av for satan


trooper
 Share

Recommended Posts

På vej ned mod vaskekælderen lavede jeg en knap så gennemtænkt manøvre, ved at skoen smuttede og satte kroppen i fri ukontrolabel bevægelse a. la kælk ned af trappen med underarmen som første 'støddæmper' det gjorde selvfølgeligt ufatteligt nas, og nu er det så jeg spekulere om jeg kan nøjes med at holde pause idag, eller om armen skal have længere tids hvile..skulle meget gerne være klar til at bænke tæt på max her lørdag efter hatfield og før skitur :raisebrow: .... tror der er tale om et såkaldt 'trælår' den er ihvertfald øm.... :sneaky2:

post-1976-1109864395_thumb.jpg

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

hmm hvis ikke det lige frem gør ondt eller noget så ville jeg da bare gi den gas.

<{POST_SNAPBACK}>

ja idag gør den satme nas.......hvis jeg fx. stemmer imod noget eller klemmer hårdt sammen i håndledet så er den temmeligt øm........jeg vil bare gerne vide om det er ligegyldigt og blot slaget der har forplantet sig i lidt 'harmløs' dødssmerte eller om det faktisk kan være kritisabelt at bruge den :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm hvis ikke det lige frem gør ondt eller noget så ville jeg da bare gi den gas.

<{POST_SNAPBACK}>

ja idag gør den satme nas.......hvis jeg fx. stemmer imod noget eller klemmer hårdt sammen i håndledet så er den temmeligt øm........jeg vil bare gerne vide om det er ligegyldigt og blot slaget der har forplantet sig i lidt 'harmløs' dødssmerte eller om det faktisk kan være kritisabelt at bruge den :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det svar kan du kun få, hvis du går til en med kyndige hænder så han/hun kan se på sagen...ellers er det kun gisninger...men det lyder som kraftig blodansamling fra slaget...

Link to comment
Share on other sites

hmm hvis ikke det lige frem gør ondt eller noget så ville jeg da bare gi den gas.

<{POST_SNAPBACK}>

ja idag gør den satme nas.......hvis jeg fx. stemmer imod noget eller klemmer hårdt sammen i håndledet så er den temmeligt øm........jeg vil bare gerne vide om det er ligegyldigt og blot slaget der har forplantet sig i lidt 'harmløs' dødssmerte eller om det faktisk kan være kritisabelt at bruge den :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det afhænger jo i høj grad af om den omtalte smerte er forplantet i underarmen eller albuen - da albuen klart er det mest kritiske punkt!! - Hvis underarmen smerter nu vil jeg tro det er efterveer fra slaget...og burde forhåbentlig snart forsvinde.. hvis albuen derimod smerter så let som beskrevet er det vel ikke en god ide at træne løs... ingen grund til at genere en albue-skade yderligere...!! ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share