venter


duenn
 Share

Recommended Posts

ihhh hvor er det bare fedt vejr, lige til en omgang liggestol, iskold Asti spumante og friske jordbær.

Mit håndled har det helt fint og jeg tror sgu også foden er ved at være klar, weeee jeg glæder mig til i aften hvor jeg bare må ud og løbe :heartpump:

men men jeg har en lille syg dueunge liggende på sofaen, håber det er kortvarigt, han syns ik det er fedt at ligge indendøre i det gode vejr.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motion torsdag d. 30-6

Aften Løbetur 7,2 km på 38,50 min

har da aldrig nogensinde prøvet at syre til i nakken og skuldrene af at løbe, :wacko: det er sgu da helt vildt hva sådan en gang boxetræning kan gøre ved ens krop :4boxing: :bigsmile:

Foden havde det fint, jeg er helt lettet, havde næsten set mig selv med kun et ben :4crutches: efter amputationen :w00t: man kan lige så godt frygte det værste og forvente det bedste :smile:

Husets lille :superman: er på benene igen, det varer heldigvis sjældent så længe.

sov godt

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 2-7

Kæft en fed formiddag jeg har haft :4thumbup:

styrketræning og andet sjovt

squat

12x 20 kg

8x 30 kg

3x8x 40 kg

5x5x 50 kg

Ben press i slæde

3x8x 60 kg

1 time yoga ( rigtig fedt, der er klart noget at arbejde med her, er sikker på jeg ku ha meget gavn af nogle af de teknikker man bruger i yoga, da jeg tit kører i et meget højt gear )

derefter

1 time Thai Bo ( rigtig sjov time, rigtig meget knald på og god stank i lokalet, alle svedte som svin)

tilbage til styrke

Low row

4x8x 32,5 kg

pull dovn

3x8x 32,5 kg

Biceps curl

3x8x 10 kg

Abdorminal chrunch

4x15x 25 kg

Low back

3x15x 25 kg

så var der ik mere tilbage i hverken krop eller sjæl, :crazy: alt havde forladt mig, og jeg slæbte mig hjem til dueslaget. Efter lidt mad og drikke er energien helt i top igen :tongue:

ha en fantastisk go lørdag

knuzz

Link to comment
Share on other sites

Iih, jeg elsker dit gode humør...!!  :4thumbup:  :bigsmile:

Er det dig og familien på de billeder...? Sikke et lækkert sted!!  :w00t: Gid det var mig... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile:

ja det er mig og mine " små" unger, de er lidt større nu, billedet er 2 år gammelt og fra en eller anden lille bjergsø i Dollomitterne. Den var fuld af kæmpefisk, der lignede små hajer :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig gode billeder - der gad man da godt være :smile:

I øvrigt - det lyder da til at være et rigtig fedt sted du træner med så mange forskellige spændende hold! Heldige asen at du har mulighed for at prøve sådan en masse forskellige ting af!

Link to comment
Share on other sites

Rigtig gode billeder - der gad man da godt være :smile:

I øvrigt - det lyder da til at være et rigtig fedt sted du træner med så mange forskellige spændende hold! Heldige asen at du har mulighed for at prøve sådan en masse forskellige ting af!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Ja der er ret lækkert, glæder mig også helt vildt til vi skal afsted... 4 dage jubiii

men jeg frygter dog køreturen , jeg plejer at få fuldstændig spat af at sidde stille i en bil så længe, faktisk er jeg dårligere til at håndtere det end mine unger :blush:

Ja det er skøøønt at ha ferie så man har tid til at prøve hva som helst af, Jeg har normalt ikke tid til at deltage på hold når jeg er på arbejde, øv øv.

ha en rigtig god ferie hos dine forældre, jeg håber det lykkes for dig at holde den gode kost stil, du har været pisse dygtig det sidste stykke tid :4thumbup: men for filan da hvor er det svært i festligt, eller bare hyggeligt lag :mad: jeg kender det alt for godt...

Link to comment
Share on other sites

God ferie Due! :bigsmile:

Du kan jo bare tage et par CoC'er (Captains of Crush - grebsstyrketrænere) med i bilen...  :tongue:

Så får du en lækker ferie med pumpede underarme og blodvabler i hænderne!  :wink:  :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hej

hvis en CoC er sådan en som jeg tror !!!! :blink::w00t: ja så tror jeg ik engang jeg kan klemme den sammen. :tongue:

post-7545-1120409584_thumb.jpg

men ellers er det da en kanon go ide, der må da være andre trænings muligheder i en bil ??? måske chrunches med en elastik bagom sit eget sæde. hmm helt ny verden der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Motion søndag d. 3-7

PW 23 min en meget hurtig tur med forholdsvis ny opereret veninde.

er totalt smadret i hele min krop idag, fatter bare intet, kan det mon være den omgang yoga igår ??? har ik lavet andet jeg ik lige plejer at lave :blink:

har DOMS i midten af ryggen og alle mulige andre hemmelige steder jeg ik anede havde muskler.

go søndag

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4-7

Av Av smerte smerte

var stået tidlig op for at tage til step puls idag, men min krop gør bare ondt.. hver en lille muskel i min krop kan mærkes, hvis det er yogaén der har gjort det ved mig, så skal jeg da lige love for det er effektivt.

Håber på at jeg bliver i stand til at styrketræne senere og måske en løbetur.

Ha en god dag

Link to comment
Share on other sites

Hey søde :smile:

Det lyder da bestemt ikke særligt rart med alle de muskelsmerter...? :raisebrow: Sommetider oplever jeg muskelsmerter, selv efter let træning, hvis min krop har opfanget en mindre grad af virus uden at det nødvendigvis viser sig som en rigtig omgang sygdom... For lidt søvn kan også være i skyld i det.

Pas på dig selv og god bedring :wink:

Kram

Nobleza

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 4-7

1 time yoga ( jeg tænkte at hvis det var yoga der havde fremkaldt de frygtelige DOMS så måtte det også blive yoga der skulle fordrive dem )

Det var dejligt at blive løsnet lidt op, jeg kunne stort set gå og bevæge mig normalt efter timen :bigsmile:

Styrketræning i min egen kælder

Squat med bold

3x8

Incline bench

3x8x 20 kg

Træk til bryst

4x8x 21 kg

superset med

Incline DB flyes

3x8x 10 kg

og

Incline DB press

3x8x 10 kg

kort pause :4thumbup: :blahblah::blahblah:

Dødløft

3x8x 35 kg

1x8x 40 kg

Stivbenet dødløft

3x8x 35 kg

mave sjask

4x15x lige på gulvet

4x10x skrå på gulvet

2x10x løfte røv måske hedder den leg raise på "fint" ved det ik helt

så var der ik til mere i den omgang

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4-7

Løbetur i solnedgang og stormvejr

6 km på 33,06 min

dejlig tur, selvom klokken var 22 da vi ( mig og manden ) løb, var det stadig varmt,

nu er jeg tilpas speeded til at jeg ikke kan sove, :w00t:

sov godt

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4-7

Løbetur i solnedgang og stormvejr

6 km på 33,06 min

dejlig tur, selvom klokken var 22 da vi ( mig og manden ) løb, var det stadig varmt,

nu er jeg tilpas speeded til at jeg ikke kan sove,  :w00t:

sov godt

<{POST_SNAPBACK}>

Aften løb er bare så skønt. Mindedes den tid jeg og min ekskæreste tit løb kl 23 om aften. Luften var så frisk og man havde alligevel en del energi...Du er rigtig blevet en runner queen... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Squat med bold

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det for noget Due? Laver du squat stående oven på bolden eller hva'? :blink:

I så fald velkommen i klubben. :4thumbup:

Jeg løber squ også altid rigtigt sent...! Det er nok, desværre, lidt masochistisk! Så er det det sidste man mangler at lave og kan se ind i alle de små hjem, når man pisker afsted sent om aftenen!

Link to comment
Share on other sites

Squat med bold

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det for noget Due? Laver du squat stående oven på bolden eller hva'? :blink:

I så fald velkommen i klubben. :4thumbup:

Jeg løber squ også altid rigtigt sent...! Det er nok, desværre, lidt masochistisk! Så er det det sidste man mangler at lave og kan se ind i alle de små hjem, når man pisker afsted sent om aftenen!

<{POST_SNAPBACK}>

WHAT... er er du sindsyg mand jeg tør sgu da ik stå oprejst oppe på bolden :w00t: nej nej jeg står op ad en væg med bolden bag ryggen og så går jeg ned i bund, den svier sgu lidt hvis man bliver ved længe nok :blush:

Helt seriøst, står du virkelig oppe på bolden og squatter?????? og hva er det for noget med opspring med lille tilløb, jeg er sgu lidt imponeret af dine metoder..

Link to comment
Share on other sites

...Du er rigtig blevet en runner queen...

I LOVE YOU JULLE

runner queen *LOL* og det kommer fra hende der nupper en halv maraton som opvarmning til bentræning som bare er opvarmning til 2-3 spinnertimer..... :4thumbup: du er sgu så sød.

knuzz

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.6-7

hey

Så er det ved at være afgang til sydligere himmelstrøg, det er ikke fordi jeg syns det er helt fantastisk at skulle side så længe i en bil men hva faen, det plejer at gå ok når man først er kommet afsted !!!!hmm suk ak pust.

nå men vi ses da om et par uger.

ha det dejligt og nyd den danske sommer :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tirsdag d. 26-7

Så er jeg hjemme igen, fed fed ferie

Det var bare det bedste vejr overhovedet, masser af vandre ture, et par virkelig hårde cykelture i bjerge, et par løbeture og nogle power walks, noget håndvægt træning blev det til...

Jeg må sgu ha hygget mig enormt for jeg har taget 2 kg på på 2½ uge, føj da, det må være al den gode pizza og is man kan få i Italien :blush:

Glæder mig til at få trænet igen, og til at løbe i "normale temperaturer" Men de næste par dage kommer til at gå med at ordne haven, der nærmest ligner noget der er løgn, og med at vaske tøj...... nå der bliver vel tid til en lille løbetur ind imellem

Duenn

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage Duenn!!

Lækkert at høre at du havde en fed ferie.. Mon der kommer billeder? :smile: I øvrigt, lidt personlig erfaring :rolleyes:, så er kilo som er taget hurtigt på som regel også hurtige at smide igen :wink: Du tror forresten ikke bare det muskler det hele? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage Duenn!!

Lækkert at høre at du havde en fed ferie.. Mon der kommer billeder? :smile: I øvrigt, lidt personlig erfaring :rolleyes:, så er kilo som er taget hurtigt på som regel også hurtige at smide igen :wink: Du tror forresten ikke bare det muskler det hele? :raisebrow::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak Maja :sun:

Rigtig god opmuntring der med de kilo, og ja det ser sgu ud til du har ret, der er allerede røget et kg, men om det er muskler jeg har gainet :blink: niksen biksen, det er FEDT og måske noget væske ophobning, men pyt med det det var jo fedt så længe det stod på.....

Håber dog at mit stofskifte snart er "normalt" igen efter mit rygeophør, kan sgu ikke rigtig overskue at skulle ligge på så få kcal resten af mit liv :4mewantfood: slet ikke i kombination med hård cardio, hvor jeg næsten altid er svimmel.

Feriebilleder.... ahh det er nærmest sådan nogle familie billeder, du ved med hele familien samlet foran det skæve tårn i Pisa osv

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26-7

løbetur

4,5 km

24 min

føj det var hårdt, fatter det ikke, det er som om mine lunger er ved at klappe sammen, jeg havde lidt det samme et par gange i Italien, men slog det hen og gav varmen skylden... må vist hellere et smut til lægen og få de lunger tjekket :mad:

onsdag d. 27-7

løbetur

5,5 km

28,54 min

Det er ligefør det føles værre end da jeg røg 20 smøger om dagen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share