pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Manden formået at vække en hel del af mine muskler som har ligget og sovet alt for længe... så her ligger jeg i min seng og er BUSTET!

Der er meget jeg må lære den næste par uger for kordination er godt nok nødvendigt at lære før man kan behærske gulvet i en center uden at grine af sig selv...  :blink:

Alt i alt en super dag men jeg tror næppe jeg kan træne imorgen  :raisebrow:

Måske er det bedst at vente til mandag... *S*

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile: ... Perfekt, lyder som en herlig dag.. Og seriøst, føles det ikke rart??? at være seriøs busted, efter en omgang herlig træning...... me thinks so!! :wink: ...hi hi..

Kan sagtens genkende nogle af sagerne du nævner.. bla. mht at grine af sig selv... Dét punkt er jeg så, godt nok ikke kommet over endnu :blush: *lol* ... Lur mig til StepBody/BodyCombat - og det er indlysende, hvorfor den ene hane griner af sig selv :blush::bigsmile:

Tommlen op fra Toppen af DK - til Kvinde i Syd!!! :4thumbup:

Go Weekend - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

L@rs... Det var og er super fedt :4thumbup:

Man se for vild sjov ud når man kikser rundt med de vægte, nok mere acceptable når man er Q kunne jeg forstille mig ....... men men men.... belive me.... Jeg skal nok lære at svinge rundt med stænger og vægte som jer andre på et tidsdpunkt... hi hi

Det kan godt være min krop er øm i dag og imorgen endnu værre men det er helt ok... føler mig frisk, tilfreds og glad......... ikke mindst.

Hvilken i sig selv er fantastisk!

Kigger op på toppen af DK og vinker.. ønsker også dig en super weekend...

Tak fordi du er så opmuntrende

:cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Også et velkommen fra mig. Det skal blive spændende at følge din træning. Go girl :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har selv opnået så uendligt meget.. det var meget berigende at læse din log.

:4thumbup:

Damn it vi piger kan rykker for vildt. :bigsmile:

Den gode humør, vedholdendhed er klart noget jeg nyder i din log.

klø på selv kvinde :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ligesom de andre også sige velkommen til  :4thumbup:  Rart og se endnu en fra Odense  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sej log du har dig og ja super fedt at se andre fra Odense kæmper en bravt kamp for at få et sundt og værdifuldt liv.

Du er for sej og glæder mig også til at følge dig her online.

Denne site er bare for vildt cool et sted!!!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

I går var smertens dag... damn jeg kunne nada, andet end at slappe af i kroppen. Det blev til en går tur i blæse vejret ned til centeret... men ak ak kun for at tag noget sol

:bigsmile:

I dag tog jeg en time i ro maskine, svedte for vildt og fil pulsen op... ret dejligt men derefter i bad...

Skal træne vægte imorgen så uden at vide tænkte jeg det måske var ok med bare ro maskinen i dag.

Nu er jeg træt på den fede måde :sleeping:

Glæder mig til imorgen hvor jeg skal forsøg mig med de vægte igen... om ikke andet så får jeg en griner over mig selv og vækket mine muskler igen igen....

c u later

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til MOL :smile: jeg håber du får mange ømme muskler og megen glæde her :bigsmile:

Bare en tanke, når du er kommet godt igang med din styrketræning kunne du jo ovevreje at hive fat i nogen fra "Odense banden" (en flok HÅRDE gutter og piger her på MOL, bla Henning, Baadi mm.), de ved nemlig utroligt meget om træning, og hvis du får brug for tekniske tips til øvelser mm. så er de gode at få fat i...

Og sørg for at få kosten til at mache din nye entuiasme. der skal godt med sund mad ned nu her for at få fuldt udbytte af træningen :cooldance:

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til MOL  :smile: jeg håber du får mange ømme muskler og megen glæde her :bigsmile:

Bare en tanke, når du er kommet godt igang med din styrketræning kunne du jo ovevreje at hive fat i nogen fra "Odense banden" (en flok HÅRDE gutter og piger her på MOL, bla Henning, Baadi mm.), de ved nemlig utroligt meget om træning, og hvis du får brug for tekniske tips til øvelser mm. så er de gode at få fat i...

Og sørg for at få kosten til at mache din nye entuiasme. der skal godt med sund mad ned nu her for at få fuldt udbytte af træningen  :cooldance:

venlig hilsen Blackmoore

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak *S* og rart at se dig her i min log...

"Odense banden" *S* ja jeg har ikke fundet så mange fra Odense her på siten endnu men stik mig gerne flere nicks da ja ... jeg vil sikker have rigtig godt af nogen der kan give mig gode råd og ikke mindst er venligt spark bagi ind imellem *GG*

Jeg er på vej ned i center og er damn nervøs for om jeg kan huske alt det trænere lærte mig i fredag... well. jeg må bare gøre mit bedste og spørge mig frem når jeg er itvivl.

Kosten herhjemme er normaltvis sund, dog vil jeg være glad for at vide om der er noget særligt godt at spise når man træner???

Spiser pt 3 hovede måltider samt frugt og rugbrød som 3 mellem måltider.

Håber at se dig her i loggen igen *S*

Klem herfra

Link to comment
Share on other sites

Mht "odense banden" prøv at se Angels log.

Mht kost.. mange piger (nu skal jeg nok lade være med at generalisere) glemmer at få nok protein. Hvis du har styr på dine magre kilder til protein skal jeg nok være stille--- men ellers et det et af de centrale steder i kosten for en trænende person.

Mht træningen:

Prøv eventuelt at poste dit program her i loggen…

Link to comment
Share on other sites

Mht "odense banden" prøv at se Angels log.

Mht kost.. mange piger (nu skal jeg nok lade være med at generalisere) glemmer at få nok protein. Hvis du har styr på dine magre kilder til protein skal jeg nok være  stille--- men ellers et det et af de centrale steder i kosten for en trænende person.

Mht træningen:

Prøv eventuelt at poste dit program her i loggen…

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige fundet Angels log igen og vil så lave arbejdet for at finde hele "Odense banden " *Smiler varmt*

Hun er godt nok for sej den pige !!!

:pumpin:

Jeg har ikke styr på hvordan jeg får mest mager protien ind i min kost så du må meget gerne fortæl mig om det *S* Tog fat i mine undervisnings bøger for at lede efter det men kan kun finde ringe oplysning om det. En ting er dog helt sikkert . jeg gider ikke spise mig til protiener i oksekød da!! *S*

Tell me more . much more... So i can learn :4thumbup:

Takker fordi du kiggede tilbage og tag tiden til at være i min log...

Klem til dig

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:

I dag skulle jeg så træne mit program igennem alene for første gang... Jeg vidste det ville blive svært at huske alt hvad der var vist og fortalt om fredagen så var noget spændt på hvordan det ville gå.

Jeg var indstillet på at bede om hjælp og spørge mig frem og hold da op jeg må have været trænings centerets mest belastende kunde i dag!

:blush:

Jeg løb staffet løb fra den ene ende af centeret til reptionen for at være sikker på jeg have forstået programmet og gjorde øvelsen korrekt...

(Gid bare man havde råd til en personlig træner :raisebrow: )

Men det gik og ejerene og ansatte udviste MEGET tålmodighed og forståelse... så ingen klager der!

:a-okhand: :a-okhand:

Nu sidder jeg her med ømme mave, lår og arme... damn det føles godt!!!

Kalder man en som mig mon for masokist???

:w00t:

Jeg kom hele programmet igennem og nød det hele.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Mit program

Mandag, onsdag og lørdag

Opvarning; 10 min i ro maskinen

Squat

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Udfald frem

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Død løft

2 x 8kg x 3 sæt x 12 med håndvægte

Død løft m/ strakte ben

2 x 8kg x 3 sat x 12 med håndvægte

Kropshævning m/ støtte

70kg x 3 sæt x 12 tag kilo af som tiden går

Knæ og håndstøttende roning

11,5kg x 3 sæt x 12

Liggende brystpres

2 x 4kg x 3 x 12

Siddende håndvægtpres

supineret greb

2 x 2kg x 3 x 12

Mavebøjninger på bold

4 x 12

Rotex eller siddende cykle

20 - 25 min

Onsdage;

Core hold

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Også held og lykke med træninge herfra :4thumbup:

Som blackmoore siger, så skader det ikke at tage fat i nogen fra odense-banden. ptpoul er selv en af dem :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak... :bigsmile: Jeg er også glad for at være igang

jeg vil se om jeg kan finde ham ptpoul så... *S*

Tak fordi du kiggede herind og gav dig tid til at skrive også *S*

:smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Også held og lykke med træninge herfra :4thumbup:

Som blackmoore siger, så skader det ikke at tage fat i nogen fra odense-banden. ptpoul er selv en af dem :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak... :bigsmile: Jeg er også glad for at være igang

jeg vil se om jeg kan finde ham ptpoul så... *S*

Tak fordi du kiggede herind og gav dig tid til at skrive også *S*

:smile::smile::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu arbejder jeg hos konkurrenten men er ellers altid villig til at hjælpe.

Smid mig evt en PM hvis der er noget du vil spørge om.

Mvh Poul

PS: Min gamle kollega Nicolai Thygesen arbejder i så vidt jeg ved stadig i CCS. Han er utroligt kompetent og behagelig. Han vil være god at spørge :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Det ser da ganske fornuftigt ud dit program :smile:

Dejligt du kan få hjælp af personalet  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Der var du.. du kom forbi selv uden jeg skulle lede.

Hvor hyggeligt...

Velkommen hertil!

:bigsmile:

Jamen det er dejligt at få at vide at du som træner andre synes programmet ser godt ud...

Meget beroligende

Personalt i css lever helt op til mine forventninger og det er jeg ydest taknemligt for da jeg er som sagt helt ukendt i byen og kunne have været rigtig uheldig.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

protein..

Gode kilder er kylling, kalkun og andet fjerkræ

magert svine, og oksekød (ja, alt magert kød- fra rådyr til lam etc.)

Tun og anden fisk, både fed og mager (makrel mm.)

magre mejeriprodukter (skummet og minimælk, hytteost, cheasy ost etc.)

Bønner, linser og lignende produkter

Æg,

havregryn.

proteinpulver

prøv at se på indholdsfortegnelsen. Du skal nok sigte efter ca 1,5 gram protein pr kg kropsvægt pr. dag. Hvis du får det ved at kombinere de forskellige kilder ud over dagen er du helt sikkert godt på vej.

Et ekstra glas mælk et par gange om dagen og et ekstra kyllingebryst til aften kan tit være nok til at du er dækket fint ind. Husk, du behøver jo ikke spise som os "store svin" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Også held og lykke med træninge herfra :4thumbup:

Som blackmoore siger, så skader det ikke at tage fat i nogen fra odense-banden. ptpoul er selv en af dem :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak... :bigsmile: Jeg er også glad for at være igang

jeg vil se om jeg kan finde ham ptpoul så... *S*

Tak fordi du kiggede herind og gav dig tid til at skrive også *S*

:smile::smile::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu arbejder jeg hos konkurrenten men er ellers altid villig til at hjælpe.

Smid mig evt en PM hvis der er noget du vil spørge om.

Mvh Poul

PS: Min gamle kollega Nicolai Thygesen arbejder i så vidt jeg ved stadig i CCS. Han er utroligt kompetent og behagelig. Han vil være god at spørge :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg er meget taknemlig for du trods alt er her i min log og jeg har mulighed for at søge vejledning hos dig *S* Du er da for sød.

Jeg vil lige se om jeg kan finde ham nicolai i løbet af ugen.

Har trænings fri da i morgen eller i dag... må heller opfylde mine pligter som husmor her indimellem også *GG*

Giver vist også en god forbrænding med lidt tempo....

Tusind tak *S*

Link to comment
Share on other sites

protein..

Gode kilder er kylling, kalkun og andet fjerkræ

magert svine, og oksekød (ja, alt magert kød- fra rådyr til lam etc.)

Tun og anden fisk, både fed og mager (makrel mm.)

magre mejeriprodukter (skummet og minimælk, hytteost, cheasy ost etc.)

Bønner, linser og lignende produkter

Æg,

havregryn.

proteinpulver

prøv at se på indholdsfortegnelsen. Du skal nok sigte efter ca 1,5 gram protein pr kg kropsvægt pr. dag. Hvis du får det ved at kombinere de forskellige kilder ud over dagen er du helt sikkert godt på vej.

Et ekstra glas mælk et par gange om dagen og et ekstra kyllingebryst til aften kan tit være nok til at du er dækket fint ind. Husk, du behøver jo ikke spise som os "store svin" :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du cool *S*

Takker rigtig mange gange fordi du gjorde dig den ulejlighed og nedfælde alt det.. det er en stor hjælp for mig!

:4thumbup:

sov godt *S*

Link to comment
Share on other sites

.....det blev til i dag efter at have leget husmor i hele hytten *Smiler tilfreds*

Glæder mig meget til Core imorgen kl 9.00

:bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

*fniser lidt* Hvordan LEGER man husmr *sf men sødt* :wink:

Go træning imorgen tidlig!! Go get ém girl!!! :smile:

L@rs

Link to comment
Share on other sites

.....det blev til i dag efter at have leget husmor i hele hytten *Smiler tilfreds*

Glæder mig meget til Core imorgen kl 9.00

:bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

*fniser lidt* Hvordan LEGER man husmr *sf men sødt* :wink:

Go træning imorgen tidlig!! Go get ém girl!!! :smile:

L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Drillepind er du vist.... og ikke mindst flabet!!

:bottom:

Desværre er min søn blevet syg men heldigvis i bedring i dag så jeg håber meget jeg kan komme ud og træne imorgen *S*

Kryds finger for det bette du!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fandt dette i min søgning på nettet

Madvarer med meget kulhydrat:

Kulhydratkilder har som regel meget

lidt protein og fedt:

Sukker, farin, druesukker, frugtsukker, Chokolade og slik.

Alle kornsorter, hvede, rug, byg, havre, ris, majs, hirse, amarant, quinoa osv. og madvarer lavet af korn, brød, spagetti, semulegryn, puffet ris, cornflakes, kiks, kager.

Enkelte grøntsager, kartofler, gulerod, rødkål.

Tørret frugt, abrikos, sveske, rosiner og alle søde frugter, banan, dadler, æbler, pærer, blommer, kirsebær, druer, mango og bær, jordbær, blåbær, stikkelsbær, solbær, ribs.

Nogen mælkeprodukter, myseost og light produkter (pga. stivelse).

Syltetøj, kompot, frugt på dåse.

Kulhydratkilder

100 g grønsager: 4-5 g kulhydrat

100 g bær: 8-9 g kulhydrat

100 g frugt: 10-11 g kulhydrat

100 g nødder: 13-14 g kulhydrat

100 g bælgfrugt: 45-50 g kulhydrat

100 g korn: 65-70 g kulhydrat

Proteinkilder

1 æg ca 55 g: ca. 7 g protein

100 g kød: ca. 20 g protein

100 g fisk: 18 g protein

100 g ost: ca. 25 g protein

100 g nødder: ca. 18 g protein

100 g bælgfrugter: ca. 22 g protein

Madvarer med meget protein:

Alle animalske produkter, vildt, æg, kød, fjerkræ, fisk, rejer, krabber, rogn.

Nødder, soja, valnødder, hasselnødder, pecannødder, paranødder osv.

Mange mælkeprodukter, kvark, hytteost, skæreost, skimmelost.

Har i noget i vil eller kan tilføje ???

Og i desperart situationer hvor den søde tand kommer efter en....... :devil:

er det rigtigt at disse produkter er bedre end andre??

Jeg har to børn som har en ugeligt slikdag hvor jeg nogengang vil gerne tag et styk eller to.. :blush:

Bolcher

Lakridser

Vingummier

Skumfiduser

Spejderhagl

Frugtpastiller

Mintpastiller

Bolcheslikpinde

Druesukker

Lakridskonfekt

Sodavandsis

Sorbet-is

Sodavand

Kakaoskummet-mælk

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Drillepind er du vist.... og ikke mindst flabet!!

:bottom:

Desværre er min søn blevet syg men heldigvis i bedring i dag så jeg håber meget jeg kan komme ud og træne imorgen *S*

Kryds finger for det bette du!

<{POST_SNAPBACK}>

Well, you´ve got me!!! FLABET 4 Life :bigsmile:

Men, super go bedring til din Dreng!!! *sender en portion mental viking energi din vej - så i (dig og knægten) - kan komme afsted imorgen!! :wink:

L@rs

PS: hov hov... ikke slå på én der er mindre end digselv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share