Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hej trawler

Tak for i går. Det var en fin dag - hvor jeg fik vist lidt prøver på min store smidighed i dine KB øvelser. Måske var det omvendt! :blink:

Det var super. Kommer forbi igen om 3 uger :superman:

Selv tak TØFFE :laugh:

Frygter jo allerede at du kommer tilbage om 3 uger og ydmyger mig i alle mine skøre øvelser :unhappy::tongue: :4thumbup:

Er ved at få afvendt folk i WT-Centret fra at træne i tossede maskiner :nonono: til at give den gas med OAPU, en-hånds-snatch, pistols osv. -FEDT. :smilerock:

Dagen idaw har stået på arbejde fra morgen til aften. Men syntes nu alligevel at rygstykkerne skulle have et par på låget :cool:

Dagens træning

Kettlebell RKC-Snatch 24 kg

10/10, 15/15,10/10,15/15, 7 sæt 10/10 = 240 rep ialt på 30 min. :happy:

One Arm Pushups 4 sæt 5/5 rep.

Greeeeeeeeeeat :bigsmile: Kan allerede mærke noget mere overskud i KB-øvelserne. Trænede dog med pussygloves på idag pga. sår i håndfladen efter gårsdagens blodvabel-eventyr :innocent: Det gør det absolut ikke lettere for grebet at have lidt ekstra omkreds :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fedt at du spreder budskabet om no-nonsens hardcore træning!! :devil: God weekend, champ!

post-67-1149249797_thumb.jpg

Hahahahah.. Nice shoot :4thumbup: God week til dig også chef. Imorgen får jeg poterne i et sæt clubbells. ChrMN og jeg skal give den gas :devil:

og saerligt at det har startdag den 6/6/6 :devil:

LOL.... Havde jeg slet ikke tænkt på. :tongue: Hvordan er det nu det er..... Er det satans fødselsdag eller hvordan?? :blush:

Haha, cool billede! :4thumbup:

Og held og lykke med RKC-projektet Guarden :smile:

Thanks chief 1. Det er sku hårdt nok at træne med de møgkugler. Kan ihvertfald mærke at det ikke er forenligt med tung DL. Var oppe og undervise i morges, og ville lige rive et par sæt DL bagefter. Kørte 3 sæt, 5 rep med 140 kg. Føltes som om der var 170 på stangen :crazy::nonono::laugh: Timingmæssigt er det nok heller ikke til en award at køre på med highrep snatch 7 timer forinden :innocent: Så skulle det da være en tåbe-award såfremt den findes.

Ellers er dagen gået med at drible KBH rundt for at skaffe sand, sandsække, KB; altsammen udstyr der skal bruges til det nye hold. Bliver dælme spændende at se om folk kan se lyset :wink:

Dagens træning

Drak ½ liter Erdinger fadbamse sammen med Vergonator, hvorefter vi jonglerede i løbetøjet og spænede en tur på ca. 12 km. Tid: 53 min. Var VIIIIIIIIIILDT syret til i lænden hele turen. Sidste halvdel kunne forsiden af lårene også mærkes. Fanme træls. Nå, men HULK blev jo hverken grøn eller stærk af at græde. Er spændt på at se hvordan jeg adapterer til RKC-snatch´ne, og hvorvidt jeg kommer til at mærke transfer til andet geil.

Nu skal der laves mad. Ca 1,2 kg føde er blevet fanget, og skal tilberedes inden længe.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Drak ½ liter Erdinger fadbamse sammen med Vergonator, hvorefter vi jonglerede i løbetøjet og spænede en tur på ca. 12 km. Tid: 53 min. Var VIIIIIIIIIILDT syret til i lænden hele turen. Sidste halvdel kunne forsiden af lårene også mærkes. Fanme træls. Nå, men HULK blev jo hverken grøn eller stærk af at græde. Er spændt på at se hvordan jeg adapterer til RKC-snatch´ne, og hvorvidt jeg kommer til at mærke transfer til andet geil.

Nu skal der laves mad. Ca 1,2 kg føde er blevet fanget, og skal tilberedes inden længe.. :4mewantfood:

:laugh: Du er ved at lære det... man træner bedst når man lige får en enkelt før :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

For satan en fed træning, sherif! Jeg har som sagt samme problemer med lænden ifm dødløft og løb, men det kommer jo snart ikke bag på nogen af os længere :wink:

Kommer denne øvelse til at indgå på dit nye hold? post-67-1149280136_thumb.jpg

Okay, nu stopper jeg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Waits Hehe.. jeps, jeg suger jo til mig af erfaringer fra bl.a dig :4thumbup:

Dan hahahahahahah :laugh: don´t stop. Den, eller hende på billedet er da helt klart den vigtigste målgruppe :tongue: Og nej, det kommer sku ette bag på mig med lænden. LOL.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens Clubbell træning med Christian MN A.K.A Hærgede Hænder :4thumbup:

ChristianMN leverede 2 stk 25 lbs Clubbells. Fik forevist en masse forskellige øvelser, hvor Christian kastede rundt med dem som om de var lavet af gips, men shiiiiiiiiiiiiiit de trækker tænder ud. Giver virkelig grebet og skroget en masse udfordringer. Er total ristet i madkassen nu :devil: Helt sikkert noget træning der på en eller anden måde skal indkorporeres i mit ikke så variende træningsprogram :laugh: Giver en masse skuldermobilitet på en fed måde, samtidig med at koordinationen udfordres i høj grad. Virkelig fed træning :4thumbup:

Har så fået lov til at låne en 15 lbs af Christian, da 25érne skal ind i WT-CENTRET, og Onkel Guarden overvurderede nok også umiddelbart sin styrke i forhold til de baseball-bats :blush::laugh:

Kørte 3 sæt chins, 10 rep bagefter.

//NedrauG :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Clubbell træning med Christian MN A.K.A Hærgede Hænder :4thumbup:

ChristianMN leverede 2 stk 25 lbs Clubbells. Fik forevist en masse forskellige øvelser, hvor Christian kastede rundt med dem som om de var lavet af gips, men shiiiiiiiiiiiiiit de trækker tænder ud. Giver virkelig grebet og skroget en masse udfordringer. Er total ristet i madkassen nu :devil: Helt sikkert noget træning der på en eller anden måde skal indkorporeres i mit ikke så variende træningsprogram :laugh: Giver en masse skuldermobilitet på en fed måde, samtidig med at koordinationen udfordres i høj grad. Virkelig fed træning :4thumbup:

Har så fået lov til at låne en 15 lbs af Christian, da 25érne skal ind i WT-CENTRET, og Onkel Guarden overvurderede nok også umiddelbart sin styrke i forhold til de baseball-bats :blush::laugh:

Kørte 3 sæt chins, 10 rep bagefter.

//NedrauG :superman:

:laugh::laugh: @ristet i madkassen.... Det lyder godt at du endelig har tænkt dig at få noget variation i din træning :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har "madkassen" det i dag?

Tak for træningen, øllen og super protshaken i går :bigsmile: Det var sgu hyggeligt, og jeg fik en masse inspiration til min kommende træning - jeg skal helt sikkert igang med nogle OAPU :superman:

Hey Christian :smile:

Selv tak, fik også en masse nye spændende input. Hvornår får jeg dog tid til alt den fede træning :laugh:

Madkassen var helt færdig igår aftes, og da jeg vågnede var den også godt brugt -især obliques :devil: Er ved at være frisk igen. Har lige været ude på en 11 km løb, og til at starte med kunne mavsen sk* godt mærkes :tongue: Triceps er også godt brugt forresten. Let me know, når du er i KBH igen til showdown :superman:

Dagens træning

Spænetur med Vergonator 11 km, 45 min. Havde usandsynligt tunge stænger. Åndedrættet er kun moderat presset. Tror jeg er nødt til at sætte bare en lille bitte kende smule systematik i træningen hvis jeg skal gøre mig nogle forventninger om at se mig selv i øjnene efter Evolutionrace. Er nok ved at brænde lyset i begge ender med 1 RM træning i dødløft, High rep ballistics med Kettlebells og spæneture. Bider i det møgsure æble, og dropper DL, da det alt andet lige får mine stænger til at vokse som bare dén :w00t: . Den smule jeg har kørt det sidste stykke tid kan tydeligt mærkes på bukserne og løbeturene. Kan selvfølgelig også være KB, men tvivler da der er tale om High-Rep.

Link to comment
Share on other sites

Bider i det møgsure æble, og dropper DL, da det alt andet lige får mine stænger til at vokse som bare dén :w00t: . Den smule jeg har kørt det sidste stykke tid kan tydeligt mærkes på bukserne og løbeturene. Kan selvfølgelig også være KB, men tvivler da der er tale om High-Rep.

Noooooooooo :cry::nonono:

Synes det er synd, hvis du skulle droppe kongeøvelsen. Husk på, hvad Matt Thornton (eller hva han hedder) sagde om, at hvis man kun har tid til at træne en øvelse under sin vægttræning, bør man vælge dødløft!

Du har også kørt mange 5'ere i din træning, men hvis nu du holdt dig til singles fremover, burde du jo ikke opleve hypertrofiproblemerne (damn, det lyder luksysagtigt :laugh: ) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Noooooooooo :cry::nonono:

Synes det er synd, hvis du skulle droppe kongeøvelsen. Husk på, hvad Matt Thornton (eller hva han hedder) sagde om, at hvis man kun har tid til at træne en øvelse under sin vægttræning, bør man vælge dødløft!

Du har også kørt mange 5'ere i din træning, men hvis nu du holdt dig til singles fremover, burde du jo ikke opleve hypertrofiproblemerne (damn, det lyder luksysagtigt :laugh: ) :smile:

Heheh :nonono::laugh: . Du har ret. Det er også med gråd i stemmen, og vand i øjnene. hmmmm

måske du har ret. Kan give det et forsøg og se om det bliver bedre på spæneturene :bigsmile:

LOL.. Så meget for vedholdenhed :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skal vi over i fælledparken og være totalt evolutionrace agtige en eftermiddag/aften i næste uge?

Og må jeg måske prøve at lege med dine kugler? :blush:

Jeg har iøvrigt også haft problemer med at dødløft ødelægger mit løb... Oplever det ikke i samme omfang, når jeg kun laver OL løft, rumænsk dødløft og front/OL squat

Link to comment
Share on other sites

Skal vi over i fælledparken og være totalt evolutionrace agtige en eftermiddag/aften i næste uge?

Og må jeg måske prøve at lege med dine kugler? :blush:

Jeg har iøvrigt også haft problemer med at dødløft ødelægger mit løb... Oplever det ikke i samme omfang, når jeg kun laver OL løft, rumænsk dødløft og front/OL squat

ja, lad os det. Så kan vi slæbe kuglen og clubbells med. De er klart ligeså udfordrende.

Kunne være jeg skulle satse på lidt frivend istedetfor?? Hva sir du?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Fik leget lidt med Clubbells og Kettlebells sammen med hans kongelige højhed Baron Bandit m. vedhæng. :devil:

Kørte en masse blandet, en del dobbelt swipe med 2 x 25 lbs, Mills.

Derudover 4 sæt 20/20 B2B KB RKC-Snatch.

Imorgen giver jeg den kul med den nye time HardCore. :w00t: Skal nok blive underholdende.

Mon ikke jeg skulle stå tidligt op imorgen og hærge poterne lidt også :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med det! :smile:

Synes det er for fedt, at du har fået sådan et kommercielt center med på idéen, så det hele ikke bliver mave-balde-lår-træning og bodytoning. De hold står forhåbentligt snart tomme så :devil:

og krydser fingre for, at der snart kommer dødløft i loggen igen på trods af i piver over effekten på jeres løb :tongue:

Du skal jo også trække 220, før Taninja når 100, ikke? Eller bakker du ud? :poking::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med det! :smile:

Synes det er for fedt, at du har fået sådan et kommercielt center med på idéen, så det hele ikke bliver mave-balde-lår-træning og bodytoning. De hold står forhåbentligt snart tomme så :devil:

og krydser fingre for, at der snart kommer dødløft i loggen igen på trods af i piver over effekten på jeres løb :tongue:

Du skal jo også trække 220, før Taninja når 100, ikke? Eller bakker du ud? :poking::wink::tongue:

Bakker ud.... :devil::blush::laugh: . Kunne jeg aldrig finde på. Bider bare tænderne hårdt sammen en dag, og trækker skidtet op :superman:(Håber jeg ihvertfald :laugh: =

Prøver måske med et par singles engang imellem. Skulle jo nødigt miste dig som trofast læser :bigsmile:

Men ja, er en rigtig cool centerleder i det center, der bl.a. har fået gang i noget Qi Gong derude. Hun var også helt solgt da jeg viste et par af de forskellige moves med KB og BW. Samtidig gør hun selv en del for at opsøge alternative træningsformer, så det er jo helt perfekt.

Mave-balle-lår is history... Now it´s HardCore :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share