12 @ bw + 10 kg

12 @ bw + 10 kg.

Ramte som de skulle, stille og roligt ellers

Stående læg

12 x 130

10 x 250

10 x 250

Hngghhh, det er tungt nu, men ahh de rammer lige i skabet! Var nødt til at krænge mine jeans ned over lægge senere på arbejdet, da jeg stadig havde pump på kalven :4thumbup: Væske og pump holder :laugh:

B.o laterals

10 x 22,5

10 x 22,5

Super feel!

Det var det, så var der 15 minutter til bad shake og til at cykle tilbage til arbejdet og holde møde fra 16 til 21 :blink:

Det gjorde jeg så - op på cyklen ud i mørket og hjemover 21.15 og nu er det tid til at komme ned og protte og putte den aw :wink:

Stay very metal!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

20 x 20

15 x 50

8 x 90

20 x 137,5 PR

Dælme så!!! Idag bed den SÅ meget, nøøj de var onde! Havde Jesper kollega til at råwe og tælle og det hjalp fee nok, men på 17 rep, der var ooond fik jeg en lille smule overbalance da jeg fik den op og måtte tage et skridt frem. Samtidigt med at jeg var råfærdig og stod med tårer i øjenene og flammer overalt, så skulle jeg så samle 3 reps mere op .... fuck de holdt hårdt :crazy: men det gik :smile:

Der var også et par diskoknejter der så ud som om de mente jeg skulle med den blå vogn da jeg lå på gulvet og jamrede mig i en pøl af sved bagefter :laugh:

That's the fucking spirit! :devil::devil::devil:

Jeg bliver næsten helt nervøs for min 20x130 på fredag...! :crazy:

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

Hey der mate....!!!

Så super nice med dine squats.. De fucking leee.... Er ked af at jeg ikke har kunnet overvære dem.. For ville sku gerne stå og råwe dig i nakken og slappe dig en flad eller 2..! :devil:

Du blir leeeee til januar stævnet i LVK.. De 20 reps har helt sikkert rykket dit max lidt.. Det jeg sikker på!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Squat

20 x 20

15 x 50

8 x 90

20 x 137,5 PR

Dælme så!!! Idag bed den SÅ meget, nøøj de var onde! Havde Jesper kollega til at råwe og tælle og det hjalp fee nok, men på 17 rep, der var ooond fik jeg en lille smule overbalance da jeg fik den op og måtte tage et skridt frem. Samtidigt med at jeg var råfærdig og stod med tårer i øjenene og flammer overalt, så skulle jeg så samle 3 reps mere op .... fuck de holdt hårdt :crazy: men det gik :smile:

Der var også et par diskoknejter der så ud som om de mente jeg skulle med den blå vogn da jeg lå på gulvet og jamrede mig i en pøl af sved bagefter :laugh:

YEAH ! :4thumbup: Du bliver bare ved......... Men det er først tungt når det også er blod og urin i pølen af sved :laugh:

Diskoknejter fatter intet af noget :dry:

Link to comment
Share on other sites

Big Mike

Jov takker m8! Well ved ikke om de har den store overføring til et max, men mentaliteten jeg skal køre i stand inden hvert pas er helt sikker noget jeg kan bruge på det næste prog jeg starter på, der bliver mere styrkeorienteret - om det så bliver Sheiko igen, eller måske en Smolov ved jeg ikke, men det bliver ihvertfald tungt og med flere sæt end nu :tongue::laugh: Og så håber jeg da på at du kan råwe mig i nakken snart :smile: Skal du træne søndag??

Keler

Tak :smile: ... tror jeg nok :laugh:

Onkel Steen dér

Jeps jeps .. men nu er det godt nok også ved at være beskidt hårdt :crazy:

Blod og urin kunne godt gå hen og blive næste gang ... der står 140 på planen, om den kommer i land ved jeg ikke, men i krig, det skal jeg :superman::4crutches::devil:

Flexi

Mange thx... :bigsmile: Vil mene jeg er under parallel, men har lige smidt en video op, som jeg før har postet - kører ca. samme stil nu som på den. Det er fra min første Sheiko omkring 1 dec. sidste år - vist iøvrigt dagen efter poseringskurset i OBBC :smile:

Squatteri

Link to comment
Share on other sites

Nope ingen træning søndag.. Men fredag og lørdag går det løs.. Hvordan er dine planer der?...

Måske jeg kommer ned til noget cardio på cyklen samt udstrækning og lidt jane fonda moves på bolden.. Men ellers hedder det 1800 fredag og 1630 lørdag... Hope we meeet soon my freind.. Btw så smid mig lige en pm med ham ders adresse som jeg skal sende de regninger til-. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mike

Får adressen imorgen. Har selvfølgelig smidt den væk nu :blush: .... Træner først søndag igen, eller måske mandag, men på næste fredag kan det være at vi kan stable lvk træf på benene. Lena skal ikke arbejde der nemlig.

..................................

Kom sent afsted idag, da det ikke passede med efter arbejde som jeg ellers havde regnet med, men jeg fik lidt eller hygsomt nok arbejde med hjem, og så gik der tid med det. Så susede afsted ved 19 tiden da vi havde spist og den bette var på vej i seng. Der var fyldt godt på med knejter og boksetræningsfætre :smile:

Jeg fik kæwet en masse hjælpetrænersniksnak og vist teknik til en masse forskellige gutter, gamske nice.

Flere af dem lød ligefrem til at fatte hvad det gik ud på, men der var også et par stykker der bare ikke er til at samle op fra deres diskopatbiceps helvede.

Et par stykker af dem bad først om instruks i dødløft, for derefter at sige "at det ikke var en øvelse de havde brug for" :4thumbup: :laugh:

5 minutter efter spurgte de om de ikke måtte sætte noget andet musik på, Jeg sagde nej og at jeg ikke gad høre deres techno og, at kl. er iøvrigt også 21 og vi har faktisk lukket

"Jamen vi er ved at falde i søvn" synd stakkels drenge ....

Lige der kørte "into the pit" med Fight! :superman::devil: Så jeg kunne ca. ikke være mere uenig :laugh:

Til sidst joinede Blackice også ind så fik også kæwet en tand med ham, længe siden, så det var fee nok.

Nå, men dagens halvawbrændte træning i tal:

20 rep breathing squat routine - Uge 4, dag 2

Blandede raises

Dødløft

15 x 60

8 x 110

5 x 160

3 x 230

3 x 230

3 x 230

Tung omgang, men kørte nu fint nok. Sidste rep i sidste sæt var dog en tand stram at få op, blodskudte øjne og veins poppin´ på patterne - det troede jeg ellers det var ved at være slut med :blush::laugh:

Low Incline Db bænk

15 x 15

10 x 30

6 x 37,5

6 x 45

6 x 45

Kørte faktisk rigtigt godt idag, bedre teknik end sidst.

Chins

10 @ bw

11 @ bw

Synes chinsne er absurd hårde på dødløft dagene, men det giver vel også ok. mening.

Incline db bænk

6 x 45

6 x 45

Sad også super - nice!

Yates rows

8 x 110

6 x 135

6 x 135

Dagens ringeste øvelse. Var så awbrændt i lænden efter dødløften at 2. sæt gik helt i fisk. Fik dem hjem, men de var dælme grimme og bankede også stangen ind i grebet og powerrack 2 gange :crazy::laugh: Stod også anderledes end jeg plejer, så det dutter ikke - back to basics!

Siddende barbell skulderpres

15 x 20

12 x 50

6 x 75

7 x 75 PR

Harghhh! Pr med en enkelt rep - yeah! :laugh: Kørte ganske fedt, og sad super i deltmaskineriet!

Barbell curls

12 x 20

5 x 70

5 x 70

En rep mindre og så var de en lille smule pænere idag - men for hulen det er tungt!

Dips

12 @ bw + 15 kg.

12 @ bw + 15 kg.

Sad lige som de skulle - fik lidt for lang pause pga. lidt gode triceps råd inden 2. sæt ... så nåede næsten at blive kold, men det gik da ok.

Stående læg

12 x 160

10 x 260 PR

10 x 260

Yeah, en kalve PR, det er dælme længe siden... :w00t::superman:

Lean away laterals

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

Sad lige i skabet idag!

Incline db curls ss. m. db fransk pres

8 x 22,5 + 8 x 22,5

8 x 22,5 + 8 x 22,5

Gav det fede lede pump :4thumbup:

B.o laterals

10 x 22,5

10 x 22,5

Ok, men kunne godt mærke at lænden stadig var flad fra rows lalleriet ...

Det var det - en stor beskidt bulkshake - og ud i den bette røde.

Det var ellers en ok. træning trods det sene tidspunkt og en småawbrændt krop :wink: Glemte godt nok legcurls og crunches, så nu bliver jeg aldrig lee :nonono:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share