Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

TRSSåååååådan. Guarden er stolt af dig.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :devil:

Aftentræning feat. DBM :king:

Spændte løbeskoene på og spænede en tur på omkring 8 km :4thumbup:

På vejen hjem løb vi ned forbi en chinup-sted og lavede følgende reverse ladder:

12,10,8,6,4,2

10,8,6,4,2

8,6,4,2

6,4,2

4,2

2

Ialt 92 stk.

Hvert andet sæt kørte vi med omvendt greb :superman: Good dammit der var ikke meget juice i armene tilsidst :laugh:

Ganske god gang træning med Mr. Biceps :superman:

Her ses de 2 krigere

post-1305-1149880557_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sweet! :4thumbup:

Vi må se at organisere en omgang traening med alle krigerne i kbh. området - det er utroligt så meget inspiration jeg har fået fra vores lillle traeningsomgang.

Fortsat god traening :devil:

Helt sikkert man :devil: Skal også få leget lidt med CBérne igen. Tror jeg gør det søndag :bigsmile:

Fedt når vi kan få lidt idéer fra hinanden. Der vrimler jo ikke ligefrem med folk der træner på den måde som vi gør :laugh:

Nu hvor du ikke får vedhæftet billeder af de Hærgede Hænder, kan jeg da bidrage med lidt :cry:

post-1305-1149881899_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fitness dk forrædder :cry: :crying:

Ellers lee' nok træning. hvem er ham fætteren BTW :omg:

graham250.jpg

Tjaaa, når jeg ikke engang måtte være fitnessinstruktør i SATS uden deres ynkelige uddannelse til trods for at jeg snart har en kandidatgrad, well så vil jeg hellere være et sted hvor ens uddannelse værdsættes en smule mere end en newbie med instruktørbevis :wink:

At jeg så har fået lov til at starte en spritny time op sammen med Baron Bandit viser da også en form for fleksibilitet og tiltro til mine evner, hvilket jeg nok ikke havde fået andetsteds.

Men tak for det med træning.

Aner ikke hvem ham på billedet er, men han ser da jævnt stærk ud.

Link to comment
Share on other sites

Fed træning... håber ikke, at jeg sænkede farten for meget på løbeturen :wink: Fedt med hærgede hænder - jeg var sgu også godt med, hva! Skriv lige, når du finder ud af hva tid du gir den gas søndag!!

Link to comment
Share on other sites

Fed træning... håber ikke, at jeg sænkede farten for meget på løbeturen :wink: Fedt med hærgede hænder - jeg var sgu også godt med, hva! Skriv lige, når du finder ud af hva tid du gir den gas søndag!!

No sir. du gav den sku fint med gaz :devil: Morede mig dog lidt over skuffelsen i dine øjne da du opdagede der ikke var vand i vandposten :laugh:

Ja, dine poter så også pænt ramponerede ud. grrrrrrrrrrrr, vi snakkes ang. søndag.

Link to comment
Share on other sites

Tak chief. Jeg gør det ude på Institut for Idræt. I sommerferien kan du sige til hvis du vil prøve kræfter med det. Efter 1. juli har jeg tid. :bigsmile:

ChrMN hjalp med at skaffe CB. Han annoncerede i sin log at han skulle bestille, og The More The Merryer :cool: (Sparer lidt penge på fragt)

OK, I might just hold you up on that....

Hvis du hører om nogle der skal bestille CBs må du gerne give lyd...

/J

Link to comment
Share on other sites

TRSSåååååådan. Guarden er stolt af dig.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :devil:

Aftentræning feat. DBM :king:

Spændte løbeskoene på og spænede en tur på omkring 8 km :4thumbup:

På vejen hjem løb vi ned forbi en chinup-sted og lavede følgende reverse ladder:

12,10,8,6,4,2

10,8,6,4,2

8,6,4,2

6,4,2

4,2

2

Ialt 92 stk.

Hvert andet sæt kørte vi med omvendt greb :superman: Good dammit der var ikke meget juice i armene tilsidst :laugh:

Ganske god gang træning med Mr. Biceps :superman:

Her ses de 2 krigere

Super fed træning! Hvor silvan kørte i chinups henne? Er det på "legepladsen" i Fælledparken? Jeg må se at få tjekket det sted ud...

Keep up the good works!

-Till

Link to comment
Share on other sites

Hærget hånd der Guarden! :crazy:

Og jeg sad ellers lige her og pev over, at jeg har fået en lille rift samme sted, der bare svier sådan :chicken::laugh:

Og god gang kropshævninger!

Hehe.. Det er sku ved at blive daglig kost for poterne. Glæder mig til jeg adapterer i en grad, så der ikke flås kød af lufferne mere :4thumbup:

Og thanks. Er sku fedt at komme igang med chins igen. Er nu lidt lettere når den hænger i ens hjem og griner af en hver gang man går forbi uden at flå den ned. Men den i parken ligger tæt på, så no excuses :tongue:

Fede billeder :4thumbup: Ham DBM, er jo en helt hæderlig ung mand at se på :w00t:

Med lidt mere løb så kommer du sgu til at give Evolutionrace en over nakken.

Lyder som om du er forelsket gamle jas :laugh::laugh: ja, har indset at løb er min svaghed hvad angår E-race, så har droppet DL. :4goodbye::laugh:

OK, I might just hold you up on that....

Hvis du hører om nogle der skal bestille CBs må du gerne give lyd...

/J

Gør du bare sherif :superman:

Og skal jeg nok.

Super fed træning! Hvor silvan kørte i chinups henne? Er det på "legepladsen" i Fælledparken? Jeg må se at få tjekket det sted ud...

Keep up the good works!

-Till

Hey Till, og welcome :smile:

Takker, vi chinner løs på pladsen ved siden af skateboard anlægget ved Nørre Allé.

//guardonator :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Luntede 45 min :4dog: i meget roligt tempo med en jeg skulle træne.

Skulle spille lidt fodbold med gammel ven Mads, men ville lige chinne og dippe lidt først:

Chins:12,10,8,6,4,2,5,3,3,1 = 54 ialt

Dips: 12,10,8,6,4,2,5,3,3,1 = 54 ialt

Øvelserne blev supersættet og tog præcis 10 min svarende til 8640 kg.

Herefter skatede jeg ud til Ryparken og spillede 1 times fodbold, hvor mit bidrag nok hovedsagligt stod på at jagte bolden i vildskab fremfor tekniske genistreger :laugh: Men damn jeg fik lavet en del spurter :w00t: hvilket så resulterede i at jeg fik en forstrækning i det ene baglår :mad: . Håber virkelig ikke at civilizationen bryder sammen en af de kommende dage :cry:

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Håber virkelig ikke at civilizationen bryder sammen en af de kommende dage :cry:

:dry:

Knap for meget kriger for tiden? :tongue:

:laugh:

Det er en fantastisk metode til evaluering af træningen du har dér.

Har dagens træning stillet mig bedre eller dårligere i tilfælde af civilisationens sammenbrud?

Men du har ret, så er noget rigtig hø at rende rundt med en forstrækning, når der er anarki alle vejne - hader når det sker :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Knap for meget kriger for tiden? :tongue:

:laugh:

Det er en fantastisk metode til evaluering af træningen du har dér.

Har dagens træning stillet mig bedre eller dårligere i tilfælde af civilisationens sammenbrud?

Men du har ret, så er noget rigtig hø at rende rundt med en forstrækning, når der er anarki alle vejne - hader når det sker :tongue:

Nemli' - det er jo også derfor man ikke skal træne til failure!! Som Pavel siger: Man skal føle sig stærkere efter træningen end før!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Knap for meget kriger for tiden? :tongue:

:laugh:

Det er en fantastisk metode til evaluering af træningen du har dér.

Har dagens træning stillet mig bedre eller dårligere i tilfælde af civilisationens sammenbrud?

Men du har ret, så er noget rigtig hø at rende rundt med en forstrækning, når der er anarki alle vejne - hader når det sker :tongue:

Haha.. ja, det kører sku :tongue: Egentlig ikke andre skader end baglåret. Poterne er jo blot noget uundgåeligt midlertidigt crap :wink:

Link to comment
Share on other sites

Herefter skatede jeg ud til Ryparken og spillede 1 times fodbold, hvor mit bidrag nok hovedsagligt stod på at jagte bolden i vildskab fremfor tekniske genistreger :laugh: Men damn jeg fik lavet en del spurter :w00t: hvilket så resulterede i at jeg fik en forstrækning i det ene baglår :mad: . Håber virkelig ikke at civilizationen bryder sammen en af de kommende dage :cry:

:dry:

uha kaptajn. Er du begyndt at smugtræne til fodbold. Der er jo også VM igen om 4 år - så det kan være du kan nå at komme med...

Skidt med baglåret - håber snart du er på toppen igen.

Link to comment
Share on other sites

Hoooov... jeg må vidst hellere aflevere noget, du har glemt i min log SuperG...

Here you go - du har vidst mere brug for dem end mig :wink::innocent::boobs::laugh:

post-8607-1150057389_thumb.jpg

:ninja: krammere - med sukker... Tania

:laugh::laugh: for satan et sucker-punch du lige giver den faldne kriger. Kanon, mere af den slags. :laugh:

tud.jpg

:tongue:

Jeg kender det godt, man har trænet igennem og udsat sin krop for alverden prøvelser, uden skader, og så tager man et spil Canasta, og fandme om man ikke forstrækker fingrene, og får blodtud....

Op på hesten igen, du er nok klar om et par dage igen. Men hold dig væk fra det fodbold. Når civilizationen går under er der alligevel ikke tid til den slags pjat, når der skal jagtes føde, bygges hus og scores damer.

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

uha kaptajn. Er du begyndt at smugtræne til fodbold. Der er jo også VM igen om 4 år - så det kan være du kan nå at komme med...

Skidt med baglåret - håber snart du er på toppen igen.

Jep, jeg regner så sandelig med at vi skal join forces til den tid. 2x Tøffe, så burde DK kunne kvalificere sig :laugh:

Bwahahahahahah.... Priceless!! :laugh::rofl2:

fed træning i dag Guardo! :superman:

God bedring med forstrækningen... :crazy:

Danke :w00t:

Hoooov... jeg må vidst hellere aflevere noget, du har glemt i min log SuperG...

Here you go - du har vidst mere brug for dem end mig :wink::innocent::boobs::laugh:

post-8607-1150057389_thumb.jpg

:ninja: krammere - med sukker... Tania

:laugh::laugh: for satan et sucker-punch du lige giver den faldne kriger. Kanon, mere af den slags. :laugh:

tud.jpg

:tongue:

Jeg kender det godt, man har trænet igennem og udsat sin krop for alverden prøvelser, uden skader, og så tager man et spil Canasta, og fandme om man ikke forstrækker fingrene, og får blodtud....

Op på hesten igen, du er nok klar om et par dage igen. Men hold dig væk fra det fodbold. Når civilizationen går under er der alligevel ikke tid til den slags pjat, når der skal jagtes føde, bygges hus og scores damer.

Aaaaaaaaaaaaaarg.. Do you 2 know what nemesis means??? :gun2::bruce:

Link to comment
Share on other sites

:4trumpet:

Kommer til KBH fra mandag omkring middagstid og til torsdag omkring middagstid. Vil nok være på skolen det meste af tiden - men kan lige snakkes ved om hvornår du har maden klar :4mewantfood: osv.

Hehe.. Perfekt my young padawan :devil:

Dagens exercise

Kørte HardCore, og folk er pjattet med det, så det er perfekt :smile: Er sikker på at det bliver en succes.

Ellers kørte jeg en hurtig træning på the hot spot i fælledparken.

Kørte 2 omgang á 10 min. og 1 omgang á 7 min. Kropshævninger og Dips supersættet :superman:

1. interval:

Chins: 12,9,9,6,4,2,5,3,1 = 51

Dips: 12,10,8, 6, 4,2,10,10 = 62

3 min pause

2. interval

Chins: 12, 6,6,6,4 = 34

Dips: 12, 10, 10, 10, 10 = 52

5 min pause

3. interval

Chins: 8, 6, 5, 4= 23

Dips: 10, 10, 10, 10 = 40

Samlet træningstid: 27 min effektiv, 8 min break = 35 min.

Chins ialt: 108 stk.

Dips ialt: 154 stk.

Samlet tonnage: 20.960 kg ~ 600 kg/min pauser medregnet.

Yipee Kaiie MotherF*cker :w00t:

Udover det, ca. 15 km Inliner, da den 2-hjulede er til første eftersyn. Baglåret er dog stadig crapped. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

post-1305-1150232721_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share