Bear log2


The Bear
 Share

Recommended Posts

  • Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Essensen! :smile:

Du har fuldkommen ret. Men mine programmer er altid indrettet som et kompromis imellem de øvelser jeg gerne vil køre og de øvelser jeg kan holde til at køre.

Min skulder er mit evige problem, og jeg har været ude af gamet med skader i lang tid flere gange pga min skulder...

Så pointen er at jeg for tiden ikke træner optimalt, da jeg altid skal passe på skulderen!

Den usle sandhed er derfor:

Biceps: Kan jeg ikke for tiden pga skulderproblemer

Triceps: træner jeg fint, men ikke optimalt igen pga skulderen

MAve: Fint

Bryst: fint

Skulder: det samme som biceps

Ryg: Fint med chins og hypers

Ben: :blush: Well jeg bilder mig selv ind at mine ben er store, stærke og flotte, da jeg løber meget.... Meeeen realiteten er nok lidt en anden. :blush:

MEn hvis jeg skal være helt ærlig, så er der sgu ikke nogle gode velfunderede argumenter, jeg hader bare at træne ben, især squat og nøjes derfor med at løbe. Dog tror jeg faktisk ikke mine ben er helt ude af propertioner, da jeg jo bare er en tynd lille pind overall....

Link to comment
Share on other sites

Træning - let dag!

Valgte at køre let idag, da kroppen trængte til det!

Skrå bryst med db:

3 x 6 x 32 meget meget easy

SS med

Cable rows, hvor man sidder med benene opad:

3 x 6 x 80

Triceps extension med DB:

2 x 8 x 32,5

Situps med DB:

5 x 10 x 27,5

SS med

Hypers:

5 x 8 + 50

Super kort og hurtig træning, men kroppen trængte til det. Er dog positivt så lette vægtene var. Bryst var faktisk speed-sæt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Essensen! :smile:

Du har fuldkommen ret. Men mine programmer er altid indrettet som et kompromis imellem de øvelser jeg gerne vil køre og de øvelser jeg kan holde til at køre.

Min skulder er mit evige problem, og jeg har været ude af gamet med skader i lang tid flere gange pga min skulder...

Så pointen er at jeg for tiden ikke træner optimalt, da jeg altid skal passe på skulderen!

Ja - det med skulderen havde jeg så lige glemt :unhappy: Det er sgu ærgeligt! Men evt. kunne volumen på de øvelser du nu engang kan køre, uppes lidt :smile: Selvfølgelig skal det ikke gøres hvis det overbelaster, men umiddelbart synes jeg det ville være en god løsning på de begræsede antal af øvelser ? :smile:
Ben: :blush: Well jeg bilder mig selv ind at mine ben er store, stærke og flotte, da jeg løber meget.... Meeeen realiteten er nok lidt en anden. :blush:

MEn hvis jeg skal være helt ærlig, så er der sgu ikke nogle gode velfunderede argumenter, jeg hader bare at træne ben, især squat og nøjes derfor med at løbe. Dog tror jeg faktisk ikke mine ben er helt ude af propertioner, da jeg jo bare er en tynd lille pind overall....

¨

Hehe - det kender jeg godt! Jeg skal altid lidt kæmpe mig igennem squat, - men den er jo fin til at bygge masse !

Link to comment
Share on other sites

Essensen: Jep mere volumen er en god idé. Vil tænke over det, dog skal jeg altid tænke på mine skader.... :smile:

Dagens træning: Yeah det var fedt at komme igang igen. En ordentlig omgang forkølelse havde sat mig ud at spillet et par dage. Jeg er simpelthen blevet for klog af skade til at tage ned og træne, når jeg går og skrænter. Det er den sikre vej til sygdom. Men idag var jeg klar igen :smile:

Skrå bryst med db:

1 x 8 x 27,5

1 x 8 x 32,5

1 x 8 x 32,5

1 x 7 x 32,5

SS med

Cable rows - sidder nedad:

4 x 8 x 75

Dragonflags:

3 x maks

SS med

Situps med DB:

3 x 10 x 25

SS med

Cable crunches:

3 x 10 x 25

SS med

Fransk pres:

4 x 6 x 20 kilo på hver side - var mega easy, men skal lige igang igen. Kunne godt have haft 25 på hver side.

SS med

Flyes i kabel:

3 x 10 x 27,5

En smule biceps med ez - curlbar:

2 x 10 x 10 på hver side

Kun for lige at mærke den igen..

Men fedt at være tilbage i jernhulen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Pulldowns med smalt greb:

1 x 8 x 60

1 x 6 x 75

1 x 4 x 95

1 x 6 x 85

SS med

Biceps ez-stang: Skulle/skal lige igang igen

5 x 6 x 15 på hver side

Goodmorning: Skulle/skal lige igang igen

2 x 8 x 10 på hver side. Var lette men gav kramper i baglårene, da det er længe siden sidst :)

Fransk pres:

6 x 6 x 45

SS med

Skulderpres (maskine) igen stille og roligt, nærmest bare let opvarmning. Tager ingen chancer med skulderen.

4 x 2 blokke.

Dragonflags:

3 x maks

SS med

Cable crunches:

3 x 8 x 30

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Goodmorning: Skulle/skal lige igang igen

2 x 8 x 10 på hver side. Var lette men gav kramper i baglårene, da det er længe siden sidst :)

post I dag, 01:15

Det var godt nok tidligt, vil de godt have, at du træner i centeret om natten ?

Jeg har næsten aldrig trænet Good mornings, så jeg skulle lige høre

om den er bedre end dødløft for beglårene ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning.

Nej man må ikke træne senere end klokken 22.00. Men jeg var bare lidt sen til at få opdateret loggen :wink:

Goodmornings: Jeg synes personligt det er den bedste øvelse til den nedre ryg og baglårene. Tror dødløft er lige så god, men jeg bryder mig ikke meget om den, da min form hurtigt bliver dårlig, og da jeg generelt får ondt på en dårlig måde af den!

Derfor vælger jeg helt klart goodmornings, da de kører meget mere lækkert og (for mig) slet ikke er så hårde ved lænden.

Link to comment
Share on other sites

Søndag: 2 timers badminton. Verdens sjoveste sport. Har dog ikke tid til at spille det seriøst, så jeg er bare afløser i en double engang imellem. Men det var fedt og hårdt!

Idag:

Træning:

Chins:

1 x 10

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

SS med

Dips:

1 x 10

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

1 x 6 + 20

Skrå bryst med db:

1 x 8 x 27,5

1 x 8 x 32,5

1 x 8 x 32, 5

Cable Flyes:

4 x 8 x 25

SS med

Fransk pres:

3 x 6 x 20 på hver side

1 x 6 x 22,5 på hver side

Dragonsflags:

3 x maks

SS med

Situps med DB:

3 x 10 x 27,5

SS med

Cable crunches

3 x 10 x 25

Manglede biceps og hypers idag, men kunne ikke nå mere..

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Skrå bænkpres:

1 x 8 x 70

1 x 8 x 75

1 x 6 x 80

Bent over rows:

3 x 6 x 100

SS med

Chins:

3 x 8

Biceps curls med ez stang:

3 x 6 x 17,5 på hver side af stangen

SS med

Triceps overhead extension:

3 x 8 x 32,5

Flyes i cable:

3 x 8 x 25

1 x 10 x 25

SS med

Dragonflags:

3 x maks

SS med

Situps med DB:

3 x 10 + 30

1 x 30 + 30 dropset til 1 x 10 + 22,5

SS med

cable crunches:

3 x 10 x 25

Link to comment
Share on other sites

Vil lige pose mit madprogram... For at holde mig selv i ørerne:

Morgenmad: Müsli med mælk og mandler + kreatin

Frokost: 1 dåse tun

Mellemmad: 1 dåse tun + 3 æg

Aftensmad: Forskelligt. Dog altid forholdsvis sundt og med masser af grøntsager + mælk

(Træning: 1 halv liter skummetmælk blandet med 1 halv liter cacao + kreatin)

Snack: mandler, rosiner, fromage freis. + kreatin

Link to comment
Share on other sites

Træning: FED træning her til aften. Lidt alternativ, men godt med power og gejst.

Chins:

3 x 5 + 25 Gik nemt nok

SS med

Dips:

3 x 6 + 25 meget nemme

Fransk pres:

4 x 6 x 20 på hver side

SS med

Biceps curls

4 x 6 x 20 på hver side

Situps med DB:

6 x 10 x 22,5 Mega strict

SS med

Cable flyes:

6 x 10 x 25 igen nemme!

Alt var nemt idag. Kunne godt have givet den en tand mere, men skal som altid passe på glaskroppen, som jeg er velsignet med. Men det vigtigste er nu engang, at jeg overhovedet kan træne og finder stor glæde og tilfredstillelse derved. Så er det mindre vigtigt, at jeg helt sikkert kunne smide lidt flere kilo på i de forskellige øvelser.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej drenge og tak fordi i kiggede forbi loggen..

Træningen går fint, men den er så utrolig ensformig at jeg ikke rigtig gider logføre den. Jeg regner med meget snart at begynde at løbe igen (dejlige sommer), og så vil jeg overveje at begynde loggen igen...

Jeg træner 4 gange om ugen, men fine løft.

Jeg vil desuden begynde at løbe 4 gange om ugen også

Ellers er mine målsætninger en rippet fysik, jeg lever allerede meget meget clean og spiser næsten ideelt.

Dagens træning:

Skrå bryst med DB:

5 x 5 x 32,5 meget overskud.

SS med

Chins:

5 x 5 + 25 kilo

Overhead extensions:

4 x 10 x 32,5

SS med

Biceps strict curls:

4 x 10 med 15 på hver side

Dragonflags

4 x 10

SS med

Side raises:

4 x 10 x 12,5

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Skrå bryst med DB:

1 x 6 x 32,5 fløj op

2 x 5 x 37,5

SS med

Chins:

2 x 10

2 x 10 + 15

Cable Flyes:

4 x 8 x 25

SS med

Pullovers:

4 x 6 x 42,5

Dragonflags hvor en gut pressede mine ben ned af alle kræfter, mens jeg holdt igen.

3 x 6

SS med

Situps på skrå bænk + 15 kilo

Dagens mad:

A38 med mandler + mælk

1 dåse tun + 2 æg

1 dåse tun + 2 æg

Aftensmad: Masser af grøntsager, kartofler, lidt sovs og kød + mælk

1 halv liter mælk + 1 halv liter kakao

Fromage freis med mander, melon, rosiner og jordbær

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner stadig meget seriøst og med super motivation...

Det primære mål er kost - super clean og sund, træningen - sjov, hård og kontinuerlig, cardio - DET glæder jeg mig meget til at komme igang med så snart solen begynder at skinne :sun:

Gider ikke poste alle mine trænings pas, da de minder meget om hinaden, men vil da lige poste dagens træning, idet den var ret sjov og hård....

Træning:

Chins:

10 x 10

Supersetted med

Skrå bryst

10 x 5 x 32,5

Supersetted med

Dragonflags:

10 x 10

Dejlig anderledes træning, som bed godt fra sig :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Logbogen......... Jeg skriver næsten aldrig, da jeg ikke rigtigt føler det tjener nogen mening. Jeg tror ikke nogen kigger med, hvilket jeg sagtens kan forstå, da min træning på ingen måde er spændende eller vild...

Jeg bruger heller ikke selv logbogen decideret, men husker derimod hvad jeg skal træne, hvornår og hvor meget jeg tog sidste gang. Det er på ingen måde noget problem.

Dog vil jeg sporadisk opdatere loggen, som nu, for på den måde at have et lille overblik på skrift over min progression.

Min vægt er super lav: 69 kilo. Det er faktisk det laveste den har været meget længe! Jeg er ok rippet men bliver ved med min gode diæt.

Min styrke er ok. Den er faldet grundet vægttabet, men ikke markant.

Min kondition er ringe, men omvendt er jeg også kun lige begyndt at løbe igen. Tilgengæld vil jeg mene at jeg har noget nær det bedste udgangspunkt for at blive nasty i år, da min vægt er ultra lav, min motivation er helt i top, jeg er 100 % skadesfri og sidst men ikke mindst har jeg købt de suverænt bedste løbesko, jeg nogensinde har ejet. :smile:

Træning:

MAndag: Løb 4 km, gik ok. skoene var så super overdrevent gode, var som at løbe på skyer med affjedring :)

Tirsdag:

Rows med stang:

3 x 10 x 80

SS med

Cable rows:

3 x 6 x 85

Shrugs:

3 x 10 x 80

SS med

Sidebends:

3 x 10 x 45

Biceps curls med ol stang:

3 x 8 x 12, 5 på hver side

SS med

Biceps med kabel:

3 x 10 x 65

Push ups koncentrede:

3 x 30

SS med

Triceps press down:

3 x 8 x 75

Side raises SS med anden skulderøvelse:

3 x 10 x 15

Mave:

Dragonflags:

3 x 10

SS med

Sit ups:

3 x 20

SS med

Crunches i kabel:

3 x 10 x 70

SS med statisk maveøvelse...

Link to comment
Share on other sites

Essensen, Blackmoore og Onkel T, cool nok, så er jeg alligevel ikke helt alene :4thumbup:

Cardio:

Løb 5 km i de nye løbesko. Det går simpelthen glimrende, jeg kan stadig godt mærke at formen ikke er helt i top (det kommer den på et par måneder), men damn fundamentet for at blive hurtig i år er godt nok til stede... Jeg må altså anbefale alle som løber, at tage ind i løberen og få lavet en løbetest og derefter købe løbesko, som passer til netop deres løbestil. Det har godt nok været en åbenbaring for mig. Jeg har nok haft 30 ar løbesko, men de har alle været købt i blinde, om de var lette, billige, så gode ud, osv. Mine nuværende løbesko er derimod skræddersyede til mig, og det kan mærkes!

Mine elskede sko..... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share