Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Juhuuu.. Færdig med eksamen, så nu er der tid til lidt sjov og seriøs træning. Skal være flyttemand i morgen og hele næste uge, så satser på at få lavet nogle max-løft. Hæhæ..

Mr. KB: Den mand er for hård. For vildt når han springer :blink:

DANINSANE: He he.. ganske underholdende. Kunne sku være sjove nok at få poterne i.

Igår

Dødløft:

130 kg, 5 rep, 1 sæt.

Kunne overhovedet ikke holde fast i stangen hvilket resulterede i at jeg svajede helt vildt. Chins i forgårs i klatrebjælken havde sku udmattet poterne lidt.

100 kg, 5 rep, 4 sæt.

No more.

Idag

Cykeltest (EPO) i 5500 meters højde, 20 min så langt som muligt. Fuck jeg blev sløret i skallen af det.

Sandsæk clean and press: 45 kg, 10 rep, 7 sæt

Tid: 25 min.

SLUT PRUT :4pooh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det champ! :4thumbup: Så kan vi jo snart finde en træningsdag - når jeg har fri og du er i KBH. Ved ikke om du så det, men der er mange gratis videoklip på den side, jeg linkede til!

Link to comment
Share on other sites

Tak gutter :4thumbup:.

Waits: :mad::wink:

Dan: jeps, har tjekket nogle af dem ud. De er for hårde.

Var flyttemand idag, og fik flyttet en svinetungt reolsystem ned fra 2. sal. Ellers ikke noget hårdt.

Fed fed træning idag

Klatring i dobbelt-tov uden ben: 8 meter op, 5 meter ned --> hop, 8 sæt

Håndstandspres på håndstandsbarre: 5 rep, 10 sæt

Mike Tyson nakkerul: 10 rep, 7 sæt

Ninja opspring med hjælp fra dobbelttov: en masse rep.

Hanging reverse crunch with a twist i trapez: 10 rep, 2 sæt

Er total smadret i hele overkroppen nu. Skal på Irsk bar med The Tazzi DEVIL

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Tak gutter :4thumbup:.

Waits: :mad::wink:

Dan: jeps, har tjekket nogle af dem ud. De er for hårde.

Var flyttemand idag, og fik flyttet en svinetungt reolsystem ned fra 2. sal. Ellers ikke noget hårdt.

Fed fed træning idag

Klatring i dobbelt-tov uden ben: 8 meter op, 5 meter ned --> hop, 8 sæt

Håndstandspres på håndstandsbarre: 5 rep, 10 sæt

Mike Tyson nakkerul: 10 rep, 7 sæt

Ninja opspring med hjælp fra dobbelttov: en masse rep.

Hanging reverse crunch with a twist i trapez: 10 rep, 2 sæt

Er total smadret i hele overkroppen nu. Skal på Irsk bar med The Tazzi DEVIL

:devil:

For sej træning :blink: :4thumbup: :cooldance::laugh:

Onde Håndstandpress...

Skal det forstås som at du hopper 3 meter ned fra et tov :blink: Og så spørger du mig om jeg ikke er bange for mine ben når jeg løber på lidt trapper :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak gutter :4thumbup: .

Waits: :mad::wink:

Dan: jeps, har tjekket nogle af dem ud. De er for hårde.

Var flyttemand idag, og fik flyttet en svinetungt reolsystem ned fra 2. sal. Ellers ikke noget hårdt.

Fed fed træning idag

Klatring i dobbelt-tov uden ben: 8 meter op, 5 meter ned --> hop, 8 sæt

Håndstandspres på håndstandsbarre: 5 rep, 10 sæt

Mike Tyson nakkerul: 10 rep, 7 sæt

Ninja opspring med hjælp fra dobbelttov: en masse rep.

Hanging reverse crunch with a twist i trapez: 10 rep, 2 sæt

Er total smadret i hele overkroppen nu. Skal på Irsk bar med The Tazzi DEVIL

:devil:

Fed træning! Hvis Tyson nakkerul, er dem jeg tænker på, er du en hård mand. Dem tør jeg sgu ikke kaste mig ud i! :w00t:

Er det i øvrigt denne her klatrebjælke du har? Jeg tror sgu, jeg må ha' sådan en... hvor mange forskellige greb kan man bruge??

Link to comment
Share on other sites

For sej træning :blink: :4thumbup: :cooldance::laugh:

Onde Håndstandpress...

Skal det forstås som at du hopper 3 meter ned fra et tov :blink: Og så spørger du mig om jeg ikke er bange for mine ben når jeg løber på lidt trapper :blink:

He he... Jeg lander i en springgrav der er vildt blød. Jeg kunne rent faktisk springe ned fra toppen uden at der skete noget. Mht. håndstandspres, så er de virkelig hardcore. Hvis jeg står på hænder på gulvet kan jeg vel lave en 25 stykker. Her er max nok 8 :blink:

Jeg går ned så ørerne er ved barren.

Fed træning! Hvis Tyson nakkerul, er dem jeg tænker på, er du en hård mand. Dem tør jeg sgu ikke kaste mig ud i! :w00t:

Er det i øvrigt denne her klatrebjælke du har? Jeg tror sgu, jeg må ha' sådan en... hvor mange forskellige greb kan man bruge??

Jeg står i bro uden at bruge andet end hovedet til at støtte med. Ligger så og kører frem og tilbage samt til siden. Ved ikke hvorfor men har altid haft let ved dem. Kan nok godt lave 30 i streg tror jeg.

Jeps, det er den. Er virkelig fed.

Man kan jo bruge alle greb man er i stand til. Jeg bruger ikke den nederste i midten endnu. Er åndsvag hård.

/Jacob.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Er det 25 reps stående på hænder uden nogen støtte? Virkelig Imponerende! :blink:

Så lige en film med Tyson, der laver de nakkerul og de ser også virkelig onde ud. :devil:

Desværre ikke. Magter ikke at stå på hænder uden støtte, så det er op af en dør el. lign. :blush:

Hvis det er den Tyson, der også ligger på Martial Arts Dk, så er det den type jeg laver..

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

He he... Jeg lander i en springgrav der er vildt blød. Jeg kunne rent faktisk springe ned fra toppen uden at der skete noget. Mht. håndstandspres, så er de virkelig hardcore. Hvis jeg står på hænder på gulvet kan jeg vel lave en 25 stykker. Her er max nok 8 :blink:

Jeg går ned så ørerne er ved barren.

Jeg står i bro uden at bruge andet end hovedet til at støtte med. Ligger så og kører frem og tilbage samt til siden. Ved ikke hvorfor men har altid haft let ved dem. Kan nok godt lave 30 i streg tror jeg.

Jeps, det er den. Er virkelig fed.

Man kan jo bruge alle greb man er i stand til. Jeg bruger ikke den nederste i midten endnu. Er åndsvag hård.

/Jacob.

Øh, den nederste i midten?? Hvad er det for en?

Link to comment
Share on other sites

Øh, den nederste i midten?? Hvad er det for en?

De 2 identiske lange greb tættest på midten i bunden. Der er INGEN dybde på dem, så det er det absolut yderste af fingerspidserne der bliver sat på prøve. Kan måske køre et par stykker i den max :w00t:

post-1305-1131066893.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

"Det jeg så, var unge mænd fyldt med denne nymodens filosofiske lærdom, hvor der lægges alt for megen vægt på at udvikle sindet, på bekostning af krop og mod. Hvad nytter det at kunne jonglere med logiske argumenter, hvis sjælen er så forsagt at den viger tilbage for en smule strabadser?"

Så sandt så sandt. Super citat... Er det dine egne ord eller en andens?

Link to comment
Share on other sites

"Det jeg så, var unge mænd fyldt med denne nymodens filosofiske lærdom, hvor der lægges alt for megen vægt på at udvikle sindet, på bekostning af krop og mod. Hvad nytter det at kunne jonglere med logiske argumenter, hvis sjælen er så forsagt at den viger tilbage for en smule strabadser?"

Så sandt så sandt. Super citat... Er det dine egne ord eller en andens?

Hmm... lad mig gætte. El Guardo har fået fat i et eksemplar af den første bog i 4-bindsserien om Gajus Julius Cæsar.

Renius er rimelig syret...! Though a fictive character. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ohøj Fyrbødre og Fyrbøderinde :4thumbup:

Yeah, Tazz er inde på hvor jeg har citatet fra. Synes nu det rammer fantastisk plet :4crutches:

Bogen handler om Gajus Julius Cæsars opvækst, hvilken indeholder disciplin samt hård træning. :devil:

Han og en kammerat bliver trænet af en legendarisk gladiator, der hedder Renius. Mage til hård mand skal der ledes længe efter i virkeligheden :cooldance: Har sat mig for at læse lidt skønlitt. for en gangs skyld. Tænk sig engang.... Bogstavkombinationer kan rent faktisk godt give mening uden at de behøver at stå i en bog der rimer på træning :alright:

Thanx Ninja :smile: Det gik fremragende, så nu er der ferie.

Lørdagstræning

Pump 1 time

Var på ølvognen både torsdag og fredag, så hang lidt i bremserne. :violin:

Søndagstræning

Dødløft:

130 kg, 5 rep, 1 sæt

Havde suverænt overskud, så valgte at smide lidt flere kiks på.

150 kg, 5 rep, 2 sæt PR

Igen OK overskud. :smile:

140 kg, 5 rep, 2 sæt.

Positivt overrasket. Da jeg kørte dødløft i tirsdags var jeg ret presset. Utroligt hvad en spand julebryg kan gøre.. hæhæ :tongue:

Rebklatring i dobbeltreb:

8 meter op, 5 meter ned --> spring., 5 sæt

Supersættet med

Håndstandspres på dobbeltbarre:

5 rep, 5 sæt

Ikke lige så stor volumen som sidst. Til gengæld holdte jeg ultra kort pause imellem turene. Igen stort overskud :4mewantfood:

Ninja-opspring med hjælp fra dobbeltreb :ninja:

10 rep, 3 sæt.

Kan mærke at der ikke varer længe inden jeg kan køre den uden reb. Har altid gerne ville kunne lave det.

Nu står den på fodder :4pizza:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share