Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Fuck! Har du stadig ondt i stængerne efter biopsierne. Arrrghhh - det er min tur i næste uge. Du forstår squ at motivere folk...!!!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan stadig mærke det, men er i klar bedring. Men Olympisk Snatch bliver det nok ikke til idag :wink:

Der bliver så heller ikke praktiseret kropshævninger af nogen afart. Fåååååck mine Latz er brændt aw efter det excentriske mareridt Baron Bandit udsatte mig for igår. He he..

-Thank you Lord for teaching me humility :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdags Træning:

Underviste box 2 timer

Fredagstræning

Dagens træning bestod af Kettlebell træning. Lagde ud med 5 min. sjipning som opvarmning, efterfulgt af en bunke swings.

RKC Snatch: 24 kg, 10 rep (h/v) x 10 = 4800 kg.

Tid ca. 25 min.

Military Press: 24 kg, 5 rep (h/v), 4 sæt

Gravity Boots med dobbelt twist i toppen: BW, 12 rep, 3 sæt

Er startet op med at træne med mine COC's igen, og kører lidt GTG, hvilket ikke bliver bogført. Men bliver til et par stykker om dagen. :smile:

Da jeg havde min albueskade havde jeg et ekstremt styrkedeficit i venstre arm, men det er jeg heldigvis kommet til livs.. greaaaat :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Pump 1 time

Homegym-workout :raisebrow:

Kropshævninger proneret greb Supersættet med Dips i ringe : :devil

10 rep, 10 sæt

Tid: 35 min

Startede med for sjov at se om jeg kunne lave en One-arm Kropshævning ned proneret greb. Var satme tættere på end jeg nogensinde har været. Dette til trods for, at jeg var pænt smadret i kroppen :smile:

This battle shall soon be won :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Pump 1 time

Homegym-workout :raisebrow:

Kropshævninger proneret greb Supersættet med Dips i ringe  : :devil

10 rep, 10 sæt

Tid: 35 min

Startede med for sjov at se om jeg kunne lave en One-arm Kropshævning ned proneret greb. Var satme tættere på end jeg nogensinde har været. Dette til trods for, at jeg var pænt smadret i kroppen  :smile:

This battle shall soon be won  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med det. Det er satme imponerende så stærk du er i kropshævningerne :4thumbup:

Den en-arms får du snart has på

Link to comment
Share on other sites

Startede med for sjov at se om jeg kunne lave en One-arm Kropshævning ned proneret greb. Var satme tættere på end jeg nogensinde har været. Dette til trods for, at jeg var pænt smadret i kroppen  :smile:

This battle shall soon be won  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo et glimrende tegn på, at jeg skal trække dig ned hver eneste gang du chin'er fremover!! :wink:

Tror forresten jeg (eller Poliquin) har en idé i forhold til at du brænder ud på dips omkring de 150, men det kan vi lige sludre om en af dagene :smile:

Time to arbejd' arbejd' :pumpin:

Edited by Baron Bandit
Link to comment
Share on other sites

Startede med for sjov at se om jeg kunne lave en One-arm Kropshævning ned proneret greb. Var satme tættere på end jeg nogensinde har været. Dette til trods for, at jeg var pænt smadret i kroppen  :smile:

This battle shall soon be won  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo et glimrende tegn på, at jeg skal trække dig ned hver eneste gang du chin'er fremover!! :wink:

Tror forresten jeg (eller Poliquin) har en idé i forhold til at du brænder ud på dips omkring de 150, men det kan vi lige sludre om en af dagene :smile:

Time to arbejd' arbejd' :pumpin:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser frem til nogle excentriske Kropshævninger. Det gør mine Latz dog ikke :devil:

Arbejd arbejd :w00t:

Spændende at høre hvorfor jeg går kold, og meget spændende hvis der er en hurtig løsning på problemet :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Mandags træning

På baggrund af the Tazz-man, ville jeg prøve lidt kræfter med

Overhead Squat -ass 2 the grass selvfølgelig:

20 kg, 1 sæt, 10 rep

30 kg, 1 sæt, 10 rep

40 kg, 1 sæt, 10 rep

50 kg, 1 sæt, 7 rep

50 kg, 1 sæt, 9 rep

50 kg, 1 sæt, 8 rep

50 kg, 1 sæt, 9 rep.

Fed øvelse, som jeg godt kunne blive fristet til at lege lidt mere med. Kunne være fed at være god i :bigsmile:

Herefter lidt Kettlebell træning:

2 x RKC-Snatch med 16 kg´s fætre: 10 rep, 5 sæt.

Dragonflagz Prøvede at maxe, og det blev sku til 20 af slagsen PR, så det var dælme tilfredsstillende. Har overhovedet ikke kørt den siden jeg lavede max sidst (3-4 mdr. siden), hvor jeg lavede 15, så det er da værd at tage med :wink: . Jeg udførte dem dog på gulvet hvor jeg holdt fast i en ribbe, hvilket efter min mening føles lettere end på en bænk.

Herefter 4 sæt, 5 rep.

Guard-press

2 x 25 kg, 5 rep, 5 sæt.

SLUT FOR MANDAG.

Mandag var ligeledes dagen for DEXA-scanning, der har som formål at bestemme kropssammensætningen, fedt%, knogletæthed m.m.

Jeg havde fanme en fedt% på 5,7 hvilket vel er det laveste jeg har prøvet. HMMM :dry: . Tror egentlig jeg vil prøve at gaine lidt, da det umuligt kan være sundt at ligge der year-round. Til dagligt æder jeg ellers alt hvad remmer og tøj kan holde til. Kan forestille mig at styrkegains samt restitutionen vil forbedres markant, hvis jeg fik lidt mere sul på kroppen. Føler dog ikke at det decideret er noget problem. Samlet mængde fedt på min magre krop er 4,5 kg fordelt på 78 kg. Knogledensiteten for hele kroppen lå heldigvis i den øverste del af normalområdet for knægte i min aldersklasse, så det var jo knippel :wink:

Tirsdags træning med Baron Bandit

Med søvn i øjnene, men faste i troen og ukuelige til det sidste besluttede vi os for at prøve at lave Dead Rows. Har personligt kun kørt den med sub-sub-sub maximale vægte til Pump, så var lidt spændt:

80 kg, 8 rep, 6 sæt

100 kg, 3 rep, 1 sæt

Ved ikke om det er meget, men var egentlig rimelig godt tilfreds. Meget fedt med et alternativ til alle kropshævningerne :devil:

Kettlebell RKC-Snatch, hvor jeg skiftevis kørte op med KB i højre, imens KB i venstre var nede. Dette kørte så kontinuerligt: 2 x 12 kg, 10 rep(h/v), 5 sæt

Guard Press

2 x 25 kg, 5 rep, 5 sæt

Kropshævninger (excentriske med Baron Bandit på slæb :w00t: )

3 rep, 3 sæt.

Fed omgang træning :4thumbup:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Mandags træning

På baggrund af the Tazz-man, ville jeg prøve lidt kræfter med

Overhead Squat -ass 2 the grass selvfølgelig:

20 kg, 1 sæt, 10 rep

30 kg, 1 sæt, 10 rep

40 kg, 1 sæt, 10 rep

50 kg, 1 sæt, 7 rep

50 kg, 1 sæt, 9 rep

50 kg, 1 sæt, 8 rep

50 kg, 1 sæt, 9 rep.

Fed øvelse, som jeg godt kunne blive fristet til at lege lidt mere med. Kunne være fed at være god i :bigsmile:

Herefter lidt Kettlebell træning:

2 x RKC-Snatch med 16 kg´s fætre: 10 rep, 5 sæt.

Dragonflagz Prøvede at maxe, og det blev sku til 20 af slagsen PR, så det var dælme tilfredsstillende. Har overhovedet ikke kørt den siden jeg lavede max sidst (3-4 mdr. siden), hvor jeg lavede 15, så det er da værd at tage med  :wink: . Jeg udførte dem dog på gulvet hvor jeg holdt fast i en ribbe, hvilket efter min mening føles lettere end på en bænk.

Herefter 4 sæt, 5 rep.

Guard-press

2 x 25 kg, 5 rep, 5 sæt.

SLUT FOR MANDAG.

Mandag var ligeledes dagen for DEXA-scanning, der har som formål at bestemme kropssammensætningen, fedt%, knogletæthed m.m.

Jeg havde fanme en fedt% på 5,7 hvilket vel er det laveste jeg har prøvet. HMMM :dry: . Tror egentlig jeg vil prøve at gaine lidt, da det umuligt kan være sundt at ligge der year-round. Til dagligt æder jeg ellers alt hvad remmer og tøj kan holde til. Kan forestille mig at styrkegains samt restitutionen vil forbedres markant, hvis jeg fik lidt mere sul på kroppen. Føler dog ikke at det decideret er noget problem. Samlet mængde fedt på min magre krop er 4,5 kg fordelt på 78 kg. Knogledensiteten for hele kroppen lå heldigvis i den øverste del af normalområdet for knægte i min aldersklasse, så det var jo knippel  :wink:

Tirsdags træning med Baron Bandit

Med søvn i øjnene, men faste i troen og ukuelige til det sidste besluttede vi os for at prøve at lave Dead Rows. Har personligt kun kørt den med sub-sub-sub maximale vægte til Pump, så var lidt spændt:

80 kg, 8 rep, 6 sæt

100 kg, 3 rep, 1 sæt

Ved ikke om det er meget, men var egentlig rimelig godt tilfreds. Meget fedt med et alternativ til alle kropshævningerne  :devil:

Kettlebell RKC-Snatch, hvor jeg skiftevis kørte op med KB i højre, imens KB i venstre var nede. Dette kørte så kontinuerligt: 2 x 12 kg, 10 rep(h/v), 5 sæt

Guard Press

2 x 25 kg, 5 rep, 5 sæt

Kropshævninger (excentriske med Baron Bandit på slæb  :w00t: )

3 rep, 3 sæt.

Fed omgang træning :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder sgu som en feee' træning! :bigsmile: :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

5,7% :blink:

Prøv lige at tvær det ind på alle diskopumperne og alle os andre Mol'er :poking:

Det der, er allround kriger fysik :bowdown:

Du overrækkes hermed Waits's personlige vandrepokal/avantar som den absolut hårdeste allround MOL'er:

pazuzu.jpg

Brug den varsomt. Bemærk at i en presset situtation kan du effektivt indtage samme stilling. Virker både på piger og drenge, dog skal du have lidt mere grebstræning for rigtig effektivt at bruge den på drenge

PS: Nu ikke noget med kun at have den en dag og så give den videre til Kenneth Jay. :poking:

Pokalen er copyright beskyttet, og må ikke distribueres på MOL uden aftale med giveren :w00t:

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

5,7%  :blink:

Prøv lige at tvær det ind på alle diskopumperne og alle os andre Mol'er  :poking:

Det der, er allround kriger fysik  :bowdown:

Du overrækkes hermed Waits's personlige vandrepokal/avantar som den absolut hårdeste allround MOL'er:

pazuzu.jpg

Brug den varsomt. Bemærk at i en presset situtation kan du effektivt indtage samme stilling. Virker både på piger og drenge, dog skal du have lidt mere grebstræning for rigtig effektivt at bruge den på drenge

PS: Nu ikke noget med kun at have den en dag og så give den videre til Kenneth Jay.  :poking:

Pokalen er copyright beskyttet, og må ikke distribueres på MOL uden aftale med giveren  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Takker ærbødigt for titlen :blush::smile::bigsmile::blush:

Jeg vil gøre ALT hvad jeg kan, for at leve op til titlen :tongue:

Hyg dig mester :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Wooooooooopadeeeeeeeeedoooooooooo :bigsmile:

Synes lige det var tid til at køre nogle Kropshævning Reverse Ladders.Blev til flg:

20,19,18,17,16,15,14,13, 12, 11, 10,9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 = 210 stk.

Tid = 75 min.

Fra rep 20 til og med 11 kørte jeg med proneret greb. Herefter med supineret greb.

Så er der heller ikke behov for at træne mere idag :cooldance::cooldance: :4sport:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Wooooooooopadeeeeeeeeedoooooooooo  :bigsmile:

Synes lige det var tid til at køre nogle Kropshævning Reverse Ladders.Blev til flg:

20,19,18,17,16,15,14,13, 12, 11, 10,9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 = 210 stk.

Tid = 75 min.

Fra rep 20 til og med 11 kørte jeg med proneret greb. Herefter med supineret greb.

Så er der heller ikke behov for at træne mere idag  :cooldance:  :cooldance: :4sport:

<{POST_SNAPBACK}>

:devil::devil::devil::devil::devil: 'NUFF SAID!!

Link to comment
Share on other sites

Tazzy: Jeg har undervisning i kbh den dag, så NO-GO fra min side :mad:

Fredagstræning

Armstrækkere: 300 stk fordelt over 10 rep, 30 sæt

Cykling: 40 km

Lørdagstræning

Pump: 1 time

Kropshævninger: BW, 7 rep, 4 sæt.

Kropshævninger proneret greb: BW + 24 kg KB, 5 rep, 5 sæt

Kropshævninger supineret greb: BW + 24 kg KB, 4 rep, 5 sæt

SUPERSÆTTET med

Dips i Ringe: BW + 24 kg KB, 5 rep, 10 sæt

Gravity Inv. Boots med dobbelt twist i toppen: 12 rep, 5 sæt.

Så er mavsen også brændt godt aw :w00t:

Vil prøve at sætte lidt system i kropshævning træningen.

Kører variationer af denne fabelagtige øvelse hver anden dag, hvor dag 1 hedder excentrisk træning, hvor buddy trækker mig brutalt ned fra toppen, dag 2 hedder high-rep træning, dag 3 hedder BW + ekstra vægt træning. Jagter som delmål 25 chins hvilket jeg har sat d. 1 oktober som mål for. Derudover vil jeg usandsynligt gerne fyre en ONE-ARM-CHIN af, men det må nok vente indtil jul.

God weekend :4smartass:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Kører variationer af denne fabelagtige øvelse hver anden dag, hvor dag 1 hedder excentrisk træning, hvor buddy trækker mig brutalt ned fra toppen, dag 2 hedder high-rep træning, dag 3 hedder BW + ekstra vægt træning

hmm, du brænder dit lys i begge ender. Træning for Fmax og udholdenhed i samme cyklus er counter-productive, hvis man skal høre på kloge hoveder som Verkoshansky, Yessis, Roman og alle de andre. Men hvis nogen kan vise de tager fejl så er det da dig!

Bare du husker een ting:

Always pull really really HARD!

/Kapt. KB

Link to comment
Share on other sites

Wooooooooopadeeeeeeeeedoooooooooo  :bigsmile:

Synes lige det var tid til at køre nogle Kropshævning Reverse Ladders.Blev til flg:

20,19,18,17,16,15,14,13, 12, 11, 10,9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 = 210 stk.

Tid = 75 min.

Fra rep 20 til og med 11 kørte jeg med proneret greb. Herefter med supineret greb.

Så er der heller ikke behov for at træne mere idag  :cooldance:  :cooldance: :4sport:

<{POST_SNAPBACK}>

Wow du er jo EVIL!

Kropshævningen er den bedste øvelse der nogen sinde er blevet opfundet i denne verden!

Link to comment
Share on other sites

Kører variationer af denne fabelagtige øvelse hver anden dag, hvor dag 1 hedder excentrisk træning, hvor buddy trækker mig brutalt ned fra toppen, dag 2 hedder high-rep træning, dag 3 hedder BW + ekstra vægt træning

hmm, du brænder dit lys i begge ender. Træning for Fmax og udholdenhed i samme cyklus er counter-productive, hvis man skal høre på kloge hoveder som Verkoshansky, Yessis, Roman og alle de andre. Men hvis nogen kan vise de tager fejl så er det da dig!

Bare du husker een ting:

Always pull really really HARD!

/Kapt. KB

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke nødvendigvis!! :smile:

Dette studie viser i hvert fald det modsatte: Link

Making program alterations on a daily basis was more effective in eliciting strength gains than doing so every 4 weeks.

Ifølge Lars Andersen er det vist hvad man generelt er ved være enige om

Det med at trække virkeligt hårdt er dog meget meget klogt sagt!! :4thumbup:

Her er forresten det citat jeg nævnte til træning i morges:

''Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.''

Muhammad Ali

:4boxing:

Edited by Baron Bandit
Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage efter et par off-MOL-dage :bigsmile:

Waits: Hvad bilder du dig ind? Nu har jeg endnu en side, som jeg kan bruge uhensigtsmæssigt meget tid på :cooldance: :4thumbup: ps. svarer lige din PM snarest muligt..

Grizzly:

Tak for tippet. Jeg har selvfølgelig usandsynligt meget lyst til at prove them wrong, men det er måske ikke så klogt :mad: Bliver max styrke + One-Arm-Chin fra nu og frem.

Niels W

It takes one to know one :wink:

Boran Bindat

Huuuujaaaahr... Tak for træning. Må hellere lige se lidt på hvad den gode Lars Andersen har at sige :smile:

Mandagstræning

Har lånt 2 grønne jump stretch af Grizzly, som jeg vil bruge i jagten på OAP.

OAP: 2x Jump Stretch, 5 rep (h/v), 5 sæt

One-Arm-Pushup: 5 rep (h/v), 4 sæt

Gravity Boots dobbelt twist: 12 rep, 4 sæt

Fik idag mit første skud EPO. Bliver sku spændende at se hvad det medfører :w00t:

Tirsdagstræning

Sandsæk Clean --> press: 45 kg, 10 rep, 7 sæt

Onsdagstræning

Morgentræning med Boran Bindat :cooldance:

Wave cycle (Poliquin)

Yate rows: 7, 5, 3 reps (70, 80, 90 kg)

7, 5, 3 reps, (75, 85, 95 kg) (tror jeg nok :blink: kan sku ikke huske det ordentligt :blush: )

Guard Press

20 kg, 5 rep

25 kg, 5 rep

30 kg, 5 rep

36 kg, 5 rep

36 kg, 5 rep

Gravity Boots med dobbelt twist:

12 rep, 4 sæt

SUPERSÆTTET med

Excentriske kropshævninger supineret greb med Baron Bandit

3 rep, 3 sæt

Aftentræning

Concept 2

10 km

tid: 38:30

Tiden er bedre end sidste gang jeg kørte 10 km på tid. Forskellen kan dog ikke tilskrives EPO eftersom jeg forrige gang ikke gav den alt hvad jeg havde. Men mon ikke snart jeg kommer under de 38 MIKE :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share