pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Drillepind er du vist.... og ikke mindst flabet!!

:bottom:

Desværre er min søn blevet syg men heldigvis i bedring i dag så jeg håber meget jeg kan komme ud og træne imorgen *S*

Kryds finger for det bette du!

<{POST_SNAPBACK}>

Well, you´ve got me!!! FLABET 4 Life :bigsmile:

Men, super go bedring til din Dreng!!! *sender en portion mental viking energi din vej - så i (dig og knægten) - kan komme afsted imorgen!! :wink:

L@rs

PS: hov hov... ikke slå på én der er mindre end digselv :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er mindre end dig. efter det jeg har læst mig til *GGG*

:4boxing: :4boxing: :bottom::bottom:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sundt fedt er et helt kapitel for sig:

men jeg vil da anbefale dig st se her

selv holder jeg meget af fed fisk, nødder og mandler, advocado, olivenolie og tidselolie og eventuelt et tilskud af specielle olier (vi må jo ikke nævne produktnavne, men de er nemme at finde)

Link to comment
Share on other sites

Weeeeeeeeeeiiiiiiii så kom jeg til træning.......

Opvarning; 10 min i ro maskinen

Squat

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Udfald frem

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Død løft

2 x 8kg x 3 sæt x 12 med håndvægte

Død løft m/ strakte ben

2 x 8kg x 3 sat x 12 med håndvægte

Kropshævning m/ støtte

70kg x 3 sæt x 12 tag kilo af som tiden går

Knæ og håndstøttende roning

11,5kg x 3 sæt x 12

Liggende brystpres

2 x 4kg x 3 x 12

Siddende håndvægtpres

supineret greb

2 x 2kg x 3 x 12

Mavebøjninger på bold

4 x 12

Rotex eller siddende cykle

20 - 25 min

inder og ydrelår på maskine som ekstra i dag 3 x 15 x 25 kg bare for hyggens skyld :innocent:

Kørte mit program igennem og nød hver en øvelse...

Godt gennembanket og svedig efter. Uhmmmmm

Imorgen skal jeg til MBL træning ( Bodytoning) for første gang...

Håber det giver godt på mave, baller og lår *S*

Skulle mine guldkluper opføre sig som små engler vil jeg se om jeg kan snige mig en time på romaskinen bagefter.

God weekend til jer som læser i min log......

:cooldance: :4thumbup: :cooldance:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Sundt fedt er et helt kapitel for sig:

men jeg vil da anbefale dig st se her

selv holder jeg meget af fed fisk, nødder og mandler, advocado, olivenolie og tidselolie og eventuelt et tilskud af specielle olier (vi må jo ikke nævne produktnavne, men de er nemme at finde)

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak, fedt at få noget realt viden om emnet. Det er længe siden jeg sidst har sat mig ind i det.

Jeg spiser en del fisk og nødder... kunne du evt stik mig en PM med de olie som er gode at bruge og måske en forklaring hvorfor man ikke må nævne det i sin log???

Hvor finder man reglerne for hvad man må og ikke må i sin log???

Klem til dig og have en rigtig godweekend.

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Skulle mine guldkluper opføre sig som små engler vil jeg se om jeg kan snige mig en time på romaskinen bagefter.

God weekend til jer som læser i min log......

:cooldance:  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

...selvfølgelig GØR de dét!!! Ellers, send dem nordpå... hæhæ. I´ll teach them a thing or two :wink:

I lige måde dér - Ha en fantastisk weekend!!

L@rs

Link to comment
Share on other sites

Hvor gamle er dine unger??

<{POST_SNAPBACK}>

Min datter ( princessen ) er 12 og ( banditten ) . min søn er 7... ret hyper aktiv og glad for at bruge sin styrke på flere områder *G*

Det er min søn som jeg vil have svært med at holde styr på mens jeg træner.... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Skulle mine guldkluper opføre sig som små engler vil jeg se om jeg kan snige mig en time på romaskinen bagefter.

God weekend til jer som læser i min log......

:cooldance:  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

...selvfølgelig GØR de dét!!! Ellers, send dem nordpå... hæhæ. I´ll teach them a thing or two :wink:

I lige måde dér - Ha en fantastisk weekend!!

L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Vil ikke overlade banditten ( min søn ) til dig. du vil sikkert lære ham meget mere end han vil have godt af... og damn så vil jeg få travlt *GGG*

Kan lige se hans fødselsdaggave liste foran mig efter et par timer sammen med dig...

pyyyyyyhhhhhaaaaaaa

Gyser ved tanken.......... *GGG*

God weekend til dig og dem du har kært *S*

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Så fik jeg prøvet en ny trænings hold hvor der lægges vægt på mave, baller og lår....

Dammit...... kunne mærkes under hele træning og ikke mindre time for time der går.

Avvz

Selve morgen gik med at forberede banditten ( min søn) på reglerne over i centeret og så tog vi afsted... bad til gud han ville være rolig så jeg kunne deltage timen ud inden han fik os smidt ud pga hans nysgerrighed og mange spørgsmål til bruger og ansatte...

Men drengen var næsten en engle.... weiiiiiiiiii

Træning var lidt for "danse agtigt" for mig men sjov og vild effektiv.....!!!!

Glæder mig NIX til imorgen med smerter..... :confused:

Glæder mig til Mandag hvor træning igen står på de gode vægte.... Smiler glad og forventningsfuld.....

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en fantastisk træning i dag.. :bigsmile:

total gang i den og svedigt.... :smile:

Da ro maskinerne var optaget var jeg lidt tvunget til at afprøve nogen af de andre maskiner... Først step maskinen.. ( Kunne jeg bestemt ikke finde rytme i.. grrr ) Så gik op til løbe båndet... orv... mig der ellers hader at løbe!!

Blev sku helt vild med det.... :4thumbup:

Mine lår er ikke lige som jeg gerne vil have dem så tog fat i maskinerne for at give det et kick fremad... inder og ydrelår skal dælme have lidt hug! :devil:

Opvarning; 10 min på løbebåndet

Squat

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Udfald frem

2 x 5kg x 4 sæt x 12

Død løft

2 x 8kg x 3 sæt x 12 med håndvægte

Død løft m/ strakte ben

2 x 8kg x 3 sat x 12 med håndvægte

Kropshævning m/ støtte

60kg ( 70 kg) x 3 sæt x 12 tag kilo af som tiden går ( sat vægten ned ti kg i dag)

Knæ og håndstøttende roning

11,5kg x 3 sæt x 12

Liggende brystpres

2 x 4kg x 3 x 12

Siddende håndvægtpres

supineret greb

2 x 2kg x 3 x 12

Inder lår maskine ( synes jeg skal gøre et indsats på mine lårbasser)

30kg x 3 rep x 12

Yder lår maskinen

30kg x 12 x 3 rep

Mavebøjninger på bold

4 x 12

( tog en del flere øvelser på bolden i dag udover dem jeg har skrevet jeg skal)

20 min på løbebåndet som afslutning

Nu er jeg udmattet på den fede måde, fået noget at spise og klar til at tag fat i resten af dagen....

God træning til jer alle ønskes i fra mig...

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Specifikke inder og yderlårs maskiner er ikke specielt effektive.. (for at sige det høfligt)

Prøv at se…

her

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges, squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Specifikke inder og yderlårs maskiner er ikke specielt effektive.. (for at sige det høfligt)

Prøv at se…

her

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges,  squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjjjjjj tusind tak for denne meddelse.... hvor godt så er der ingen grund til at benytte de maskiner.....

leg presses og leg curl må jeg så lige finde ud af hvodan jeg gøre.....

Lounges har jeg kun på programmet om torsdagen.. ( ved ikke lige hvorfor ?? )

Det skal da virke ellers er det da tåbligt at bruge tid...

Hvorfor pokker har centerne så disse maskiner?????

Tusind tak fordi du holder øje og ikke mindst giver mig disse oplysninger...

Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Specifikke inder og yderlårs maskiner er ikke specielt effektive.. (for at sige det høfligt)

Prøv at se…

her

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges,  squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

<{POST_SNAPBACK}>

leg curls er det den her ??

http://www.motion-online.dk/styrketraening.../knae_fleksion/

Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges,  squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

<{POST_SNAPBACK}>

Eniiiig - LegCurls er by far, en af mine top3 "hade øvelser" fordi at, den gør såååå jammerligt ååndt!! :blush: .. Men, nu er jeg jo nok også exceptionel pivet :wink:

Meeeen, for stan, du har da kørt det leeeeeeeeé program igennem idag!!! :4thumbup: Go stil af dig!!! *bukker dybt i ave*

.. det er sQ en fornøjelse at, læse "en newbie´s" (..well, det kalder du dig selv.. :poking: tsk tsk..) log .. Den r rigtig rar at læse... fyldt m "positiv energi!" :smile:

Keep it up!!

L@rs - en muscle N00b!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det skal da virke ellers er det da tåbligt at bruge tid...

Hvorfor pokker har centerne så disse maskiner?????

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi folk som dig (no offense..) tror de virker. Hvis maskinen ikke er der, bliver kunderne væk. Twisted but true.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor underligt. alfa omega må være at alle træner korrekt og effektivt... *Smiler*

Link to comment
Share on other sites

Det skal da virke ellers er det da tåbligt at bruge tid...

Hvorfor pokker har centerne så disse maskiner?????

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi folk som dig (no offense..) tror de virker. Hvis maskinen ikke er der, bliver kunderne væk. Twisted but true.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor underligt. alfa omega må være at alle træner korrekt og effektivt... *Smiler*

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre ikke hele sandheden om at få et træningscenter til at overleve...

Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges,  squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

<{POST_SNAPBACK}>

Eniiiig - LegCurls er by far, en af mine top3 "hade øvelser" fordi at, den gør såååå jammerligt ååndt!! :blush: .. Men, nu er jeg jo nok også exceptionel pivet :wink:

Meeeen, for stan, du har da kørt det leeeeeeeeé program igennem idag!!! :4thumbup: Go stil af dig!!! *bukker dybt i ave*

.. det er sQ en fornøjelse at, læse "en newbie´s" (..well, det kalder du dig selv.. :poking: tsk tsk..) log .. Den r rigtig rar at læse... fyldt m "positiv energi!" :smile:

Keep it up!!

L@rs - en muscle N00b!! :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Rødme helt her L@rs....

Det er mig som er beæret over i "Gl gavet folk" gider at følge med i min log og komme med opmuntringer, råd og vejledning som jeg synes er så fantastisk.

I er alt for cool folk!!!!

:4thumbup:

Jamen de øvelser bliver lagt ind i mit program uden tvivl. hvis de virker så skal jeg have dem!

Dermed basta!

:bigsmile:

I dag kørte alt for vildt godt.. men det er nu ikke bare træning... For ja jeg er mega glad for jeg er kommet i gang men meget mere overvild over den energi det giver mig og glæde der dannes når jeg skal afsted...

Min holdning når jeg sidder, går og står har ændret sig vildt positivt. så meget at andre lægger mærke til det.

:bigsmile:

Ja ja jeg kan også godt selv se det når jeg går forbi et vindue eller et spejl og damnit det giver ens selvværd et kick!

Overskuddet fra træning giver mig et bedre humør og det værdsætter mine børn højt efter en meget tubulent tid.

Jeg bliver rost til skyene af dem....

Jubiiiiii

Mor er ved at være hende selv igen!

Jeg har været sygmeldt siden April sidste år og for 2 mdr siden måtte jeg erkende jeg ikke selv kunne komme ud af problemerne selvom jeg virkelige forsøgte med masse af motion på min cykle og power walking.

Det var bare ikke nok....

Jeg havde ikke penge til medlemskab af et center og kom på medicin for depreation.

Jeg valgte at låne penge til et medlemskab i den nye år da jeg vidste at motionen ville have en god effekt på mig.

Jeg var op på 1,5 piller ( havde en kort periode været på 2) og efter påbegyndelsen i trænings centeret ned på 1 om dagen.

Det rykker for vildt...

:cooldance:

Dagene har også ændret sig radikalt alene fordi jeg nu sætter mine behov foran en masse andet, de mange tanker rummer ikke nær så meget som inden, glæden bobler frem fordi jeg nu kan genkende mig selv igen og kan nu se lys foran mig for første gang i snart et år.

Det er dælme godt klaret på så kort tid!

Forummet her giver mig så meget at jeg ikke kan sæt det i ord!

Jeg følger med i ca 20 logs. de viser mig klart vejen frem. ved at se deres styrker, svagheder og ikke mindst gåpå mod kan man ikke andet end blive tændt af det!! ( Nej nej ikke på den måde!!!)

Alt i alt så er det lærrigt, giver gåpå mod og få styken til at se fremad.

Jeg har siden jeg startet min log nu skrevet over 100 indlæg. Ret vildt som newbie men det er en fornøjelse at bruge tiden herinde. Både med at læse, skrive og reflektere over alt det man ser!

Tak til stedet og tak til jer som giver mere end i aner til en newbie i Odense.

Link to comment
Share on other sites

Det skal da virke ellers er det da tåbligt at bruge tid...

Hvorfor pokker har centerne så disse maskiner?????

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi folk som dig (no offense..) tror de virker. Hvis maskinen ikke er der, bliver kunderne væk. Twisted but true.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor underligt. alfa omega må være at alle træner korrekt og effektivt... *Smiler*

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre ikke hele sandheden om at få et træningscenter til at overleve...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan kun være forundret!

Men tak fordi du er her i min log *S*

Link to comment
Share on other sites

Her er så de logs jeg lusker rundt og lærer så meget af...

De er bare alt for cool mennesker !!

krogh´s log

Slank NU - Don't think about it! Do it! Do it!

GadeDrengen’s eksperimentale, log projekt.

Henning Friis

Bad Boy´s.....

Hoosier's log II

Bamsepigen

Bright n' shiny's log

Onkel Troels

Baardi bilder

Catie`s log

Don't just train hard - Train smart!

JokerX

Blackmoores log- del 2

JEANS LOG

ANGEL

Loonie´s logbog

Miss´log

Nutellakrigerens log 2004

Armoured female

Hr.Kirchebrandt

meadow

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share