Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Haha.. Hvor er du vild.. Men ja, de undre jo ikke nogen at det lige netop er dig der banker sån fætter afsted..

Må sq snart kig forbi fitness dk til en HardCore guarden time..

ska jeg rive dig rundt i et eller andet... Armwrestling perhaps :devil: ..

Link to comment
Share on other sites

Tak for det skippere :devil:

THS: Du er velkommen til en gang HardCore, og selvfølgelig er jeg MAX klar på flå din arm tilbage til stenalderen eller tilbage til dengang ruderkonge var knægt :wink:

Morgenexercise

Skulle have deltaget på lukket WT-Kamphold, men vi var kun 2 til timen + vores instruktør :mad: Træls med folk der ikke dukker op. Men blev til en 1½ time med godt tempo, afsluttende med plethandske gejl :4thumbup:

Herefter lidt Pullups og Dips supersættet

Pullups BW+15 kg, 5 rep, 7 sæt

Dips BW + 35 kg, 5 rep, 7 sæt

Underviste 1 times fit-box. Folk gav den fuld gaaaaaas, så det var sku dejligt :bigsmile:

Imorgen står den på fællestræning med Baronen, Ninja, Tun et al. :devil:

/Guarden

Link to comment
Share on other sites

Dagens exercise

Netop hjemvendt fra fællestræning. :4thumbup: Hyggeligt at få hilst på nogle mol-gutter og ninjaen selvfølgelig. :devil:

Blev til en masse blandet sjov og ballade. Her er hvad jeg kan huske af det.

Pullups: 10 rep, 5 sæt

Frivend

50 kg, et par rep

70 kg, et par rep,

80 kg, 1 rep.

One-arm-snatch

40 kg, et par rep

48,5 kg, miss et par gange :sneaky2:

2 hand anyhow

36 kg DB + 24 kg KB: et par reps

Lidt hacksquat, der nok nærmere var hack-deadlift for mit vedkommende, og lidt frontsquat.

Ganske underholdende træning med Baron, Dan, Ninja, Jhax, Incognito, Tun, + nogle flere jeg ikke lige kan huske navn på :blush:

Senere står den på en omgang HardCore :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens exercise

Netop hjemvendt fra fællestræning. :4thumbup: Hyggeligt at få hilst på nogle mol-gutter og ninjaen selvfølgelig. :devil:

Blev til en masse blandet sjov og ballade. Her er hvad jeg kan huske af det.

Ganske underholdende træning med Baron, Dan, Ninja, Jhax, Incognito, Tun, + nogle flere jeg ikke lige kan huske navn på :blush:

Senere står den på en omgang HardCore :w00t:

Var rigtig hyggelig at ses idag! LOL - jeg kan se, jeg er i en kategori helt for mig selv... Hvordan den så end skal tolkes :hmmm::laugh:

Ja, det var en super omgang seriøs :blahblah: og :4flex: der blev fyret af idag.. :tongue::superman:

Hvornår skal vi bytte madder? :4boxing:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Var rigtig hyggelig at ses idag! LOL - jeg kan se, jeg er i en kategori helt for mig selv... Hvordan den så end skal tolkes :hmmm::laugh:

Ja, det var en super omgang seriøs :blahblah: og :4flex: der blev fyret af idag.. :tongue::superman:

Hvornår skal vi bytte madder? :4boxing:

:ninja: krammere, Tania

Hahahhahah... ja, du er jo i en klasse for dig. Det er ikke os alle forundt at være en vaskeægte ninja :wink: Og ja, den stod da på en del :pumpin::laugh: idag. Men uden tvivl skægt.

Måske uddele bank på torsdag aften?? Lad os se på det ninja-grrrlie :bigsmile:

Fedt at se din uortodokse træning :4thumbup:

Lige over din massive skipper :smile:

Har lige kørt HardCore. Fyldt hold :4thumbup: hvor den unge boldequilebrist Dail gav den forrygende gas :superman: Har seriøse DOMS i mavsen efter One-arm-evil-wheel i weekenden.. SHiiiiiiiiit :crazy: Gå væææææææææææææk :unhappy::please::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Tak for idag legebarn :tongue: Du har nogle seje toys :superman: -og en hård fysik :blink:

Hehe.. Selv tak styrmand :4thumbup:

Dagens formiddagsexercise med den unge Dail

C2:

tid: 30 min

distance: 7760 meter

tid/500 m: 1:56:4

Nu skal der lidt fodder i buret. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Skal nok schjæææf :4mewantfood:

Dagens workout

Havde ikke bestilt andet end at arbejde fra 9-21, og var ved at springe i luften af ikke at få bedrevet noget træning. Ringede fluks til Ninjaen, og fik hende overtalt til at holde plethandsker for mig. :4thumbup:

Driblede 6 omgange á 3 min, 1 min pause imellem hver. Den første omgang var lidt opvarmningsagtig, og var nok også lidt længere end 1 min imellem 2 af omgangene. Men rigtig fedt at få braget lidt igennem.

Over and Out.

BTW. Jeg skal bruge en mængde folk til en maxtest. Man får en skilling for det, og skal give den gas på en kondicykel, tages en blodprøve og laves en MR-Scanning. Tager en time, og der er ingen bivirkninger ved nogen af tingene. Skriv en PM til mig, hvis det har interesse. Det foregår på Rigshospitalet.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens workout

Kamptræning med Buddy. Blev til 20 min chi-sau (opvarmning) efterfulgt af let "sparring" hvorefter det udviklede sig til grappling i den resterende tid. Samlet slåstid : 80 min.

Herefter blev det til 2 timers WT kamptræning. Rigtig fedt at få luftet slagene igen :devil: Glæder mig til min timing bliver mere optimal. Går ok på pads, men er sku lidt mere besværligt når anything goes fra modstanderen. Fokus på kampholdet, hvilket er et lukket hold med 10 personer er at få gjort chi-sau teknikkerne mere kamprelevante, dvs. lave en tydeligere kobling mellem chi-sau og kamp. Opøve evnen til at være afslappet når man bliver angrebet for fulde gardiner, og derefter selvfølgelig lemlæste modstanderen :wink:

Herefter hjalp jeg baronen med at slæbe hans l****seng en lille km. :dry::laugh:

Ellers har jeg spenderet eftermiddag/aften på at MR-scanne en gris :laugh: Skal snart igang med speciale, hvor jeg skal scanne hjerterne på eliteroere. For at lære metoden at kende er jeg så med som gæst og ser på imens cardiologerne/radiograferne styrer det shit. Er du gal det er avanceret. Man kan se ALT på sådan et billede. Rigtig cool.

I forgående post reklamerede jeg med at der skulle bruges forsøgspersoner. Det skal jeg stadig. Men kan ikke umiddelbart sige om der kommer MR-Scanning oveni. Sådan som det ser ud nu, skal der laves en Watt-max test på cykel og tages en blodprøve. Easy peasy, og ikke forbundet med smerte.

Man behøver ikke at være trænet, men man bliver heller ikke ekskluderet ved at være det :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hello fellows. :bigsmile: Så er jeg back efter 1 uges kriger-WT-SummerCamp :devil:

Pænt stenet :laugh:

Hvad kommer specialet til at omhandle? Altså hypotese/problemstilling

*LOL* ja, det var sku meget underholdende. Det kommer til at omhandle modifikationer i hjerteformologien som følge af intensiv roning. :smile:

Fedt at du får gang i kampsporten G.

Går selv og overvejer og kigge forbi Roskilde Brydeklub.. Tror det er alt for fedt a kaste ruundt med andre mennesker :devil: ..

Har du modtaget min pm ?

Sådan kriger. Brydning er også noget jeg godt gad være go til. :superman:

Har set din pm, men svarede samlet i tråden lidt længere oppe, men vender lige tilbage med nogle datoer :4thumbup:

Hej mester

Se lige det link? her. Du kan sammenligne hvad andre har af tider på C2. Jeg kan ihvertfald se at jeg har god plads til forbedring...

Cool mester. Det må jeg lige få tjekket ud :4thumbup: Gæster du snart hulen igen??

Den sidste uge har stået på WT SummerCamp med 5-6 timers træning om dagen. Mega fedt at få gang i poterne igen. Trænede submission 2 gange á 2 timer under Ajuricaba og Iran. Virkelig cool, og usandsynligt hårdt når det ikke ligefrem er teknikken jeg tager skalpe på :laugh:

Fik trænet lidt med Jan fra MOL :4thumbup:

Chi-gung fra 9-10 (var jeg så ikke med til :blush: ), WT/Escrima fra 10-12.30, pause, WT/Escrima/Submission fra 15-17, Special event 17.15-18.30. Her underviste jeg 2 af dagene i HardCore hvor fokus lå på KB og BW Conditioning. :devil: Ellers var der fodboldturnering klubberne imellem om onsdagen, og jeg skulle selvfølgelig over og spille lidt fodbold inden, hvor jeg så vred om på anklen :laugh: Fodbold er nok suverænt den mest voldelige sport jeg kender (lige efter første dag man står på snowboard :w00t: ) Om aftenen var der så forskellige temaer, der blev gennemgået omkring WT (historier, teori bag en af formerne (kata), etc.)

Suveræn Camp der har givet mig lysten tilbage til at træne kampsport igen :bigsmile:

:superman:

Her er så et billede hvor jeg bliver kastet lidt rundt af Ajuricaba (3. dan BJJ), og et andet hvor der bliver trænet Chi-Sau.

Link to comment
Share on other sites

Hello fellows. :bigsmile: Så er jeg back efter 1 uges kriger-WT-SummerCamp :devil:

Pænt stenet :laugh:

Hvad kommer specialet til at omhandle? Altså hypotese/problemstilling

*LOL* ja, det var sku meget underholdende. Det kommer til at omhandle modifikationer i hjerteformologien som følge af intensiv roning. :smile:

Fedt at du får gang i kampsporten G.

Går selv og overvejer og kigge forbi Roskilde Brydeklub.. Tror det er alt for fedt a kaste ruundt med andre mennesker :devil: ..

Har du modtaget min pm ?

Sådan kriger. Brydning er også noget jeg godt gad være go til. :superman:

Har set din pm, men svarede samlet i tråden lidt længere oppe, men vender lige tilbage med nogle datoer :4thumbup:

Hej mester

Se lige det link? her. Du kan sammenligne hvad andre har af tider på C2. Jeg kan ihvertfald se at jeg har god plads til forbedring...

Cool mester. Det må jeg lige få tjekket ud :4thumbup: Gæster du snart hulen igen??

Den sidste uge har stået på WT SummerCamp med 5-6 timers træning om dagen. Mega fedt at få gang i poterne igen. Trænede submission 2 gange á 2 timer under Ajuricaba og Iran. Virkelig cool, og usandsynligt hårdt når det ikke ligefrem er teknikken jeg tager skalpe på :laugh:

Fik trænet lidt med Jan fra MOL :4thumbup:

Chi-gung fra 9-10 (var jeg så ikke med til :blush: ), WT/Escrima fra 10-12.30, pause, WT/Escrima/Submission fra 15-17, Special event 17.15-18.30. Her underviste jeg 2 af dagene i HardCore hvor fokus lå på KB og BW Conditioning. :devil: Ellers var der fodboldturnering klubberne imellem om onsdagen, og jeg skulle selvfølgelig over og spille lidt fodbold inden, hvor jeg så vred om på anklen :laugh: Fodbold er nok suverænt den mest voldelige sport jeg kender (lige efter første dag man står på snowboard :w00t: ) Om aftenen var der så forskellige temaer, der blev gennemgået omkring WT (historier, teori bag en af formerne (kata), etc.)

Ikke nok med det, så var der en gut med på Camp, der var fætter til ingen ringere end æ mafioso fra søndejylland -L-Ron-Harald. Af denne grund stod han lige pludselig og gav livekoncert til æ krigere :laugh: Total stenet. Fik selvfølgelig taget et fanbillede med æ gangstar :devil:

Suveræn Camp der har givet mig lysten tilbage til at træne kampsport igen :bigsmile:

:superman:

Her er så et billede hvor jeg bliver kastet lidt rundt af Ajuricaba (3. dan BJJ), et andet hvor der bliver trænet Chi-Sau og slutteligt Jacob æ Mann og L-Ron :laugh:

post-1305-1152356570_thumb.jpg

post-1305-1152356586_thumb.jpg

post-1305-1152356609_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hello fellows. :bigsmile: Så er jeg back efter 1 uges kriger-WT-SummerCamp :devil:

*LOL* ja, det var sku meget underholdende. Det kommer til at omhandle modifikationer i hjerteformologien som følge af intensiv roning. :smile:

Sådan kriger. Brydning er også noget jeg godt gad være go til. :superman:

Har set din pm, men svarede samlet i tråden lidt længere oppe, men vender lige tilbage med nogle datoer :4thumbup:

Cool mester. Det må jeg lige få tjekket ud :4thumbup: Gæster du snart hulen igen??

Den sidste uge har stået på WT SummerCamp med 5-6 timers træning om dagen. Mega fedt at få gang i poterne igen. Trænede submission 2 gange á 2 timer under Ajuricaba og Iran. Virkelig cool, og usandsynligt hårdt når det ikke ligefrem er teknikken jeg tager skalpe på :laugh:

Fik trænet lidt med Jan fra MOL :4thumbup:

Chi-gung fra 9-10 (var jeg så ikke med til :blush: ), WT/Escrima fra 10-12.30, pause, WT/Escrima/Submission fra 15-17, Special event 17.15-18.30. Her underviste jeg 2 af dagene i HardCore hvor fokus lå på KB og BW Conditioning. :devil: Ellers var der fodboldturnering klubberne imellem om onsdagen, og jeg skulle selvfølgelig over og spille lidt fodbold inden, hvor jeg så vred om på anklen :laugh: Fodbold er nok suverænt den mest voldelige sport jeg kender (lige efter første dag man står på snowboard :w00t: ) Om aftenen var der så forskellige temaer, der blev gennemgået omkring WT (historier, teori bag en af formerne (kata), etc.)

Ikke nok med det, så var der en gut med på Camp, der var fætter til ingen ringere end æ mafioso fra søndejylland -L-Ron-Harald. Af denne grund stod han lige pludselig og gav livekoncert til æ krigere :laugh: Total stenet. Fik selvfølgelig taget et fanbillede med æ gangstar :devil:

Suveræn Camp der har givet mig lysten tilbage til at træne kampsport igen :bigsmile:

:superman:

Her er så et billede hvor jeg bliver kastet lidt rundt af Ajuricaba (3. dan BJJ), et andet hvor der bliver trænet Chi-Sau og slutteligt Jacob æ Mann og L-Ron :laugh:

Hehe.. Fede billeder champ..

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset O Evil One

Lækker lejr med WT.. :4thumbup: Sidder sgu og bliver grøn i skægget af misundelse :annoyed: . Savner seriøst kampsporten.. :unhappy:

BTW.. Skulle vi planlægge på noget fællestræning a la hinderbahn/KB i løbet af de næste to uger??

Link to comment
Share on other sites

Nice billede med L: Ron :laugh::laugh: Mht. dit SW billede er du da faretruende tæt på at blive fanget i en armbar, sådan som du stritter med den venstre arm! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset O Evil One

Lækker lejr med WT.. :4thumbup: Sidder sgu og bliver grøn i skægget af misundelse :annoyed: . Savner seriøst kampsporten.. :unhappy:

BTW.. Skulle vi planlægge på noget fællestræning a la hinderbahn/KB i løbet af de næste to uger??

Jes skipper. Jeg er klar på KB. Min fod er nok ikke tilfreds med FHB, men gerne KB. Hvilke dage passer det sjæfen?

Nice billede med L: Ron :laugh::laugh: Mht. dit SW billede er du da faretruende tæt på at blive fanget i en armbar, sådan som du stritter med den venstre arm! :w00t:

Hehe.. Close but no cigar. Tæt på er 3 cm fra en lingeri-udstilling uden vinduer :wink: Alt andet er langt fra :4whistling:

Dagens exercise

2 timers WT Chi-Sau.. Jeg er sku blevet afhængig af den daglige dosis :blink: :4boxing:

Pullups:

5 rep, 3 sæt (opv.)

3 rep, 5 sæt, BW + 15 kg

supersættet

OAPU

3/3 rep, 5 sæt

Evil Wheel Stående

5 rep, 5 sæt

:nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share