Jeres mål...?


KPC
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lave mindst 700kg i totalen til DM i trekamp

Lave 300kg i dødløft inden året er omme

Komme i en lidt bedre cardiovaskulær form

Alle mål er realistisk omend de 2 første absolut ikke bliver lette. Det kræver en øgning på 25kg i dødløft på et år. Det var faktisk det jeg steg sidste år, fra 250 til 275kg, så det burde da være muligt. Har stadig nogle kg at hente i en dødløft dragt da de 275kg blev sat Raw.

15 ekstra i træningstotalen så runder jeg de 700kg i trekamp! Hvis det ikke lykkedes til DM så må målet ihvertfald være at lave 700kg samlet i mine træningsløft :smile:

Link to comment
Share on other sites

-at blive tyndere end sidste sommer (<7%)

-at nå 3x kropsvægt i dødløft (bliver nok 225kg/75kg til sommer eller 240kg/80kg til efteråret)

-at militærpresse et par reps med kropsvægt

-at løbe 5km på under 20min

-at undgå at blive skadet/falde død om i forsøget på at nå ovenstående mål

:smile:

Link to comment
Share on other sites

+700kg total til DM i april

+200kg bænkpres inden årets udgang

300kg dødløft inden årets udgang

Holde vægten under 110kg, øge muskelmassen og sænke fedprocenten i stille og roligt tempo.

Alle mål er realistiske, faktisk så realistiske at jeg for første gang vil blive skuffet hvis jeg IKKE når dem. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

  • Vægten under 60 kg. inden 1. april
  • Løbe 2-3 gange om ugen hele året
  • Løbe 1900-stafetten på under 1 time
  • Styre udenom knæproblemer :mad:
  • Styrketræne 2 gange om ugen og få synlige resultater på overkroppen :cooldance: (Indtil videre er det kun understellet, der tager imod :innocent: )

Panda :tease:

Link to comment
Share on other sites

At tilspille mig en fast plads på landsholdet og deltage ved EM i Finland i juni måned. At komme op og veje omkring 95kg og holde dem på en hel sæson. Score 10 mål i Elitedivisionen (pt. 4 mål) og få mit hold i slutspillet.

Blive stærkere:

Bænk 100kg (PR 92,5)

Squat 120 kg (PR 115)

Frivend 100kg (PR 80)

Træk 80kg (PR 65)

Stød 100kg (PR 75kg)

Link to comment
Share on other sites

Vil lige hurtig sige at der er mange flere der har skrevet på denne tråd end jeg havde forstillet mig, og det er bare F E D T :4thumbup:

Syntes det er rart at i skriver :bigsmile:

Nå men jeg er jo igang med mit hst-program, og har kørt det i 2 uger og syntes bare det køre, å indtil nu har jeg godt tjek på mit program.

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa

Dødløften skal op på 200kg i go stil ...(skal nok nå 200kg ... meeeeen om det bliver i go stil.......)

Squatten skal op på 150kg i ass to the grass- stilen :cooldance:

og så skal jeg se hvor meget jeg kan flytte bænken på et år ..... sidste år den 29 maj, grindede jeg 80kg op i 1rm, her i starten af jan fik jeg grinded 105kg ... så den skal bare have gas op til den 29 maj i år ...... herefter kan squat og DL målene så få lidt opmærksomhed :wink:

Link to comment
Share on other sites

At træne videre som hidtil. Arbejde med fri squat - dødløft. Så arbejde videre mod mit mål. Da jeg også skal ind til militæret gg have overstået min værnepligt 1 feb. S bliver der nok ikke så meget energi til træning men nu må vi se. Ellers tage kostplanen lidt mere seriøs så der ikke er for mange måltider der glipper og en hel weekend uden mad. :mad:

Link to comment
Share on other sites

lave en rigtig lee og beskidt total til SM :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk også et mere kort sigtet og konkret mål:

At lave

130kg i bænk

170kg i squat

210kg i dødløft

510kg i total

Til DM diverse i marts

Den værste bliver squatten, men de andre er skam realistiske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share