Bear log2


The Bear
 Share

Recommended Posts

  • Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blackmore:

Jeg har 7 - 8 - 9 klasse og seriøst de ville synes det var for overdrevet sejt, hvis vi en dag fik en ekspert som dig ud og give den hele armen med våbenteknologi, gode historier og alt det andet gode fra "hitler" tråden....

:4thumbup:

Måske vi kunne finde ud af noget næste skoleår , hvis du stadig er interesseret, de ville simpelthen elske det!

Vh Kasper

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - nu med tabata!

Pullups: 4 x 10

Skrå bryst med håndvægte: Workset: 1 x 6 x 30, 1 x 6 x 32, 1 x 6 x 37,5

Dragonsfalgs supersetted med situps: 3 x maks

Franskpres: workset: 3 x 6 x 50

Biceps ez - curls: 3 x 6 x 40

Tabata: prøvede med pushups. Var grotesk hårdt, nåede kun til 3.40 minutter. Så var jeg død. Men fed øvelse jeg klart skal have med fremover....

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bear..

Længe siden..

Træls med de pauser, men kender det selv alt for godt.. Har lige være off i 8 måneder.. :unhappy:

Tillykke med familie forøgelsen...

Håber du også får godt gang i træningen igen..

Hilsen

MNC :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Cardio:

Siden sidst har jeg løbet to ture på 4 km med babyjogger. Min kondi er allerede meget bedre! Idag spurtede jeg lige op af den onde bakke, bare for lige at presse mig lidt ekstra. Klar fremgang! DEt ville have været umuligt for 1 måned siden...

Træning

Pullups: 3 x 10

Skrå bryst med håndvægte: 3 x 6 x 32,5 og 1 x 8 x 32,5

Biceps: Curls med 22 kilos håndvægt: 3 x 8

Dragonflags: 4 x maks supersetted med mavebøjninger...

Thats it, glemte mit stopur så ingen tabata...

Men ellers vil jeg prøve for så vidt muligt at smide tabata ind hver aften (eller hver anden) fremover....

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Træning:

Chins: 5 reps, 6 reps. 7 reps, 8 reps, 9 reps

Skrå bryst med db: 1 x 8 x 30, 4 x 6 x 32,5

dragonflags: 3 x maks supersetted med situps

Biceps curls (ez stang): 4 x 6 x 45

Side raises: 2 x 10 x 10

Tabata: Armbøjninger, gik fint idag... :smile:

Cardio: Løb 4 km med babyjoggeren i sommervejret, helt fantastisk. Emil sidder bare og pludrer, mens Daddy-ohh stormer afsted....

Jeg tror jeg er blevet lidt stærkere på det sidste, men jeg træner simpelthen ikke nok til en egentlig fremgang. Men jeg må indrømme, at jeg brænder væsentligt mere for at løbe end løfte vægte for tiden. Så styrken bliver nok ikke meget bedre lige foreløbigt.

Vh. Bear

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom på eliteholdet i ishockey, hvilket betød 4-6gange træning i ugen + 2-3 kampe.. Så det tog meget tid..

JA det er sgu en del ishockey... Men er du stadig på eliteniveau, eller har du skruet ned for blusset...

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er stadig igang, men om sommeren er det jo en helvedes masse løb og spinning.. Lidt svært at få til at spille med vægttræning, men det går jo nok.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning: Nu anden gang på en uge :4thumbup: :blush:

Pullups: 3 x 10

Chins: 3 x 6

Skrå bænk med håndvægte: 3 x 6 x 32,5 og 1 x 8 x 32,5

Side raises: 3 x 10 x 15

Curls med håndvægte, siddende: 3 x 8 x 17,5

Dips: 3 x 10

Dragonflags og sit ups: 3 x maks

Hyperextensions 3 x maks

FIN træning. Dejligt endelig at få tid til at træne 2 gange om ugen... Så skal der bare løbes i weekenden, hvis vejret holder... :sun:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Vejret var super godt søndag, med masser af sol, og derfor blev det også til en super løbetur med babyjoggeren.

Ca. 4 km

Min form er ved at være markant bedre! Jeg bliver overhovedet ikke presset af løbeturene længere, og min teknik er også ved at være fin.

Hvis det bliver ved sådan, er jeg på et meget acceptabelt niveau, når sommeren er ovre. :sun:

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Update:

Lørdag: løb 4 km med babyjoggeren. Gik vildt godt med masser af fart i benene. Tror det er min bedste tur siden min pause fra løb.

Søndag: Løb 3 km med babyjoggeren. Turen fra Lørdag sad stadig i "ben'erne", så det gik hverken decideret godt eller skidt..

Senere idag skal der så løftes nogle vægte :sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share