Knæbind


Comedian
 Share

Recommended Posts

Hey styrkeløftere :smile:

Er der nogen, der har prøvet Titans nyeste knæbind, Titanium? :smile:

titanium.jpg

new generation of knee wraps, extremely elastic and very thight. These wraps are invented for lifting the heaviest poundages.

Nogen erfaringer?

Hvordan er de at løfte med i forhold til de gamle THP?

Hvad med i forhold til Inzers sorte, med de røde striber?

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Er der nogen, der har prøvet Titans nyeste knæbind, Titanium? 
Dem jeg kender der har prøvet dem er meget begejstrede. :smile:
Hvordan er de at løfte med i forhold til de gamle THP?

De nye skulle være væsenligt bedre, og frem for alt holde elastikiteten bedre end de gamle. :smile:

Hvad med i forhold til Inzers sorte, med de røde striber?

Det er vist mest en smagssag om man er til Titans eller Inzers bind. Inzers bind er fremragende, såfremt man får dem fra USA. Dem der bliver solgt i europa (og Danmark) nu til dags er fremstillet på licens i Tjekkiet. Kvaliteten er absolut ikke på niveau med dem fra USA. Efter et par løft i dem er elastikiteten så godt som væk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen, der har prøvet Titans nyeste knæbind, Titanium? 

Dem jeg kender der har prøvet dem er meget begejstrede. :smile:

Hvordan er de at løfte med i forhold til de gamle THP?
De nye skulle være væsenligt bedre, og frem for alt holde elastikiteten bedre end de gamle. :smile:

Ok, tak :smile:

Skal nemlig til at bestille en omgang, og kom lidt i tvivl... :bigsmile:

Hvad med i forhold til Inzers sorte, med de røde striber?

Det er vist mest en smagssag om man er til Titans eller Inzers bind. Inzers bind er fremragende, såfremt man får dem fra USA. Dem der bliver solgt i europa (og Danmark) nu til dags er fremstillet på licens i Tjekkiet. Kvaliteten er absolut ikke på niveau med dem fra USA. Efter et par løft i dem er elastikiteten så godt som væk. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil det sige, at udstyr fra f eks Tjekkiet ikke er af samme kvalitet som f eks USA? :unsure:

Vi har nemlig snakket om i klubben at bestille fra denne side:

Link men hvis kvaliteten stinker, kan det jo ikke betale sig... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt Inzer knæbind fra henholdsvis ved Jan og fra den tjekkiske hjemmeside. Jeg kan ikke se forskel på den overhovdet.

Har brugt de nye nogle gange og kan ikke mærke at de er blev slappere på nogen måde. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også hørt det der rygte med at det skulle være dårligere kvalitet men jeg køber den altså ikke! jeg kan da ikke se at Inzer vil slække på deres kvalitets krav for det vil jo ikke gavne dem på nogen måde tværtimod vil folk tænke sikke da en gang lort og skifte mærke så jeg tror altså ikke på der er forskel

Link to comment
Share on other sites

Vil det sige, at udstyr fra f eks Tjekkiet ikke er af samme kvalitet som f eks USA? :unsure:

Vi har nemlig snakket om i klubben at bestille fra denne side:

Link men hvis kvaliteten stinker, kan det jo ikke betale sig...  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Efter hvad jeg har hørt fra andre løftere ville jeg ikke købe noget derfra. :wink:

Jeg har bestilt Inzer knæbind fra henholdsvis ved Jan og fra den tjekkiske hjemmeside. Jeg kan ikke se forskel på den overhovdet.

Har brugt de nye nogle gange og kan ikke mærke at de er blev slappere på nogen måde. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange gange har du brugt dine bind fra Tjekkiet? Og hvor stramt binder du dem? Jeg har mit info om de tjekkiske bind fra et par landsholdsløftere som selv har bitre erfaringer med disse. :wink:

Så skal jeg også bare have styr på en trøje...  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Der vil jeg mene, at du skal have en Titan Fury eller den nye F6. :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Jeg har i ca 1 1/2 år haft et par af Inzer´s med den röde stribe og de er rigtig gode.

Jeg köbte for ca 2 måneder siden Titans med den blå stribe og jeg synes kvaliteten er den samme. Titans er nok bare ikke så stive som Inzers i begyndelsen og derfor nemmere at ligge stramt på.

Jape mener at de blå er bedst, de er vist lidt blödere mener han og de virker bedre i bunden siger han...... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt Inzer knæbind fra henholdsvis ved Jan og fra den tjekkiske hjemmeside. Jeg kan ikke se forskel på den overhovdet.

Har brugt de nye nogle gange og kan ikke mærke at de er blev slappere på nogen måde. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange gange har du brugt dine bind fra Tjekkiet? Og hvor stramt binder du dem? Jeg har mit info om de tjekkiske bind fra et par landsholdsløftere som selv har bitre erfaringer med disse. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Morten fra TSK købte på et tidspunkt en stak Inzer knæbind i Tjekkiet, og der var elastikken i hvert fald ikke lige heldig på alle bindene. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt Inzer knæbind fra henholdsvis ved Jan og fra den tjekkiske hjemmeside. Jeg kan ikke se forskel på den overhovdet.

Har brugt de nye nogle gange og kan ikke mærke at de er blev slappere på nogen måde. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange gange har du brugt dine bind fra Tjekkiet? Og hvor stramt binder du dem? Jeg har mit info om de tjekkiske bind fra et par landsholdsløftere som selv har bitre erfaringer med disse. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Morten fra TSK købte på et tidspunkt en stak Inzer knæbind i Tjekkiet, og der var elastikken i hvert fald ikke lige heldig på alle bindene. :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er blandt andet den historie jeg har hørt fra Morten Sørig.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange har du brugt dine bind fra Tjekkiet? Og hvor stramt binder du dem? Jeg har mit info om de tjekkiske bind fra et par landsholdsløftere som selv har bitre erfaringer med disse. 

5-6 gange (Jeg brugte dem til SM og nogle gange i træning). Jeg binder dem så hårdt som jeg selv er istand til at binde dem på mig selv. Ved godt at de sagtens kan blive en del strammere når en anden person binder dem.

Det kan da godt være du har ret, men jeg siger bare at jeg ikke har haft nogen dårlige erfaringer med mine knæbind købt på siden :smile:

(Iøvrigt kan jeg faktisk bedst lide at bruge nogle lidt halv slidt knæbind da jeg føler at jeg kan binde dem noget strammere :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange har du brugt dine bind fra Tjekkiet? Og hvor stramt binder du dem? Jeg har mit info om de tjekkiske bind fra et par landsholdsløftere som selv har bitre erfaringer med disse. 

5-6 gange (Jeg brugte dem til SM og nogle gange i træning). Jeg binder dem så hårdt som jeg selv er istand til at binde dem på mig selv. Ved godt at de sagtens kan blive en del strammere når en anden person binder dem.

Det kan da godt være du har ret, men jeg siger bare at jeg ikke har haft nogen dårlige erfaringer med mine knæbind købt på siden :smile:

(Iøvrigt kan jeg faktisk bedst lide at bruge nogle lidt halv slidt knæbind da jeg føler at jeg kan binde dem noget strammere :smile: )

<{POST_SNAPBACK}>

Såfremt du ligger dem på selv vil de jo også holde elastikiteten længere, idet du ikke er istand til at ligge dem så stramt på dig selv. Og 5-6 gange er jo heller ikke alverden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hört fra flere heroppe som har köbt tröjer til stävner i östlandene at det ikke altid er lige god kvalitet.

For os små piger som ikke bänker så meget betyder det mindre, men er man over 150kg er det nok noget mere väsentligt.

Så brug hellere lidt flere penge og vär sikker på kvaliteten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville hellere betale lidt mere og køber Inzers bind fra USA eller købe Titan bind hos Jan Lyhne, såfremt jeg var i dit sted.

Jeg var inde og kigge på Inzers hjemmeside, men jeg har ikke så meget erfaring med at bestille ting fra USA på nettet, så jeg tænkte på hvordan man evt. kan kontakte Jan Lyhne? Om han har en hjemmeside og sådan?

Ville gerne investere i et par knæbind og et par håndledsbind, men det er godt nok svært at finde en forhandler, der har dicideret styrkeløfterudstyr (af mærker som netop f.eks. Inzer og Titan). Fandt denne side Link (håber ikke det strider mod MOL reglerne :bigsmile: ), men efter at have læst dette indlæg, så er jeg lidt i tvivl...vil nemlig ikke gå på kompromis med prisen. Men er den noget?

Seb :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share