Kvalitet


DABP
 Share

Recommended Posts

Yes, today har jeg modtaget min ordre og den er IKKE som Blackice havde fortalt, det er en utrolig solid stang og den holder til 100+ (har testet), det er faktisk rimelig utroligt når man tænker på prisen(199,-) og den er incl 15 kilo.

------------------------------------------------------------

Francis tilbage til de vægte, er det noget der er en mulighed og kan det betale sig?

Jeg kan få 60 kilo for 400, hvad tager du??

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg ikke lige være dig svar skyldig indtil mandag eller tirsdag... min mester har nemlig været på ferie hele ugen!!!

Men så skal jeg nok lige prøve på at finde ud af noget helt eksakt!!!   Men det er fedt nok, at jeg ikke behøver at bekymre mig om stangen.. gør det altså noget lettere  :D

Link to comment
Share on other sites

ja helt sikkert. Hvis de først skal pakkes og sendes som sikkert koster et par hundrede, og der skal bruges et par timer på at lave dem. Nej nej nej , så er 400kr da billigt sluppet. Men vær lige OBS på hvor mange der egentlig kan sidde på. Da jeg havde 66kg på min stang var den helt fuld. Fordi skiverne fylder så meget i forhold til deres vægt.

Link to comment
Share on other sites

Oki, tak Blackie... :)

Hvis du læste ordentligt før så har jeg allerede haft 150 kilo på den... :)

Så francis det kan være ligemeget, jeg køber bare mine i kvickly, men det kan sikkert lade sig gøre for en der bor tæt på dig som ikke skal betale a-posten helt herover til djævle-øen...

Link to comment
Share on other sites

Det passer mig fint-fint...  Selvom jeg godt nok har rigeligt tid nu her!!

Har lige få "udbygget" min tudse lidt, så nu går der nok en to-tre uger hvor jeg ikke rigtig kan træne  :(

Det er fand'me hårdt... hvad skal jeg dog bruge alt den tid til!!!!!??

Jeg tror jeg vil sidde dag ud og dag ind og høre lars h.u.g. og blive smådeprimeret...  ???

Link to comment
Share on other sites

Hmm.... Jamen i hvert fald 150, nu har jeg lige bestilt 90 kilo til, jeg kan da godt prøve og sætte dem på for din skyld, men jeg ka sku ik løfte den... :)

Jeg kan også lave en modifikation på den (fjerne begrænsningen ((den metalring agtige tingest som stopper vægten når man sætter den på))) da det er en realtivt stor stang for mig kan jeg slibe den af(min far er metalsliber) og derved putte endnu flere kilo på, men jeg tror ikke lige det er nødvendigt lige her og nu... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået kørt den lidt mere frem på skulderen og en smule bryst!! Og så en del mere om på ryggen...  Men om tre uger skal jeg op og have farve i det på ryggen(et større stykke)..  

Derefter skal jeg vente en tre uger igen, og så skal jeg op og have farvet noget af det på armen+diverse op igen, og så have lagt skygger på også(et Dann Haick-speciale)

Det ser totalt-godt ud...  Men det er lidt trist ikke at kunne træne, når træningen nu fylder så meget af ens liv!! ikke engang judo kan jeg køre imens!!  men jeg er begyndt at løbe lidt igen..  Forhåbentlig en tre gange om ugen, hvis jeg kan tage mig sammen  :D

Forresten, du er jo "vant" til at cutte o.s.v.   Jeg har tænkt på at jeg lige så godt kan bruge tiden fornuftigt og så komme af med noget af det fedt det efterhånden er blevet til!

Er det ikke noget du er mand for at hjælpe mig lidt med... sådan lidt gode råd og vejledning!!  Så ville jeg være en glad mand, i hvert tilfælde  :notify:

Link to comment
Share on other sites

Det må satme være nogle ordentlige tusser i har :megacool:

Men jeg tænkte på, må man ikke træne når man har fået lave tusse??, da jeg havde planer om at få lavet min større, nu er min overarm vokset en del siden jeg fik den, så nu ser den ret lille ud :D

Jeg er godt klar over det med at passe på saltvand, og sollys, men at man ikke må træne, hvor længe skal der gå før man må træne igen, og afhænger det af hvor man har fået den lavet.

Link to comment
Share on other sites

Man må godt træne.... intet problem der. Spørgsmålet er bare om du kan! Det kommer meget an på hvor på kroppen du får den lavet, da såret gerne skal have "ro" til hele!

F.eks da jeg fik lavet den på ryggen ku' jeg fint lave alle de ting jeg plejede at lave, men den nye jeg er i gang med gør at jeg ikke altid kan strække min arm ud, pga af sår så hist og her.... Det spænder helt vildt i min arm nogen gange!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share