Jeres mål...?


KPC
 Share

Recommended Posts

Jeg er bare nysgerrig for at høre hvad jeres mål er for sæsonen 2005...!

Jeg selv har ikke de HELT vilde store mål, men jeg kunne godt tænke mig at komme til at træne mere seriøst, og det syntes jeg også at jeg er begyndt på efter jeg startede på hst-programmet :4thumbup:

Men ellers er det vel at vokse omkring 1cm ved biceps og så skal resten af kroppen selvfølgelig også følge med... Men ved ikke helt endnu, for det kommer meget an på hvordan det hst kommer til at virke på mig, men indtil vidre ser det godt ud :4smartass:

MEN HVAD ER JERES...?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY

Bænke over 120kg

Få guns på 42cm+

Over 140cm i skulderomkreds

Over 115cm i brystomkreds

Og så at min off season fedtprocent helst ikke skal komme over 12.

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites


  1. Målet er næsten det samme som sidste år.
  2. Fornøjelse ved træningen
  3. At det kan ses at jeg træner.
  4. At blive lidt mere markeret.
  5. Lidt mindre mave.
  6. Lidt mere på overarmene, bare 1-2 cm.

Det er gået godt i 2004, (status her i min log) men det kan blive bedre.

Armene bliver nok ikke større, uden at jeg vokser generelt, og det er ikke

meningen.

Vil gerne have lidt mindre fedtprocent, og mere muskelmasse

med min nuværende størrelse.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Ja mit oprindelige mål for 2005 lød på at jeg skulle stille op til Bodyfitnes05, men det tror jeg desværre ikke at jeg når i år. Jeg skal i militæret her den 1. februar og det kommer til at forstyrre min træning en hel del, og så har jeg samtidig en bil jeg er igang med at bygge på som gerne skulle have en pokal med hjem fra DHB 05 :devil:

SÅ jeg må nok ligge det mål lidt på hylden, men så lyder det i al fald på en god lav fedtprocent til sommer, især for at få vaskebræt, og ellers vil jeg gerne op og løfte 160 i bænk, og dødløfte 200kg. Og ellers for så vidt muligt være skadesfri, samtidig vil jeg også gerne kunne forbedre mig meget både til gymnastik og til kickboxing. Alt i alt har jeg en hel del mål for '05 og regner med at kunne klare de fleste af dem, umiddelbart mener jeg i al fald at de burde være indenfor rækkevidde.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ja mit oprindelige mål for 2005 lød på at jeg skulle stille op til Bodyfitnes05, men det tror jeg desværre ikke at jeg når i år. Jeg skal i militæret her den 1. februar og det kommer til at forstyrre min træning en hel del, og så har jeg samtidig en bil jeg er igang med at bygge på som gerne skulle have en pokal med hjem fra DHB 05  :devil:

SÅ jeg må nok ligge det mål lidt på hylden, men så lyder det i al fald på en god lav fedtprocent til sommer, især for at få vaskebræt, og ellers vil jeg gerne op og løfte 160 i bænk, og dødløfte 200kg. Og ellers for så vidt muligt være skadesfri, samtidig vil jeg også gerne kunne forbedre mig meget både til gymnastik og til kickboxing. Alt i alt har jeg en hel del mål for '05 og regner med at kunne klare de fleste af dem, umiddelbart mener jeg i al fald at de burde være indenfor rækkevidde.

<{POST_SNAPBACK}>

Damn, det er sgu et par heftige mål du har dig der :cooldance:

Kunne man få lidt info om hvilken bil du arbejder med, og hvilke planer du har med den? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det altoverskyggende mål er at få fedtprocenten ned på 6 i foråret, og holde den på under 8 frem til efteråret.

Det vil koste masse, men målet er at bevare overarmen på mellem 39cm og 40cm.

Til efteråret bliver styrkemålet at:

-Komme fra 5x130 til 5x140 i bænk

-At komme fra 3x140 til 3x160 i squat

-At komme fra 2x201,5 i dødløft til 2x230

Desuden skulle jeg gerne komme op at veje 200pounds igen, dog med en lavere fedtprocent.

Meget rart at have noget, at blive hængt op på til næste år. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Playboy: Ja det er nogle lidt høje mål jeg har fået sat mig, men håber da helt klart på at kunne holde dem. Men bilen jeg arbejder med er en Opel Kadett C Coupé fra 1976. Du kan se den hér: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4824

Men helt præcis hvad der bliver lavet med den og sådan holder jeg lidt for mig selv. Men mit mål er helt klart at få en pokal med hjem fra DHB i den klasse jeg stiller op i nemlig baghjulstræk uden trykladning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber, at jeg bliver skadesfri så jeg kan give den gas!

Ellers er mine mål, at have en fornuftigt og kontinuerlig fremgang både istyrke og masse.

Af mere kvantitative mål, så vil jeg da også gerne op, og snuse til de 135-140 kg i Bænkpres samt de 200 kg i dødløft! Hvilket burde være realistik, for så vidt jeg kommer mig over min nuværende skade.

Udover det, vil jeg være i stand til, at lave 8-10 fritstående hand-stand-push-ups. På nuværende tidspunkt kan jeg lave en vakkelvorn uden støtte inden jeg bliver nødt til, at bruge væggen som støtte!

Link to comment
Share on other sites

Inden 1. april at nå fra godt 75 til 80 kg kropsvægt (første gang jeg for alvor bulker). Ender vel på ca 13-15 i fedt%.

Inden 1. juli at nå en fedt% omkring 5.

At graduere yderligere 1 kyu. ved hver af de to årlige gradueringer i alle tre karateklubber (2 x Shotokan og 1 x Okinawa Goju-Ryu).

Ville gerne nå 100 kg i bænk, men det er ikke noget der må stå i vejen for andre mål.

Link to comment
Share on other sites

Mål

90 kg i bænkpres

170 kg i dødløft

120 kg i squat.

(provokerende at være hardgainer)

forsætter

Lade være med at komme for meget vægt på øvelserne sådanat de stadig kan stimulere hypertrofi

træne squat selv om jeg ikke gider

lade være med at pive

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Mit mål er først og fremmest at blive færdig med mit nye hus (mangler vel ca. 2 mdr i renoveringen), og derefter få indrettet mit motionsrum, så jeg kan komme igang med træningen igen....Har forsømt den KRAFTIGT de sidste 3 mdr, og hår ikke så meget tid pt pga huset......

Så mit primære mål, er at nå "gammel styrke" iløbet af sommeren/efteråret.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share