venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 18-9

spinning Fatburner

50 min

stort set en hel time i enkelt takt, ok overdrivelse fremmer forståelsen, musikken var overvejende dansk, Nik og Jay, safri duo, zididada, der manglede lidt way out tecno til min motivation. post-7545-1127064262.gif post-7545-1127064283.gif

nå men det virker som om benene er blevet godt brændt af aligevel.

Den der med at squatte på en exercise ball. Det kan jeg bare slet ikke se...Sidder man så på den eller har man den på nakken eller hvordan dælen bærer man sig af med det. Typisk Tazz  Den lille doktormand der er fulde af påfund...

tror faktisk han helt alvorligt mener man skal op på den, op og stå på bolden eller noget i den stil, jeg pejer af og til at squatte med bolden op af en væg og så bare helt i bund, det virker fint fint..

post-7545-1127064365.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tror faktisk han helt alvorligt mener man skal op på den, op og stå på bolden eller noget i den stil, jeg pejer af og til at squatte med bolden op af en væg og så bare helt i bund, det virker fint fint..

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Mkay det tror jeg så lige jeg hopper over da. Sikke mange chips den lille gule der får spist :w00t:

Link to comment
Share on other sites

tror faktisk han helt alvorligt mener man skal op på den, op og stå på bolden eller noget i den stil, jeg pejer af og til at squatte med bolden op af en væg og så bare helt i bund, det virker fint fint..

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Mkay det tror jeg så lige jeg hopper over da. Sikke mange chips den lille gule der får spist :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

den var simpelthen så sulten, :bigsmile: ej det var i mangel af en super flyers og lakridskonfekt guffende smilie :blush::blush: klamme mig....

Link to comment
Share on other sites

Wooopaaadeeedooo

Tak for hilsnen i loggen Duenn. :4thumbup: Du er den første i dag. :wub:

Som belønning til dig vil jeg se et HELT afsnit af Sex & the City. :4goodtv:

Fik allerede nogle gaver i går, da jeg her til morgen er rejst til København igen-igen. Så skal først have fødselsdagsboller, fødselsdagskage m.m. på fredag. Fik en masse tøj, som jeg ikke kan passe. Kan ikke få plads til underarmene. Så der er åbenbart sket et eller andet siden den 1. juni... :bigsmile:

Ved godt, at jeg skylder et billede med swiss ball-squat. Desværre ingen kameraer inden for min omgangskreds. Føtex havde et på tilbud for nogle uger sien, der var meget godt. Men fik mig ikke lige taget sammen til at købe det. :sleeping:

Hvor får du alle de smileys?????

TA :sleeping:

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20-9

Træning og andet godt

Incline bench

1x8x 20 kg

5x5x 25 kg

Incline DB flyes

3x8x 5 kg Mrs vatarm her

Millitary press

1x6x 20 kg

3x8x 15 kg

Upright row

1x8x 15 kg

3x8x 20 kg

Triceps push down cable

3x8x 13 kg

Dips ml. bænke

2x8x bw

Mave

2x12x lige

2x12x skrå

derefter shake og :blahblah::blahblah: og kaffe post-7545-1127216321.gif og 3 sug i den blå post-7545-1127216457.gif hvilket altid gør mig rimelig overstadig og hektisk

løbetur i solskinsvejret, næsten sommer idag post-7545-1127216627.gif :sun::sun::sun:

5km

27,49 min

og nu er det vist spisetid :4thumbup:

god dag

Link to comment
Share on other sites

Wooopaaadeeedooo

Tak for hilsnen i loggen Duenn.  :4thumbup:  Du er den første i dag. :wub:

Som belønning til dig vil jeg se et HELT afsnit af Sex & the City. :4goodtv:

Fik allerede nogle gaver i går, da jeg her til morgen er rejst til København igen-igen. Så skal først have fødselsdagsboller, fødselsdagskage m.m. på fredag. Fik en masse tøj, som jeg ikke kan passe. Kan ikke få plads til underarmene. Så der er åbenbart sket et eller andet siden den 1. juni...  :bigsmile:

Ved godt, at jeg skylder et billede med swiss ball-squat. Desværre ingen kameraer inden for min omgangskreds. Føtex havde et på tilbud for nogle uger sien, der var meget godt. Men fik mig ikke lige taget sammen til at købe det.  :sleeping:

Hvor får du alle de smileys?????

TA :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

wow det lyder da vildt med de underarme, hvis det kun er siden juni du har tæsket dem... men lækkert nok at der sker lidt.

Glæd dig til et helt afsnit tror snart det kommer det med candy kostumet, hvor carry dukker op hos mr big og er mega fræk :w00t:

er du i københavn for at få nye biopsi huller osv.

Smileyèrne ( meget mærkeligt fordansket flertals ord der ) er fra chatbreak

rigtig god fest på fredag

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22-9

Træning

Squat

1x8x 50 kg

5x5x 50 kg

DL

5x5x 50 kg

BO BB row

1x8x 20 kg

3x8x 15 kg

Goodmornings

3x8x 30 kg

Stivbenet DL

3x8x 40 kg

BB curl

3x8x 12,5 kg

Chinups

2x3 fra vandret og det gik ikke engang... øv øv øv

blev så negativ så jeg gav mig til at køre triceps, så ku de få tæv istedet for....

Triceps pushdown

3x8x 15 kg

Dips ml bænke

3x8x bw

Abdorminal crunch

4x15x 25 kg

ved ikke helt hva der gik galt idag, men godt gik det ikke. Håber det er starvanskeligheder pga de nye øvelser.

Vægten siger iøvrigt kun - 0,6 kg siden d. 7-9

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.24-9

Træning

Opvarmning

Powerwalk på bånd 10 min

Roning 10 min

Incline bench

1x8x 20 kg

5x5x 20 kg

Incline DB flyes

3x8x 5 kg :sneaky2: det må da snart blive bedre......

Millitary press

3x8x 20 kg

Upright row

1x8x 15 kg

3x8x 20 kg

Triceps push down cable

3x8x 15 kg

Dips ml. bænke

3x8x bw

Abdorminal crunch

4x15x 27,5 kg

var vildt sulten, måtte nuppe en bar, var stadig vildt sulten, men skulle ud og købe forskellige gaver, derefter hente unger, så videre i flere butikker hvor der også lige smuttede en taske med i købet til mig selv :4thumbup: :w00t: Sidder så her og er stadig mega sulten selvom jeg nu endelig har spist post-7545-1127477340.gif

senere skal jeg til fødselsdag og have rigtig dejlig mad post-7545-1127477431.gif og kager :w00t:

Rigtig god fredag til alle post-7545-1127477551.gif

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 24-9

yoga

Rigtig dejlig omgang yoga, Ikke særligt svært. Midt i en 10 mins urstilling fik jeg de vildeste mavekramper, og måtte gå ud, det var totalt ubehageligt, og jeg koldsvedte og havde ringen for ørene !!! jeg er helt chokeret stadig. Efter 5 min gik det væk ligeså hurtigt som det var kommet.. helt vildt underligt. Nå men jeg gik tilbage til yoga salen og fortsatte :bigsmile: og sluttede timen af med at falde i søvn. :sleeping:

go lørdag

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

KOST

Det startede igår aftes, hvor jeg var til fødselsdag hos min søster.... Hun er gift med en kok, en dygtig en oveni købet :innocent:

vi fik oksesteg med fløde peberrod, rødvin sauce, ovn kartofler og en lækker rødkål salat med æbler, dertil en Valpolicella

bagefter kaffe med chokolade tærte og bær symfoni sorbet, så var jeg simpelthen så færdig i min mave av av av, ingen slik eller chokolade til mig... Har tænkt på at det måske er gårsdagen føde indtag, der er skyld i yoga mavekramperne :blush: så kan jeg vel for fanden lære det ???

NEJ

Idag er det, ud over det sædvanlige, blevet til

3 cookies med chokolade stykker

50 gr lakrids konfekt

50 gr vingummi

bagt kartoffel med hvidløg/chilli smør

ovnbagte rodfrugter med olivenolie

hjemmebagt focasia med oliven og semidried tomater

Har igen kramper i maven, enten er jeg syg eller også kan jeg ikke længere tåle fed mad :mad:

Det sædvanlige er

havregrød eller gryn med rosiner

knækbrød eller rugbrød med ost

shake eller protein bar

frugt ca 4 stk

kylling fillet

grøntsager

Drikker lige nu isvand for at tage kvalmen........

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25-9

Løbetur

5 km

26.12 min

Det var en overvindelse at komme ud at løbe idag, følte mig tung og træt. Havde håbet på at det ville forsvinde når jeg kom igang, desværre fortsatte den tunge føelse hele turen. I virkeligheden er jeg nok bare skide irritabel idag !!!

Er dødtræt af sure veninder, og mænd med gør det selv projekter....post-7545-1127656698.gif post-7545-1127656736.gif lige nu sviner han både inde og ude og har banket hovedet ind i et eller andet, så han bløder og ser meget meget ynkelig ud.

Man skal holde sig langt væk fra sure veninder, som åbentbart ik syns man svarer på deres sms, og når man så endelig fortæller dem sandheden om hvorfor man undlader at svare, Ja så bliver de enormt stødt og syns man er virkelig urimelig !!!! hmff Jeg burde vist ha løbet en meget længere tur..

Link to comment
Share on other sites

Hej min due :smile:

Nogen dage er selv ikke den længste løbetur lang nok til at sprede skyerne, men du kan da få et smil af mig, dels fordi jeg fandt din post ret underholdende og dels fordi vi alle har brug for lidt positivitet. :smile:

Mange tak runners

lige noget i den stil jeg havde brug for. Eftersom du ligefrem fandt min post underholdende, måtte jeg jo lige læse hva jeg havde skrevet!!! og ja du har ret, Jeg burde vist bare grine lidt af situationen og nyde det fantastiske vejr.

Ha en super dejlig dag.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.26-9

Træning

Opvarmning

15 min crosstrainer

15 min løb på løbebånd

Squat

1x12x 30 kg

5x5x 50 kg

DL

3x8x 30 kg

Goodmornings

3x8x 30 kg

Stivbenet DL

3x8x 20 kg

BB curl

3x8x 12,5 kg

Low row

3x8x 35 kg

Pull down

2x8x 32,5 kg

1x8x 35 kg

Abdorminal crunch post-7545-1127757728.gif

4x15x 27,5 kg

Ja der var bare ikke til mere i mine ben idag, ellers en fed fed træning. Selvom der var run på i centret, var det bare en af de dage hvor folk opførte sig ordentligt, og pænt ventede på deres tur. :4thumbup:

Eneste minus var alle de unger..... de var bare alle vegne, en lille gut stod ca 2 cm fra en stor gut der kørte BB curl, han var bare sååå tæt på at få stangen i hovedet, men hans mor havde vist mere travlt med at checke muskler ud, end at kigge efter sit barn, tsk tsk....

post-7545-1127757936.gif post-7545-1127757936.gif

Ha en god aften

Link to comment
Share on other sites

Eneste minus var alle de unger..... de var bare alle vegne.

post-7545-1127757936.gif post-7545-1127757936.gif

Ja, hvem f..... er det, der sætter alle de unger i verden...??? :tongue:

Det kan squ ikke være rigtigt, at de skal være alle vegne!!! :tongue:

Som Dolph ville have sagt:

"Hvad er der nu blevet af P-pillen. Alle kvinder i dette land burde forbydes at have seksuelt samkvem med en såkaldt mand uden dette, for nationen, vigtige antikonceptionsmiddel. Kun rigtige mænd som B. S. Christiansen og Jean Claude van Damme, der har vist deres værd, skal have lov til at sprede deres gener. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvem f..... er det, der sætter alle de unger i verden...??? :tongue:

Det kan squ ikke være rigtigt, at de skal være alle vegne!!! :tongue:

Som Dolph ville have sagt:

"Hvad er der nu blevet af P-pillen. Alle kvinder i dette land burde forbydes at have seksuelt samkvem med en såkaldt mand uden dette, for nationen, vigtige antikonceptionsmiddel. Kun rigtige mænd som B. S. Christiansen og Jean Claude van Damme, der har vist deres værd, skal have lov til at sprede deres gener. :wink:

Har ellers intet imod dem som sådan, men lige præcis når jeg træner, gider jeg ikke tage hensyn til dem, de skal bare UD af centrene NU, det er sgu farligt :mad:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28-9

Træning

Bike 1

post-7545-1127926328.gif

50 min. (denne gang var alt bedre, både musik og spin.

Musik jeg husker : poison,crazy frog, Belly dancer,california dreamin, Forever young. Har opdaget at det er virkelig afgørende for mig hvilken musik jeg skal høre på hvis jeg skal presse mig selv,post-7545-1127927941.gif nytter ik jeg sider og blir irriteret på nik og jay, så gælder det bare om at lære de forskellige instruktører at kende, så man kan undgå dem med "dårlig" musik smag, Har faktisk opdaget at jeg heller ik blir ret inspireret af 50er rock mix såsom rock around the clock, kan ligeså godt stå af !!!! mærkelig ?? :w00t:

Faktisk en rigtig god time, min puls ramte 192 slag, lidt vildt syns jeg.)

Incline bench

3x5x 20 kg

3x5x 25 kg

Incline DB flyes

3x8x 5 kg

Upright row

3x8x 20 kg

Triceps push down

3x8x 13 kg

Side lateral raise

2x8x 5 kg ( ny, den kan jeg rigtig godt li, den får lov at blive :bigsmile: )

Dips ml bænke

4x8x bw

Mave :devil::devil: pjæk pjæk pjæk :blush:

ok træning, men f... hvor var jeg bare sulten, Jeg drømmer mig tilbage til de træninger jeg havde på kcal overskud, dem var der sku go i, men de kommer igen, skal bare liiiige :bigsmile: smide lidt flæsk først...

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Jeg drømmer mig tilbage til de træninger jeg havde på kcal overskud, dem var der sku go i, men de kommer igen, skal bare liiiige :bigsmile: smide lidt flæsk først...

Glæder mig til pics af en toptrimmet Due! :alright: :banana3: :alright:

Var sarkastisk m.h.t. børnene. De er squ gode nok. Jeg er jo også et barn. Jeg ved jo, at du selv har sat et par poder i verden. Har dog aldrig oplevet dem i et center.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29-9

Træning

Opvarmning

10 min på cykel Gad simpelthen bare ik idag :blush:

Squat

2x5x 50 kg

3x5x 60 kg

1x5x 70 kg PR :devil: post-7545-1128006348.gif post-7545-1128006348.gif Jeg var mutters alene og turde ik smide mere på, men har fornemmelse af at der var til 10 kg mere, prøver det af en dag der er en stor stærk fyr der kan gribe mig hvis jeg går i gulvet..

DL

5x5x 40 kg

BO row

2x8x 30 kg

supersættet med

Stivbenet DL

3x8x 30 kg

BB curl

2x8x 12,5 kg

Low row

4x8x 35 kg

Hyperextensions

2x10 x BW

Abdorminal crunch

4x15x 27,5 kg

er så smadret i mine ben nu ( træt og tung, ingen smerter ) at jeg planlægger at kaste mig på sofaen resten af aftenen, og drømme mig til en kæmpe skål lakridskonfekt og en plade Marabou med appelsin krokant...

Ha en god aften

Glæder mig til pics af en toptrimmet Due! :alright: :banana3: :alright:

Var sarkastisk m.h.t. børnene. De er squ gode nok. Jeg er jo også et barn. Jeg ved jo, at du selv har sat et par poder i verden. Har dog aldrig oplevet dem i et center.

havde næsten fået indtryk af at du var sådan her post-7545-1128007596.gif ej jeg ved jo at du kun selv er et kid :bigsmile:

Jeg kan faktisk rigtig godt li børn, især mine, de er bare dejlige :tongue:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Har opdaget at det er virkelig afgørende for mig hvilken musik jeg skal høre på hvis jeg skal presse mig selv,post-7545-1127927941.gif nytter ik jeg sider og blir irriteret på nik og jay, så gælder det bare om at lære de forskellige instruktører at kende, så man kan undgå dem med "dårlig" musik smag.

Hej Duenn,

Kan kun vaere helt enig; musikken er bare SUPER vigtig i en spinningtime. Der er ikke noget vaerre end, at sidde og bruge energi paa, at blive irriteret over instruktoerens musik valg :mad: , istedet for bare at kunne koncentrere sig om, at foelge rytmen og nyde det :cooldance:

Som du selv skriver, saa gaelder det jo bare om at finde de instruktoerer der matcher en selv med hensyn til musik og koerestil, saa man er sikker paa, at det altid bliver en fed oplevelse :cooldance:

Fortsat god traening :smile:

VH / Jean

Ps. Ogsaa tillykke herfra med det superflotte squat :4thumbup:

og saa FEM reps!!!!! :devil: Super, super flot!

Edited by J-J
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share