venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Haløj

Ja så er det vist på tide at få logget lidt igen, jeg starter der hvor jeg sluttede, for 14 dage siden...

Søndag d. 15-1 Dansekonkurrence med min datter

Hun fik 2 rigtig flotte placeringer

Duo nr 1i mesterrækken

Solo nr 1 i A rækken

Rigtig dejlig måde at starte ferie på, vi havde en times kørsel hjem, hvorefter vi havde 10 timers kørsel foran os, med turen til Sverige.

Uge 3 ski i Sverige

Vi havde virkelig godt ski vejr, med temperaturer på mellem -6 og -15 hele ugen. Vi havde 4 dage med snevejr, og en enkelt dag, blev pisterne ikke prepareret, det var virkeligt fedt, bare at køre i pulver sne til knæene.

post-7545-1138449718_thumb.jpg

her er den mindste dueunge på ski, en sand ski mester hvis man spørg ham selv..

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 27-1

Opvarmning

15 min Crossstrainer

Derefter Styrke at Ryg/ Ben/ Biceps og Mave

rigtig lækker træning, selvom det blev sent, Jeg havde haft et sammenstød med en totalt latterlig narrøv, tidligere på dagen, oplevelsen sad stadig og nagede, så jeg trængte virkelig til at brænde igennem, og har da også begyndende DOMS idag.... Fedt når det gir bonus :bigsmile:

PS Narrøven sidder stadig og lurer et sted i min bevidsthed, fuck hvor er det bare irriterende at man gider lade sig påvirke så kraftigt af tosser, som man alligevel ikke kan nå..

Heldigvis har jeg fuld opbakning der hvor det virkelig gælder... :wub::heartpump:

Ha en god lørdag

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde haft et sammenstød med en totalt latterlig narrøv, tidligere på dagen, oplevelsen sad stadig og nagede, så jeg trængte virkelig til at brænde igennem....

PS Narrøven sidder stadig og lurer et sted i min bevidsthed, fuck hvor er det bare irriterende at man gider lade sig påvirke så kraftigt af tosser, som man alligevel ikke kan nå..

Du siger bare til skønne, så kommer Sally og drysser lidt napalm og miltbrand, -så er den ged vist barberet!

Kender det godt, men få det ud af systemet, du kan ikke gøre en bjælde ved ham alligevel!

Heldigvis har jeg fuld opbakning der hvor det virkelig gælder... :wub::heartpump:

You've said it! Go grrrrrrllllll!

Kærligste hilsner og go' week-end til dig og "opbakningen" :blush:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Duen er tilbage..Super at høre at skiferie nummer 1 er veloverstået og med succes. Der venter en ferie mere om hjørnet ikke?? :smile:

Super lækkert at du er tilbage igen. Ren irritation med ham spasseren, du skulle trækkes med. :dry: Nogle mennesker er bare ikke beregnet til en, hvis du forstår, hvad jeg mener. Man kan sgu ikke med alle.

Good vibes fra Jullen

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 29-1

Spinning

fat burner/ max burner 100 min :crazy:

:heartpump: Max 183

:heartpump: Avg 156

Kcal 1172

Til Sally og Danfa

tak for støtten, man ved det jo godt men altid dejligt lige at få bekræftet at nogen mennesker bare er for små til at man skal bruge sin energi på dem.... :4thumbup:

Sikke dog ellers et gustent vejr vi har haft idag. tåget og diset og slet ikke fridags vejr.Derfor blev det også til spinning og ikke løb som jeg ellers havde planlagt.

Lige nu laver manden mad :wub: kan det blive bedre... Ha en rigtig dejlig søndag.

Link to comment
Share on other sites

Øv bøv

Jeg er syg... :crazy: post-7545-1138698545.gif

det er bare slet ikke iorden. Jeg vågnede mandag morgen med den vildeste hovedpine og et hus der snurrede og snurrede rundt, puhh ha, ned at ligge igen. Brugte så hele mandagen på at sove, og idag er jeg knap så svimmel, men stadig hovedpine, håber på bedring. puster.Det mest mærkelige er at jeg ikke mærkede noget til nogen begyndende sygdom igår da jeg kørte spinning.... min krop ter sig.

Danfa> Satte mig til at se det der program om de umulige ægtemænd..... fuck nogle fjolser, ja både konerne og mændene, tænk at bruge sit liv på sådan nogle kegler, de havde jo ingen respect for andre end sig selv. Nej sådan er min bestemt ikke. :wub: Godt nok er han ikke altid perfekt, men hvem er det ??

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 31-1

op igen

efter en ordentlig lur og det første måltid siden søndag aften, og med solen skinnende ind allevegne i mit hus, måtte jeg bare uuud, trak i løbetøjet og havde som eneste mål at få lidt luft. Ude i den friske luft fik jeg det faktisk bedre, og begyndte at lunte lidt, det endte med 10 min løb og 20 min gang,hjemme igen blev det til lidt mere mad.....

føler mig faktisk helt ovenpå :4thumbup: job imorgen here i come.

foresten så syns jeg godt nok januar gik hurtigt iår, kan helt klart anbefale at holde skiferie i januar, det fjerner fuldstændig fokus på lange mørke januar dage.

Link to comment
Share on other sites

Hello

så er der liv i duen igen...

Jeg har haft en mindre MOL krise, har bare ikke haft tid til at logge, har dog luret lidt med i div logs. Jeg har arbejdet, sovet, arbejdet, været til 70 års fødselsdag :4mewantfood: :4trumpet: , haft syge børn, men det er da blevet til en smule træning alligevel.

Torsdag d. 2-2

36 min step

:heartpump: Max 183

:heartpump: Avg 152

kcal 390 kunne godt mærke at jeg ikke var helt på toppen,

Lørdag d.4-2

Løb 33 min

:heartpump:Max 180

:heartpump: Avg 157

Kcal 235

Søndag 5-2

Løb 23 min

ingen pulsdata, da uret gik amok :w00t:

Tirsdag d.7-2

Step 50 min

:heartpump: Max 173

:heartpump: Avg 145

Kcal 550

Det er ikke meget styrketræning det bliver til i øjeblikket hva!! jeg føler mig simpelthen også bare så svag... I aften er det også slut, har planlagt en spinner 2 og derefter skal der trænes triceps, bryst og skuldre, post-7545-1139396395.gif

det kan jo ikke nytte noget det her svansen rundt på step maskinen i tide og utide.....

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d 8-2

Spinner 2

54 min

:heartpump: Max 192

:heartpump: Avg 168

Rigtig super god time med ynglingsinstruktøren, med de djævelske øjne. Hun kan virkelig få mig helt op at ringe, og så spiller hun det fedeste musik, laange trance mix som gør at der ikke er nogen afbrydelser i ens/min vej op mod skyerne...

er tit ved at tude i slutningen af hendes timer, har en klump i halsen og øjnene svier, hmm mærkeligt nææ det er fedt fedt fedt når man kan rykkes rundt på den måde..

Derefter hygge styrke med 2 veninder, ikke skide effektivt, men det blev da til lidt.

Bryst/ Skulder/ Triceps og mave.

Træning torsdag d 9-2

Step

25 min

:heartpump: Max 166

:heartpump: Avg 146

Kcal 302

Derefter styrke af Ryg/ Røv og Biceps.

Har de sygeste DOMS i mine baglår idag, bare et tegn på at jeg styrketræner for lidt. Det er bare alt for bekvemt at blive stående på stepperen eller crosstraineren selvom det kun var meningen man skulle varme op, jeg skal virkelig tage mig sammen for at stå af og gå igang med at træne.... især på bryst dagene

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Rigtig super god time med ynglingsinstruktøren, med de djævelske øjne. Hun kan virkelig få mig helt op at ringe, og så spiller hun det fedeste musik, laange trance mix som gør at der ikke er nogen afbrydelser i ens/min vej op mod skyerne...

er tit ved at tude i slutningen af hendes timer, har en klump i halsen og øjnene svier, hmm mærkeligt nææ det er fedt fedt fedt når man kan rykkes rundt på den måde..

:banana: Du er NCA materiale...Alene det at du bliver 'ramt' på den måde...Superlækkert. Er sikker på at du ville bryde sammen grædende på den cykel, hvis mine National Cycling Academy fra Tyskland kom forbi. Uhhh due du skal prøve sådan noget intens mental cycling....

Lækkert at se at jeg ikke er den eneste, der oplever sorger og glæder indvendigt på fede cykel timer...Timer der er såååå langt imellem.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Henter her op min lille beretning fra 2004 som jeg postede her på Mol i sin tid. Første gang jeg mødt NCA teamet fra Tyskland. Skrev ikke log på det tidspunkt. Men jeg vil bare lige vise lidt, hvilken følelse de bragte til mig dengang og stadig gør, selvom jeg ikke ser dem så tit...Underviser selv efter mange af deres principper og har lært meget ved at komme på deres uddannelse i Tyskland sidste sommer.. :4thumbup:

Jeg er ikke lige typen, der normalt gider belemre folk med at fortælle om min træning men oplevelsen idag har sat sine spor og jeg er endnu meget chokeret selvom jeg kom hjem for halvanden time side.

Jeg har været til spinning med to tyske (den ene tysk den anden new zealand) instruktører der helholdvis er indehaver af verdensrekorden i langtidsspinning og i jumps (den ene har lavet små jumps konstant i fire timer...slå den) fra NCA national cycling academy i Tyskland. (de er efterkommere fra Johnny G, ham der startede det hele) Nuvel timen begynder med levende lys og mørke. ALle lukker øjnene. Newage musik. Bløde rytmer. Efterhånden bliver vi varme og så begynder vi med jumps i fire minutter. Det var meget meget hårdt, for det er jeg ikke vant til. Hele tiden skifter de mellem hinanden de to, der var flow og intensitet og meditation det meste af timen. Nuvel det intense ligger i det sidste ti minutter. Vi skal køre op at bjerg stående med lukkede øjne. New zealænderen taler til os blidt og roligt og fortæller hvordan vi skal føle musikken, leve med den blive et med den. Han leder os i trance (ihvertfald mig) pludselig taler en barnestemme til os, den siger noget med at vi er på vej at vi har styrke osv, og så er det at det underlige sker. Tårerne triller ned af mine kinder. Jeg kan ikke kontrollere det. Følelsen er så stærk og uvant at jeg ryster bare ved tanken om det. Vi kører bare op af helt væk med lukkede øjne hele tiden. Kun musik og hans stemme indmellem der fortæller os hvad vi kører forbi. Pludselig er timen forbi og jeg sidder gudhjælpemig og stortuder på cyklen allerforest. Min makker ved siden af glor frustreret på mig. Jeg ved ikke hvor jeg skal vende mig hen. Det er virkelig pinligt, men jeg kan slet ikke komme ud af den trance de har sat mig i. Taler bagefter med dem og de inviterer mig således til et event de kører den 13 august i Tyskland. Tusind cykler ved kysten, ved havet i solnedgangens skær.. Jeg får at vide jeg må stille med et hold på 10 mand, så hvis nogen i den grad brænder for det her og virkelig mener at de kan leve sig ind i det, så skriv til mig og jeg skal sørge for I kommer med, så vidt muligt. Det vil være gratis og kun turen derned. Officielt er det udsolgt men jeg sad på forreste række og var nok den der mest lignede en trancerytter suk. Det var stort. Ubeskriveligt. Det her var spinning, så må jeg sige jeg kan pakke mine sko under armen, og alle andre også for den sags skyld for det her findes ikke tilsvarende. Det kan jeg simpelthen ikke tro. Har I haft en oplevelse noget lignene. Nærmest nærdødsoplevelse??????

Jeg kan ikke beskrive det her. Det skal opleves...... Halleluja jeg har set lyset her, og jeg er normalt meget skeptisk overfor sådan noget meditation. Men det her var en sanseoplevelse udover alle grænser..

Og her er så manden der startede det hele for mig. Indehaver Ralph Butzin af National Cycling Academy...Respekt.. :wink:

post-6917-1139564220_thumb.jpg

Cycling er mere end bare at træne max...Få det mentale med. Bliv grebet... Fly....

Hele NCA banden. Ser de ikke bare dejligt behagelige ud alle sammen..Glæde..

God dag due... :wub:

ps Nogle af informationerne i ovenstående tekst er ikke helt korrekte..Ralph er New Zealænder men har boet i Tyskland det meste af sit liv. Keith er fra England... Men jeg vidste ikke så meget om det på daværende tidspunkt.

post-6917-1139564334_thumb.jpg

post-6917-1139564532.jpg

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej skønne Danfa.

Mange tak for beretningen om dit første møde med NCA det er fantastisk læsning, og som altid rammer du lige plet, ind i hjertet på den gamle due, med dine ord... Ja jeg er også sikker på jeg ville elske dem, men også dine timer kunne være super at få "fingre i" der ville ihvertfald ikke lyde nogen brokkerier herfra over nye cykler, fede formationer og en sprudlende og lykkelig danfa instruktør :4thumbup:

ha en dejlig lørdag

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d 11-2

Spinner 2

60 min

:heartpump: Max 186

:heartpump: Avg 154

Kcal 594

ikke verdens største præstation , var død i benene det meste af timen, og fedtede den godt af.... :nonono::blush: men havde virkelig brug for at få rørt stængerne lidt da jeg bare har DOMS efter torsdagens ben træning, sgu ok når man kan mærke man har trænet men av av jeg syns det er slemt idag.

Tror jeg er nødt til at sætte lidt mere seriøst ind på den bentræning de næste 3 uger..... skal jo på ski igen weeee post-7545-1139678561.gif

om lidt står den på oksemørbrad og rødvin i

dueslaget....

Ha en dejlig lørdag aften

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 12-2

Søndags løbetur med manden

59 min

10,5 km

:heartpump: Max 189

:heartpump: Avg 177

Rigtig dejlig tur langs noret i Korsør, og igennem skoven i solsinsvejr, det var helt forårs agtigt, bortset fra de steder hvor der stadig lå is og sne, der var det pænt glat..

Denne uge her været helt ok rent trænings mæssigt

Mandag fri

Tirsdag step 50 min

Onsdag spinner 2 plus styrke tr

Torsdag step 25 min plus styrke tr

Fredag fri

Lørdag spinner 2

Søndag løb 10,5 km

Jeg kan ikke gøre det meget bedre, så gir lige mig selv en :4thumbup:

Burde også begynde at poste mine synder igen,,,, men gør det ikke da det simpelthen er for langt ude så klam jeg har været på det sidste, kan lige afsløre lidt, lørdag aften 2 portioner is med chokosauce plus ½ pakke blød nougat, tja hva skal man sige ???? fy for satan da.

ha en god søndag aften

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Burde også begynde at poste mine synder igen,,,, men gør det ikke da det simpelthen er for langt ude så klam jeg har været på det sidste, kan lige afsløre lidt, lørdag aften 2 portioner is med chokosauce plus ½ pakke blød nougat, tja hva skal man sige ???? fy for satan da.

:w00t::w00t::w00t: Kæft det er humor...Hvorfor må man ikke synde indimellem? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 14-2

step 25 min

:heartpump: Max 167

:heartpump: Avg 150

Kcal 277

Styrke af Bryst/ Skulder/ Tri/ Mave og lidt Biceps for at blære mig over for en gut... :w00t:

Er snart træt af bænken, ligger stadig og kører 3x8x25 kg og kommer aldrig videre...findes der en hemmelig øvelse der gir ny og forbedret styrke i bænk???

Jeg plejer at tage et par sæt i pec deck maskinen bare for at føle at jeg har trænet....

Har foresten glemt, sidste lørdag til svigermors fødselsdag, skulle jeg i en korsage top som jeg købe kort før jul... jeg ku næsten ikke lukke den, var blevet for bred over ryggen ( på den ufede og ret bløde måde )

Der skal virkelig snart til at ske noget :blush: *gg* på den anden side, jeg har det fantastisk, fuld af energi både i træningen men også sådan i al almindelighed.

Har lige læst i spocks log at selveste julie nordjyde skal køre spinning timer på sjælland næste weekend :cry::unhappy: og så kan man ikke engang komme. Skal på arbejde hele weekenden så kan allerhøjest komme ud i naturen, eller træne lidt før arb.

poster lige et billede af min ryg, det er svært at se de fine detaljer, måske fordi de ikke er der :4thumbup:

post-7545-1139990551_thumb.jpg

ha en dejlig dag

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t::w00t: Kæft det er humor...Hvorfor må man ikke synde indimellem? :laugh:

weeee det må man også godt ,,, ellers ....arrest me, for jeg gør det hele tiden, igår var det pandekager med nutella, ved det godt jeg er klam, men kan slet ik styre det.

Nej seriøst, det må altså stoppe, det er jo ikke specielt sundt at rende og proppe sig med alt de crap, ikke at jeg ikke også får det sunde indenbords, men tror sgu bare snart at sukkeret her karameliseret mig fuldstændig indvendig, så jeg ikke får glæde af de gode nærings stoffer jeg også spiser :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde :bigsmile:

nå, men du kender vel vejen..... ???? lyn op i rygraden, og op på hesten igen.....Det er jo ikke fordi du ligger på den lade side...træningsmæssigt....

:4thumbup:

Du kan godt, det ved jeg.... :bigsmile:

/Vivs

Tark vivs

ja ved det godt, men tror bare lige at lynlåsen er gået i stykker i disse dage.... ser om jeg kan ordne den selv, men det plejer jeg jo at kunne. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har foresten glemt, sidste lørdag til svigermors fødselsdag, skulle jeg i en korsage top som jeg købe kort før jul... jeg ku næsten ikke lukke den, var blevet for bred over ryggen ( på den ufede og ret bløde måde )

Der skal virkelig snart til at ske noget :blush: *gg* på den anden side, jeg har det fantastisk, fuld af energi både i træningen men også sådan i al almindelighed.

Har lige læst i spocks log at selveste julie nordjyde skal køre spinning timer på sjælland næste weekend :cry::unhappy: og så kan man ikke engang komme. Skal på arbejde hele weekenden så kan allerhøjest komme ud i naturen, eller træne lidt før arb.

poster lige et billede af min ryg, det er svært at se de fine detaljer, måske fordi de ikke er der :4thumbup:

Due din ryg er da flot!!. Der er da ingen håndtag på den, og så kan man jo spørge sig selvom om ikke det vigtigste er, at man har det godt... Og ja din ryg ER da superlækker...Hey husk nu at du er kvinde...

Selveste ligefrem :blush: er måske så meget sagt, men jep jeg har Spocks timer den weekend...Møg du ikke kan komme. Meeeeen der skulle eftersigende være et Moltræf under opsejling og så kan du møde en masse mollere + cykel mollere herfra + mig... :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

weeee det må man også godt ,,, ellers ....arrest me, for jeg gør det hele tiden, igår var det pandekager med nutella, ved det godt jeg er klam, men kan slet ik styre det.

Nej seriøst, det må altså stoppe, det er jo ikke specielt sundt at rende og proppe sig med alt de crap, ikke at jeg ikke også får det sunde indenbords, men tror sgu bare snart at sukkeret her karameliseret mig fuldstændig indvendig, så jeg ikke får glæde af de gode nærings stoffer jeg også spiser :w00t:

Den skal jeg lige kommentere..Pandekager med Nutella.?? er det normalt :blink: Ja du er blevet immun over for det sunde. Ej pjat Duenn. Du er det, der gør Mol sjovt...Du er så ærlig hele vejen igennem. Ret fedt at læse om.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share