Tøj til spinning


 Share

Recommended Posts

Forbudet gælder KUN kosttilskud - i kan nævne alle de fabrikanter og foretninger I vil når det gælder cykelbukser - dog er det ikke tilladt for forhanlere at drive "skjult" eller direkte reklame for egne produkter.

Mvh

Senior gårdvagten på MOL

Link to comment
Share on other sites

Forbudet gælder KUN kosttilskud - i kan nævne alle de fabrikanter og foretninger I vil når det gælder cykelbukser - dog er det ikke tilladt for forhanlere at drive "skjult" eller direkte reklame for egne produkter.

Mvh

Senior gårdvagten på MOL

<{POST_SNAPBACK}>

Hir hir.. god humor dér, hr. gårdvagt :4thumbup:

Tak for hjælpen. Jeg var vist ret forvirret om reglerne dér..

Link to comment
Share on other sites

Tak til alle, der svarede på mit indlæg "Tøj til spinning". Det endte med et par korte bukser med seler. Jeg fik dem til 200 (et restparti), og de plejede at koste 400. Weee! Så nu glæder jeg mig til en tur på stålhesten på tirsdag.

Glad hilsen herfra

------

Indlægget er flyttet over hvor det hørte hjemme

mvh

Junior Gårdvagten :4police:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Tak til alle, der svarede på mit indlæg "Tøj til spinning". Det endte med et par korte bukser med seler. Jeg fik dem til 200 (et restparti), og de plejede at koste 400. Weee! Så nu glæder jeg mig til en tur på stålhesten på tirsdag.

Glad hilsen herfra

------

Indlægget er flyttet over hvor det hørte hjemme

mvh

Junior Gårdvagten  :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh.... bukser med seler... Så er du identificeret som én af dem der kører med dunk (sammen med Niske og mig). Velkommen i klubben :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share