venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Jeg tager glædelig det nederste billede, duen  :4thumbup:

Hvorfor er du på kcal overskud? Eller .. er der noget jeg har glippet?  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Valgte en periode med bevidst kcal overskud, for at kunne træne tungere, for at bygge muskelmasse, for at hæve min samlede forbrænding.

Det har virkelig været fedt, især mht træningen, vil helt klart gøre det igen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Duen

Glæder mig til at se pics, når du igen er tilfreds. :4thumbup:

Rigtig fin form på før-billedet. :4thumbup:

Men nu er sommeren jo ovre, så du kan jo også vente med at smide det overflødige af kcal-overskuddet...! :laugh::wink::tongue:

Hvordan har du målt fedtprocenten? O.K. Selvom det måske ikke er ret præcist er det vigtigste jo, at du bruger samme metode fra gang til gang.

Link to comment
Share on other sites

Hej Duen

Glæder mig til at se pics, når du igen er tilfreds.  :4thumbup:

Rigtig fin form på før-billedet.  :4thumbup:

Men nu er sommeren jo ovre, så du kan jo også vente med at smide det overflødige af kcal-overskuddet...!  :laugh:  :wink:  :tongue:

Hvordan har du målt fedtprocenten? O.K. Selvom det måske ikke er ret præcist er det vigtigste jo, at du bruger samme metode fra gang til gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tazz

fedt % målingen er taget på en vægt, ved godt ( håber fandme ) ikke den holder helt, men det er den samme hvergang. på det øverste billede er den vist nok 23,5 % og det lyder sgu da også lidt højt syns jeg.

Satser på ca samme form, men med synligere muskler :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 11-9

Træning

Spinner 1

50 min

go time med go musik.

derefter

Incline bench

3x8x20 kg

DB flyes

3x8x10 kg

DB shoulder press

3x8x10 kg

DB one arm row

3x8x10 kg

Armstrækkere på knæ

3x10

Chinups fra vandret

2x3x bw

BB biceps curl

3x8x12,5 kg

Bent over BB row

3x8x21 kg

Dips ml. 2 bænke

2x10x bw

Mave bøjn. på gulv

2x10x lige

2x2x10x skrå

Mavebøjn. på bold

2x10x lige

virkelig fed omgang idag, jeg trænede lige hva jeg gad, havde egentligt planlagt at træne lidt ben også, men de var alt for færdige efter spinningen.

go søndag

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Jeg har laest meget af din logbog, underholdende laesning og jeg kan genkende mange af de ting du "hygger" dig med :laugh:

Jeg har bla. selv vaeret igennem rygestop med + 12 kg. - ikke sjovt! Sidenhen har jeg kaempet/ kaemper med graviditetskilo :mad:

Jeg synes du goer en kaempe indsats :cooldance: og er sikker paa du naar dine maal! Personligt synes jeg ikke du traenger til at tabe dig, men jeg ved godt hvordan det foeles naar toejet strammer :wink:

Kh. Monsen

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Jeg har laest meget af din logbog, underholdende laesning og jeg kan genkende mange af de ting du "hygger" dig med  :laugh:

Jeg har bla. selv vaeret igennem rygestop med + 12 kg. - ikke sjovt! Sidenhen har jeg kaempet/ kaemper med graviditetskilo  :mad:

Jeg synes du goer en kaempe indsats  :cooldance: og er sikker paa du naar dine maal! Personligt synes jeg ikke du traenger til at tabe dig, men jeg ved godt hvordan det foeles naar toejet strammer  :wink:

Kh. Monsen

<{POST_SNAPBACK}>

Tark monsen

dejligt med lidt opbakning, og velkommen i min log.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13-9

post-7545-1126626519.gif

Bike 1

50 min.

Rigtig rigtig fed time, syrede helt vildt til i starten, aner ik hva der skete, overvandt krisen og fløj... Det sidste jeg husker er sidende mellem 30 sek, stående mellem 15 sek, pause 15 sek til hele "sommerfugl" med Ataf. post-7545-1126624997.gif og noget maggie reilly every time we touch.

tecno mix.

Derefter

DL

1x12x 23 kg

3x5x 40 kg

1x5x 48 kg

2x5x 53 kg

1x2x 61 kg :devil:post-7545-1126626174.gif

Træk til nakke

3x8x 21 kg

Stiv benet DL

5x5x 40 kg

Low row

2x8x 21 kg

Bent over BB row

1x8x 30 kg

2x8x 21 kg

Good mornings

3x8x 15 kg

BB curl

3x8x 12,5 kg

Mave

3x12x lige

2x2x skrå

færdig.

Det er ellers det skønneste vejr,

det nærmest indbyder tilen løbetur, men mine ben er færdige. Resten af ugen bliver hektisk, tror ik jeg får trænet før fredag, håber på lidt løberi inden.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig flot dødløft Due. :4thumbup:

Det kunne jeg squ lære noget af. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Tark tazz du er en gutter devil

du kan sagtens, bare hold op med at pive over vablerne og kom igang :bigsmile:

DL

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser da fint ud med dødløften. :4thumbup:

Hvad i alverden brokker du dig så over, tøs? :nono::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Weeee tak Queen of deadlift Alva

Jeg aner ik hva der sker, de flyver bare op i øjeblikket, selv grebet er blevet bedre. Jeg tror faktisk det hænger sammen med mine nylige chinups, de må da styrke grebet lidt...

Er faktisk da også blevet helt glad for DL, føler mig sgu lidt små sej når jeg står der sammen med drengene og stønner :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvad søren .. er din nye avatar et billede af dig?

Jeg aner ik hva der sker, de flyver bare op i øjeblikket, selv grebet er blevet bedre. Jeg tror faktisk det hænger sammen med mine nylige chinups, de må da styrke grebet lidt...
Ikke bare grebet, men sikkert også din generelle rygmuskulatur. :smile:
Er faktisk da også blevet helt glad for DL, føler mig sgu lidt små sej når jeg står der sammen med drengene og stønner

:santa2:

Ej, den var altså for oplagt. :innocent:

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

:blink::blink: Jeg tænkte også lige, at den due der blir mere og mere lækker altså, men det er du jo i forvejen. Din mand må forgude en så lækker kone som dig. :blush:

Skete der egentlig mere med køkkentrilogien eller skal vi sende ham ind til "Verdens værste handymen" :w00t:

Jeg er rigtig glad for at du har fundet rytmen med spinning igen, og set hvilke mirakler de cykler der kan klare for ens fedtprocent og vægttab...

Keep spinning nå ja og dødløfting....Powerwalker du ikke så meget mere med dine pasta sække på ryggen? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink: Jeg tænkte også lige, at den due der blir mere og mere lækker altså, men det er du jo i forvejen. Din mand må forgude en så lækker kone som dig.  :blush:

Skete der egentlig mere med køkkentrilogien eller skal vi sende ham ind til "Verdens værste handymen"  :w00t:

Jeg er rigtig glad for at du har fundet rytmen med spinning igen, og set hvilke mirakler de cykler der kan klare for ens fedtprocent og vægttab...

Keep spinning nå ja og dødløfting....Powerwalker du ikke så meget mere med dine pasta sække på ryggen?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har bare at forgude mig ellers må jeg jo flexe lidt for ham :bigsmile:

Han skal dælme ikke sendes, næ nej, han skal lave mad og klippe hæk, og vake tøj skal han... køkkenet blev næsten færdigt, der mangler lister og såen.

åhhh ja spinning, fatter slet ik jeg har været sååå træt af det, men ok de var heller ik for kvikke de instruktører jeg havde tilsidst. Jeg har det som om jeg er født påny, og nu VIL jeg altså bare prøve en sansetime, ved du hvor jeg finder sådan en heromkring...

Mit Powerwalk døede lidt pga min skade i hælen, faktisk gør det stadig skide ondt når jeg går i hårde sko eller på bare tæer, men håber der kommer lidt gang walkingen igen inden længe, det er simpelthen så skønt, især de meget meget tidlige morgener, væk fra hele verden..

go arbejdslyst

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink: Jeg tænkte også lige, at den due der blir mere og mere lækker altså, men det er du jo i forvejen. Din mand må forgude en så lækker kone som dig.  :blush:

Skete der egentlig mere med køkkentrilogien eller skal vi sende ham ind til "Verdens værste handymen"  :w00t:

Jeg er rigtig glad for at du har fundet rytmen med spinning igen, og set hvilke mirakler de cykler der kan klare for ens fedtprocent og vægttab...

Keep spinning nå ja og dødløfting....Powerwalker du ikke så meget mere med dine pasta sække på ryggen?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har bare at forgude mig ellers må jeg jo flexe lidt for ham :bigsmile:

Han skal dælme ikke sendes, næ nej, han skal lave mad og klippe hæk, og vake tøj skal han... køkkenet blev næsten færdigt, der mangler lister og såen.

åhhh ja spinning, fatter slet ik jeg har været sååå træt af det, men ok de var heller ik for kvikke de instruktører jeg havde tilsidst. Jeg har det som om jeg er født påny, og nu VIL jeg altså bare prøve en sansetime, ved du hvor jeg finder sådan en heromkring...

Mit Powerwalk døede lidt pga min skade i hælen, faktisk gør det stadig skide ondt når jeg går i hårde sko eller på bare tæer, men håber der kommer lidt gang walkingen igen inden længe, det er simpelthen så skønt, især de meget meget tidlige morgener, væk fra hele verden..

go arbejdslyst

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhh du lyder som my kind of girl og du ville med garanti elske mine tyske NCA folk...Det er meget sanseligt og rørende spinning..De kommer i øvrigt til Nordjylland den 5 og 6 november til en kæmpe omgang 24 timers spinning, men det er selvfølgelig lidt langt væk jer på øen. Jeg kender ikke rigtig nogen der over der kører sådan. Jeg gør det iøvrigt selv, men ikke på alle mine timer og ikke så ofte. Jeg vil jo ikke køre folk træt i min specielle musik og mine lys og lyde hehe...Alt med måde som man siger. Men det ER en helt unik oplevelse at blive revet med med lukkede øjne og bare mærke fornemmelsen af frihed i ens krop...Like flying.

Har du fået en hælspore mon Åh nej :blink: Men løbe kan du godt???

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.16-9

Træning

Jeg forsøger at lave lidt om på min træning, det er derfor det ser lidt mystisk ud i øjeblikket. Prøver forskellige øvelser af for at finde ud af hva jeg gider og ikke gider, helt sikkert er det at jeg ikke gider mit gamle program længere.

Incline bench

1x15x 15 kg ( havde jo sprunget opvarmning over )

3x8x 21 kg

BB behind neck press

3x8x 12,5 kg

Upright row

1x8x 12,5 kg

3x8x 15 kg

1x8x 20 kg

Triceps kick back

1x8x 10 kg ( den gider jeg bare ikke, føj hvor er den led ) :devil:

Triceps push down ( kabel )

3x8x 13 kg

Bench press

3x8x 21 kg

ok træning, manglede dog dips, og sprang mave øvelserne over, gad bare ikke :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 16-9

Løbetur

6,5 km

37 min ja det går stadig ik så stærkt, har stadig smerter i hælen, men sjovt nok kun hvis jeg løber stærkere :blink: så snart jeg sætter farten ned, træder jeg åbentbart anderledes og mærker intet til hælen.... temmelig underligt syns jeg.

Har idag også besøgt min veninde som har fået en baby,post-7545-1126894097.gif

nårh hvor var han sød... men på den anden side, godt det ikke er mig, jeg er bare så færdig med at få børn. Man tænker store tanker i sådan en situation :bigsmile:

Ha en rigtig go fredag aften post-7545-1126894265.gif

Link to comment
Share on other sites

Vi vil se Duenn i Sarah Jessica Parker-kostume NU!!!  :blush:

Held og lykke med eksperimenteringen (hmmm... langt ord).  :bigsmile:

Det skal der squ til af og til.

TA :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

du ka få hende her, mig i candy kostume kan en lille devil slet slet ikke tåle *LOL*

post-7545-1126972756.jpg

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 18-9

Træning

Squat opvarmning

3x12x20 kg

DL

1x8x 40 kg

5x5x 55 kg

BB curl

3x8x 12,5 kg

1x8x 15 kg

BB bent over row

1x8x 20 kg

1x8x 25 kg

Goodmornings

3x8x 20 kg

Stivbenet DL

5x5x 40 kg

Chinups

1x5x bw

1x3x bw for f..... da hvor er det hårdt, er sgu ved at dø hvergang.... mon det nogensinde bliver bedre

ej kom til at springe mave over igen føj da :blush:post-7545-1127048575.gif men ellers en go omgang, jeg tror det er cirka sådan det kommer til at se ud på bendagen fremover, ihvertfald mht øvelserne.

Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t::w00t::w00t: Fuuuuck elsker bare dine smileys... Tusind tak for dine altid så varme hilsner i min log Due. jaja jeg skal tage den med ro og det har jeg da også gjort (de to dage jeg var syg :tongue: ) men nu ruller lavinen igen, og det kører bare som smurt i olie altså.

Den der med at squatte på en exercise ball. Det kan jeg bare slet ikke se...Sidder man så på den eller har man den på nakken eller hvordan dælen bærer man sig af med det. Typisk Tazz :laugh: Den lille doktormand der er fulde af påfund...

God søndag til Duen og duelæserne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share