venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 28-7

Træning i kælderen ialt en time

Incline bench

3x8x20 kg

1x8x25 kg

Træk til bryst

3x8x21 kg

Træk til nakke

3x8x21 kg

Bent over BB row

3x8x20 kg

Død løft

3x8x33 kg

1x8x41 kg

Squat med bold

3x10

maveværk

3x15 lige mave bøjn på gulv

2x2x12 skrå på gulv

Armstræk på knæ

2x15

Udsolgt

fisemig hårdt at komme i omdrejninger igen, det føltes som om jeg har holdtet års pause og ikke bare et par uger.... :w00t: Jeg kommer igen, det skal simpelthen være løgn at det skal være så hårdt :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Velkommen hjem fra Italien lille due...Pyhh det lyder til at være svært at få korpus i omdrejninger igen..Holder iøvrigt selv ferie denne uge men min ferie består af max træning i et fitnesscenter (fordi jeg kører alle timerne det sted denne uge på nær een :laugh: ). Der er jo ikke vejr til en dyt og slet ikke palmestranden :dry::poking: som jeg havde glædet mig sådan til... :raisebrow:

Men anyway nu er det noget ved at titte på mol igen..Duen er tilbaws.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 28-7

Aften Power Walk med 9 kg i rygsækken :walking:

i solnedgang med masser af myg og andre stikkende væsener :wink::gal:

Mødte derudover 6 heste 2 harer en million frøer, en løs hund og en masse folk på afen gåtur :blink: er bare pisse bange for løse hunde... :4dog:

tid : 1 time og 42 min

Udover insekter og hunde var det en dejlig hård tur, ku mærkes på den helt rigtige måde i balderne, ahh det skal nok blive hyggeligt i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men anyway nu er det noget ved at titte på mol igen..Duen er tilbaws.. 

Haiii søde

ja jeg er back men det er du ikke VRÆÆÆLL. nå men du har nok dine grunde, det er jeg sikker på. elsker ellers at følge med i dit vilde liv...

knuzzz og go "ferie"

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 28-7

Aften Power Walk med 9 kg i rygsækken :walking: 

i solnedgang med masser af myg og andre stikkende væsener  :wink::gal:

Mødte derudover 6 heste 2 harer en million frøer, en løs hund og en masse folk på afen gåtur   :blink:  er bare pisse bange for løse hunde... :4dog:

tid : 1 time og 42 min

Udover insekter og hunde var det en dejlig hård tur, ku mærkes på den helt rigtige måde i balderne, ahh det skal nok blive hyggeligt i morgen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad putter du i din powerwalk rygsæk egentlig for at den vejer de her 9 kg due? :smile:

Frøer frøer frøer hvor hvor. Elsker frøer helt vildt :w00t: (sikkert fordi jeg har kysset et par stykker men der kom sgu ette nogen prins ud af det :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Men anyway nu er det noget ved at titte på mol igen..Duen er tilbaws.. 

Haiii søde

ja jeg er back men det er du ikke VRÆÆÆLL. nå men du har nok dine grunde, det er jeg sikker på. elsker ellers at følge med i dit vilde liv...

knuzzz og go "ferie"

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det kan du satanedme tro mit liv er. VILDT VILDT VILDT :w00t: Men det kan du altid lige få at vide senerehen.... :tongue: BLot fordi jeg ikker 'public' betyder ikke at jeg er gået under jorden, og slet ikke overfor de gutter og tøser fra mol, der betyder noget for mig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 28-7

Aften Power Walk med 9 kg i rygsækken :walking: 

i solnedgang med masser af myg og andre stikkende væsener  :wink::gal:

Mødte derudover 6 heste 2 harer en million frøer, en løs hund og en masse folk på afen gåtur   :blink:  er bare pisse bange for løse hunde... :4dog:

tid : 1 time og 42 min

Udover insekter og hunde var det en dejlig hård tur, ku mærkes på den helt rigtige måde i balderne, ahh det skal nok blive hyggeligt i morgen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad putter du i din powerwalk rygsæk egentlig for at den vejer de her 9 kg due? :smile:

Frøer frøer frøer hvor hvor. Elsker frøer helt vildt :w00t: (sikkert fordi jeg har kysset et par stykker men der kom sgu ette nogen prins ud af det :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

hi hi den rygsæk er et kapittel for sig, jeg har fundet ud af at ris og pasta, former sig fantastisk til ryggen, så inderst med det, og så fyldte vandflasker for resten, det er virkelig noget der rykker sådan at veje 10 kg mere end man plejer..

Frøerne var bare alle vegne, jeg har normalt ik noget imod dem, de er sgu meget søde, især de små, men som alt andet bliver det lidt klamt, når det ligefrem vrimler og det gjorde det idag. Det var på en sti i Skælskør, de hoppede rundt, så man næsten kom til at jokke på dem :nonono:

Prinsen skal nok komme :4heart: :slut::superman::tease:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30-7

Power Walk

44 min

møg tur, det gjorde vildt ondt på ydersiden af mine skinneben, var nødt til at små lunte, for at løsne lidt op. udover smerterne var det en ok tur, solen brød frem og det var som om asfalten dampede, det giver bare den skønneste duft. :bigsmile:

Føler mig en smule klam lige nu, jeg har været til fødselsdag og har ikke lige frem sagt nej tak, særlig mange gange idag... :blush:

go lørdag

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 1-8

løbetur i pisse øse regnvejr

33 min

distance ??

Er snart træt træt af at det altid skal gøre ondt, er det ikke det ene sted, så er det sgu et andet!!! :4crutches: Idag gjorde det stadig ondt på ydersiden af skinnebenene plus i det højre knæ.... tænker på om power walk med næsten 10 kg i rygsækken måske er at stramme den, nå jeg jo også selv vejer mere end jeg plejer :mad:

Faktisk svinger min vægt helt urimeligt voldsomt for tiden :blink: Idag viste den feks plus 5 kg siden 1 januar hvor jeg holdt med at ryge :sneaky2::gal:

Er inde i den vildeste ædeflip fase ever :icecream::bottom: det gør selvfølgelig ik sagen bedre. Til gengæld havde mine lunger det ekstremt godt idag :bigsmile:

kan måske håbe på at mine kvaler har skyldtes varmen. :sun:

sov godt

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.2-8

Træning i kælderen

Incline bench

3x8x20 kg

1x8x25 kg

Træk til bryst

3x8x21 kg bredt overhånd

3x8x21 kg smalt underhånd

Træk til nakke

3x8x21 kg

Bent over BB row

3x8x20 kg

DB Biceps curl

2x2x8x5 kg :blush:

Død løft

3x8x33 kg

2x8x41 kg :4thumbup:

Squat med bold

1x10 x20 kg

2x10 uden kilo helt i bund

mave

3x15 lige mave bøjn på gulv

2x2x15 skrå på gulv

Hyperextension

2x10 kg i romerstol

ok omgang, svedte som et svin :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Duenn

Velkommen tilbage fra ferien... :4thumbup:

March med 9 kg i rygsækken. :raisebrow:

Har du i grunden en hemmelig plan om at blive den første kvinde i Frømandskorpset eller Jægerkorpset...???

Ja, det må være hårdt med alle de frøer...!!! Du må jo være dødtræt af at kysse bagefter - men gem lige nogle til børnene og manden! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det må være hårdt med alle de frøer...!!! Du må jo være dødtræt af at kysse bagefter - men gem lige nogle til børnene og manden! 

Tazz din lille skabs romantikker :smile:

uha hvis der skulle komme prinser ud af alle de frøer, så ville jeg sgu få travlt :blush:

og btw jeg har ingen lumske planer om hverken det ene eller andet korps, selvom det lige fremkaldte et par ret grinagtige indre billeder der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3-8

Power walk med 9,5 kg i rygsækken

1 time og 40 min ( rigtig rigtig fed tur idag.. havde kun ondt de første 40 min :sneaky2: , derefter gik det bare derudaf. Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel, og jeg mødte ingen løse hunde og heste idag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

lækkert med en lang gåtur!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hmfff :sneaky2: gåtur.......hmfff

du sku prøve sku du, du ville pive som en lille skoledreng og tigge mig om at få lov at løbe lidt, fordi dine små ben ville syre så meget til at tårerne sprøjtede.. :laugh:

knuzz

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige hilse på :beerchug:

du får godt nok gået nogle ture :blink: og så med rygsæk!

Men tillykke med at du er holdt op med at ryge (læste jeg et sted) :4thumbup: Det' satme sejt.

Har selv prøvet det - og ved ikke om det vil hjælpe dig - men har du mulighed for at læse en bog af Allen Carr som hedder noget i retning af "hold så op med at ryg!" - så vil jeg anbefale den til de øjeblikke hvor du har lidt krise.

Jeg drak urtethe i laaaange baner det første år jeg holdt op med at ryge. Tog sågar fyldte termokander med når jeg var i byen :huh2: Man forbinder jo sjældent rygning og urtethe .. tihi

Men det er 15 år siden nu :smile:

God vind (medvind) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige hilse på  :beerchug:

du får godt nok gået nogle ture  :blink:  og så med rygsæk!

Men tillykke med at du er holdt op med at ryge (læste jeg et sted)  :4thumbup:  Det' satme sejt.

Har selv prøvet det - og ved ikke om det vil hjælpe dig - men har du mulighed for at læse en bog af Allen Carr som hedder noget i retning af "hold så op med at ryg!" - så vil jeg anbefale den til de øjeblikke hvor du har lidt krise.

Jeg drak urtethe i laaaange baner det første år jeg holdt op med at ryge. Tog sågar fyldte termokander med når jeg var i byen  :huh2:  Man forbinder jo sjældent rygning og urtethe .. tihi

Men det er 15 år siden nu  :smile:

God vind (medvind)  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for opbakningen  :bigsmile: 

men har faktisk ikke rigtig haft rygeabstinenser, meget mærkeligt, har været holdt op før, og kan hyske de vildeste ting. Denne gang har mit stor problem været kampen mod kiloerne, langt hen ad vejen var jeg vinderen i det spil, men tror sgu jeg er nødt til at kapitulere, og bare acceptere de forbandede 5 kg der er røget på indtil videre :sneaky2:  øv.. satser på at de forsvinder af sig selv efter et års tid  :innocent:  fedt at være naiv ik  :laugh:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4-8

Løbetur i solskin efter regn, det absolut fedeste løbevejr ever :4thumbup:

5 km

27 min

Havde forsøgt at forebygge smerterne idag, ved at massere mine stakkels skinneben med varmecreme inden jeg løb, og det virkede JUBIII, Var jo igen nærmest ude i at skulle ha amputeret begge ben og nok aldrig mere løbe osv, :blush:

måske jeg skal lade være med at male fanden på væggen hvergang jeg mærker en lille trækning i de ben !!!! men det skræmmer mig bare helt vildt.

Har iøvrigt også sat dosis af fiskeolie kapsler op til 3 stks pr dag.

Jeg skal på weekend i morgen og der skal bare festes igennem, :4pizza: :4band: :cheer: :4drunk: :4mewantfood: :partytime2: men satser på en enkelt løbetur lørdag

go weekend

Duenn

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :4thumbup:

Og du skal ikke være så ked af de 5 kg. Hvis bare de sidder de rigtige steder - så går det nok.

Og husk: Muskler vejer mere end fedt!

Jeg var i kibbutz i Israel for mange år siden - og der var kosten ikke noget at råbe hurra for :blink: (kylling 6 gange om ugen - og fisk den 7. dag) - jeg havde ikke tabt et gram da jeg kom hjem - men måtte ha bælte på for at holde mine bukser oppe :blink:

Så tror ikke du skal fokusere så meget på vægten - men mere holde øje med cm :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9-8

Løbetur

distance ?

Tid: 44,39 min

ret lækker tur, kan dog sagtens mærke mine skinneben når jeg løber og senerne på ydersiden er også godt opspændte!! Det mærkelige er at det forsvinder næsten når jeg er varm nok. :blink:

MissDumbell

du har fuldstændig ret, det er ikke så meget vægten man skal fokusere på men mere sine mål, der er bare det ved det at jeg har simpelthen sådan kæmpet for ikke at tage på ifb med mit rygestop, og derfor ekstra surt når hele lortet så kommer på i en ferie.... men pyt med det, jeg har sgu fået former :w00t::smile::cheer::boobs: og planen er at give den en skalle med styrketræningen( vil beære mit center med mit selskaw imorgen ) og derved udnytte kcal overskudet et par måneder, så må vi se hvordan det ser ud til den tid.

Er egentlig ret tilfreds med mit nye bløde look.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share