Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Lidt træning til den unge mand

Kettlebell COMBO: RKC-snatch til overhead squat. : 10 rep højre : 5 sæt

10 rep venstre: 5 sæt

Chins, 3-finger: 5 rep, 10 sæt

Kørte 1 sæt KB højre --> 5 chins --> et sæt venstre.

----------------------------------------------------------------------------------------

Chins bred fatning: BW + 24 kg: 5 rep, 2 sæt

DIPS i ringe: BW + 24 kg: 5 rep, 8 sæt

Chattede med grizzly, og vi blev enige om at jeg lige skulle prøve at maxe i dip + 24 kg kb. Efter al ovenstående træning lavede jeg 15 rep, så det var sku okay..

sluttede af med chins: 10 rep, 4 sæt

Det var sku det.... :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tazz: aaaaay :blink:

Lørdag

Max test i forbindelse med EPO forsøget.

Cyklede på 4500, 3500 og 1500 m over havniveau. På de 2 højeste øgede jeg

tiden med ca. 35 sek i forhold til sidst. :cooldance: EPO har helt klart haft indvirkning. Det er

ihvertfald noget af en forbedring. Lige inden jeg går kold ligger jeg på omkring 340 watt, og 30 sek længere der kan ikke skyldes vilje eller tilfældigheder :devil:

På 1500 meters højde forbedrede jeg med ca. 10 sek.

Aftentræning:

Syntes overkroppen skulle have lidt klø, så lavede nogle:

One arm pushups: 5 rep (h/v), 8 sæt = 80 rep ialt. :bigsmile:

Fuck mit overkorpus var smadret idag (søndag) :w00t:

Imellem hver side, kørte jeg 5 rep COC #1 i højre hhv. venstre side. = 80 rep.

Søndag:

Max test i forbindelse med EPO forsøget:

Cyklede på havniveau og 2500 meter over havniveau

Øgede med omkring 15 sek på hver mener jeg.

Har desuden fået målt blodvolumen, og den var tilsyneladende faldet :blink:

Til gengæld har jeg fået forøget min mængde af røde blodlegemer med 300 ml.

-Yeah.

Personligt føler jeg at følelsen af hårdhed er mindre intens under maxtesten i længere tid,

og først til sidst når der er omkring ½ minut tilbage i stængerne bliver det fucking hårdt, og man får lyst til at brække sine lunger op, samtidig med at man observerer at ens ben eksploderer :w00t::devil:

I næste uge igen skal vi lave submaximal test, hvilket bliver meget interessant. Forsøgsledelsen havde ikke umiddelbart forventet de forbedringer der var sket. hmmm.

Update will come :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder vildt spændende med dit forsøg! Det må være vildt at opleve sådan en forskel på så kort tid!

One arm pushups er for fede. Savner virkelig den øvelse... den giver OND doms i HELE overkroppen. Overall super fed træning, Comrade! :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder vildt spændende med dit forsøg! Det må være vildt at opleve sådan en forskel på så kort tid!

One arm pushups er for fede. Savner virkelig den øvelse... den giver OND doms i HELE overkroppen. Overall super fed træning, Comrade! :devil: :4thumbup:

Dan: Jeg ligger rent faktisk ikke særlig meget mærke til det i dagligdagen. Hvis ikke jeg vidste det, ville jeg ikke bemærke det. Er selvfølgelig blevet lidt bedre i romaskinen, men det kunne jo ligeså godt skyldes træningsforbedring induceret af træningen i sig selv. :smile: Når jeg er flyttemand føler jeg dog at det er letttere at løbe op og ned af trapperne uden at blive forpustet :devil:

One-arms er suverænt for fede :4thumbup: Har lavet nogle idag også:

Hovsa: Fik lige lyst til at lave nogle hurtige chins igår aftes. Det blev til 10 rep, 7 sæt.

Dagens træning:

Dødløft: (udført i sats med Technogym vægtskiver (små))

60 kg, 5 rep, 1 sæt

80 kg, 5 rep, 1 sæt

100 kg, 5 rep, 1 sæt

120 kg, 5 rep, 1 sæt

130 kg, 5 rep, 5 sæt

Military press

40 kg, 5 rep, 1 sæt

50 kg, 5 rep, 1 sæt

55 kg, 5 rep, 5 sæt

One-arm-pushups

3 rep (h/v), 5 sæt = 30 rep ialt.

Chins (yderste fingerled i klatrebjælke)

5 rep, 5 sæt

Game over :tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dan: Jeg ligger rent faktisk ikke særlig meget mærke til det i dagligdagen. Hvis ikke jeg vidste det, ville jeg ikke bemærke det. Er selvfølgelig blevet lidt bedre i romaskinen, men det kunne jo ligeså godt skyldes træningsforbedring induceret af træningen i sig selv. :smile: Når jeg er flyttemand føler jeg dog at det er letttere at løbe op og ned af trapperne uden at blive forpustet :devil:

One-arms er suverænt for fede :4thumbup: Har lavet nogle idag også:

Hovsa: Fik lige lyst til at lave nogle hurtige chins igår aftes. Det blev til 10 rep, 7 sæt.

Dagens træning:

Dødløft: (udført i sats med Technogym vægtskiver (små))

60 kg, 5 rep, 1 sæt

80 kg, 5 rep, 1 sæt

100 kg, 5 rep, 1 sæt

120 kg, 5 rep, 1 sæt

130 kg, 5 rep, 5 sæt

Military press

40 kg, 5 rep, 1 sæt

50 kg, 5 rep, 1 sæt

55 kg, 5 rep, 5 sæt

One-arm-pushups

3 rep (h/v), 5 sæt = 30 rep ialt.

Chins (yderste fingerled i klatrebjælke)

5 rep, 5 sæt

Game over :tongue:

Det ser virkelig godt ud med træningen her.

Hvordan går det med skolen? Skal du rykke teltpælene til Københavnstrup eller hvorledes. Og hvor i staden ligger studiet?

Link to comment
Share on other sites

Det ser virkelig godt ud med træningen her.

Hvordan går det med skolen? Skal du rykke teltpælene til Københavnstrup eller hvorledes. Og hvor i staden ligger studiet?

Tak flinke mand :bigsmile:

Går fremad med skolen. Er temmelig hooked op med læsningen samt transport med DS-fucking-B, hvor jeg tilbringer ALT for megen tid på at vente (men det har jeg jo prøvet i en anden stor institution i fordums tid :wink: )

Jeg satser da på at rykke pløkkerne op før eller siden for at invadere staden. Jeg læser ude på August Krogh Institutet (AKI) der ligger ved Universitetsparken (Tagensvej tror jeg det hedder :raisebrow: )

Hvad står der egentlig på dit CV andet end kommende Legionær og Bad 2 The Bone :gal: :4boxing: ?

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tak flinke mand :bigsmile:

Går fremad med skolen. Er temmelig hooked op med læsningen samt transport med DS-fucking-B, hvor jeg tilbringer ALT for megen tid på at vente (men det har jeg jo prøvet i en anden stor institution i fordums tid :wink: )

Jeg satser da på at rykke pløkkerne op før eller siden for at invadere staden. Jeg læser ude på August Krogh Institutet (AKI) der ligger ved Universitetsparken (Tagensvej tror jeg det hedder :raisebrow: )

Hvad står der egentlig på dit CV andet end kommende Legionær og Bad 2 The Bone :gal: :4boxing: ?

En masse på cv´et:

Men lad os liste de 2 vigtigste:

- crazy all out! Mine venner mener jeg er utilregnelig - og jeg mener kun det er i gerningsøjeblikket!

- cand. pharm., og så har jeg arbejdet 2 år som forskningsassistent i farmakologi med dyremodeller: grise+rotter (primært) for et lille privat firma, der en dag gerne skulle score kassen. Men penge er bare penge. Vil man have eventyr skal man nok lede andre steder...

BTW skolen overfor August Krogh er DFU=Danmarsk Farmaceutiske Uni (dér hvor jeg er uddannet)...ved siden af MOMSEstudiet med kvindelige emner ad libitum...fysioterapeutfester er for gode!

Din skole ligger på Universitetsparken mellem Nørre Allé og Jagtvej. Tagensvej er jo nede ved biblioteket:wink:

Hvad er det for en anden latterlig institution du før har haft ventetid ved? :wink:

Lige til sidst så ligger der en svømmehal 200 m fra din skole...det er Fælledbadet og dér hvor jeg primært hejler baner! :4thumbup:

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

En masse på cv´et:

Men lad os liste de 2 vigtigste:

- crazy all out! Mine venner mener jeg er utilregnelig - og jeg mener kun det er i gerningsøjeblikket!

- cand. pharm., og så har jeg arbejdet 2 år som forskningsassistent i farmakologi med dyremodeller: grise+rotter (primært) for et lille privat firma, der en dag gerne skulle score kassen. Men penge er bare penge. Vil man have eventyr skal man nok lede andre steder...

BTW skolen overfor August Krogh er DFU=Danmarsk Farmaceutiske Uni (dér hvor jeg er uddannet)...ved siden af MOMSEstudiet med kvindelige emner ad libitum...fysioterapeutfester er for gode!

Din skole ligger på Universitetsparken mellem Nørre Allé og Jagtvej. Tagensvej er jo nede ved biblioteket:wink:

Hvad er det for en anden latterlig institution du før har haft ventetid ved? :wink:

Lige til sidst så ligger der en svømmehal 200 m fra din skole...det er Fælledbadet og dér hvor jeg primært hejler baner! :4thumbup:

He he.. Jeg kan vist også melde mig på under den første. Jeg er det dog konstant :w00t:

Vi har haft en øvelse, hvor vi undersøgte muskelstyrke, tid til udtrætning m.m på en stakkels Wistar Rotte.. he he. Jeg fik lov til at dissekere soleus og EDL ud, men mine poter er vist bedre til at tage fat om en COC end at rode med sådan noget småtteras. :tongue: Bagefter fik jeg så lov til at tage livet af det stakkels kræ (der dog var i narkose). En af pigerne syntes det var VILDT synd for rotten :laugh: , så hun gik ud imens det stod på. Henrettelsen fandt sted vha. cervikal dislokation, og det endte med at jeg fik trukket skindet af halen, og øjnene poppede ud. Der lå så lidt blod på bordet bagefter, og da hende pigen kom ind, sagde vi til hende at vi havde givet den en indsprøjtning og at den så var sovet stille ind :cooldance: . Det troede hun naturligvis ikke på, hvilket var til stor morskab for resten af holdet :bigsmile:

Det sted jeg har prøvet at vente kaldes Terætilim :4trumpet: Hvis det siger dig noget :wink:

BTW, tak fordi du kunne oplyse mig om hvor jeg opholder mig.. he he..

Hvis du er frisk så vil jeg gerne ind og drukne lidt i pølen some day...

Over and Out. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det sted jeg har prøvet at vente kaldes Terætilim :4trumpet: Hvis det siger dig noget :wink:

Okay! Hold op med alt det brok før du med god samvittighed kan sige, at du har været igennem ALLE PU-undervisningsprogrammer...hahahahahaha! Der findes nemlig intet bedre? :blink:

Åh de gode gamle PU-hæfter! What fun! :dry:

Hæhæ. Glæder mig i det mindste til at høre, når Nutellakrigeren skal i gang med den slags tidsfordriv.

Link to comment
Share on other sites

Okay! Hold op med alt det brok før du med god samvittighed kan sige, at du har været igennem ALLE PU-undervisningsprogrammer...hahahahahaha! Der findes nemlig intet bedre? :blink:

Åh de gode gamle PU-hæfter! What fun! :dry:

Hæhæ. Glæder mig i det mindste til at høre, når Nutellakrigeren skal i gang med den slags tidsfordriv.

Uak... Havde lykkeligt glemt PU-hæfterne :mad:

Hvorfor skal jeg nu rodes ind i det her :w00t:

Desuden har jeg kørt med DSB og arrive tur/retur Bramming-Esbjerg i næsten 3 år nu. Jeg har snart sort bælte i vent'ning!

Sådan er det at være kommende "Gokke" Nut :smile: -Get used to it :wink:

Dagens træning

Concept 2:

10 km

tid: 38:44

Tid/500 m: 156,2 min.

Havde sku lidt tunge stænger idag, men fik alligevel givet lidt gas til aller sidst.

One-arm-pushups: 5 rep (h/v), 3 sæt = 30 ialt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Concept 2:

10 km

tid: 38:44

Tid/500 m: 156,2 min.Havde sku lidt tunge stænger idag, men fik alligevel givet lidt gas til aller sidst.

One-arm-pushups: 5 rep (h/v), 3 sæt = 30 ialt.

Det er sygt, siger jeg bare.... på den gode måde.. :wink::laugh:

:4heart: Tania - der stadig er vildt imponeret...

ps... og en gokke-nut er?? :blink: (ikke helt inde i fagtermerne på de øvrige fakulteter :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Det er sygt, siger jeg bare.... på den gode måde.. :wink::laugh:

:4heart: Tania - der stadig er vildt imponeret...

ps... og en gokke-nut er?? :blink: (ikke helt inde i fagtermerne på de øvrige fakulteter :blush: )

:tongue: He he. -Tak. :smile:

Fagtermerne...??? ´der er JEG så sat af.. Hvad hulen er det for et underligt ord :blink::laugh:

Gokke er betegnelse for rekrut i forsvaret :cooldance:

Nut er øgenavnet og forkortelsen til Nutellakrigeren :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet at tage ned i den lokale roklub og få drengene til at tabe kæben når du river deres Concept II i stykker? :laugh: Jeg er imponeret over at du kan holde tempoet så lang tid, selvom i dag var med trætte stænger.... Godt gået, Butch

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet at tage ned i den lokale roklub og få drengene til at tabe kæben når du river deres Concept II i stykker? :laugh: Jeg er imponeret over at du kan holde tempoet så lang tid, selvom i dag var med trætte stænger.... Godt gået, Butch

:laugh: Så skal jeg vidst enten have lidt mere EPO, eller have nogle flere timer i sadlen. Glæder mig egentlig til at være færdig med det her EPO pjat. Bruger godt nok meget tid på at køre frem og tilbage, lave max-test m.m. , men jeg har jo selv valgt det så ingen grund til at græde :innocent:

Har Eder nogen idé om, hvor hurtigt der bliver trukket i årerne rundt omkring i det ganske land??

-Don Guardo

Link to comment
Share on other sites

Har haft ondt i skallen idag, så jeg besluttede mig for at træne det væk. Blev dog ikke til det helt vilde, men en smule er bedre end lidt, og lidt er bedre end meget lidt. Hvor mange gange bedre er meget lidt i forhold til ingenting???? :blink:

Chin: BW+24 kg: 5 rep, 5 sæt

One-arm-pushups: 5 rep (h/v), 5 sæt = 50 ialt.

Har stadig ondt i skallen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Har haft ondt i skallen idag, så jeg besluttede mig for at træne det væk. Blev dog ikke til det helt vilde, men en smule er bedre end lidt, og lidt er bedre end meget lidt. Hvor mange gange bedre er meget lidt i forhold til ingenting???? :blink:

Chin: BW+24 kg: 5 rep, 5 sæt

One-arm-pushups: 5 rep (h/v), 5 sæt = 50 ialt.

Har stadig ondt i skallen :mad:

Mange gange.. ingen tvivl!! Personligt har jeg det dog altid lidt underligt, når man har sådan en gang "skåne-træning" :dry: Bliver irriteret over, at jeg ikke har givet den nok gas.... Så kan man jo tage diskussionen med sig selv: Ville det være bedre med en 100% hviledag og så give den RIGTIG meget gas dagen efter!?

Go bedring og højre hooks herfra! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Har haft ondt i skallen idag, så jeg besluttede mig for at træne det væk. Blev dog ikke til det helt vilde, men en smule er bedre end lidt, og lidt er bedre end meget lidt. Hvor mange gange bedre er meget lidt i forhold til ingenting???? :blink:

Chin: BW+24 kg: 5 rep, 5 sæt

One-arm-pushups: 5 rep (h/v), 5 sæt = 50 ialt.

Har stadig ondt i skallen :mad:

Kan godt se det smukke i en hurtig omgang træning. :4thumbup:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Mange gange.. ingen tvivl!! Personligt har jeg det dog altid lidt underligt, når man har sådan en gang "skåne-træning" :dry: Bliver irriteret over, at jeg ikke har givet den nok gas.... Så kan man jo tage diskussionen med sig selv: Ville det være bedre med en 100% hviledag og så give den RIGTIG meget gas dagen efter!?

Go bedring og højre hooks herfra! :cooldance:

Hep, så er sheriffen frisk igen :cooldance: Enig, det er træls at køre med kun halvdelen af cylindrerne på én gang, men var sku nødt til at give kroppen lidt at arbejde med. Sidder og læser konstant, så går amok hvis ikke jeg får lavet bare lidt. Tror jeg fik ondt i hovedet fordi jeg sagde til Tazz idag at det var længe siden jeg havde været syg. Straks bliver jeg straffet af den store 7-9 :raisebrow::sneaky2:

Kan godt se det smukke i en hurtig omgang træning. :4thumbup:

/Michael

Hujaarh.. Me 2 :smile: Nu var det i det mindste nogle øvelser, der giver godt med all-out styrke, og ikke lorteøvelser som calfraises, triceps kickbacks eller andet skrammel... -Back 2 nature :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

2-days training

Dødløft supersættet med military press

Dødløft: (SATS Technogym)

60 kg, 5 rep, 1 sæt

100 kg, 5 rep, 1 sæt

120 kg, 5 rep, 1 sæt

130 kg, 5 rep, 5 sæt

Military Press:

20 kg, 5 rep, 1 sæt

40 kg, 5 rep, 1 sæt

50 kg, 5 rep, 1 sæt

55 kg, 5 rep, 5 sæt

Homegym

Chins: Yderste fingerled (2. sværeste greb på klatrebjælken)

5 rep, 8 sæt

Chins (Store greb)

10 rep, 3 sæt

Slut, og nu skal der :bookread: så jeg kan :kickass: og :4smartass:

Lige et billede af klatrebjælken. Jeg brugte idag det 2. øverste greb i midten:

post-1305-1129898385.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Blev til en omgang Body Pump af 1 times varighed. Mere bliver der nok ikke tid til, da jeg skal ind og se Bad-Boy uddele flyveskaller i eftermiddag. Dette sker i samvær med gamle Wing Tsun (WT) kammerater. :4thumbup:

Er lidt mærket i lænden dagen efter Dødløft, men ikke lige så meget som forrige gang jeg kørte den (tirsdag). ADAPTATION. Punk mig hvis det er jeg stopper med dødløften. Har sku svært ved at holde mig til den samme øvelse i lang tid af gangen. :blush:

Yipeee Kaaaiæææææ :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Møjn

Ser lækkert ud med træningen. Så en af fyrene (en svensker) fra klatreklubben træne chins ude på sygehuset i dag. Det må squ lige være noget for dig. Han hang statisk i chin up-stangen med 15 kg ekstra og drejede så bare rundt om sin egen akse ved at skifte greb hele tiden. Så bare en smule hårdt ud. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Møjn

Ser lækkert ud med træningen. Så en af fyrene (en svensker) fra klatreklubben træne chins ude på sygehuset i dag. Det må squ lige være noget for dig. Han hang statisk i chin up-stangen med 15 kg ekstra og drejede så bare rundt om sin egen akse ved at skifte greb hele tiden. Så bare en smule hårdt ud. :w00t:

Maybe I shall try that :devil:

Dagens træning

Dødløft:

60 kg, 10 rep, 2 sæt

80 kg, 5 rep, 1 sæt

100 kg, 5 rep, 1 sæt

130 kg, 5 rep, 5 sæt

Bænkpres

60 kg, 5 rep, 2 sæt

90 kg, 5 rep, 5 sæt

Hanging reverse crunch with a twist

10 rep, 6 sæt

SLut prut :wink::gun2:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share