pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

det kan være jeg spørger meget direkte, så du kan bare lade være med at svare, men hvad har der været galt med dig mht sygemeldingen??

Vh Black?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal du ikke blive bekrymret.

For jeg er næsten ikke til at slå ihjæl *Griner* Ukrudt forgår ikke så let siges der!

Jeg måtte flygte med mine børn efter mange års problemer og kamp med børnes far ( Blev skilt for næsten 7 år siden). Vi ( min børn og jeg) gik under jorden og har nu fundet fred og sikkerhed her på fyn...

Vi er startet forfra...... helt forfra.

Alt knækket for mig rent psykisk da jeg landet her. . hvilken nok er meget naturligt. Stress, angst, psykisk spil og en evig kamp om at forsøg at beskytte mine børn havde taget hårdt på mig.

Da vi landede herover var mine problemer langt fra slut.... Jeg måtte kæmpe imod mange instanser men i November 2004 havde jeg fået næsten alt på plads rent juridisk.

Min børn er nu beskyttet!!!

Jubleren vil ingen ende tag............. *S*

Gæld har vi fået op til begge øre... men det tag jeg for første gang i mit liv ret roligt...( har aldrig skyldt så meget væk *GG* og mange siger det er hvad de fleste har i kassekredit)

Hvis jeg kan få min krop i form, få mit humør op. så kan jeg vel også få mig et job igen.

Hvilken er mit mål.

I første omgang vil jeg ikke stille de store krav til mig selv om hvilken slags arbejde. sejeren er jeg bare ved jeg kommer igang igen!

Jeg var i en lang periode bange for jeg aldrig ville bare nå hertil hvor jeg er i dag.

Livsglæden er vent tilbage og der er håb...

Hvilken i sig selv er et resultat der sparker røv.

Træning hjælper mig ualmindeligt meget i at tro på mig selv igen.... tro på en fremtid og ikke mindst, giver mig en hverdag så jeg har noget at se frem til bare til ren fornøjelse for MIG!

Bedre gave kunne jeg ikke give mig selv.

Den seneste gave vi har fået ( En uge siden) er vi nu får hjælp som familie for at få bearbjedet vores oplevelser så vi også psykisk kan starte forfra.

Det er bare for fedt.

Spørg løs. Jeg vælger joh selv om jeg vil svare og ved i acceptere hvis i kommer for tæt på *Smiler*

Tak fordi du spurgte. men være ikke bekymret, ynk mig ikke.... glæde dig over hvor jeg er og hvordan jeg har det nu... *S*

Jeg er en fighter og uanset hvad så holder jeg ikke op med at glædes over de små glæder som man får hver eneste dag.

Klem til jer

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

det kan være jeg spørger meget direkte, så du kan bare lade være med at svare, men hvad har der været galt med dig mht sygemeldingen??

Vh Black?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg sidder også og bliver helt nysgerrig... Det lyder halv alvorligt!

<{POST_SNAPBACK}>

Takker men som jeg skrev lige før . så er der ingen grund til at bekymre dig. For jeg er på vej op... Jeg kan se lyset og jeg har masse af gopå mod...

Jeres side her er medvirkende til en masse godt for mig....

Når man er sygmeldt har kommune rigtig travlt med at sæt en sammen med andre mennesker som har det ligeså slemt og dem der har det meget værrer end en selv sammen.

Det har jeg modarbjedet ret hæftigt for hvordan skal man kunne komme op af en hul med mennesker som har det skidt.

Min tro på at motion, træning og ganske alm mennesker, samvær med feks jer her på nettet giver mig trods alt en masse at arbejde imod, glædes over og grine med.

Åbenheden, ærligheden og jeres styrke giver afkast på den fedest facon over til mig.

I smitter mig med alt det jeg har brug for, det er jeg meget taknemlig for.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende stærk psyke du må have et eller andet sted  :smile: , og da endnu bedre at du er på vej til toppen igen! Det er sgu virkelig ufatteligt hvad træning kan gøre ved en...både psykisk og fysisk! Keep on training there  :wink:  !!!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak........ ja måske er der en sej reje gemt i mig..

:4thumbup:

Træning er alfa omega på mange planer.....

I will keep walking on....... :smile: working hard and loving it!

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

ja måske er der en sej reje gemt i mig..

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg da på! :4thumbup:

Tillykke med det hele, det er flot du har fundet en bedre vej! :bigsmile:

Held og lykke med træningen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.. en nydelse at dele min sejr her. *S*

Træning. jamen... vil IKKE undvære det!!!! :4thumbup:

Klem til dig

Link to comment
Share on other sites

Smiler efter at have læst de lange ndlæg igennem... Dayum, girl, Du vippede lige badboy ned fra respekt-pidestalen og gjorde dig fortjent til en super førsteplads - som En Survivor, En super mor - og frem for alt - et lykkeligt menneske!! ..ville gerne skrive side op og side ned - om respekten, jeg har for mennesker, der går igennem, kriser ala din - meeeeen, vil ikke "være en af dem, der ynker dig" .. For du fortjener vist bare - et klap på skulderen, et blink m øjet - og stort smil!!! :blush:

...smiler og bukker igen i dyyyyb respekt...

Bearhug fra - L@rs :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent jeg har set nogen bidrage med så meget på så kort tid på dette forum.

Jeg bliver squ bare godt gammeldags glad af at læse i din log.

Din livsindstilling smitter, tusind tak for det -og jeg ville ønske der var flere af din slags herinde :smile:

KH Poul

Link to comment
Share on other sites

Pivklar..respekt herfra...godt klaret med 2 børn!

Hold hovedet højt og sig til hvis du vil have nogen tips fra en anden arbejdsløs der langt om længe kom videre...

Mht træning.. bare klø på, men husk at lytte til din krop, der er ikke noget mere surt end hvis ens entuiasme er højere end ens skadesgrænse.. så mærk efter ..og hvis alt er godt, så klø på :cooldance:

venlig hilsen Black/Peter

Link to comment
Share on other sites

Smiler efter at have læst de lange ndlæg igennem... Dayum, girl, Du vippede lige badboy ned fra respekt-pidestalen og gjorde dig fortjent til en super førsteplads - som En Survivor, En super mor - og frem for alt - et lykkeligt menneske!! ..ville gerne skrive side op og side ned - om respekten, jeg har for mennesker, der går igennem, kriser ala din - meeeeen, vil ikke "være en af dem, der ynker dig" .. For du fortjener vist bare - et klap på skulderen, et blink m øjet - og stort smil!!!  :blush:

...smiler og bukker igen i dyyyyb respekt...

Bearhug fra - L@rs  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vipper ingen af pinden. heller ikke dig!!

Tusind tak for dine ord... værdsætter dem MEGET!

Blinker tilbage og køre så på med din træning . bette du!

:innocent:

Uhmmmmm nyder bjørneknus og stikker dig et klem tilbage... Fnis. har ikke så mange muskler endnu jow.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent jeg har set nogen bidrage med så meget på så kort tid på dette forum.

Jeg bliver squ bare godt gammeldags glad af at læse i din log.

Din livsindstilling smitter, tusind tak for det -og jeg ville ønske der var flere af din slags herinde :smile:

KH Poul

<{POST_SNAPBACK}>

Aj tusind tak for dine ord. det er dejligt at du bidrager her i min log. En super glæde hvis jeg kan give noget tilbage til jer som giver så meget til mig uanset om i ved det eller ej....

Knuzzz herfra

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Pivklar..respekt herfra...godt klaret med 2 børn!

Hold hovedet højt og sig til hvis du vil have nogen tips fra en anden arbejdsløs der langt om længe kom videre...

Mht træning.. bare klø på, men husk at lytte til din krop, der er ikke noget mere surt end hvis ens entuiasme er højere end ens skadesgrænse.. så mærk efter ..og hvis alt er godt, så klø på :cooldance:

venlig hilsen Black/Peter

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg holder hovedet højt og glædes over min stolthed og ikke mindst over de små fremgang jeg ser og oplever....

Fedt du har fået job og ja jeg håber bestemt også jeg finder et inden længe...

Satser nu bare en lille tid her hvor træning er i fokus så jeg har noget at byde på rent arbejdesmæssigt....

Neeeeeeeeej . en skade ville være forfærdeligt så jeg lover at mærke efter og ikke mindst spørge hvis jeg mærker jeg gøre noget forkert.

VH

Jeanette

Klem til dig og tusind tak for din varme sind.. *S*

Link to comment
Share on other sites

Heeey Pivklar i Odense  :smile:

ikke så meget jeg har været inde og besøge din log  :blink:  Lidt for dårligt da du besøger min ofte  :tongue:

Har læst lidt af din historie og du har min fulde respekt da

:bowdown:

You goo girl  :banana:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance::cooldance::cooldance:

Trænings fri i dag men klart jeg forsætter i samme stil....

Vi har joh mål ikke ????

Du er altid velkommen i min log girl.. døren står åben.. :bigsmile:

Hverdagen har det bare med at tag den ene dag og den næste. vaner dannes og er sværre at bryde. Det er vi to ved at modbevise..

Så forsæt du også bare i samme stil....

Weiiiiiiiiii vi tøser giver den gas!!!

Klem herfra til dig...

Tusind tak for dine ord her i min log *S*

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:blink::devil::dry::mad::sneaky2:

En smart i en fart mand jeg kender mente det med en trænings fri dag ikke lige gik af en eller anden årsag!!!

Pyt skidt tænkte jeg.....

Hvad mon han havde i tankerne...???

En times power walk ......... orv hvorfor ikke... vil være godt at få lidt luft......

Så afstig afsted det gik...

Hans sidste bemærkning var dog et eller andet med nogen kilo man burde slæbe på...

Aj det var at gå for vidt mente jeg!!

På halvejen så jeg Netto og , tja. hvorfor ikke forbinde sjov med lidt praktisk. handle ind og dermed og slæbe på nogen kilo hjem.

Jow jow.......

Så havde jeg også været rigtig pligt opfyldende.....

:innocent::innocent::innocent:

3 min efter......... kunne jeg så skrive en sms ......

Jeg er våd .. og ikke på den fede måde.......

Indkøb af mælk, juice og masse af frugt..... En fleece trøje ......( suger godt med vand!!)

Det REGNER for vildt!!!!

Svaret lød blot..........

Kaster mig ned af stigen og falder om af grin.....

Flabet synes i ikke??

Nå men alt i alt så fik jeg da rørt mig en time med modstand..

*LOOOOOOOL*

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Lige et venligt tips..

Specifikke inder og yderlårs maskiner er ikke specielt effektive.. (for at sige det høfligt)

Prøv at se…

her

Hvis du gerne vil have mere ”smæk på stængerne” vil øvelser som Leg presses,Lounges,  squat, leg curls mm. Være mere effektive og give mere ”ømhed for pengene”

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal jeg træne imorgen.....

Hvis disse tre øvelse skal ind i min program vil det være af stor hjælp hvis jeg vidste hvor mange kg osv....

Kan du hjælpe mig med et forsøg ???

Klem

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar,

Totalt dejlig log du har faaet lavet dig og en virkelig dejlig energi du ligger for dagen. Det er noget man bliver positiv over at laese :smile:

Rigtig meget held og lykke med din fortsatte traening og alle andre ting der sker i dit liv.

VH/ Jean

Ps. med hensyn til ben oevelser ville jeg mene, at du havde nok i squat og saa en oevelse i maskine for baglaaret - jo heller ingen grund til at lave totalt overkill!

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivklar,

Totalt dejlig log du har faaet lavet dig og en virkelig dejlig energi du ligger for dagen. Det er noget man bliver positiv over at laese :smile:

Rigtig meget held og lykke med din fortsatte traening og alle andre ting der sker i dit liv.

VH/ Jean

Ps. med hensyn til ben oevelser ville jeg mene, at du havde nok i squat og saa en oevelse i maskine for baglaaret - jo heller ingen grund til at lave totalt overkill!

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der... *S*

Følger joh med i din log så det var vel nok hyggeligt at se dig her i min *S*

Glæden er min .. kan jeg få folk i positiv humør er det bare fantastisk.

:cooldance:

Ønsker også dig alt det bedste med din træning. du giver den godt nok også gas.

Baglåret = curl maskinen????

:blink:

Klem fra mig

Link to comment
Share on other sites

Imponerende optimisme og positiv instilling

Dejligt at se du har fundet en vej ud af dine problemmer.

Utroligt hvad motion kan gøre ved en

Held og lykke med det

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen i min log alle først *S*

Ja det burde blive skrevet ud på en recept i stedet for de mange piller som er i omløb!!!

Knurrer let!

Hvis jeg vidste hvordan jeg fik midler til sådan som jeg kunne have undgået piller og taget det i opløbet ved at have en god trænings center til rådighed havde jeg nok sparet sygdagpenge systemtet en del penge!!!

:blink::blink::blink:

Tusind tak for dine ord her i min log og jeg ønsker dig det samme tilbage..

Pas på dig og dem du har kært.

Link to comment
Share on other sites

Det med at have en positiv indstilling har klar været en god medicin for mig altid.

Jeg går endda så langt at jeg i perioder ikke læser aviser eller ser tv avisen for der er bare aldrig særligt meget at glædes over.

Jeg er nu let påvirkeligt særligt når man er i sårbare situationer i sit liv så når dagen er omme og jeg lægger mit hovedet på min pude så mindes jeg altid 5 ting der gik godt eller fik mig til at føle glæde i løbet af dagen.

Man sover så fantastisk på det.

:bigsmile:

Jeg har lavet en tråd hvor fokus skal gerne holdes om glæder Læs her !

Kom med dit bidrag

:cooldance:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Mht baglår (og bentræning generelt)

En øvelse som Goodmornings der rammer mine baglår (og mine lænderyg) godt. Men det er en teknisk øvelse og ikke en jeg vil anbefale til en begynder.

Det samme med stivbenet dødløft.. Rigtig god, men ikke lige en begynderøvelse.

jeg vil sige at hvis du laver leg curls for baglårerne og en øvelse som f.eks step ups for forlår og bagdel (den går rigtigt meget i røven!!) og så en øvelse som Squat eller leg press for forlårerne så burde du være dækket fint ind.

Squat er en kongeøvelse, men gør dig selv den store tjeneste at find nogen i odense der har styr på teknikken og få dem til at hjælpe dig igang, for det er en øvelse der kræver man tænker over teknikken..til gengæld er det nok en af de bedste øvelser...overhovedet!!!

God træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mht baglår (og bentræning generelt)

En øvelse som Goodmornings der rammer mine baglår (og mine lænderyg) godt. Men det er en teknisk øvelse og ikke en jeg vil anbefale til en begynder.

Det samme med stivbenet dødløft..  Rigtig god, men ikke lige en begynderøvelse.

jeg vil sige at hvis du laver leg curls for baglårerne og en øvelse som f.eks step ups for forlår og bagdel (den går rigtigt meget i røven!!) og så en øvelse som Squat eller leg press for forlårerne så burde du være dækket fint ind.

Squat er en kongeøvelse, men gør dig selv den store tjeneste at find nogen i odense der har styr på teknikken og få dem til at hjælpe dig igang, for det er en øvelse der kræver man tænker over teknikken..til gengæld er det nok en af de bedste øvelser...overhovedet!!!

God træning  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak

Nu har jeg lige sat min nuværende træningsprogram på indledning af min log.

Så du kan se jeg har i forvejen squats og håber jeg gøre dem rigtig *S*

Jeg vil lige kigge på de øvelser du har sat link til men hvad vil du regne med af kg jeg skal bruge på øvelserne og hvor mange gange skal jeg tag i hver rep?

Goodmorgnings tag jeg bare med håndvægte, den er svær at lære!!

Stiv benet dødløft tag jeg også med håndvægte... lidt nemmere her i starten fik jeg at vide *S*

Step ups har jeg ikke haft ej heller leg press

Takker på forhånd

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share