Reza Zadeh gi'r den gas


heffehurtig
 Share

Recommended Posts

Som overskriften antyder¸ en hurtig 2'er på 280. Bemærk 0 elastikker og helt i bund :wink:

http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=3TX8X3R...GN1E4VM32B7P1MV

Heffe-el-shalem

<{POST_SNAPBACK}>

Repost :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

OOOOouuuuwkay så :blush:

Men det fortjener at blive postet mindst en gang hver dag. Hey det tror jeg¸ at jeg vil til at gøre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har læst han begyndte VL'ing som 15 årig i forbindelse med skolen. Han har en bank i Iran opkaldt efter sig, og han spiste med nogle vigtige mennesker efter guldet i Athen. Og så fik han 70000 $ for det.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan f..... holder han den på skulderen med kun to fingre?

Imponerende.

mvh Jan

<{POST_SNAPBACK}>

Når man løfter med VL greb så "holder" man den ikke med hænderne. Hvis albuerne er godt nok fremme ligger den trygt og godt på skulder/kraveben.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hæffe->

Jeg har aldrig set en vægtløfter med elastikker.

De har vist aldrig taget det til sig.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan nok lige så godt indrømme¸ at det var ment som sådan en småspydig og egentlig halvlam kommentar til elastikdrengene og pigerne.

Men tror du egentlig selv¸ at man kunne vende mere med stramme knæbind og squatdragt på? De sidder jo pænt stramt til...Aner det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hæffe->

Jeg har aldrig set en vægtløfter med elastikker.

De har vist aldrig taget det til sig.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan nok lige så godt indrømme¸ at det var ment som sådan en småspydig og egentlig halvlam kommentar til elastikdrengene og pigerne.

Men tror du egentlig selv¸ at man kunne vende mere med stramme knæbind og squatdragt på? De sidder jo pænt stramt til...Aner det ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tvivler kraftigt på. at du vil kunne vende meget mere end stangen i en stram dragt og med stramme bind på. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share