Skal se godt ud til den fest


Jonas
 Share

Recommended Posts

JEg skal jo til den første klasse fest med alkohol om ikke så lang tid, og der kommer hende pigen jo, men hvordan kommer jeg til at se rigtig godt ud til den fest? JEg har lige købt nyt fint/smart tøj, nye sko er lige blevet klippet og har fået lysning i. Så det kan jeg hvis ikke gøre mere ved det der. Men hvad så med sol. Skal jeg tage sol samme dag som jeg skal til festen eller hvordan kommer det til at se bedst ud? OG skal jeg bare tage den samme mængde sol som jeg normalt gør? HVordan så med styrketræning. Skal jeg træne mit program igennem end time inden jeg skal til fest eller hvordan kommer det til at se bedst ud? KAn jeg ellers gøre andet for at komme til at se rigtig godt ud til den fest?

Link to comment
Share on other sites

nye sko er lige blevet klippet og har fået lysning i

Du burde få repareret dine sko, hvis du har klippet i dem... :D

Mht. sol kan du da godt tage den samme dag, men gør det nogen timer før du skal afsted. Så slipper du for den der rødhed, og du har fået en pæn brun kulør!

Træningen gør ikke nogen forskel, bare sørg for at folk lægger mærke til at du har trænet... ;) Men ikke noget med at smide tøjet!

Link to comment
Share on other sites

inden du skal til fest bør du køre 4 sæt preachercurl, 3 sæt valgfri læg samt 2 sæt benpress med meller 5 og 7 reps. Hvad end du gør må du ikke køre pushdown og pulldown, så scorer du aldrig.

Du bør tage meller 7 min - 45 sek og 8 min - 34 sek sol hvis du vil have de optimale chancer for scoring, og lad for guds skyld være emd at binde højre sko først.

hehe....seriøst, hvad du træner hvornår og alt det der har intet at sige, hvis hun falder for dig er det sku ikke pga de ting.

Link to comment
Share on other sites

Måske du skulle overveje at tage et par håndvægte med til festen - så kan du smugle dem med på WC og træne lidt når du alligevel er derude. Sådan noget synes piger er vildt sejt! Sol er ligemeget... køb en gang nutella og kom en ordentlig røvfuld i hovedet - dog kun venstre side!

Pumbas råd med skoen er et klassisk scoretricks ... bind ALDRIG den højre først!

Link to comment
Share on other sites

Mester jonas.

Sol dagen før, eller 2-3timer før. Du kan evt tage et par min mere end du plejer. Så sætter det lidt ekstra kulør på sagerne.

lad nu vær med at være en total smart ass. Det holder ingen steder. Det gør ik noget at du tager noget tøj på hvor man kan se at du er lidt pumpet, men det behøver ik at være bodypaintet på................

Det er godt med komplimenter, men man kan også være for slesk........

Så drop den stil........

Tungen er det bedste våben. Så lad nu være med at være den der ligger sig ud i en slås kamp....... Det synes piger heller ik er fedt......... Duft godt. Sved holder heller ikke....

Så er der ikke flere FIF her fra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg scorede betydelig mere da jeg var mindre muskuløs, og bare vrikkede rundt på dansegulvet med en lækker mås og gode rymtiske bevægelser… :D

Det er som om at pigerne ikke synes at mine quads og traps er lige til at spise, sært ik?! :tongue:

Som en MEGET bøvet og MEGET popsmart gut engang sagde til mig:

"Slap af og scor!"

:withstupid:

Link to comment
Share on other sites

Pjat med jer - mænd med sygelige store quads og traps har altid været eftertragtede... specielt hvis de samtidig har klippet alt håret af ;)

Det sjoveste er når det ikke er formålet at score. Jeg tror kvinder kan fornemme den slags, så det bliver ekstra sjovt for dem at teste om de kan. Og selvfølgelig kan de ikke det... når der skal drikkes bajere med sjukkerne, så skal der drikkes bajere.

Link to comment
Share on other sites

seriøst... det er sgu meget sjældent en forberedt scoring virker, især til en fest.

Hvis der er en pige, du virkelig syntes er sød, så er der masser af gode måder at skabe kontakt på. En larmende fest med 200 bajerhamrende mennesker på 30 kvadratmeter er sjældent en af dem.

de gange jeg har scoret til sådan nogen  fester, er gange hvor jeg ikke har forberedt en skid, men bare hoppet ud i det hele med benene først.

Omvendt, hvis der virkelig er en pige, der betyder noget for dig, så gå til det på en helt anden måde. Vis hende, at hun er noget helt specielt. Få hende til at føle, hun er noget dejligt og vigtigt. Snak sammen. Det er en bedre base for et forhold end et dansegulv med fulde mennesker.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

og lige en lille (dog meget vigtig ting). ALLE kvinder/piger er forskellige, og de er alle specielle. Det nytter altså ikke noget at du tager de erfaringer du har fra en anden pige med over på hende den nye, for chancerne for at det ligenetop er de samme ting som de falder for er ikke så store!  Og med det sidste mener jeg, at alle kvinder (næsten ihvertfald) er smukke, det gælder bare om at finde lige netop det, som gør denne pige speciel. Måske er det hende øjne, hår, smil,hendes personlighed, you name it! Men find det, og komplimenter hende fordi hun er så speciel!  Og hvis hun så er scoret, har du jo masser af tid til at finde alle de andre ting, som gør piger så dejlige........ :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share